Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lidská vůle a dimenzionální události
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 12.8.2022 (18:21:19)


 Kiki_ (Občasný) - 18.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Myslím si, že plno z nich o těch technologických možnostech NWO vůbec netuší. Já jenom zírala co všechno dnešní technika umí, z blbýho otisku prstů nebo fotky které dáváme jak tydýti když si jdeme aktualizovat občanku. Po dobu kdy měli Teslovy technologie pod pokličkou, si udělali spoustu zařízení které na dálku umí najít kohokoli a nepotřebují k tomu kamery v ulicích. A sranda je, že si mohou i vybírat tělo, ve kterým budou operovat - jestli astrální, emoční, fyzické nebo to pošlou prostě do všech těl. Tohle umí přístroje na zemi a nemusejí být nijak velké nebo o moc složitější než stolní počítač. O tom, co mají ve svých družicích, si můžeme nechat jenom zdát.

Je docela možný že tady budeme čekat na záblesk, ale ve skutečnosti nám budou technologiemi smažit mozky, až se lidi sníží inteligenčně na úroveň blechy. Je taky zvláštní, že tzv. Záblesk který koluje mezi konspiracemi, jim nikdy nevadil, naopak ho do lidí občas cpou a pak se po tom i vozej přes ten ezo-marast. To mi pak smysl dává, že mezitím budou běhat ezo slepičky a budou lidem říkat "to je ten a ten anděl, neboj se." To se přeci někomu bude hodit do krámu.

Jako celkově si říkám jestli to "probouzení" nepřišlo dost pozdě, protože past jako kdyby už pomalu zaklapává - v televizních novinách se jede propagace robotismu, každá třetí zpráva je pomalu o zavedení nové technologie od NWO, o tom jak se nakupuje v obchodě bez prodavaček skrze QR kód. Fiala sám působí jako robot kterému zapomněli naprogramovat do obličeje emoce. Zemana se už ani neobtěžují aktualizovat, jen ho sem tam dobijou a jinak mu nevymění ani operační systém. Ve směs KAŽDÝ bod, který chtěli mít do roku 2030, už mají splněný - naočkované obyvatelstvo, 90% lidí ve městech, lidi pod návykovejma látkama, chléb a hry jedou. A teď se jede nepozorovaně převod veškerého majetku obyvatelstva skrze inflaci a daně k elitám a nikdo nic. doslova, NIKDO NIC NEDĚLÁ. Lidi pyskujou akorát u Hamplový, připravujou se na podzimní epickou demonstraci a opět hrají hru na volby. Ten, kdo trochu otevřel oči a rozkoukal se, padl do náručí Rouranovi a Křešovce a pár let se z toho bude emočně léčit.

Tady na Zemi to prostě na žádné vítězství prostě nevypadá, chápu, že hmota je pomalá, ale třebas chci vidět takovou Čínu kde je kreditovej systém pevně usazenej už mnoho let, jak se z tohohle vyloupne naráz a bez katastrofy nebo velkých obětech na životech. U nás se to už testuje přes banky pod záminkou emisí CO2, ale pak už bude fuk jakou to má nálepku. Lidi vědí, že inflace je jako prase, vědí že peníze jim nejpozději druhý měsíc v zimě dojdou, a přesto tleskaj, když se někde zavede samoobslužná pokladna a je vyhozena další prodavačka. A bohužel jsou lidi, kteří nemají IQ na to, dělat něco jiného než jenom prodavačku.

Vedle toho všeho, ezo-slepičky mají prostě vlastní únikovou hru no, Qanon už tolik nefrčí, protože na rozdíl od USA, nás podobná blbost drží max. pár měsíců a když se zprávy opakují tak víme, že se nic dít nebude. Teď se jelo kolečko lásky od spasitele Auriho, pak se asi pojede kolečko od mimozemšťanů kteří přistanou na Vatikánském náměstí. Upřímně, pokud ale tihle vylezou první, tak taky bleju až si obrátim vnitřnosti naruby. My jsme to dosrali v celý Evropě fakt hrozně - nikde není tak drahé jídlo a lidi zatím žijí v iluzi, že to ustojí. Jsou lidi, kteří posílají do FEDU nějaké prohlášení o tom že jsou živé bytosti a že chtějí status živého občana. Uff, no taky si nemyslím že tudy je cesta ven. Jsme jako slepí krtci a loutkovodiči se chechtají prakticky každým filmem, kterým nám ty postapokalyptické scénáře vtírají do obličeje.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter