Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lidská vůle a dimenzionální události
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 12.8.2022 (18:21:19)


 Kiki_ (Občasný) - 15.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


jo, mě kyvadlo taky jelo "na rozkaz", hned jsem si řekla že to je naprd a s tím mi kniha nepomůže, tak jsem začala okukovat jak s tím zacházejí jiní lidé - a všímala si, komu přes kyvadlo jede entita a komu ne a jak to dělají. Prostě není to tak jednoduchý jak se to prezentuje, chce to citlivost a zdravou sebekritiku a notnou dávku opatrnosti. Taky fakt nesnášim čarodějky které mají kyvadlo pět minut v ruce a hned jsou léčit, ty jsou vážně na facku železnou rukavicí. 🤣 A hele, i jenom přístupem ke kyvadlu se plno lidí umí odhalit - jak to berou, jestli mají respekt, pokoru, jestli jsou si vědomi jaká to má úskalí, někdy je to lepší než je zpovídat, člověk z nich nevyrazí doznání, že je jim absolutně jedno, kdyby je přes kyvadlo naváděl sám rohatej, a pak vidíš jak berou kyvadlo do ruky - no a už víš. 🤣

Tak ono fakt záleží asi na tabulkách a přístupu všeobecně, taky neuznávám tabulky od SRT nebo jak se to jmenuje, celá ta tachnika je zavádějící a co sám autor napsal o vyšších světech, to mi hlava nepobírá - nepasuje to k ničemu, skoro jako kdyby ho posedl Auroran.

"Nutné je vyrvat moc z pracek satanistickým starým strukturám, všechny ty globalisty poslat pod kytičky a změnit paradigma společnosti, dokonale zrušit konzumní, agresivní, technicistní, bezvěrecký a konkurenční styl bytí. Který dělá z našeho života nesnesitelnou sračku."
-> no právě to se nestane bohužel přes noc, a je to všude a ve všem, i když jenom lidi kopírují výchovu kterou je vychovávali jejich rodiče, stále mají názory které ukazují nižší vědomí nebo mentalitu. Neumím si představit, že takoví lidé jen tak zchroustají v hlavě přistání nějakého talíře a přímý přenos v televizi, to "ezo scéna" tohle sice s nadšením dá a budou i mávat, ale pak příjdou na řadu ty omyly kdo je kdo. A po tisíciletích otročení pro elity se tohle nemůže stát opravdu za jeden rok i když sama jsem netrpělivá jak prase, taky chci mít tuhle fázi už za sebou 🙈. Přes noc z otroka Králem se srdcem na pravém místě neudělá nikdo (to jest toho ochránce planety). Nějak se musíme dostat přes tu fázi, kdy ještě kuřáci hážou vajgly do lesa, ale jakmile vidí v telce požár, tak oni jsou svatí a jejich cigaretka to určitě nebyla. Cokoliv, co jim pomůže se podívat do jejich škopku sraček a přiznat si to, jedině dobře, třeba i práce na tabulkách, kde je napsáno "seš kretén, trpíš spasitelským komplexem, sebemrskačstvím, závistí, nenávistí k sobě sama i ke svému okolí..." jedině dobře. Pak je mi fuk jakou berličku použijou. Hlavně tuhle berličku nedávat do rukou nízkých entit - což kromě kyvadla se zvládá i v konstelacích, to mi můžeš věřit že těch se tady provozuje taky hodně.
Takže ono to nějak půjde, ale tou formou pokus - omyl. Nikde a nikdo neví jaká je tady jediná čistá cesta / návod, jak se zbavit všech negativních programů a nastaveních od temných co do nás přes generace cpali. I kdyby byla, nefungovala by všem, plno duší si to rádo dělá složitějším.

Hele, teď přes léto jak cestuji, tak si všímám těch šílených věží, signál mají už úplně všude, nedá se před ním utéct. Nepamatuji si že jako dítě bych měla s tím problém nebo že právě v přírodě kde kyslíku je dost (třeba v lese), by člověk trpěl dušností. Pak se ale vyleze na palouček a ejhle, tam 5G věžička... Jak to vidím, mám chuť popadnou kanystr a sirku a udělat flambování. Ono kromě kyslíku to umí i jiné věci, a bylo by nešťastné, kdyby lidi tohle opominuli řešit - ještě tak říct že elity to s námi myslí dobře, že prostě dochází kyslík a my si máme zvykat. Pak nám to mohou sypat zvesela dál a nikdo nic. Hlavně nedávná zpráva o tom že žádná dešťová voda nikde na světě už není pitná, to taky nikoho netankuje... Tohle je ale už docela brutálně na zamyšlenou. Dešťová voda, by měla být jenom voda, čistá jako sklo bez příměsí! Ale co, zvykli jsme si na kyselý deště, zvyknem si asi i na jedovatý deště...
Jo přesně, to Španělsko bylo zase taková zkouška - jestli to někoho nadzvedne ze židle. Salámová metoda jede dál. Ještě pak někdo neinformovaný se inspiruje filmem interstellar a protože je to zase "nová" fantasktní zpráva která bude vzbuzovat úžas, bude se to šířit dál. Doufám, že ho pár lidí odvrátí od této myšlenky a upozorní ho na jen 5G věží, aby se zbytečně neztrácel čas a neodvádělo se od něčeho co je už alarmující. Ty věže vidím ve velkých městech namrskaný jednu vedle druhý, v jedný ulici jsou vidět třeba tři - jako kdyby neměly tyhle věže větší dosah než 150 metrů! Tak co je to za technologii že?



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter