Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lidská vůle a dimenzionální události
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 12.8.2022 (18:21:19)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.8.2022 > Kiki_> 


To mám taky přesně ten pocit, co píšeš - že mnohé z toho, co přisuzujeme frekvenčnímu posunu, je ve skutečnosti 5G mlátička. A ta teorie, že ezo blbky budou hlásat teorii o vzestupu a prakticky nás likvidují technologie, dává smysl.
Ale co mám ze svých zážitků, tak je to jedno s druhým. Někdy je velký zápřah, únava atd. a podle GF to souvisí se vzestupem, je to tedy zátěžová věc týkající se dimenzionálního vzestupu. To tak je dlouhodobě, zdá se, že fáze, kdy probíhá vzestup, jsou doopravdy mentálně i fyzicky unavující, energie jsou těžké, pak přijde úleva, stabilizace, pořád dokola, kousek po kousku, krok za krokem. Za roky už jsme v jiném info-energetickém prostředí, ve výsledku.
Jindy vyloženě cítím, jak někdo něco zapnul a je nutné to vystrnadit ze svého energetického pole. Těžko se rozeznává, co je co.

Taky ta hranice mezi technologiemi vyvinutými lidmi a mimozemskými je tenká. Nevím, co bylo co, ale v současnosti bych řekla, že vše odpovídá tomu, že nepřátelům od NWO už zbyly právě jen ty jejich hloupé nejprimitivnější technologie, které fungují přes vysílač a 5G, že dokážou vyslat nějaký energo-impuls do organismu, že je to "slyšet" a cítit jako technika a ten útok neoplývá žádnou inteligencí. A taky to už není nijak časté a spíš to ubývá.

Chytré mimozemské technologie, které jsou dimenzionální a kooperují právě i s těmi energo-astrálními a informačními poli už nejsou ve hře, ale NWO je k dispozici mělo.

Jak ubývají ty útoky, tak roste můj vztek, dokud byla válka, tak nebyla energie na to, rovnat nějaké rozjívené ezo-piči, které ač mají v hlavě nastláno, tak si hrají na mudrce doby a přitom dělají paseku.
Kdyby si jenom rozvíjely ty svoje nablblé teze, prosím, ale tyhle mají tendenci se neustále strefovat do takových, jako jsem já.
Připadám si, že jsem se stala pro tyhle krávy docela dobrou postavičkou, o kterou si můžou otírat boty a zvyšovat si tak svoje renome. Třeba nemluví o mě, ale jak se vyjadřují anonymně, s těmi svými opovrženími, tak mi to tak přijde.
To už odmítám tolerovat, doufám, že na ně dojde. Protože jsem mnohokrát zažila, že to, co jsem považovala za blbost a nevědomost, byl ve skutečnosti řízený záměr, takže tyhle můžou dělat úplně blbý, ale ve skutečnosti se navážejí, protože dělají pro temné.

Ramonka má prý problémy "s identifikací obličeje přes I-phone", že ji to nefunguje, to znamená, že jí sběr informací a elektronický koncetrák nevadí. Takový piče můžeš nainstalovat software rovnou do mozku a ona bude jak malý mopslíček dělat, co budeš chtít.
Takový nány ať se zdrží jakýchkoliv kritik vůči komukoliv, kdo říká cokoliv, na co jejich slepičí mozek nestačí.

Fakt je otázka, co bude. Plánují tu ekonomickou krizi a pak total control, ale podle mě jim to nevyjde. Na nebi lítá GF čím dál viditelněji, přece všichni nejsou jenom vylízaný jako Ramonka. Dále je ve hře ta sluneční aktivita, frekvenční vzestup, vše dohromady, opravdu těžko jakkoliv říct, jak se bude situace vyvíjet.

A s tím přistáním mimozemšťanů a odtajňování, rozpoznávání různých druhů, odtajňování od Vatikánu atd. - to dala jako představu Válková, to je ale podle mě mylný náhled.
Kdo přistane první, ten je vítěz dimenzionální války. Jestli přistanou první nějaký šediváci, nebo SS bloncky, tak GF není GF. Rozhodně vůbec není v plánu jakákoliv divoká přehlídka oblud z Galaxie.
Pokud dojde ke kontaktu, první kontakt bude GF a potom, už s jejich pomocí, se možná nějaké přehlídky oblud dočkáme, ale už to bude bezpečnostně jištěné a opravdu se záměrem nás poučit, vzdělat, rozšířit nám obzory, rozhodně nás nijak ohrožovat.
A první odtajňování by nemělo přijít od Vatikánu - tyto instituce jsou zrádné, kolébka zla nemůže dělat duchovní revoluci.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter