Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lidská vůle a dimenzionální události
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 12.8.2022 (18:21:19)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.8.2022 > čtenář> 

To jo. Já to nechávám dementům, jako jsi ty, když se někdo narodí s vyšším IQ a duchovním rozměrem, nemusí celý život profesionálně škrábat brambory, to se nechává oploštělým idiotům, jako jsi třeba ty. Ale určitě by se k tobě mohla přidat polovina ezo-scény s jejich sladkými nic neřešícími pindovinami by vám mohly obšťastňovat chvíle se škrabkou v závodní jídelně.

Kultický šok je nebezpečná věc, on to nikdo nechápe.
Lidi neustále nadávají na mimozemšťany, že se neukazují, že nejsou vidět, že jejich manifestace na nebi jsou slabé, ani to nikoho nezajímá.

Ale já vím, co to je, vidět ve vzduchu loď dlouhou několik desítek metrů, i když je v éterické podobě a pohybuje se pomalu, je to zkrátka jev, na který nejsme ve vzduchu zvyklí.
Většinou vidím ty objekty menší, že mohou mít v průměru třeba do 5ti metrů, to by bylo ještě v pohodě, když dodržují určitou rychlost, když nepřekračují rychlost v obci. Jak jsou rychlí, tak to taky plaší.

A to jsou objekty v éterické podobě! Jak je jich na nebi hodně, jsou velké, nebo příliš rychlé, tak to plaší.
Kdyby se objevili najednou, v hmotné formě, lidi zpanikaří.

Ten kultický šok obnáší extrémní emoce. Výbuchy veselí a štěstí, pocit bláznovství, pocit neuvěřitelné vtipnosti, výbuchy smíchu, které můžou gradovat až šílenstvím, pocit, že přišli bohové, touha dávat najevo velkou úctu, uctívat božstva, pocit absolutního řešení všeho navěky ... atd.
To všechno jsou emoce, které budou v řešení, jakmile se začne GF objevovat na nebi ve větší intenzitě.
Navíc se bude jasně tlakovat ten problém, že starý věk končí, že končí ta neskutečná lež a urážlivá demence, ve které jsme nuceni žít doposud. Ale zároveň to obnáší paniku, že to ztratíme, protože ač je to těžce nevyhovující, je to naše zvláštní jistota, degenerativní, ale půda pod nohama.

Dokud se dává prostor oběma skupinám - ti, co GF chtějí, ji vidí už teď, ti, co GF nenávidí a mimozemšťany nechtějí, vidí prázdné nebe .... tak tyto tlaky neexistují.
Jakmile začnou být GF vidět na nebi jasně, končí doba iluzí.
Už nikdy se nebudeme ptát: Jsme ve vesmíru sami? Už nikdy nebudeme uvažovat nad evolucí našeho druhu, jak jsme vznikli atd. Celý starý svět se rozpadne jak domeček z karet.

Tipuju, že 60+ materialistickým vědcům a dalším lidem odkojených Darwinem a plesnivým bezvěrectvím to způsobí smrt, protože prostě přestanou rozumět světu. Mladší to snad ještě nějak zvládnou.
Spolek Sysifos vychcípá na šok.

Vždy z toho budou nějaké škody na životech.
Jestli si někdo myslí, že je to strašně jednoduchá záležitost, tak se plete.
Jde o to, dostat se do stavu, kdy se na nebi jasně manifestuje mimozemská civilizace a je jasné, že tu není jenom "na kafe a zpátky", pak to člověku teprve dojde, že ten proces od první manifestace na nebi ke kontaktní události není až tak dokonale jednoduchý a že se na to musí s citem.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter