Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lidská vůle a dimenzionální události
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 12.8.2022 (18:21:19)


Kikimora (Občasný) - 15.8.2022 > Já nevim, z mého pohledu práce s kyvadlem co dělá Brož a pak její praktikování do života, je nepřijatelné. Oni s Brožovou fakt berou kyvadlo na sebemenší hovadinu. No jo, ale kde je potom to rozvíjení intuice? Kde je to utváření si názoru dle vlastních zkušeností? Jak se pak chtějí tihle lidé pohybovat a chovat v téhle společnosti? Umí se pak rozhodovat bez kyvadla? A z mého pohledu, napojení se na své vyšší já nezaručuje, že se dozvíte pravdu. Vyšší já nepůjde proti tobě, může vyhodnotit, že v daný okamžik je nějaká informace pro tebe nežádoucí a podle toho pak bude odpověď. A léčení přes kyvadlo typu, co běží i ASK je totální chujovina. Jakože...kyvadlo, mam parazity..ano, kyvadlo můžeš je odstranit...ano, kyvadlo odstraň parazity. To je jen hra s psychikou, která může být ve výsledku dobrá. Nemoce jsou hluboce propojeny s psychickým stavem. A když vám kyvadlo dá ten klid, že je všechno ok, tak se to pak opravdu může stát. To samé s bloky a programy, co tam mlela. Oni doporučuji kyvadlo nosit všude sebou a to i na PT. V kabelce, v autě, v kuchyni. Paní u ASK nemohla spát, šup vzala kyvadlo. Tohle neni správné, alespoň z mého pohledu. To samé karty, je to odvádění a zlehčování si věcí, pro mne je to lenost sám přemýšlet a rozhodovat se. A to sama kyvadlo i karty vlastním. Lidé za vámi přijdou s problémy o kterých ví a čekají, že to za ně vyřešíte. To samé, při praktikování na sobě, vaše vědomí opravdu může ovlivnit výsledek a je třeba velkého cviku, aby se tomu člověk vyvaroval. Také v tom vysílání padlo, že je třeba odstranit programy svého vyššího já a i duchovním průvodcům, protože se teď často stává, že konají tak, aby jste nezvyšovali vaše vědomí a vibrace, wtf? Ale vysílání před trvdila, že je to nejčistší forma napojení. Nene, za mne ne. Tohle určitě není cesta, alespoň pro mne. Díky tímhle věcem, jsem se nestala tím, kým jsem. Tyhle věci ze mne neudaly odolného člověka. To ze mne učinil život a zkušenosti, které jsem nabyla během něj. Ale...jak už jsem řekla, není jeden jediný recept a uznávám, že někdo jiný může mít jiné poznání.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kikimora
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter