Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lidská vůle a dimenzionální události
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 12.8.2022 (18:21:19)


 Kiki_ (Občasný) - 18.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
No já doufám že jim ten total control nevyjde, co jinýho taky dělat z pozice jednotlivce? Upřímně, to radši prchnu na pustej ostrov a nechám se sežrat komáry za živa než pak skákat jak oni pískaj. Past už zaklapává, tak aby i to přistání nebylo už v době kdy tady zase budeme používat pazourky a hledat si v kožichu blechy - jinými slovy přežijí tady snad jenom myslivci a dřevorubci někde v salaši, ostatní se pomydlí u rabování nad konzervama, nebo budou mít elektronický mozky. Když pominu globální kočkování, tak se testují i jiné čipy a šmakulajdy a dobrovolníci na to stále jsou a budou, protože asi zapomněli jak platit kartou, že to potřebují mít v kůži.

Co se týče občanek, ty se obměňují teď denně, neustále se obnovuje databáze otroků a systém se vylepšuje o nová vstupní data. Pak není divu že nám vyrostlo tolik věžiček. Stále mají prostě k lidem přístup. Chmitreils taky - včera bylo pozdě, i kdyby přestali zítra kropit, stále to bude mít časové dojezdy.

Mě prostě zase dochází trochu trpělivost, protože vidím že ten trend se nezměnil, naopak ve stínu krize narůstá, místo roušek se akorát budou plést asi svetry. Jenže kdo první nebude mít do huby? Děti a ženy. Chlap vždy vezme nějakou nelegální bouchačku a půjde si pro tu konzervu klidně i bez punčochy na hlavě, ti asi nebudou hlady umírat první. Bude supr, že nám GF lítá nad hlavou když na zemi bude reálně možná hladomor a rozmazlená Evropa na tohle zvyklá není, ještě budem možná rádi že tu je tolik afričanů, protože se jich nakonec zeptáme - jak to dělaj, jak přežívaj když není co jíst? 🤣
Nechci se dotknout GF, ale ti nám taky potravinové balíčky házet nebudou. Jako osobně bych profackovala každýho kdo přejížděl sklizené plodiny traktorem nebo je pálil aby v zimě bylo málo potravin, ale mám moc krátké ruce. A je pravda že naše zahrádky nadšených pěstitelů tří hlávek zelí nás taky nespasí - a už vůbec ne v zimě. Nebo se dáme na motorový olej a aklimatizujeme se na papání řepky... 🤣 roboti musej být dobře promazaní.

Prostě včera bylo pozdě. IQ většiny lidí se stejně nějak už projevilo, takže na co se ještě čeká? na meditační kroužky s černýma kostkama? 🤣 To si můžem odškrtnout a pořád nic... nejhorší na tom je, že přes období nedostatku a další krize, lidstvo opětně vyprodukuje strašný energie utrpení, nasranosti, agresivity, ale to už asi nebude žádná čistka, to si budem právě afirmovat do budoucna a tím se i zavřeme do pasti NWO. Prosím, řekni že se pletu.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter