Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 22.5.
Emil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
autorovi VÁNOCE a jemu podobných... z kolekce NESOUHLAS
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 23.4.2011 (00:32:21)
Vážený autore Vánoce,

vyjádřil jste se velice,,zvláštně" k tvorbě pro malé děti u autorky Zabicka.
Obrázek, který namalovala k básničce pro malé děti, kterou jsem napsal a poslal jí jako vzorek, malovala pro moji potřebu a na mé přání.

Mnohem dříve, než jste se vyjádřil k uvedenému, jsem shodou okolností ((pod vlivem vašeho pseudonymu)) navštívil Vaše stránky a viděl Vaši tvorbu.
Přestože se mi vůbec nelíbí, nevyjádřil jsem se vůbec. Natož hanlivě.
Máte svoji skupinu svých příznivců stejně jako ji mám já, nebo kdokoliv jiný.

Jsem nakloněn názoru, že budete ve skutečnosti stejný chlap, jako jste na virtuálních stránkách a sejdeme se.
Rád bych s vámi pohovořil o důvodech, které vás vedli k vašemu vyjádření a reakci.

Myslím že by bylo vhodné, alespoň z mého pohledu...se autorce Zabicka omluvit. Nikdy by to mezi svoji tvorbu nezařadila, kdybych ji nepožádal o spolupráci.
Obrázek je tak nabídnut i partě mých nejen virtuálních přátel k nahlédnutí.
Je to mnohem jednodušší než jej rozesílat každému zvlášť.

Věřím že jste inteligentní člověk a tím pádem se přestanete vyjadřovat tak ,,zvláštním" způsobem jako u příspěvku zveřejněného na mé přání u autorky Zabicka.
Alespoň pokud kdokoliv zveřejní cokoliv v souvislosti se mnou.

No a že přijmete moji nabídku na setkání a diskuzi.
Kdekoliv budete chtít, třeba i mezi vašimi lidmi a příznivci.

Těším se,

s upřímným pozdravem

Franta (( Bajata))


























































Poznámky k tomuto příspěvku
 čtenář bambata - 6.6.2011 > Bajata>  Ahoj Luku, rád bych jel do prahy na některá mrdání, ale nemám tam s kým spát. Snad bych tě někde prcal a dal ti gec. těšíš se na Frantu
<reagovat 
 Čtenář - 6.6.2011 > Luk Malér> :D myslíš jak mi tvoje stará vypráskala dělo? jestli se nebudeš chovat jak hodnej otrok tak tě prodám té tvojí homobajatě co s tebou chce za každou cenu spát a ta už ti navrtá do prdele pořádnou díru jak se ti tam cpe hlava nehlava zrzoune..na tebe to lítá ze všech stran tak se radši běž zase skrčit na pár dnů pod máminu sukni ať ti dá pusu než přes ni zas dostaneš že se ti u ní bude dělat pěna žebráku :D
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 8.6.2011 > čtenář> a ještě u toho výprasku řveš nesmysly
<reagovat 
 Čtenář - 8.6.2011 > Luk Malér> oooo trvá ti 4 dny zopakovat po mně jednu větu jsi geniální otrok budu tě prodávat na atrakcích jako mrdacího koně se dvěma čurákama františkem a lumiiiikem ihahaaa :D..btw platíš svýmu psychiatrovi mrdačkou když už tady šlapeš za mnohem míň? myslím že tě zneužívá homouši :)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 8.6.2011 > čtenář> jak to chceš provést kašpárku?
<reagovat 
 Čtenář - 9.6.2011 > Luk Malér> aha takže mám pravdu mrdá tě i vlastní psychiatr :)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 10.6.2011 > čtenář> nevíš, jak to provvést, což si nevěděl nikdy a u ničeho
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 9.6.2011 > nechcete z toho udělat divadelní hru ?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 11.6.2011 > DeadKennedys> to můžeš sám, já tě žalovat nebudu - žes to použil - čtenář, alias caesarborgia, vánoce apod. taky ne, neví co to je, jen ti řekne, že si buzna, že tady kouříš všem , že tvá rodina .... (nějaká hnusota), že si potkan, že se tady předvádíš jak malé dítě, které ničeho nedosáhlo, vše proloženo náhodně vybranými urážkami
<reagovat 
 DeadKennedys (Občasný) - 11.6.2011 > Luk Malér> OK, vidim to na Broadway, vanoce budu hrat ja, myslim, ze mi to pude :o)
<reagovat 
 Čtenář - 13.6.2011 > Luk Malér> pravda bolí dědečku že? ..to tě píchá pícha :)) ale že reaguješ na každý podnět jak prvok tě fakt řadí ještě níž v potravinovým řetězci a dost to odhaluje tvou nejistotu už ani tvůj gej františek tě nechrání zase kurwíš tu češtinu abys byl drsnější než drsnej :D jsi směšnej jak ta tvoje batika dej si kšiltofku kšiltem dozadu a na hlavu kýbl ty gestapáčku nebo vlez do řiti každýmu kdo si z tebe dělá prdel ale ty se svým primitivním zárodkem mozku ani nechápeš že se s tebou baví jako s idiotem což taky dokazuješ :)
<reagovat 
 Čtenář - 13.6.2011 > DeadKennedys> díky žes mu udělal velkou radost malou pozorností..mně vtipnej nepřipadáš ale od toho jsou tu taky jiní ..btw neser se do věcí po kterých ti je hovno -dobrá rada i do života ;)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 14.6.2011 > DeadKennedys> no nevím, ty máš mozek, budeš se ho muset zbavit,
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 14.6.2011 > čtenář> vedle jak ta jedle
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 14.6.2011 > pripomina mi to tady trochu Andreho - to byl ale nick z praveku Totemu...a pak par dalsich...ale vanoce neni ZATIM tak zabavnej, moc se opakuje, treba se casem zlepsi:)
<reagovat 
 Čtenář - 14.6.2011 > DeadKennedys> ahaha další odborník na vtip stoupni si do řady za toho buzeranta s kterým tady komunikuješ ať víme všichni jaký pořadí tu má humor ..che to musí bejt úděl být rozhodčím mezi vtipálkama hlavně tady v takové pravěké piči jak jsi to docela trefně nazval..ale pochopit docela obyčejnou věc to nee že? mám ti to říct cikánsky abys mi rozuměl péloš?
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 16.6.2011 > DeadKennedys> v to jsem též doufal, leč za poslední dva tři roky je to pořád totéž, někdy mi přijde jako počítačový generátor nadávek, něco vybere - náhodou - a pak to pospojuje, aby to nebyl úplný nesmysl.
<reagovat 
 Čtenář - 16.6.2011 > Luk Malér> něco jako ty tvoje veledíla že? :D
<reagovat 
 DeadKennedys (Občasný) - 16.6.2011 > Luk Malér> Aha...to ja nevim, byvam tu posledni roky sporadicky. ANDRE byl dobrej, delal i zajimavou grafiku a pak nick Filip Sklenar a ruzny jeho alterega, ten psal dobry(muj nazor) basne. A umel dobre debatovat a provokovat se zdravou davkou agrese a namyslenosti. Vyvoj je vyvoj, za par let se muze vypracovat.
<reagovat 
 Čtenář - 16.6.2011 > DeadKennedys> aha vypracovat se na tvoji a jeho úroveň? blbečku dementní si myslíš že každá trubka co se naučí psát něco znamená? pche tady píšeš o lidech kteří dělali něco dobře a krom toho se "nějak" projevovali ..ty a tady ten buzerant se jen projevujete umíte hovno ještě k tomu si troufáš hodnotit grafiku které stopro rozumíš jako ten potkan a jeho kurva ale na soudy jsi ten nejpovolanější už proto že sem vlezeš jednou za sto let...vždycky se tu najde takový podobný šulin jako ty aby tomu druhýmu ubožákovi odpovídal jinak by to fakt byla mrtvá hra ..spíš takovej smutnej monolog..
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 17.6.2011 > DeadKennedys> tak to vidíš.....automat na debilní sprostoty
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 17.6.2011 > čtenář> ano vidím, že tvá hlava je stále neopravena....
<reagovat 
 Čtenář - 16.6.2011 > čtenář> oprava : podobný šulin aby tomu druhýmu podržel..
<reagovat 
 Čtenář - 17.6.2011 > Luk Malér> já bych spíš řek že ty sám by sis měl koupit rašpli a udělat neco s tou vlastní zrzavou odpornou hromadou hoven co nosíš na krku aby ti do něj nechcalo ..nedá se na to dívat a údržba už nezabírá
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 18.6.2011 > čtenář> ano tvá hlava stále ve stadiu rozkladu
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter