Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lidská vůle a dimenzionální události
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 12.8.2022 (18:21:19)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.8.2022 > Kiki_> 

Asi jo, máš pravdu, to je zajímavé - ověřit si ty ezo lidi přes přístup ke kyvadlu. To doopravdy funguje každému, ale jednoznačně je hlavním ovladačem pohybu kyvadla prostě a jednoduše ruka, přes podvědomí. A podvědomí může ovládat kdekdo.

Já si myslím, že mám základní kus zodpovědnosti v tom, že se neodvažuju někoho léčit. Už tímto informováním o této šílené záležitosti, co jsem zažila, určitým způsobem riskuju, že dělám nezodpovědný počin. Ale nelžu a na nebi fakt něco lítá.
Ač mám mojí GF ráda a mohla bych mimozemšťana, kterému věřím nejvíc, požádat, ať skrze mě posílá energie, či informace, nebo si vyvádí vůbec co chce, netroufám si. Co když to doopravdy nejsou ti, za které se vydávají? Pořád tam ta pravděpodobnost do určité míry je.
Co potom?
No, ale mám obavy, že mnoho léčitelů si takovou sebekritiku nepřipouští, prostě jim nějakým způsobem přeskočí, dostanou se do nějakého napojení, zažijí věci za hranicemi jejich dosavadního vnímání, získají trochu přesah a jupí, jdou léčit. No ale kdo skrze ně působí?
Těžko říct. Někdy to zabírá, někdy ne, někdy je to vyloženě magie galaktického rázu a přesto to nemusí být doopravdy naprosto svaté, tak jak jsem to zažila s léčením skrze archanděla Michaela. Ono to nemusí škodit, dokonce to má i pozitivní účinky, až zázračné, ale v rámci složité exo-politiky to může být podraz.

A to je ještě případ lidí, kteří to vlastně myslí dobře. Pak jsou asi vychcané líné ženské, které hledají levný způsob, jak se živit a výsledky jejich počínání jsou jim u zadku. Tam je siderické kyvadlo, kouřová clona a hypnotické ovíjení "čaker" asi ideální řešení.


Mno, jak bude vypadat budoucnost, taky nemám úplně představu. Spíš vidím takové organické procesy přerodu. Že když se dostane stav frekvenční kvality člověka kolektivně na určitou úroveň, přijde takový dynamický efekt, kdy se najednou vytvoří síť silných lidí, kteří samozřejmě vyšoupnou starý systém. Jakmile se dostanou ven informace a lidem to bude muset dojít, jak je s nimi zacházeno, zametáno, jaká je to nehorázná sprostota, kdy vše přestane tlumit ovčí dav, co věří mainstreamu, můžou věci nabrat velice rychlý spád.

Doba je plná změn a růstu. Jsou nové myšlenky, nové proudy, lidi chtějí růst. Je směšné, jak se to Křešovka snaží celé zredukovat na technicistní vizi Elona Muska - to je něco tak malého!

Další věc je ta, že když GF doopravdy přijde, lidi roztají, budou rádi, že jsou tady.
Jen mi není jasné, co tomu okamžiku bude předcházet. Co se ještě musí stát.
Je to takový zvláštní stav, kdy létají po nebi, já je vídávám v těch polohmotných éterických podobách a nějaké povědomí o nich je, ale pořád se mlčí a nic se neděje.


"... třeba i práce na tabulkách, kde je napsáno "seš kretén, trpíš spasitelským komplexem, sebemrskačstvím, závistí, nenávistí k sobě sama i ke svému okolí..." "

To se píše v těch tabulkách od Brože? No nazdar :-)
To je otázka, co je doopravdy chyba. Kolikrát je to něco úplně jiného, než co si člověk myslí.

Mě třeba vytáčelo celý život NWO formou nějakých nefilimských satanistických zmetků a bezohledných psycho her pomocí techologií s mou osobou. A já se snažila být dobrá a nepropadat nenávisti. A to byla chyba. Propadnout nenávisti bylo naprosto v pořádku a plně opodstatněné, ale je dobře, že jsem se tomu bránila, protože bych neměla řešení. Když jsem to řešení našla, tak se ta natlakovaná emoce za dlouhé roky mohla plně seberealizovat.

Ono je plno věcí jinak, oproti těm duchovním pravdám a výchově, kterou jsme procházeli jako děti.
"Chovat se slušně" je vlastně způsob, jak se umlčet a stát se ovcí, jak se naučit lhát, chovat se jak pokrytec a nechat zlo, ať dělá co umí. Neříkám, že je správně "chovat se sprostě", ale někdy i fakt jo. Lidi mají tendenci se obviňovat z něčeho, co není pravda a chybu dělají v něčem, co vůbec nečekají, co by je ani nenapadlo.

S 5G a podobnými věcmi už i ztrácím naději. Odborná veřejnost je zkorumpovaná a ti, co chtějí něco měnit, jsou umlčeni, zesměšněni, zabiti, stejně jako vše okolo mimozemšťanů.... pamatuju si, že v r. 2015 měla vyjít nějaká souhrnná zpráva o tomto záření od WHO, tenkrát jsem té organizaci ještě i věřil a doufala. Prd. Nic nebylo, začala dimenzionální válka, ustaly diskuze a od té doby si jedou svoje, hůř a hůř, fašisti SSácký zrůdy.

Co máme dělat? Vzít jak opice šutry a roztřískat jim to? Dají ti pokutu, opraví to a nic se nestane.
To je o tom davu, který věří lžím o tom, jak je to pro jejich dobro, ne pro jejich zotročení a zlikvidování životního prostředí.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter