Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lidská vůle a dimenzionální události
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 12.8.2022 (18:21:19)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Kde je jakákoliv záruka, že Brožová není reptík, co se nakýbloval na toto pole tzv. esoteriky, aby všechno stahovala do blátivé tmy nevědění?
Kvůli penězům! To jsou tak nízké motivace.
Já kritizuju všechny tyto pohodlné báby s pomalými mozkovými závity, protože během dimenzionální války, kdy jsem nemohla nic, jsem jenom s vytřeštěnýma očima zoufale poslouchala, jak všichni blamcaj o totálních nesmyslech, kýče, kýče, kýče a o realitě, která se děje, ani ťuk. Pořád jenom láska, láska, láska do blba.

Nebýt toho Amenti, Pavla Roška, nebo vyprávění Chvátala, byla jsem totálně v hajzlu bez jediné potvrzující informace.

Přitom realita je neúprosná - mystici, psychotronici a senzibilové, věštci a další jsou využíváni vojenskými i komerčními programy a spojení technologií se schopnostmi mysli není rozhodně nic nového.
Dokonce u nás, v Čechách, běžely prý rozvinuté vývojářské programy v psychotronice.
Takže doopravdy spojení mystiků s armádou není nic neobvyklého a jsou možné dvě verze - vědomá a placená spolupráce a potom taky dálkové zneužití bez vědomí mystika.

Protože o tomto nejsou informace a na veřejnosti se lže a jsou podporovány lživé a povrchní teze, tak mi docvaklo, že jsem zneužívaná neznámými šmejdy z mocenských struktur, opravdu až s příletem GF, co mi to vysvětlili.
Takže jestli jsem do té doby byla nevědomě napojená na NWO a ti se mnou cvičili, tak od té doby jsem začala vojensky spolupracovat rovnou s Galaktickou federací, proti těmto sviním.

To, že může nějaká nula mít tlačítko a tím ovlivňovat, co mě se bude dít v hlavě, ve mě spustilo zvířecí zuřivost a s touto silou, v napojení na dimenzionální vesmírné systémy, vědomí planety a vesmírné a kosmické síly se podařilo ty šmejdy od NWO porazit.


To, že to nezapadá ezo debilkám do jejich zjednodušeného růžového schémátka, na kterém tak výborně finančně parazitují, ještě neznamená, že si mohou dovolit na kohokoliv házet špínu.
Hlavně Brožová už je s tím napřesdržku. Ta už nemá, o čem by žvanila, je vydudaná, žádnou mystickou zkušenost nemá, nemá o čem mluvit, vhled do dnešní doby taky nemá, stejně jako ta debilní Ramona.
Ale odsuzovat, kdo určitě nemá pravdu, to by jim šlo, pičám. A to ještě bezejmenně!
Kdyby lidi byli inteligentní, tak nad tím mávnu rukou - ale lidi jsou vypatlaný, to se ukázalo na projektu GF a Namu, dále na Křešovce.
Kecy Avy Brožové sleduje hodně lidí, právě proto, že se naváží do ostatních, provokuje a čeří vody - ale je debilka, ta na to nemá právo, jen si tím zvyšuje sledovanost.

Už jich je dost.
Já s těmito kritikami začala, protože už jich je dost a je potřeba jim podrazit nohy, protože dělají sabotážní činnost.
Místo toho, aby zvedly držku a podívaly se na nebe a začaly trochu přemýšlet a začaly dělat konstruktivní pořady, tak do poslední chvíle finančně parazitují na idiotech.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter