Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lidská vůle a dimenzionální události
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 12.8.2022 (18:21:19)


 Kiki_ (Občasný) - 15.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Emoce jsou fajn, emoce jsou supr - i ty zdravě nasrané, když dítě zavrčí jako pes, beru to tak že neumí říct "sereš mě, nech mě bejt a jdi prudit jinam" - řeknou to tak jak to viděj u psa ale neuměj si to slovy obhájit. Však kolik lidí sáhne na psa když vrčí? Malé děti prostě myslí jinak, taky bych je za to nebila, neokřikovala a bezdůvodně jim neříkala aby seděly tiše se složenýma rukama. Takhle si je malují jenom dospělí s vymytými mozky.

Když někdo trpí sebenenávistí a neovládne to, většinou to končí fakt tragicky. S těmahle lidma ani nejde jednat v rukavičkách - dát jim cukříček a říct že za to nemohou, že se takhle narodili nebo je takhle někdo vychoval. Ne, raději drsně říci "dovolil jsi aby tě takhle rodiče ořezali, jo život jsi měl na hovno, ale nemusíš se takhle chovat i nadále. Přiznej si, že tady se chováš jako ublíženej blbeček, že tady se chováš už jako maniak a udělej s tím něco." Zalepit to flastrem "všichni jsme jednota, posvítíme sluníčkem a bude to fajn" nejde. Jsem prostě pro upřímnost. Lidi neumějí ovládat své emoce, spíše se perou jenom o energii a v chování jsou občas jako zvířata - někdy se urážej pomalu bezdůvodně. Však pěkný příklad že je jsou někteří nasraní už jen za to, že jiný člověk má jiný názor. Doslova že to v nich cloumá, protože mají potřebu ovládat druhé. Prostě je to někdo naučil a tak to dělají celý život - že terorizují jiné natolik, že jim i vadí kdyby někdo měl nějaký svůj osobní názor. Tohle myslím tím, že je nesmyslné si nést dál a plno lidí s tím neumí pracovat, neuměj se toho vědomě zbavit a cosi budem říkat, tohle neuměj kolikrát ani školení psychoterapeuti, psychiatři, pychologové a jiní diplomovaní dohlížeči na správné chování. Hlavně že umějí identifikovat cholerika, narvat ho prášky a zkasírovat.
Jsem ráda za každého terapeuta, ať už je ezo nebo není, který umí od lidí tyhle programy odstraňovat, i kdyby to nebylo na 100%, snaha se cení. S tím jak se lidi k sobě chovají, se opravdu nedá vykročit do galaktického věku. Nebyli bychom přeci o nic lepší než reptiloidi - máme jejich "výchovu".

Zase upřímně, vyšší vibrace kterým planeta prochází, by tyhle programy měly nějak "vypálit", ale děje se to pomalu nebo je plno lidí nějak odolných vůči tomu měnit vlastní přesvědčení. Raději si nechají doslova od nových energií roztrhat tělo, než aby přijali novou myšlenku o sobě samém. Je lepší tomu vyjít nějak naproti a zkoumat to, byť formou pokus / omyl, než sedět a čekat že záblesk to vyřeší za nás.

Jo, já vim že si nepůjdu sednout za podpálení nějaké 5G věže, a prokaž u soudu že ti ta zlá věžička ublížila když na to nejsou výzkumy, většinou je to o dlouhodobých účincích.

Proto doufám že vyšetřování covidu povede k tomuhle, a ne k závěru "na planetě dochází kyslík". To by bylo už úplně v loji.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter