Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lidská vůle a dimenzionální události
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 12.8.2022 (18:21:19)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Nakonec jsem se přece jen podívala na Ramonu Siringlen - Proč v současné době mnoho světelných pracovníků zdánlivě mlčí, u Grunwalda, ze zvědavosti.
Protože tato ženská mi připadá jako typická ezo-máňa, tak co z ní vypadne. Nic. Vůbec nic. Mě fascinuje, že někdo dokáže mluvit půl druhé hodiny a neříct vůbec nic. Veškerá její myšlenka by se dala shrnout do dvou vět. Že mnoho lidí mlčí, protože necítí takovou potřebu a jsou prý přichystáni pro budoucnost a že navíc, různí lidé procházejí různými fázemi, kdy jsou aktivní, nebo naopak utlumení a že "aktuální energie" tito "světelní pracovníci" nemají potřebu neustále všichni komentovat.
Dále samozřejmě, že vše je dobré kromě těch, co říkají, že zachraňují planetu (opět tam spadám), protože ti trpí spasitelským syndromem a dojedou na to.
Dále je z ní znát, že se notně inspirovala Brožovou v jejích projevech, protože nasadila "moudré" fáze své mysli do stejné hlasové tóniny jako Brožovka, vyluzuje naprosto stejné melodie, když dává najevo svou nejvyšší moudrost.
O skutečné situaci, o okolnostech toho, co se děje, absolutně vůbec nic.
Věří, že jí se nedotýká společenská situace.
NWO neřeší, problémy nezná, prostě pindá a pindá a pindá a pindá.

To je naše typická ezoterická scéna, veřejně známá, sdílená ve veřejném prostoru. Několik bab kolem padesátky, co odignorovaly realitu světa a okolí, všechny vykecávají s Galaktickou radou, ale radši o tom nemluví, ke Galaktické federaci se mají neochotně a kde mají možnost, tam ji podrazí, vykládají teorie naprosto vymknuté z kloubů, jakože ti má stačit před posuny společnosti přesvědčení, že ty to zvládneš, protože jsi světelný pracovník.
Přitom, průměrný pracovník obyčejných technických služeb města by dokázal být možná i zábavnější herečka a měl by asi i větší ponětí pro realitu.

No, ale asi jo, asi všechny tyto ezo-máňy mohou jednou v budoucnu pomáhat se svými psychologickými znalostmi lidem, kteří budou v háji a o veškeré mystice a současné době a jejím podhoubí vůbec nic nevědí.
Jenže to se nejdřív musí něco stát, něco co změní svět, že bude najednou zájem o poznání.

V případě, že se začne společnost jakkoliv bořit, jdou ezo-máňy a celá nacukrovaná ezo scéna do háje. Když bude krize doopravdy, tak asi sotva budou lidi zvědavý na povrchní moudra předražených ženštin a začnou hledat doopravdy funkční řešení, ne nijak neopodstatněné žvásty "světelných pracovníků".

Tak naděje je, že budou moci své částečné schopnosti nějak využít.
Nebe je plný mimozemšťanů, vyloženě přitvrzují.
Mají větší lodě, je jich víc, víc přechází do viditelně světelných podob, občas se objevují a náhle zmizí, jakoby zpomalená krátká Perseida - meterorit, ale na meteorit je rychlost pohybu menší a navíc začíná a končí stejně, prostě zmizí.
Něco je ve vzduchu, snad něco bude.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter