Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tento měsíc menstruuji
Autor: Slůůůníčko (Občasný) - publikováno 19.7.2005 (09:20:01)
Černá a červená centrofixa na papíře

Můj příspěvek ad...(toto je odkaz)


Poznámky k tomuto příspěvku
 Terorista lásky (Občasný) - 19.7.2005 > ouvej> 

Minerva je bláznivá ženská... tu už dávno vážně neberu... zajímavé (a trochu mrazivé) je, jak je u ní rozdíl mezi ostrým vtipem a tupou vážností setřen...


<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 19.7.2005 > ouvej> Ženy patrně jsou za stejnou práci stejně nebo víceméně stejně hodnoceny, potíž je v tom, že ženy nejsou schopny odvést stejnou práci. Ale to je přece tak evidentní, že je až trapné o tom vůbec mluvit.
<reagovat 
 Absolute (Občasný) - 19.7.2005 > ouvej> 

Podle mne ženy mají stejná práva, možná se objevují nějaké zprávy o diskriminaci apod. ale to je si spíš myslím otázkou jedince, vyhrazenosti než pojmu jako je společnost. Pokud je to jinak, tak to není dobře! ostatně práva homosexuálů jsou ještě hodně jinde a ti mají také stejná práva.

 

 


<reagovat 
 Absolute (Občasný) - 19.7.2005 > ouvej> pravdou je že dost klíčových věcí dostávají do rukou muži ale to je tím bojem o kterém jsem mluvil, pokud žena něco chce dosáhne toho ale musí počítat s tvrdou konkurencí , která jí většinou rozdrtí. Chladnost, pevnost, nekompromis především patří mužům ale to je něco jako bychom hledaly velké mateřství u mužů, jsou tací ale zpravidla je to velká výsada žen prostě opravdu některé záležitosti vykonávat ženy nemohou, nebo mohou ale jen vyjímky. To co tvrdí minerva není nic jiného než sirová pravda. To podle mne ale nesouvisí s rovnoprávností ale s charakterem, pokud by se v dané situaci ukázala žena  schopnější, rozhodně by tu funkci zastala nehledě na to, že by se o ní ucházelo 1000 mužů.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 19.7.2005 > fanýs> 

No - připojení mám taky rychlé, počítač právě čerstvý, nadupaný

 

ale obrázky nerozchodím ani náhodou.


<reagovat 
 pjer (Občasný) - 19.7.2005 > Emmet_RAY> 

ale jo, já vycházel z jedné z pomocných definic porna: dílo primárně určené k sexuální stimulaci a uvolnění :-)

jasně, že ty hranice jsou nejasný (já si neumim představit, že někoho vzruší Passoliniho 120 dnů Sodomy, ale kdo ví, třeba takovej magor existuje)


<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 19.7.2005 > Absolute> Jistě, ženy jsou méněcenné. To není názor ale fakt. Nejsou (v průměru) schopny podat stejný výkon jako muži. Ovšem proč se proto zlobit? Já znám tolik lidí co jsou silnější než já a vztekám se snad? Pořád jeden nadřazený muž, který podá stoprocentní výkon, jak je u mužů normální, a jeden méněcenný podčlověk ženského pohlaví, který horko těžko zvládne polovinu, podají dohromady stopadesátiprocentní výkon.

Ženy jsou užitečné, protože přes všechny své vady mají stále větší výkon než příkon. Víc udělají než sežerou.

Když se na ně dohlédne.
<reagovat 
 Čtenář - 20.7.2005 > Emmet_RAY> tys taky odněkud spadl
<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 19.7.2005 > ouvej> Mohlo by to být nastavení prohlížeče.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 19.7.2005 > pjer> kniha je lepší ;-)))
<reagovat 
 nečekaná (Občasný) - 20.7.2005 > Minerva> Tímto se podle mě vracíš na výchozí bod, o kterém jsem tu mluvila - dnešní společnost je řízena muži a jim se přizpůsobují výkony a jednání. Čili je hovadina chtít po ženách stejné výkony jako po mužích, ať už přihlédneme k fyzické konstituci, psychice, typu dosahovaného vzdělání či dalším povinnostem, jako být výkonná v práci a ještě v rodině. Vypíchl jsi jednu věc, já bych mohla udělat totéž z druhé strany. Nejsi ty náhodou bývalý idealista? Když se idealisté zhroutí, a oni se zhroutí skoro vždycky, mají tendenci přejít k opačnému extrému.
<reagovat 
 nečekaná (Občasný) - 20.7.2005 > Minerva> Ostatně, je takové úsměvné číst tyto názory od člověka, který si dal ženskou přezdívku. :-)
<reagovat 
 Čtenář - 20.7.2005 > Minerva> To jsou ale ubohý názory !!! Ty musíš být s tímhle názorem buzna ! Jinak bys vedle sebe ty nicky ženský nesnes a ony takového blběčka vedle sebe snad taky ne.
Škoda ale že jedna taková nula podobnýho chudáka porodila.
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 19.7.2005 > Strážce_majáku> Zkoušel jsem různé kombinace, ale v tom to asi nebude, protože třeba v noci  to obvykle běží bez závad. Že by prohlížeč měl malý prostor na přechodné soubory to není. Jednak jsem ho zvětšil na maximum a vyčistil a jindy se tam vejde např. katalog Quelle a ten není malý.
Doporučil 
<reagovat 
 pjer (Občasný) - 19.7.2005 > Emmet_RAY> 


<reagovat 
iKerim (Občasný) - 19.7.2005 > Název by měl být snad:Tento týden menstruuji...?
Body: 5
<reagovat 
 Slůůůníčko (Občasný) - 20.7.2005 > iKerim> Ne, neměl, vysvětlení viz odkaz pod obrázkem
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 19.7.2005 > osobně mi to připadá jako sebestředná ubohost balancující na hraně nechtunosti - což je ostatně pro ženy zcela typické

už tak se o tom kecá málo a v televizi letí málo reklam na vložky - mimochodem u reklam na vložky mi vždycky vadilo, jak je polívají jakousi modrou tekutinou - proč tam není ta pravá, červeno-rezavo-hnědá? ;-)

umění skloubeno s jakoukoli tělesnou funkcí ženy (mateřství, porod, klimaktérium, menstruace, penetrace) či její anatomií (vagína, masektomie..)
může být klidně prezentováno sebenechutněji, ale vždy tomu bude třeba zatleskat a decentně upít ze šáklu kapučína

divadelní hra Vagína monology, autorka která maluje obrazy svou menstruační krví, umělkyně, která tvoří obrázky z chlupů z kundy - své vlastní i ochotných kamarádek - tomu všemu volám "Fuj! Hanba!"
je velmi zvláštní, že muži nikdy nedělají nějaké pitomé výstavy zaměřené na téma "Má první poluce" či nějak podobně - muži totiž nejsou neurotičtí blázni s potřebou vyrovnávat se s vlastním tělěm
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 19.7.2005 > Emmet_RAY> celá ta poznámka je především reakcí na tvůj odkaz a ne na tento konkrétní příspěvek

PS: napsal jsem to poněkud zmateně, ale věřím, že je to čitlené, opravovat se mi to nechce
<reagovat 
 ich (Občasný) - 19.7.2005 > Emmet_RAY> S tvou teorií o ženách se neztotožňuju. Ani žádnou takovou ženštinu, jakou popisuješ, naštěstí neznám. Docela mě to vyděsilo, páč esli takhle o ženskejch smýšlí víc chlapů, tak je to fakt peklo. Ale tvůj afekt asi chápu, téma se mi taky moc nezdá.
<reagovat 
 nečekaná (Občasný) - 19.7.2005 > Emmet_RAY> Naprosto s tebou souhlasím. V příspěvku, který začíná: "osobně mi to připadá jako..." Vrzlo se to jinam, tak aby bylo jasno.
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 19.7.2005 > Emmet_RAY> 

"muzi totiž nejsou neurotičtí blázni s potřebou vyrovnávat se s vlastním tělěm"

 



<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 19.7.2005 > Emmet_RAY> 

"muzi totiž nejsou neurotičtí blázni s potřebou vyrovnávat se s vlastním tělěm"

 



<reagovat 
 repulsion (Občasný) - 20.7.2005 > Emmet_RAY> Já nevím, jestli tak autorka myslela či nikoliv, ale mně to připadá jako docela fajn kreslený vtip. To ukřižování by bylo opravdu samo o sobě laciné, ale tím ztotožněním menstruační krve s "krví Kristovou" to posouvá o něco dál ad absurdum. K tomu ty hostie, co vypadají jako plátky sušených banánů... prostě pohoda, legrace...
Body: 5
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 19.7.2005 > mamirka> Ono je to tak, že ženy vlastně ve skutečnosti nikdo nemá rád, ovšem v obecném zájmu se o tom taktně mlčí. Výměnou za určitou toleranci k jejich méněcennosti se očekává, že budou spořádaně zticha. Podobné výstavy jsou pak krokem za dohodnutou demarkační linii a tak zákonitě vzbudí negativní reakci.
<reagovat 
 Terorista lásky (Občasný) - 19.7.2005 > Ewonne> 

podívej se na sebe, Ewonne, ty jsi poměrně dobrý příklad takového mačovitého neurotika (třebaže nevím, jak dalece to vztahuješ na tělo), i když tě mám v podstatě rád


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 20.7.2005 > repulsion> příspěvku jsem dal trojku, protože uznávám, že nějaký nápad má, ale zpracování mne nevzalo a ona "krev kristo" se skutečně nabízí, myslím že by na to přišel fakt každý, pro to mne o nijak nenadchlo ani nepobavilo

a to nejsem příslušník církve husitské ;-)

já tady mluvil přečdevším o tom, na co tento příspěvek odkazuje (viz ten link)

<reagovat 
 ich (Občasný) - 19.7.2005 > Minerva> :-)omlouvám se za zveřejnění svého komentáře, příště budu spořádaně sticha sedět ve svém kurníku a přemýšlet o tom, jak mužům nepřekážet :-)))))
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 19.7.2005 > Terorista lásky> 

burte, rozepis to


<reagovat 
 Terorista lásky (Občasný) - 19.7.2005 > Ewonne> 

najednou mi na té fotce připadáš takový bezbranný


<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 19.7.2005 > Terorista lásky> 

kazdy to vidi jinak

 

your opinion, man..


<reagovat 
fanýs (Občasný) - 19.7.2005 > Čekal jsem, že tu bude flamewar, ale o náboženství a ne o sufražetkách. Krásnou narážku na Krista všichni přehlédli?
<reagovat 
 pjer (Občasný) - 19.7.2005 > fanýs> 

narážka na Krista je laciná, jestli to mělo šokovat, tak možná na nějakém polském serveru

téma se mi líbí, ale ne zpracování. na uvedeném odkazu jsou zajímavější díla.

body za kombinaci "slůůůníčko - tento měsíc menstruuji". pořád jsem si říkal, jak asi vznikají červánky.


Body: 4
<reagovat 
 Slůůůníčko (Občasný) - 20.7.2005 > pjer> 

Nebylo to myšleno ani tak jako lacině šokující narážka na Krista, jako spíš upozornění na jakousi ambivalenci vnímání krve v křesťanském okruhu – mužská krev = něco neskonale ušlechtilého (krev Kristova, hrdinsky prolitá krev vojáka, modrá krev prvorozeného syna šlechtice...) × ženská krev = něco neuvěřitelně hnusného a pošpiňujícího (menstruační výtok jako důkaz ženské méněcennosti a špatnosti, menstruující = nečistá...).

...anebo si z toho možná tak trochu dělám srandu, to je taky možný, můžeš si vybrat;)

& díky za červánky, to mě nenapadlo


<reagovat 
 pjer (Občasný) - 21.7.2005 > Slůůůníčko> 

já jsem spíš reagoval na fanýsovu "krásnou narážku na Krista"

jak už jsem se rozepsal jinde, samotné téma mi přijde důležité, tady se mi nezdálo zpracování

 

ale podle toho, co píšeš, máš nadhled, nekňučíš 


<reagovat 
jan(ek) (Občasný) - 30.7.2005 > Jiřina Šiklová by měla radost, zejména z celé té debaty... :-)))
Body: 5
<reagovat 
hajka (Občasný) - 18.8.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Slůůůníčko (Občasný) - 5.10.2005 >

Jen, kdyby to náhodou někoho zajímalo (v opačném případě se omlouvám za nevyžádaná avíza):

Výstava

„Tento měsíc menstruuji“ od 6. října v Brně

http://gender.pisi.cz/index.php?page=news&uid=NW0103

http://zpravodajstvi.ecn.cz/index.stm?apc=zzgx1--&x=668238

http://www.fss.muni.cz/gs/aktuality.php

http://www.netpolis.cz/tema.php?tema=5
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter