Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lidská vůle a dimenzionální události
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 12.8.2022 (18:21:19)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.8.2022 > Kiki_> 

No, ti SSácký chytráci jsou schopní pomocí 5G a chemtrails atd. vytvořit natolik dusivé a unavující životní prostředí, že jsou pak schopní říct: milí zlatí, dochází kyslík, takže zabijete všechna zvířata a když to nebude stačit, začneme zabíjet vás. Kdo se udusí, jeho blbost.
No a místo sundání všech těch mikrovlnných svinstev zmanipulovaný dav vylízaných blbečků uvěří a budou žrát brouky dovezené na koloběžce, přesně jak říká ten V.K.

Vždyť už to dokládá ten stav, kdy údajně Rusko na území, které už má dobyté, ostřeluje jadernou elektrárnu. Který kokot tomu může věřit? Mezitím Rusko na mezinárodní úrovni v OSN jasně varuje, že jestli se Ukrofašistům podaří vyvolat jadernou pohromu, mají to na svědomí oni.
Jednoznačně má pravdu, to snad dá obyčejná logika ne?

No ale dav to žere, Rusko je přece špatné.

K emocím - k tomu se pokusím nějak popsat, co jsem načerpala.
Ten tvrdý přístup, který popisuješ, jsem na sebe taky aplikovala, z nutnosti, když jsem se potřebovala sebrat ze svých dimenzionálních příhod v minulosti. Ale není to doopravdy funkční.

Když přišla GF, v něčem mě vyloženě rozmazloval a nutili mě se úplně otevřít a najít příčiny. Většinou to vedlo přes poznání míry mého zneužívání ze strany NWO a vůbec přes poznání souvislostí.
Vyloženě mě zahrnovali péčí, láskou a trpělivostí a nadějí, používají na mě všelijaké jejich léčebné metody, vyšší inteligenci atd.
Když jsem se vyloženě "rouhala", tzn. nemilosrdně zle analyzovala vše, co je v mém životě pravda, nechávali mě, nijak mě nezastavovali, neopravovali. protože je to tak, že vše je pravda, jde o úhel pohledu a je třeba je všechny jasně definovat a pojmenovat. Tím, že si něco přiznáš, nebo to nemilosrdně na prach rozebereš v negativním ničivém slova smyslu, neděláš nic špatně. Je třeba to pojmenovat.

Jakmile jsem začala víc chápat, o co jde a začala jsem se čím dál víc dostávat do dimenzionálního spádu všech událostí a našla jsem osvobozující "kouzlo" spojení s planetou a Stvořitelem a začala v černé díře nekonečna likvidovat veškeré své nepřátele, mohla jsem využít veškerý svůh hněv a nenávist a vybít to do nepřátel, do takových, kteří si to vyloženě zasloužili.

Jestli jsem někdy byla černý mág, tak toto jsem ještě nežrala. Jestli jsem někdy byla na bitky, tak tohle bylo neuvěřitelné. Vymlátila jsem do toho veškerou svou nenávist, veškerou zlobu a vyplatilo se mi to.
Viděla jsem neuvěřitelné věci, otřesné a zároveň překvapivé. Kupř. prvotní skupinka satanistů, která mě prudila, měla kdysi dávno za úkol umučit a hnusně utýrat skupinu divokých prasat. No a ve výsledku jsme došli společně do bodu, kdy se dozvěděli, že ve skutečnosti byli oni ta prasata, protože jim na tento úkon kdesi v budoucnosti jejich nadřízení z NWO uměle přestřelili vědomí právě do těch prasat, které oni kdysi dávno umučili, aniž by věděli, že mučí sami sebe. No a já viděla okamžik, kdy se to ta skupina satanistů dozvěděla. Jejich reakce byla vážně zoufalá.
Byly to odporné bizarnosti, hlavně ze začátku.

Potom, co se podařilo vypráskat doopravdy absolutní většinu hrubé síly NWO, ať to bylo co to bylo a zůstalo takové to okultní jemné hraní, což nebylo taky nic moc příjemného, ale už to nebyl takový nápor, tak se mi dostavil syndrom válečného veterána.
To je rozvrácený stav, kdy je člověk nastavený na takřka sebevražednou jednotku zvyklou na věčný boj, který ale najednou není a ty rozvrácené emoce a rozvrácená nestabilní osobnost zvyklá na adrenalin začne tu agresi obracet do sebe a upadá do zavrženého stadia. To se mnou GF vyloženě řešila a trvalo to cca 3 - 6 měsíců, než mě z toho dostali, přičemž já se snažila spolupracovat. Jak přesně to udělali, hovory a zářením a operacemi v podvědomí, energetickém a informačním prostředí mé osoby.

Potom, co mě dostali do stabilizovaného, už více harmonického stavu, jsem se musela vyrovnávat s tím, co se mi stalo a navíc ze sebe musela vyhánět různé usazené zrůdy. někdy jsem sebou vyloženě škubala na posteli, jak mi GF z těla vyháněla různé potvory. Asi nejvíc extrémní to bylo s ukrajinskou krizí.

Celou dobu na mě aplikují nejrůznější metody, ne všechny jsou ale příjemné, nechají mě, ať se klidně krajně naseru, ale v něčem mi prostě nevyhoví a nic si nevynutím.
Protože jsem paranoidní, už mě vykoupali ve všech možných verzích, co jsou.
Vždycky si 2 hodiny myslím, že jsou démoni, nebo tajná vojenská jednotka, odžiju si ty emoce, srovnám si fakta a mám pokoj od té verze na dlouhou dobu.

Přístupy Galaktické federace jsou na vyšším levelu, než co jsou schopní si poskytnout lidi navzájem. Zažila jsem extrém, ale zároveň k tomu mám nadstandardní psychologickou péči od GF.
Jejich řešení jsou překvapivá, ale nedokážu to nijak kompletně definovat.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter