Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lidská vůle a dimenzionální události
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 12.8.2022 (18:21:19)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Ceník Ramony Siringlen:

ZDARMA pindá na YT a svém webu.
Dále:

Osobně – aktivační sezení:
Osobní konzultace – vhled do vaší situace, práce s podvědomím, akášická přenastavení 90 min 3000,- kč

Aktivačně prožitkové akce a semináře:
Jednodenní seminář 2800,- kč
Dvoudenní seminář 4550,- kč




To je miláček. Pindá a podle toho, co říká, ví kulový, ale drahá je jak nadrbaná svině.
To je totiž přesně naše esoterická scéna, nikoliv souhrnnně ta "alternativní".
To je taková jakoby mafie z ezo-léčitelek, které si udělaly perfektní reklamu na Příznacích Transformace, přesdtím měly třeba Cesty k sobě, ale Šofrová to teď valí s Chobotem, takže tento web je teď pro jejich účely nepoužitelný.
PT jsou ideální. Polovina žvástů těchto předražených léčitelek je o tom, jak si nekonkurují, vzájemně se obdivují, jak umí pracovat s penězi a mají k nim velice dobrý, skoro až nestydatě vřelý vztah, pak jsou většinou pindy a pindy a pindy a pindy a občas to okoření vymezením se vůči nějaké autentičtější skupině celé záležitosti.
Tyto baby si udělaly svůj rybníček, drží v kecech a cenách basu a co se týká spirituálního rozměru věci, zdánlivě opanovaly veškerý veřejný prostor otázky spirituální tranformace při frekvenčním vzestupu planety.

Veškeré reality věci, veškeré podstatné informace, všechny společenské a mocenské otázky obstarávají tajné služby, tajné vojenské programy, prostřednictvím tzv. "insiderů", aktivity konspiračních teoretiků a badatelů a činnost šílenců mimosmyslově napojených na mimozemské skupiny.
Vše informační táhne od armády a GF.


Paráda. Ezo-business na tom ale perfektně prosperuje.

Jestli si lidi všimnou, že na nebi něco lítá, mohly by se věci začít hýbat a pak to bude hodně zajímavý. Já mám předběžně od GF informaci, že pak teprve budou mý nervy v tanci, když uvidím ty reakce ezo-lidí, ale měla bych být už nějak jištěná.
V což jsem ochotná se i postaru modlit.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter