Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lidská vůle a dimenzionální události
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 12.8.2022 (18:21:19)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Dále jsem shlédla slibně nazvaný pořad na PT "Kryštof Koucký: Mužská sexualita a kultivace životní energie" v očekávání něčeho nestydatého a v polovině jsem to unuděná a ospalá k smrti vypnula a šla si lehnout, skutečně bez jediné myšlenky na sex.

V celé této oblasti, veškeré kultivace, vyčištění, rozmachu a zároveň navrácení se ke zdravému jádru, celé lidské bytosti a druhu existuje mnoho témat, ze kterých se dělá mdlo, zvrací se, nebo je to krutě nestydaté.

GF jsou experti v psychologii člověka, musím říct, že jejich vedení je velice inteligentní a empatické, skrze ně jsem se taky dozvěděla moho nejen o traumatech žen, ale i mužů, o tom, jak funguje naše sexualita atd., ale nedá se to jakkoliv aplikovat.
Vím od nich třeba o traumatu a nastavení mužů z dřívějších dob, kdy mají vůči ženám mnohdy velice odtažitý vztah do doby, než se ukáže, že ta žena porodila aspoň, nebo víc jak dvě děti. Protože se mužům často stávalo, že se upnuli citově na mladou ženu, ale ta si nestydatě zdechla při porodu. Což pro ně byla obrovská rána. Stejně tak vztah k dětem - dětská úmrtnost byla obrovská, jak je známo. Z deseti dětí se dospělosti dožila třeba jen polovina.
Proto je v mužích zabudován přirozený odpor k velké emoční angažovanosti a nesou v sobě zvláštní cynický chlad, do fáze, kdy mají ženu, schopnou rodit děti s ambicí se dožít dospělosti.
Zároveň, vzhledem k našemu vývoji, je tato složka mužského genomu už poněkud přebytečná a zbytečně hatí mnoho dobrého.
A to je jen jedna věc.

No ale kdo to má řešit? Je v našich silách se bez GF hrabat v takových hlubinných záležitostech?
Ne, podle toho to taky vypadá.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter