Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NWO skrze Křešovou a Aurorana dokazuje, že mimozemská otázka je důležitá
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.9.2022 (17:19:44)


Na FB skupině zaměřené proti Andree Svobodové Křešové (ASK)
„Auroran a Andrea S.K., nová SEKTA?“
se objevil příspěvek, výpověď bývalé manželky Aurorana (Milana Bergera).

Paní Julie tvrdí, že s Auroranem žila v manželství, ona však onemocněla rakovinou a dlouho
se z ní léčila a když se dala dohromady a vrátila se do práce, její manžel se začal zaplétat
do záležitosti Zpráv z galaxie a následně se u něj „zázračně“ otevřely léčitelské schopnosti,
kterými nikdy předtím nevynikal.
Následně Julie vypráví, jak se rozehrál složitý manželský čtyřúhelník mezi Auroranem a jí,
jako jeho manželkou a jakousi „Samirou“ a jejím manželem. „Samira“ má být hvězdná láska
Aurorana. Ovšem paní Julie ze svých postřehů dochází k závěru, že mezi Samirou a Auroranem
o žádnou lásku nejde, že se k sobě přirozeně nemají. Dále uvádí, že „Samira“ měla dostat milion
v hotovosti za to, že bude v roli hvězdné lásky Aurorana a bude s ním objíždět lidi
po celé republice a „léčit“.
Dále uvádí velice zásadní poznatky:


Julie:
„… a sbalila jsem mu kufry, aby se odstěhoval, naposled jsem mu popřála štěstí, na což mi řekl,
že se Samirou šťastný není a nebude… ale je to jeho volba. Ještě mi řekl, že je placený skupinou
nějakých lidí (dárců) aby dělal tuto „práci“ (uzdravovat lidi) a proto kdyby nebyl se Samirou,
že by mu vypli biostroj.
Ještě musím říci, že když jsem měla odlišný názor na některé věci, co kázal Auroran,
bylo mi naznačováno, že mne Gána vypne a ať se zamyslím nad tím jestli tady ještě chci být pro své
děti, prostě mi nepřijde, že by takto jednalo světlo a láska, že vám vypnou biostroj jen proto
že máte vlastní, odlišný názor. Nebo něco ve smyslu, že vás může zabít i Deep State.
Nevím kdo tam u nich tahá za nitky, protože mi přijde, že jak Auroran tak i Andrea jsou loutkami
v něčích rukou a že se do toho tak zamotali, že nevědí cesty ven a ve své snaze to nějakým
způsobem ukočírovat, protože je zřejmé, že se jim to vymyká z rukou (nevidí jen ty slepé ovečky),
až jsou trapní.“



Toto jsou velice podstatné skutečnosti a dokonale zapadají do teze, kterou rozvíjím celou dobu.
ASK pracuje pro NWO. Veškerá její produkce je škodlivá, podplacená, zkorumpovaná.

A nejde pouze o snahu zavést sektu. Sekta se zakládá buď z důvodů psychotičnosti hlavního vůdce
sekty a nebo z ryze pragmatických, zištných důvodů.
Zde nejde o jedno, ani o druhé. Za všemi aktéry Zpráv z Galaxie je bohatý sponzor, který o peníze
nemá nouzi. Blby typu Auroran, nebo Samira uplatí jedním milionem, to je pro tyto globalisty
doslova směšná částka.
Kolik dali ASK, aby na našem území zničila mimozemskou alternativu a prosadila technokratickou
vizi Elona Muska, těžko říci, za kolik tato ženština půjde?
Milion, dva, tři, víc?

Z celé této věci se dá v pozitivním slova smyslu vytěžit pouze toto:
Je vidět, nakolik globalistům NWO záleží na mimozemské otázce, jak je zrovna tato otázka
naprosto stěžejní, že vynakládají tak rafinovanou a dotovanou snahu, aby naprosto zničili jméno
Galaktické federace.

Protože zrovna tato organizace skutečně existuje, skutečně se objevuje na obloze v podobách
s myslí kooperujících objektů, je skutečná.
A je to náš klíč k osvobození se od globalistických, technokratických a vysoce ničivých
a škodlivých ideologií, které poškozují veškerý lidský druh i planetu.
Je to jediná naše cesta, jak se zbavit infilitrace nelidských bytostí do naší lidské rasy.

Jediným skutečným řešením je vědomě a na civilizační úrovni zkontaktovat Galaktickou federaci.

Kdyby na pozitivních mimozemských rasách a Galaktické federaci nebylo ani zrnko pravdy,
globalistům NWO by vysoce vyhovovalo, že lidi věří takovým nesmyslům.
Ale evidentně to nesmysl není, proto proti tomu neustále podnikají nějaké akce.


Dá se očekávat, že celý skandál ASK, její porno a její práce pro „bohaté sponzory“, vyjde napovrch.
Až se to stane, bude ze strany NWO vynaložena obrovská snaha, aby s ASK a Auroranem navždy
zmizela i pověst Galaktické federace jako takové a aby byla veškerá otázka
„pozitivních mimozemských ras na naší straně“ definitivně zesměšněna a zašlapána.


V seriálu o pornu ASK se dá vesele pokračovat, je to evergreen, nikdy to nezklame a vždy je těžké
najít deset rozdílů.


















Poznámky k tomuto příspěvku
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.10.2022 > Kiki_> 

Uzavřené vysílání je známka slabosti a nezodpovědnosti, nejistoty, je to cvičák.

Brožová říká, že už tam mají několik stovek, nebo tisíců lidí, na druhou stranu všichni ti, co chtějí dělat nějaké poselství, nebo si jsou jisti kvalitou svého vystupování, chtějí co největší publikum a nemá pro ně smysl se uzavírat do nějaké malé placené sekce.
Zatím si tam Brožová pindá asi nějaké své nesmysly a ta super naivní Celesta tam s ní přicmrndává, protože ta si jistá nemůže být ničím, natož svým rozumem a poselstvím.

Brožová je buď úplný debil, nebo je zaplacená, aby šířila špatné kulty a nahrávala NWO.
To s tou volnou energií je tak brutální debilita, zároveň o kousek dál plácá, že už brzo bude schopná telekineze a teleportace, že si je tím jistá.

O volné energii je tolik informací, lidstvo tuto technologii dle všeho už vyvinulo a je naprosto skandální, aby to bylo považováno za mimozemský dar a naprosto se zamlčela skutečná historie této záležitosti.

Já Brožovou beru takto - ze 70% je to podplacená čubka, nebo reptík, ze 30% je tu pravděpodobnost, že je extrémně debilní a nezodpovědná.

V případě, že je o ní pravda to, čemu dávám 30%, je velice dobře, cos napsala, to je milosrdenství, které by si měla ta debilka přečíst a být za něj vděčná.

Jinak to, co se u nás děje s mimozemskou otázkou, podle mě jasně ukazuje rozdíl mezi východní a západní exopolitikou.
Tedy, ona prakticky existuje hlavně ta západní, východní exoplitika je asi dost mýtus, jenže - ta západní je rozehraná válka NWO a těch několik praktických a reálných insiderů a médií ze západu dostává tlumící informace, protože realita je taková, že pro GF je Rusko daleko cennější, než západ.

I kvůli míře proočkovanosti a proto nemůžou západní exoplitiku pumpovat žádnými velkými nadějemi.

Reálně je exopolitika přesně v tom stavu, že GF lítá na nebi a lidstvo to stále dost masově nezajímá a politika je rozbouřená a veřejný prostor obšancovalo NWO.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

S tou východní a západní exopolitikou to myslím takhle - Rusko, alespoň podle jejich "propagandy" a TV dokumentů, má k mimozemské otázce poměrně otevřený přístup.
Ovšem, existence všelijakých insiderů, kteří utekli z tajných programů a postavili se proti vládě, je v Rusku poměrně slabá, resp. já o ničem takovém nevím, je to fenomén západu, USA.

Je to zřejmě o tom, že v Rusku je jednak daleko větší loajalita vůči vedení a žádné vyloženě amorální a SSácké prasárny se v podzemních projektech nedějí a další věc je samozřejmě ta, že v Rusku je pořádek, protože to je klasická národnost a velká "říše", proto tam vládne řád.
Tím pádem i daleko vyšší forma utajení a schopnost si zjednat "ticho po pěšině".

Bordel, který je v USA formou tzv. "demokracie", si můžou dovolit jenom ilumináti v USA, kterým je USA u prdele.

V USA se dle výpovědí všelijakých lidí zapojených do tajných vesmírných projektů taky děly extrémní prasárny a snaha utužit řád a zařídit "ticho po pěšině", ovšem vzhledem k amorálnosti a zrůdnosti těchto SSáckých projektů se přesto pravda zčásti vyvalila ven, za cenu obětí tisíců lidí.
To se v Rusku nestalo a myslím si, že to není pouze mírou vnitrostátního násilí, ale taky tím, že tyto projekty byly více experimentální a méně amorální, než ty západní a Rusko je dlouhodobě částečně propojeno s Galaktickou federací.

Rusko se v současnosti snaží zavést panslovanskou propagandu, která se podobá zčásti árijské propagandě nacistů a je otázka, nakolik stojí na reáliích a nakolik je přestřelená, což by vyžadovalo mírový stav a vědecký zápal, vědců z celého světa, nezkrorumpovaná vědecká snaha, aby se tato otázka doopravdy rozčísla a proto je třeba brát tuto propagandu vlažně.
Je evidentně stavěna pro ruský lid do nelehkých dob, kdy již není možno navazovat na politickou ideologii komunismu a je třeba tuto ideu něčím nahradit.




<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 4.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Jo a to jsem zapomněla zmínit, že Ava začala panikařit na FB :

"Ráda bych si udělala bankovní účet Příznaků transformace někde mimo v Česku působící banky, abychom mohli třeba platit kartou náš STREAMOVACÍ program (Streamyard USA) a poplatek za zasílání newsletteru našim 12000 diváků (ecomail ČR) i kdyby zkolabovaly všechny banky tady. Máte někdo nějakou kartu mimo tyto základní struktury banky FIO, Spořitelna atd? Může mít člověk bankovní účet ve Švýcarsku nebo? PROSÍM O RADY. Chci zabezpečit chod Příznaky transformace v plné šíři dokud to půjde i kdyby se zhroutil bankovní systém.
PS: dneska co jsem to začala zkoumat protože mi najednou nešlo zaplatit kartou poplatek za ten program na živá vysílání. Najednou tam změnili nějaké regule a byl s tím velký problém. "

Jasný no, hledá řešení, ale také jí tam pár lidí napsalo - ne přímo u ní ale u těch kteří tu její zprávu přeposílaj, že když krachne celej systém tak je to fuk u který banky to je. A stejně jí pak nebude vysílání z příznaků vydělávat, lidi jí nebudou sypat za svíčky a mýdlíčka a korálky když budou rejt hubou v zemi... strach o to, že si nebude mít "kam uložit peníze" asi není zrovna na místě.


A to je právě ono - na jednu stranu předpovídá že dostaneme do pár let volnou energii a na druhou stranu hledá kde by si založila účet u banky - ty předpovědi to je jak když na ránu nasypeš cukr (asi se ti uleví ale ránu to nevydezinfikuje) a hlavou vymýšlí kam uložit peníze, které patrně nebude mít nebo které nebudou mít hodnotu. To hlavou nevymyslíš.

"telekineze a teleportace" - lol, asi stejný co v půlce léta tvrdila že brzy převibruje do 5D, že už to úplně cítí... že jí lidé nebudou vidět... A to je přesně to, jak se lidi cpou do těch vysokých vibrací za každou cenu, jak to tady "táhnou" kupředu... a zároveň už ztrácí ten kontakt se Zemí, že jsou přesvědčeni že už to cítí, že se za chvíli rozplynou v té své lásce a ti zlí je prostě neuviděj, ano to je únik, a je to první známka toho že to člověk psychicky nedává.

Nemyslím si že by byla uplacená, ale zmanipulovaná může být, a taky může být už dost mimo jenom svou vlastní vinou, že se věnuje věcem na povrchu, však ona má spoustu věcí taky nastudovaných - podobně jako Rouran... karty, kamínky, tohle všechno ona "studovala" než si udělala semináře aby z lidí tahala prachy... Tak není divu, že to s ní takhle mlátí. Však, kdo dělá tolik vysíláních a furt se věnuje nějakému svému veřejnému renomé, se nemůže divit že nemá čas pracovat víc na tom, aby neujížděl ze strachu někam támhle do pangejtu. Věnuje čas vlastně víc příznakům, a pak tam plácá cosi o poselstvích a když už se věnuje něčemu bokem, tak strachy vymýšlí jakou banku zvolí pro svůj účet. Jasný, jedna věc je jít si opatrně něco zjistit atd. být připraven. Ale tyhle dvoje absolutně protichůdný tvrzení prostě ukazují, jak to s ní jde odezdi ke zdi. Hlavou vymýšlí něco co vymyslet nejde, a pak raději uteče ke korálkům, věštbám a jde si hrát na to že je už jednou nohou v 5D. To je definice úniku před realitou.




S tím Ruskem a propagandou máš naprostou pravdu - že to bylo nahrazeno propagandou čistého Praslovanství atd. A pár lidí už u nás před tím taky varovalo, že se toho nemáme chytat, že to sakra není pro nás, že je to zase pro rusáky tohle stavěný. Ono to sem prosakuje a chytají se toho samozřejmě rusofilové a masmédia a každý kdo se jen trošku zajímá o slovanství a jenom ho nezaujatě zkoumá, je hned zastánce Rusů a propagátor. Ono bohužel, Rusové mají ještě nějaké zdroje které nejsou úplně zničené nebo zabavené a odvezené do Vatikánu, tím to je, ale nesmí se to zase přehánět a znásilňovat že hned zase "první národ" atd. A v dobách války se snaží ty rusy vždy stmelit podobnými hesly takže o to víc se nyní tlačí na pilu, aby se vzedmula v nich ta síla to slovanství v sobě ubránit. Na jednu stranu to dělají dobře, ten národ je vážně pak stmelený i když jim to do hlavy nablije někdo s trochou větším přítlakem než by se mělo, ale pak samotná ta země, samotný národ stmelený v jedno, vyhodí jakéhokoliv hajzla který jim překročí čáru na mapě. TOHLE bychom si měli vzít, a aplikovat na naší krajinu, a ne se přidružovat k nějaké jiné, nakonec každý stejně stojí pak sám za sebe - jako národ, i jako jedinec.
A být bráni jako rovnocenný partner na mapě, ne nějaký pohůnek pod někým, ne se furt někomu schovávat pod sukně a brečet ať nás spasí. Je dobré se inspirovat JAK TO ONI DĚLAJÍ ale aplikovat to po našem u sebe, ne hned utíkat na východ "protože tam se jim to daří udělat, my to bez nich nezvládneme"...



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.10.2022 > Kiki_> 

Já bych ji doporučila tu švýcarskou banku, to je nejobskurnější místo na světě, mimozemský high-tech tam hlídá konto i dušičku, kdo má konto ve švýcarské bance, už nikdy nebude mít klidné spaní. To je magie peněz jak má být, to by se Brožovce mohlo líbit :-D

Ona je fakt na hlavu, jestli si myslí, že diváky v případě velké krize bude zajímat nějaká runa, to máš pravdu.

Pokud máš trpělivost psychologicky hledat jádro pudla u Brožovky, tak máš asi pravdu a jdeš správným směrem, mohlo by to být tak, že sama sebe zhypnotizovala do role digitální duchovní vůdkyně a svoje prožitky vehementně cpe, ovšem e velice neralistických a únikových podobách, komických a znevažujících. Koneckonců já to mám podobně, že tedy valím ty zážitky a postřehy, ale aspoň mám pro ty kecy minimální racionální základnu a vlastní napojení. Brožovka se možná takto hypnotizuje nějakými tezemi zvenčí a udržuje svůj rozjetý, čím dál pokleslejší business a už jakkoliv rezignovala na vyšší aspekt celé věci, o který se pokoušela.

Já zase nelibě nesu, když se nějaké takové pokleslé hovádko roztahuje a šíří zhoubné a nebezpečné směry uvažování, pokleslé a ubohé a když mám svým viděním vyhodnotit Brožovou, vidím prostě škodnou a po svých zkušenostech z dimenzionální války už jsem velice unavená někomu dávat zbytečné šance, protože se mi X-krát stalo, že jsem na svou dobrou vůli a naivitu mnohokrát doplatila, když se mi po odhalení "nebohého nevědoucího chudáčka" ukázala nějaká tarantule, nebo plazoid s tím, že to vůůůbec nebylo, že by potvůrka nevěděla, co činí.
Potvůrky to většinou vědí moc dobře a parazitují na našem soucitu a hrajou ty debílky.

Podle mě už Brožová projevuje takový stupeň debility, že už je to za hranicí uvěřitelnosti.

Ale můžu se plést, pochopitelně.

A se slovanstvím - něco na té tezi je, my jsme totiž jeden pól, slovani jsou jakoby klidná, dobromyslná síla s velice houževnatým kořínkem a náš genom je jeden z nejvíce odolných na této planetě, vůči Drakoniánskému zkažení. Vedlejším produktem naší degenerace je brutalita.
Přirozeným protipolem v civilizačním slova smyslu je potom muslimská kultura, která je neklidná a přísnější, je křehká, zároveň je produktem jejich degenerace zákeřnost.

Tento druhý pól, proti té slovanské podstatě byl převeden na anglosasy a zneužit Drakoniány.

Ale to, co z toho vzniklo, SSácký fašismus, je zlo mimo naše přirozené spektrum a nepatří na planetu. Proto zkažená anglosaská kultura zmizí a tento "náboj" se přenese na muslimské společnosti, které se začnou rozvíjet v přirozené polaritě se slovany.

Aspoň takovou mám vizi.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Toto sekání hlav není nějaká samovůle, je to tok co největší spravedlivosti vzhledem k frekvenčním podmínkám. Kdyby se svět koupal v lásce, rychle chápal, zaujal vůči NWO zhnusený přístup a chtěl ho militantně odstranit a zároveň se radoval z mimozemských kultur na naší straně a chtěl s nimi co nejdříve mluvit, situace by byla jiná, s Anglosasíky bychom se uslzeně objímali, jaký byli chudinky zmanipulovaný a že teď bude líp ...

No ale situace je jiná, láska tady úplně nevládne, chápavost zadrhává, že je nějaké SSácko Drakoniánské NWO, to je pořád strašlivá konspirace a mimozemšťani reálně vzrušují jen pár jedinců.

Takže se budou sekat hlavy a anglosasíci prostě nejsou oblíbenci, celá výsostně západní kultura, kam nás nepočítám a oni nás tam taky nepočítají, je zkažená, prohnilá, bez budoucnosti a řešení.
Je snazší je obětovat a nechat vymřít, než se snažit o jejich záchranu.
Co nedodělá očkování, to dodělají hry NWO proti nim samým a přírodní katastrofy.

Obecně, mapa očkování odráží mapu hříchu.

Ve světě je prostě příliš zla a to zlo má svoji sílu a někoho si vezme - mým zájmem a zájmem GF je uchovat hlavně tyto 3 základní kultury:

Slovani
Orientální a africký pás muslimských kultur + Indie
Afrika

To jsou 3 základní kultury, nejzákladnější struktura civilizací na této planetě, které jsou geneticky nejvhodnější pro budoucnost, protože zaručují stabilitu druhu a jejich vyšinutosti jsou ještě snesitelné.

Černá rasa je přirozeně planetární, tu ovlivňuje planeta jako taková.

Slovani jsou zvenku, tento bělošský genom a stejně tak je zvenku, z Galaxie, orientální, blízkovýchodní atp. kultura.



<reagovat 
DELTA 2 (Stálý) - 5.10.2022 >

https://youtu.be/exRSlfiOYic

Pájovi asi neni moc dobře ...
<reagovat 
DELTA 2 (Stálý) - 5.10.2022 >

🤭

https://ctrlv.cz/igAU

https://ctrlv.cz/yZc4

https://ctrlv.cz/gLiv

https://ctrlv.cz/FkC7

https://ctrlv.cz/OMzl

https://ctrlv.cz/DTLB

https://ctrlv.cz/JcWx

https://ctrlv.cz/hDRP
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 5.10.2022 > DELTA 2> 
Světelní pracovníci? komando? 🤣🤣🤣 tuší někdo o co go?

Každopádně je sice hezký že jí dali ultimátum, ale blbě se vracej peníze které si Rouran nosí v kufříku sebou jakoby to byly hesla k jaderným zbraním.


<reagovat 
DELTA 2 (Stálý) - 5.10.2022 >


To píše ta jeho manželka/exmanželka.
<reagovat 
DELTA 2 (Stálý) - 5.10.2022 >


To máš samozřejmě recht. Taky to na mě tak působí. Zkusil sem mu "navrhnout", aby jí trochu vyvedl z konceptu. Tak uvidíme :D
<reagovat 
Kiki_ (Občasný) - 5.10.2022 > https://scontent.fprg5-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/310658972_1740622789658045_5446571654326986835_n.jpg?_nc_cat=108&ccb=1-7&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=IjtD3Bz_uvgAX8H-XHh&tn=o8ltJDwikHymyCUI&_nc_ht=scontent.fprg5-1.fna&oh=00_AT-dTYI5DGOkM2tfJnxpcZwvBKn4-3Px9aBhWG21zSfyGQ&oe=634323C9


🤣🤣
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 5.10.2022 > Kiki_> 


🤣🤣🤣🤣🤣
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.10.2022 >


Pod tímto videem Sueneeho

Sueneé: Archa úmluvy - mimozemská technologie
https://www.youtube.com/watch?v=9fy9jiNFfGU

je tato komunikace mezi ASK a Suenee:

"Zprávy z Galaxie - Oraa Nataru Shari
Zprávy z Galaxie - Oraa Nataru Shari
před 3 dny
Vynikající prezentace, obrovský záběr znalostí a pramenů, velmi děkuji ❤️

Sueneé Universe
před 3 dny
Ahoj, díky! :-) prosím zavolej mi 228226309 "



Tak co k tomu říct, já už nechápu.
Buď je porno Křešové pro všechny neviditelné, ještě se to nerozkřiklo, nebo tomu nikdo nevěří a všichni si myslí, ža autorkou jsem já a nebo a to je nejhorší možnost, to nikomu nevadí.

Já mám od GF informaci, že ASK i šlapala.

To jako není ověřené, ale když hrála v pornu, nemám problém tomu věřit.

Těžko říct, co za touto situací, kdy všichni zbožňují čubku z porna, stojí.

Ale dobré znamení to není.

Kolik lidí ještě zradí?

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Tak už mi chybí jenom Chvátal, do třetice, aby se pozitivně vyjádřil o Křešové, nebo ji vyjádřil důvěru.

Roška i Sueneeho už Křešová zdolala a to jsem věřila třem osobám na českém internetu, že to s těmi mimozemšťany berou vážně.

Chvátalovi, Roškovi a Sueneemu :-D
Já už se musím smát.

Nakonec to ale odpovídá dojmu, který jsem měla celou dobu roků 2019, 2020, 2021 v zuřivých válkách, kdy jsem se nasadila jako bojovnice na život a na smrt, s tím, že to by udělal každý... že nikdo nechápe, co se děje, všichni mluví z cesty a lži, co jsou v absolutním odporu s tím, co zažívám.

Suenee nevěří, že existují zlé mimozemské rasy, Roško nakonec taky prděl lásku a smiřoval se s reptíky, všichni pořád jenom dokolečka láska a světlo a světlo a láska a můj zážitek byl absolutně někde jinde, o jiných věcech, než o nějakém zkurveném odpouštění, ale o překlápění časoprostoru a definitivní likvidaci vesmírného viru na této planetě.

Tak fakt jsem zvědavá, jak tohle dopadne, jestli se kdy ukáže pravda.


<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 5.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> ASK Sueneeho vychvalovala ve vysílání. Jasně, že chce natahat k sobě chytrý lidi. A taky má kontakty, že?! S.Greer, Nick Pope apod. To by byl pro ní kardinální úlovek. Jde jí o sledovanost, chce si jí udržet (což potvrdila i paní Bergerová svým příspěvkem ve skupině). Já už na lidi seru, a každý kdo bude hostem u ASK, nebo ji bude zvát k sobě, je u mě fakt totální idiot. Holt vrána k vráně sedá, hloupý hloupého si hledá.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Ono to totiž vypadá, že si většina lidí myslí, že stačí neustále jenom dávat dezinformace o mimozemšťanech, nebo dávat všanc svoje jalové představy, natáčet nějaká videa, která ve výsledku neburcují, ale uspávají a tím, že se to vyřeší.

Aktivní magická účast na misi GF je naprosto neznámý fenomén, s kterým jsem přišla jen já, z důvodu autentické nelidské války, kdy si mě hodlalo podat NWO pomocí technologií a já jim ty technologie s pomocí GF a kosmického zákona překlopila do držky.

Podle mě to možné je, můj prožitek byl drsný a nebylo lidské to přežít a zírat na tuto duševní a mentální kolaboraci, co se u nás děje, je další zrůdnost.

No ale k lidem už vztah nemám a nedivím se, podle reality, když přijde cosi velice zlého, protože realita a chápavost populace je JAK ZLÝ SEN.

Buď je infiltrací mnohem víc, i mezi těmi, kterým věřím (což už je jen Chvátal :-D ) a nebo jsou všichni snadno zmáknutelní těmi SSáckými ovladači myšlení, nebo vše bylo nakoncipováno ze strany NWO tak, že těch, co věci skutečně zažili, je strašně málo, že na jednoho, co to zažil, je třeba padesát těch, co o tom jen teoretizují a já potom zažívám pocity, jaké má veterán z války, co zažil křik, řev, boj, extrémní situace, extrémní vypětí, extrémní spojenenctví, extrémní citová pouta i bolesti, viděl hrůzy a pak přijde mezi partu šestnáctiletých slečen, které mu vysvětlují, co je válka, protože byly v kině a jsou plné zážitků...

Mno, je to Armagedon a Svatá válka, když emoce, tak pořádně.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.10.2022 > Kikimora> 

Nakonec, vždyť jo, vidím to stejně - kdo přijde k ASK něco žvanit, je duševně slabší, nefunguje mu intuice, politicky neladí s GF, je zaprodaný, je jen hloupý teoretik bez vnitřního zájmu atd.

A kdo si ji zve, je idiot taky, protože nic jako kritický navážecí formát esoterického pořadu tu nemáme, neexistuje nic jako "obhaj se" pořad, celá ezo je zaměřená podpůrně lásečkově a takový formát pořadu je z podstaty bizarní.
Nikdo nebude chodit ke Grunwaldovi, aby se on do osoby navážel, od toho tam není.
Ten je tam od toho, aby řekl, klidně veřejně do vysíláni: S Křešovou už nechci mít nic společného, protože hrála v pornu. Tečka, už ji zvát nebudu.

Když si ji zve, aby měl sledovanost s pochybnou cuchtou, co šlape po mimozemské věci, je idiot a je to jeho zodpovědnost.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


A ještě k tomu, proč nejsou fotky mimozemšťanů a vůbec výpovědi a jakékoliv důkazy:


Z FB Zprávy z Galaxie:
"Tomáš Segeč
Andrejka nejde mi do hlavy jedna vec. Kopu ľudí po svete hovorí, že majú kontakty na bytosti, ale nikto nikde nedá nejaké reálne foto, výzor bytosti alebo čokoľvek. Však to nemôže byť problém pri tejto vyspelosti. Všade sú to len kresby, predstavy, vyzualizacie. Chcelo by to niečo reálne. Ja viem ze je to asi otrepané, ale kopu ľudí by to prebralo keby videli reálne fotky bytosti, ich plavidiel. Čokoľvek autentické.


Andrea Svobodová KřešováAutor
Tomáš Segeč i v ČR jsou lidé, kteří ty fotografie mají, kteří mají reálné kontakty, dokonce zde žijí reální lidé, kteří se nenarodili zde na planetě, ale bohužel nemám oprávnění nic takového zveřejňovat. Pokud člověka berou na loď nebo kamkoliv mimo planetu nebo i na místa setkání na této planetě, je zakázáno brát s sebou cokoliv a i když to člověk s sebou má, tak to nefunguje. Je to tak zařízené, protože oni mají velmi striktní protokoly o nezasahování a toto by bylo hrubým porušením, ne-li trestným činem. Každý z pozemšťanů to tudíž dodržuje, neboť nechce o kontakt se svou hvězdnou rodinou přijít. Bohužel...."




Aha, takže asi Roško v množném čísle, o kom tu je řeč.
Jenže Roškovi už nevěřím nos mezi očima, ani jeho pochybné fotky mimozemšťanů.

To podle ASK vypadá, že máme republiku nabouchanou mimozemšťany, nebo lidmi, kteří se s nimi vybavují a mají jejich fotky, ale bojí se je zveřejnit, aby jim mimozemšťani nepláchli.

Aha....

To je moc zajímavý, je zvláštní, že mě tak strašně cpali do veřejného působení, protože NEMAJÍ LIDI.
A jde jim o to, aby se celá věc dostala na veřejnost.
Ne tedy fotky, to ne, to je pravda, nefotí se.

Tak dost pochybuju, že je u nás plno nějakých prolhaných sráčů s fotkami mimozemšťanů, kteří to škrtí a tutlají před veřejností.

Já se můžu uvztekat, že u nás není nikdo autentický, s vlastním kontaktem, kdo je ochotný veřejně mluvit, zato je u nás plno malých sráčů s kontaktem, který TUTLAJÍ ????
Ono o tom nemluvit je pohodlný, že jo. Jít na veřejnost znamená, že po něm půjde NWO.
A ještě si nějaký zkurvený čubky nárokují, že chtějí znát moji identitu, rodné číslo ideálně číslo bot. Nasrat čuby. Čas utíká a nic se k lepšímu nehýbe.

Všechno jde jenom do hajzlu.

A ono je u nás plno mlčíčích hajzlů s fotkama.
Aha.



<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 5.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Ano, to mě taky už napadlo, že možná tihle kontaktéři ještě neměli žádnou praxi s černou magií, manipulací mysli atd. (stručně řečeno) a že si jdou pro tu zkušenost teprve ke Křešovce. Tohle plus asi takový ten efekt davu - když tam jdou ostatní, tak já půjdu taky, jako když byl ten pokus s černým míčkem který když před někým nazvalo 10 lidí bílým, tak on taky pak řekl že má bílou barvu. Mám pocit že jak Jarda dal Křešovce tolik prostoru, že tím se to překlopilo. Taky je ale opravdu možné, že se tím odhalí kdo má skutečné kontakty s pravou GF, protože tomu člověku by měly v hlavě začít asi blikat červený světýlka a v jednom kuse by musel slyšet od svého kontaktu co je ona zač (podobně jako ty). Nebo je možné tedy že u nich ty kontakty převzalo skutečně NWO které se snaží tyhle lidi napojit na Křešovku aby je více pobláznila, uchlácholila a ubezpečila, že jim věří, že jejich zážitky jsou autentické, nakrmí jim ego a pozornost atd.

Ono vůbec je otázka kolik z nich poslouchalo vysílání s Auroranem od začátku do konce (co on všechno tam nablil), pak by ve vší soudnosti bylo vidět kým nejvíc je Andrea ovlivněná, je možný že viděli s ní posledních pár videí kde jen ukazuje knihy a blábolí o kontaktech (viz u Jardy, tam bez toho Rourana vypadá občas docela rozumně kromě toho že mu neodpovídá na otázky, takže se to fakt blbě pozná, jak je to ovlivnitelná blbka). Ale právě od toho by je měla odradit GF pokud mají tedy pravý kontakt.

Taky doufám že se Chvátal nenechá strhnout davem. U něj by mě to vážně mrzelo, protože by mi to taky znevěrohodnilo veškerou jeho dosavadní práci - o což lidem z NWO jde předně.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Dá se očekávat, že všechny ty kontakty "o lásce", jak si pořád jenom odpouštěj a zvěstujou lásku, všechny ty Plejádské kontakty a takový sračky ....

Že je to podvod od NWO, nebo jsou to falešné duchovní kontakty, channelingy extrémně ovlivněné rozumovým předpokladem tazatele.
Nebo jsou to rovnou blond cukroušci od Árijců, SSáčků.

GF prostě nejsou vylízaný cukrovatý hovada, normálně myslí, musí i válčit, zasahují tady.
Rozhodně nečekají na oběžné dráze a "nečekají", až nás osvítí, to ví, že by se nedočkali.

Lítají na nebi, denně, non-stop, ale lidi je nevidí.

Už aby na ty lidi něco dopadlo, protože tohle, co se děje, to už je nesnesitelný výsměch.

Na autentického kontaktéra, jako jsem já, se naháže špína, že jsem falešný prorok, posedlá osoba a oběť Nebu a já nevím co a naběhne se do náruče porno kundy.

No comment.
Tohle už je příliš.


<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 5.10.2022 > Kiki_> 


Zrovna sem uplně náhdou narazil na Jardovo živý vysílání. Mimo jiné tam popisuje, proč si tam některý hosty tahá ... nejmenoval, ale mluvil o tom, źe si tam některý bere i z důvodu toho, že jsou třeba "zbožštováni" a on chce dát prostor tomu, aby se vyjevili i v jiném světle.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.10.2022 > Kiki_> 

Na to je Chvátal morous a filuta, ale pokud chce Křešovka dostat i Chvátala, byla by sranda :-D

Suenee je v něčem naivní, tak děsně naivní, až by člověk brečel. A Roško má ještě od Reptiliánů v ruce čip, kterým se chlubil.
Navíc už před lety vykládal, že ty systémy typu 5G budou naše super budoucnost, že budeme mít lítající autíčka.
Že neustále někde stojí nějaká flotila, jak si nás odvezou ze Země.

Nejvíc super a nyní nejpodezřelejší událost je v jeho ohledu (po tom, co prohlásil, že chemtrails už nejsou, ať jde do prdele), událost na podzim 2019, kdy se dostavil na velice zvláštní mimozemský sraz někde snad ve Švýcarsku, nebo nějaké takové černo nóbl zemi, že si tam povídali s automatickými mimozemskými překladači, jako technikou a pak se mocinky objímali do kruhu a pak se ti dva mimozemský fešáci odteleportovali.

Všechno úžasný, problém je ten, že tohle umí NWO taky a Roško může být ve skutečnosti nasazenec protistrany a teprve teď je vidět, že je protistrana.



A teze, že tady mezi námi jsou nějací mimozemšťani, že jako žijí mezi námi, tak to je krutý omyl.
Mimozemšťani z GF, pokud musí fyzicky mezi nás, používají buď hologramy, nebo avatary, tedy náhradní klony hibernované v podzemí a na povrch vycházejí pouze pro speciální účely, protože zamotat se na planetě v karmě s obyvatelstvem není nic výhodného. Do volné přírody pochopitelně můžou.

Mezi námi žijí různé infiltrace, to ano, dále genetické pokusy, to ano a taky lidi, co si nasadili "funny" zábavné čočky do očí.

Pokud lidi chtějí mimozemšťany, musí je skutečně hledat v první řadě na obloze.
Tím, co šíří ASK za bludy, se vytvoří podhoubí pro blond Árijské pokusy, případně dovylepšené peroxidem a čočkama, aby se prohlásili za "vyšší rasu".

Lidi jsou fakt jak praštěný po hlavě.
Asi na ně působí "kvantové" stimulátory mysli liebe faschi Elonka.


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 5.10.2022 > DELTA 2> 
Ano, u prvního vysílání to možná tak vypadalo...ale tomuhle tvrzení uvěřim, až to uvidím na vlastní oči, od té doby neudělal totiž nic. Jenom jí pochlebuje. Dává jí prostor a protože bohužel Jarda v mnoha jiných případech mluví naprosto rozumně / filozoficky, tak i jeho základna byla tím přihrána na píseček Křešovky, protože to vypadá že jí důvěřuje.

Jo no, možná že si nechce hrát na brutálně upřímného a nechce jí to tam vpálit na plnou čáru, ale upřímně, tyhle okecávací diplomatické tanečky člověk nemůže dělat se zmanipulovaným lhářem. Kdo kdy zkoušel mluvit na vážné téma se schizofreniky kteří měli 3 a více osobností, musejí o tomhle faktu vědět. Ano, lháři se obrátí jeho tvrzení často proti němu, ale to by si Jarda neměl hrát na diplomata a poukázat na to.


Jestli jí chce znevěrohodnit, tak už by měl sakra s tím začít něco dělat.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.10.2022 > DELTA 2> 

No tak ať se Jarda přenastaví z přitakávajícího blbečka na zlou Jílkovou.


<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 5.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Tak to nemohlo bejt zas tak velký zklamání, když tohle víš.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.10.2022 > DELTA 2> 

Tak já byla dřív daleko tolerantnější a když mi něco nesedělo, soustředila jsem se víc na to, co pravda je, nebo co vypadalo pravděpodobně.

Jenže u Roška to bylo vždycky půl na půl.
Tyhle infiltrace dělají velice složité zákruty.

Dřív tady jednoznačně řádila Plejádská parta rozhicovaných blbečků, který vozili lidi a všem cpali informace, ale ukázalo se, že to dělá infiltrace do GF, že celá Plejádská mise je tím vzatá, je to právě ta anglosaská verze, NWO, faschi USA.

Když zabili tu infiltraci v GF, otevřela se hluboko v podzemí archaická rakev a z toho vypadal tarantule, co chceš.

Pochytat veškerý tento odpad není jednoduché.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.10.2022 >


Tak jsem se podívala na toho Grunwalda,

Skutečný život 35 - Novinky a všechny vaše témata 1
https://www.youtube.com/watch?v=RFljNNJIe0Y

Myslím si, že se dostatešně Grunwald objasnil a vysvětlil.
Prostě je to blbeček, co absolutně nechápe, co se děje.

Chobotovi by odpustil "i kdyby byl temný", protože si zaslouží úctu za to, že jezdí po pralesech.

A podobné hlody.
Důležité věci ho netankují, všechno jenom hi hi chi chi che che.

Takovým přeju, ať jejich haranti zhebnou v NWO koncentráku.

Proč takoví idioti vůbec jakkoliv aktivně vystupují a serou se do války proti NWO a tzv. "vzestupné události", když je jim to všechno u prdele a chtějí se milískovat se silami NWO?
Dělají škodu a doufám, že za to jednou zaplatí.
Kdyby takoví lehkověrní dementi, co se serou do věcí nebyli, věci by šly lépe a radostněji.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Co předvádí Grunwald je maximálně znevažující přístup.
Dělat pro NWO, jako to dělá Chobot, to není k odpouštění.

Jenže tohle ta debilní městská cháska vylízaných idiotů, jejichž největší zálibou je hrabání se ve svých bolestech a jakési "inkarnační minulosti", nemůže pochopit.
To tady musí být nějací blázni na okraji, jako já, aby chápala ty "vážný věci" a spolupracovala s GF na věci, která rozhodně není "projekcí vlastního vědomí", kdy musíme definitivně zahubit NWO.
Jenže to se čeká, kdy se to otočí proti mě, že o tom mluvím a nejsem milounká na všechny tyhle krysy, které na tom urputně makají, aby se to otočilo proti mě.

A místo toho se staví za ASK a Chobota, za kolaboranty, co dělají s SS globalistickou mafií, pro jejich zájmy.

To je od vás mocinky milounký, městský ezo krysy, mocinky.
Tak třeba se vám to podaří, propukne NWO, mě odstraní a vás potom taky, protože oni stejně jako já nejsou "na odpouštění" a už vůbec ne vůči slovanskému obyvatelstvu.
To už asi městským ezo krysám nikdy nedojde, dokud tomu nebudou čelit.

Naštěstí jsou GF a spojenci celkově docela schopní, NWO už rozhodně není silné, tak to bude muset ezo krysičkám vysvětlit nějaký video záznam s umučeným dítětem, čemu chtějí tak benevolentně odpouštět a čemu dělají znevažováním všeho esoterického a exopolitického pohodlnou cestu.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Takový lidi jako on mají dosah na mínění veřejnosti a to, co on a jeho výběr hostů předvádí, je povrchnost, naivita a ztrácení času, pak si do toho pozve ASK, aby zhatila náhled veřejnosti na mimozemšťany.

Hlavně, že všichni tihle idioti jsou "probuzení".
Co to proboha znamená?
Že mají nějaké základy mimosmyslového vnímání, kdy všechno, co jim přijde do palice o druhém člověku, považují za pravdu?
Co když se pletou?
Nebo že nějaké vzpomínky odněkud považují dozajista za své minulé životy?
Co když je to projekce zlých potvůrek?

Mezitím tady NWO zbraněmi za hranicí našeho chápání zabíjí lidi, fofrují kolem nás mimozemšťani a tu bestialitu ničí a planeta prochází vzestupem do vyšších frekvenčních světů a všichni tito by velice uvítali, kdyby lidi pochopili, že se je snaží sežrat SS nacismus, který zbyl z toho všeho bordelu.
A že spolehlivá cesta je začít spolupracovat s těmi, kdo lítají na nebi a používají myslí ovladatelné, dimenzionální objekty a kteří se tu už pěknou řádku let naplno angažují v náš prospěch.

Tomu se říká "probuzení", ne nějaký ezo pičovinky na kanálu.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Kdybych byla na těchto blbečcích zcela nezávislá a obecně mě pohyby společnosti neměly šanci vůbec nijak zasáhnout, byli by mi jedno.
Jenže, bohužel, v této době je extrémně důležité, jak veřejnost chápe a takovíto blbečci opanovali veřejný prostor, který se týká mystiky a mimozemšťanů a veškerého dění, přičemž ti jediní byli ponecháni, veškeré alternativce, kteří by měli co říct, NWO z veřejného prostoru vystrnadilo, nebo je rovnou zabili a proto nevznikla žádná veřejná diskuze a žádný skutečný pohyb k přijetí a pochopení mimozemské otázky a k otevření kontaktní události.

Protože řešíme minulé životy, vnitřní dítě, "projekce svého vědomí" a pochopení faktu, že prostor informačního pole byl nabouchaný vesmírným virem, technologickými mimozemskými instalacemi a že doposud nás přízemní SS NWO, jako nejpovrchnější a nejubožejší složka toho všeho ničí technologiemi, které ovládají vědomí , .... tak tyto otázky stojí.

Já jsem šťastná, že jsme dokázali odmlátit Drakoniány, reptiliány, zavřeli všechny ty černomagické otevřené brány z pekelných světů atd., ale to, co je nyní na zemi, samozřejmě GF i technicky brzdí, ale panuje v tom tento zákon:

NWO nesmí odejít, dokud ho lidi podporují a nesmí být naplno poraženo v situaci, kdy by lidi nepochopili, od čeho byli osvobozeni.

No a tomu produkce Grunwalda, Brožové, natož zaplacených vydíratelných výtečníků jako ASK absolutně nepomáhá, aby mohlo být NWO poraženo.
Pro tyto jsou magické reality novinka a než aby pochopili situaci, z které mají mohutně naděláno v kaťatech a začali proti tomu něco dělat, tak udržují hladiny povrchní začarované ideologie o ničom.

Tady nejde o to, aby davy nějakých materialistů pochopili, že fakt jako existuje něco jako duše a "probudili se".
Na to už je pozdě.
Musí se rozkřiknout a dostat do povědomí nacistická SS agitka a existence GF na obloze.

Nemá smysl rozdělat tuto situaci a finálně ji dořešit, když by lidstvo vůbec nic nepochopilo.
A hned v následující příležitosti podrazili Galaktické federaci nohy.
Galaktická federace nepustí do volného galaktického prostoru bytosti, které nepochopily, že Drakoniáni ne a nejsou kamarádi.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

A tak Jarda pindá a pindá, vlastizrádně a směšně, proto se na internetu a na YT udrží bez jediného problému.

Zfouknout dvacet těžkých filosofických otázek jednou větou a ještě blbě, WAŮŮŮŮ
To je machr mezi nebem a zemí.
S tím svým fašounským účesem, potetovanými pažemi a hlavou, ve které je nafalšovaně nasráno, dehonestuje a odmítá to a tamto a neustále tvrdí:

"vše je projekcí vašeho vědomí"

Zmrd jeden odpornej kolaborantskej, pak vytáhne, že je naprosto jedno, kdo se na jakou stranu přidal, hlavně, když se nepřidal pořádně a zůstal ve středu, že to je tak čupr.

Tak je to proti SSáckým Banderovcům a roztahování NATO dál na východ, jasně, tady je potřeba zůstat vlažně i s SSáky i s Rusy že?
To je chcípák, to je na blití.

Proto tahle zrůdička bude dále podporovat NWO.

Doufám, že celej "Jarda" i jeho malá "Eliška" budou pořádně rejt držkou v zemi, tak aby chcípákům došlo, že takhle ne, že NWO není nic milého a že stanovisko vůči tomu potřeba zaujmout je.

Takovej samolibej zmrd, nejdřív se hodinu a půl předvádí svou omezeností a debilitou (to NWO vyhovuje) a pak upozorní na svý dítě???
Takovýhle chcípáky si tenhle systém vydržuje. Ale nás zničí.

Chci, aby trpěli oba - on i ten harant.
Aby jim NWO spadlo děsivým způsobem na držku.
Dokud se to nestane a tihle chcípáci nepochopí, co to je NWO, tak GF nemůže finálně zakročit.

Protože Jaroušek by při každé další příležitosti zůstal "ve středu" a zradil a to by udělali všichni a s takovým zkurveným odpadem se GF nebude mazat.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Prostě je potřeba, aby režim přituhnul úplně maximálně, aby naprosto vymizela tahle kasta kolaborantských rozjívených a rozhejkaných "esoteriků".

Nevím, jak vypadala "esoterická scéna" v Německu v r. 1939, ale tipuju, že to byli podobný ksindlové jako Grunwald.

Až budou tihle chcípáci rýt držkou v zemi a konečně pochopí, že to NWO není výmysl, ani "projekce vlastního vědomí". teprve bude lépe.

Já nemám děti, kdybych měla, nemohla bych dělat co dělám - jít přímo proti NWO s Galaktickou federací.
Ale nenávidím všechny, kdo moji zoufalou práci maří svojí línou rozjívenou debilitou a NENÁVIDÍM je a jejich haranty, zvlášť těm přeju, aby vyžrali to nejhorší ZA SVÝ kolaborantský rodiče.

Trp Eliško trp.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Na Jardu Grunwalda čeká v sobotu velký úkol. Rozhodnout se, jestli ohrozí Křešovou, nebo Elišku.
Tetovaný ezo ďáblík s propagandou zpracovanou hlavou a fašistickým účesem má na kletbě Elišku (to dítě trpí tak jako tak, když má takového tatínka) a stojí proti Andree Svobodové Křešové, známé porno starostce a porno andílkovi!
Kdo vyhraje?
Která padne?
:-D

Aspoň je nějaká sranda.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Fuj, to bude rej odpornosti, fašík se starostkou.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Oni tihle přizdisráči, jak vesele kolaborují proti GF a svou přízemním strachem, připosraností a výsostnou debilitou, s jakou propagují lži a udržují pohodlnou idiocii, ti se dají velice dobře ovládat strachem a výhrůžkami.

Jenže z druhé, "hodné" a antifašistické strany vůči těmto kolaborantům nepřicházejí žádné takové podněty, kdežto NWO si velice drsně udržuje svoje mocenské strachové "status quo".
A tak Jaroušek skáká, jak SSáčci pískají, neboť si díky autocenzuře a chytře nastaveným pravidlům na YT sám autocenzurně nastavil, co je bezpečné pro něj a jeho dcerénku, ale co drasticky ohrožuje veškerý proti NWO odboj.

Tak milánek Jaroušek má v kletbě dcerku, výhrůžka od antifašistů, zlá a okultní.
I z druhé strany ti něco hrozí Jaroušku.

Obětuješ dcerku, nebo porno kurvu?


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

To, že je Grunwald blbeček, mu nepomůže. Jeho vnitřní slabost všechno pustí na dcerku.
A jako nerozhodný vrtkavý fašounek, který šíří poselství kdekterého vypatlance a tváří se, že toto je "vědění", má neustále za krkem zlé síly, přírodně kosmickým tokem spravedlivosti dané.

Pokud si chce Jaroušek ulevit, měl by ASK klást tyto otázky:

"pořád trvá Galaktická federace světů na tom, že vedoucí úlohu ve světě bude hrát USA?"

"Andreo, je pravda, že jsi hrála v pornu?"

"Jak je to s tvrzením manželky Aurorana, že ten dostal za své působení milion a je někým sponzorovaný?"

"Jakou roli hraje Elon Musk v tom všem?"

Hezky do ní jebat a nenechat na tý zrůdičce ani nit suchou.
Už vidím Jarouška, jak mu záleží na dcerunce.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Takže Jaroušek poplácá Andrejku po zádech a nic se dít nebude a pak bude muset naběhat NWO, protože lidi to evidentně nejdřív potřebují zažít, aby se příště necukali, když jde o protifašistický odboj.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Bylo nelidský to přežít, neměla jsem to přežít. Nikdo nemá přežít, že na něj zaútočí NWO.
Mě se nechtělo umírat, tak mi GF pomohla, ale je skutečně neslušné to přežít.

Volty do hlavy, rozklížený časoprostor, válka proti viru, kterýmu není nic svatý.

A pak nějakej takovej chcípáček řekne:
no ale to není, ta holka si to dělá sama vlastním vědomím.
Aha, ono mý vědomí dělá načárkovaný nebe a taky vytvořilo ty UFO na nebi, že?

Takový kriply chci pozabíjet, takoví kriplové nemají právo hatit naše úsilí.

Měla jsem zdechnout, aby NWO mohlo pozabíjet jeho zkurvenou dcerunku, tak jako mě se pokusili zabít.
Jenže já jsem strážce, tak jsem to vydržela, ale ne kvůli tomu, aby takovej zkurvenec mohl naprázdno mlátit držkou a já byla za debila.

Chcípáci kolaborantský, špíny zasraný prolhaný.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

30 let práce a výsledek toho je, že nějaký lifestylový debílek všechno vrátí do myšlenkového středověku, kdy je vše "projekce vlastního vědomí".

Já vím, jak vypadá útok, po kterém zůstává nařádkované nebe.

Marný. Cílem bylo, aby se lidi oprostili od představy archetypálního zla, démonů a podobných entit a přijali a pochopili, že je to z velké části technika, že to není archetypální, že to není přiměřené, že je to nehoráznost.
Bestialita, proti které je nutné jít.

Marný, marný, marný.
Nakonec nějakej takovej potetovanej debílek může kázat sračky a propagovat škvár.

A nikdo s mozkem nikde nevystupuje.
Možná jsou ty lidi fakt mrtvý, vyloučit se to nedá.
Místo toho se tu roztahují úplně vygumovaný vydudaný hejskové.


<reagovat 
Mister NS. (Občasný) - 10.10.2022 > Nechápem, čo sa tu rieši
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.10.2022 > Mister NS.> 

No tak tím bych se moc nechlubila, omezenost člověka nectí.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.9.2022 >


Holt jsme to projeli. Sice jsme vyhráli na kosmologické úrovni proti Drakoniánům, GF dokázala zahnat nepřátelské mimozemšťany, ale vlastně jsme všechno dokázali my - uměle nasazení zvenku.
Lidstvo selhalo a podrazilo nám nohy, je to hmota plná idiocie a zla, která se nedá přemoct.

Ve všem bylo strašně moc nepřátel, i tam, kde by je nikdo nečekal.
I v realitě to tak je.
Ezoterická scéna naprosto bojkotovala mimozemskou otázku a vlastně bylo velice mylné čekat od nich nějakou angažovanost a spojenectví v této věci.
Realita je nezajímá, chtějí slyšet lži, takže reálné Galaktické federaci nepůjdou naproti a vždy budou dělat sabotáže proti nim a to je děsivá převaha.
Komunikace s lidmi není možná, nechtějí jí, brání se jí, všechny projekty, které by to umožnily, ničí, co je na nebi, je nezajímá.
Je načase se na snahy vykašlat a počkat, jak toto dopadne.
Jeden člověk nic zvládnout nemůže.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Já i vím od Galaktické federace, že můj současný stav je ve fázi, kdy musím pustit lidstvo, vykašlat se na něj, přestat se angažovat, přestat házet perly sviním, dospět do fáze vyklidněné bohyně.
Já to vím moc dobře, protože když se na věc vykašlu, začnu přirozeně "vibrovat" na frekvenční úrovni GF, kam přirozeně patřím, s planetou jsem v pohodě, všechno už běží harmonicky, v dimenzionálních systémech není nutný boj.
Ale v kolektivním poli lidstva je strašně pochopitelně a když se s tím peru na internetu, vše jen narůstá, zoufalství atd., neustále jenom docházím k dalším a dalším deziluzím, což je logické, neboť lidstvo je de facto určené na velkou popravu, půlka půjde pryč.

S tím se prát nemá sebemenší význam a je třeba tuto realitu přijmout a nechat proběhnout vše, co je nutné k výsledku.

Roško, kterého mám zatím v cele předběžného zadržení, ve své mysli, neboť ještě u ASK nevystoupil, tvrdí, že mu nějací mimozemšťané řekli, že na věci nějak už kašlou, že to zkusili, ale "že jsme spustili válku".

No, nevím, se kterými přesně mluvil, ale moje GF se nediví Rusku v jeho postupu, ale nabroušená je na lidstvo též, vlastně mi neustále potvrzují, že půlka půjde pryč.
Je to z důvodu přehnané idiocie a hlouposti, omezenosti a stádového dobytčího otrockého myšlení, kdy vyspělá civlizace naprosto selhala v pochopení faktu, že existují:
a) mimozemšťané a NWO
b) možnost telepatického přenosu informací a existence dimenzionálních technologií
c) možnosti infiltrace nelidských vědomě jednajících bytostí, které mají podobu člověka a často jsou v řídících rolích společnosti
d) že duchovní a spirituální "kondice" člověka je naprosto stěžejní věc a že staré duchovní teorie jsou zavádějící

Toto všechno dobytčí stádo zašlapalo a lidská úroveň je taková, že celou masu lidských bytostí je třeba zredukovat a k tomu má sloužit primárně vakcína, která zabije lidi v oslabení.

Tož tak, je to velice roztomilé.
Naštěstí jsem nikdy nemilovala lidi doopravdy, takže to snad unesu, když to vymře a přestanu se tím tak stresovat na internetu.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Ještě tento výrok je v diskuzi pod Tichým:
""""
dalibor borkovec
před 7 hodinami
No tak jsem byl více jak měsíc na dovolené, včera jsem se vrátil. Proč tohle píšu. Někdy v červenci jste tady měla pořad, kde vystupoval, mírně řečeno hodně velký pošahanec, který taky mimo jiných nesmyslů hovořil o to, že v průběhu srpna dorazí na naši zem, 2 miliony mimozemšťanů, kteří tady udělají pořádek. Tak se chci zeptat jak to tedy s nimi je a kde jsou? Rád bych je uvítal, pohostil, prohodil pár slov, třeba o tom, jak vymazat ze světa RUSSKO. Jistě na tohle sílu mají.
"""

Tak jsem se ptala svého nejbližšího mimozemšťana z GF, který je milý, přátelský, empatický, moudrý, rozvážný a vtipný i má dostatečnou vyřídilku, co by takovému člověku řekl a on na to:
"no ať si vyjebe"

... takže je vidět, jak velká a neskonalá touha mimozemšťanů vládne ve věci nechat na sebe pořvávat, nechat se osočovat, nic nechápat a mít nároky, být zabedněné hovado nacistické a řvát na GF...

Přece jenom, i když jsou fajn, tak jsou pořád de facto božstva a mají svoji úroveň, pod kterou nejdou.

kdyby ten debílek chtěl zničit USA, možná by se s ním bavili, ale musel by se chovat slušně.


<reagovat 
 čtenář Šárka - 18.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> Pavla Roška jsem docela ráda poslouchala a poslala jsem mu i zajímavou fotku. On na oplátku poslal fotku mně. Za nějakou dobu po tom, co mi fotku mimozemšťana poslal, o ní mluvil i ve videu na Cesty k sobě. Ovšem popis, který napsal mně, byl dost jiný než ve videu. Vím, že nemusel vědět, koho vyfotil, ale mně ho popsal jako malý šedý Aka a ve videu stejnou fotku popsal jako Blue Avians, že jsou velcí 2,5- 3 metry. Jestli byl mimouš malý, nebo velký snad pan Roško poznat mohl. Docela mě tenkrát odradil.
Toto je email od pana Roška s popisem mimouše.

rosko.pav@centrum.cz rosko.pav@centrum.cz
Komu:
nabelka@seznam.cz
Re: Fotka
Dobrý den Šárko,

tak to je úžasné,pokud se Vám toto stalo doopravdy, tak to je bomba,tak tady je jasně patrno, že se také zajímají i oni o lidi,kterí se snaží se o n ich něco dozvědět.

Já o těchto věcech mluvím již dlouho,to určitě víte. Jste si vědoma toho, že jste byla, a jste v jejich zájmu ?

Před kolika lety se to stalo ? Doufám že mohu tento obrázek použít jako ukázku, možného nemožnéko, na svách povídáních a přednáškách ?

Něco víc mi prosím o tom napyšte,každý obeázek nese svůj příběh a důvod proč vznikl. Cokoli Vás k tomu napadne tak mi to prosím napyšte.

Děkuji moc za zaslání toho obrázku. Naoplátku posílám také jeden,je to malý šedý Aka,oči mají přizpůsobené tmě,vydí tisíckrát lépe neš noční šelmy,pozitivní bytůstka,starající se o duše zemřelých,normálně jim oši nesvítí, to způsobil můj blesk,

lekl se,ale nezmyzel,vyfoceno u hřbitova na Silvestrovskou noc.



Přeji krásné dny



Pavel Roško


A tady je video, popis je hned na začátku a stejná fotka v 1:18.

https://www.cestyksobe.cz/pavel-rosko-jak-to-vidim-ja/15864

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Ono právěže je spousta neuvěřitelných idiotů, kteří USA považují za správňáky a Rusko za díru plnou zla a pro GF je doopravdy jednodušší takové amorální dementy, kteří ignorují zločinnou politiku USA a plně podléhají NWO mainstreamové propagandě a již jsou plně naformátováni korporátním fašismem, nechat zemřít, než se pokoušet o jejich nápravu.

Tito jsou poctivvě naočkováni, někteří i čtyřmi dávkami, všichni korporátní fašisti z mé generace, co znám, mají minimálně 3 dávky.
Stačí jim před barák hodit malou bombu, naco jadernou a oni chcípnou na infarkt, nebo mrtvičku, nebo trombozu.

Potom, až budou tihle kriplové, co píšou už jen RuSSko a nikoliv Rusko, i když už se dávno má psát na bilboardech USSA, až tito budou po smrti, teprve bude možné navazovat vztahy mezi GF a lidstvem.

Doslova je to o tom, až tito zombies pomřou.
Jinak už by byl ráj na zemi, prostě se čeká, až padne USA a západní Evropa a asi i náš stát, protože takoví zmrdi se jen tak nevidí a taková vlastizrada a pošlapání vlastního ducha, to už je na úrovni desetiletého dítěte, kterého jste přemluvili, ať zastřelí tatínka.





<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.10.2022 > čtenář> 

> čtenář Šárka >

Já to vysílání viděla, je fakt, že o té bytosti mluví jako o mimozemšťanovi, kterého poslala Galaktická rada, aby mu pomohl, že trpěl nemocí, která ho ohrožovala a že mu ten mimozemšťan, údajně Blue Avian sáhl na rameno a tím ho údajně vyléčil.

Zároveň ale v e-mailu, který je určitě bezprostřednější, popisuje malého šedého Aku, strážce zemřelých, který se focením "lekl, ale nezmizel".

To je skutečně zajímavé, jsou tu dvě možnosti:

a/ Pavel Roško kecá a tím pádem je i ta fotka podvod, protože kdyby ta fotka nebyla podvod, nebude o ní lhát a každému vykládat něco jiného.
Pokud to je duše nějaké astrální bytosti, které on zná, nebude následně do vysílání tvrdit, že to je velký Blue Avian seslaný galaktickou radou.

b/ Pavel Roško nekecá, děje se mu něco divného, ale nerozumí tomu (věří šedým mimozemšťanům jako jednoznačným nástrojům těch dobrých, myslí si, že šedí byli kdy vůbec pověřeni vedením událostí na této planetě), ... , léčí se svépomocí a ne vždy zřejmě úspěšně ... zkrátka, něco se mu stane a on si k tomu teprve dosadí význam a smysl.
Takže ho někde u hřbitova vyděsí nějaká potvora, on to vyfotí a první dojmy jsou malý šedý průvodce mrtvých, pak se z toho vyspí a kvůli nějaké jizvě na rameni z toho uplácá dojemný příběh o galaktické radě.

Buď je úplný podvodník a nasazenec, nebo a to mi přijde daleko pravděpodobnější, je oběť nějakých šedých potvor, v podstatě NWO, které s ním už roky hrají dost divokou hru a proto Roško inklinuje opět k NWO.
A proto se vybavuje s Křešovou, proto nemá filtry, které mu řeknou - tohle ne, to je špatně.

Jeho gramatika je děsivá, těžko říci proč, buď je blbej, nebo zkrátka jako dítě nečetl a jeho život je vůbec koncipovaný jinak, než aby se písemně vyjadřoval, ale je to vážně katastrofa.

Co je ale skutečně možné a vůbec to není vyloučené, že je svým způsobem oběť NWO.
To jsou totiž nějací šmejdi z Aldebaranu- něco co mluvilo s Mariou Orsic, dále šediváci a reptiliáni a Drakoniáni pochopitelně a do toho Plejáďani, jako "blond árijská agitka"

A ta partička z planety Taygeta, se kterou on se bavil, v tom ve skutečnosti s NWO jeli taky, alespoň podle toho, co jsem si poskládala, dle vlastních zážitků a zvěstovatelky "Swaruu".
Tato mise byla stažena, protože se v té misi odhalila mohutná infiltrace a manipulace.

To, že Pavel Roško projevil ochotu věřit Křešové a dokonce se vyjádřil, že "chemtrails už nejsou", ve mě vzbudil tuhý odpor, myslím si, že s ním šibuje kdekdo a on tomu naplno nerozumí.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Jakože, když jsem začala v r. 2015 komunikovat s mimozemšťany, do údolí mi přilétla velká neslyšná světlice a telepaticky jsme si popovídali, tak jsem byla vlastně skoro džihádistka, protože jsem chtěla zmasakrovat USA a měla jsem těch válek na Blízkém východě plné zuby, zločinnost USA pro mě byla trestuhodná, že se pro mě zničení toho státu stalo reálným tématem k uvažování, jak by se to dalo zařídit a nenáviděla jsem české dementy, jak nadávají "na uprchlíky", aniž by ty hajzly jednou jedinkrát zajímala příčina toho.
Jakože ta skutečná příčina nebyl ISIL, ale USA a na to ty debilové vymatlaný nebyli schopní přijít.

GF moje postoje nevadily a to jsem byla skutečně ve stavu, kdy jsem chtěla zničit světovou mocnost.
Ale USA, nikoliv Rusko.
Takže s lidma proti USA, co jsou schopní vzít málem zbraň do ruky a fandí vystřílenému death metalu, tak takoví GF nevadí, zajímavé.
S nacistickými dementy, co chtějí zničit Rusko, se GF nezaobírá.

Rusko se samozřejmě stalo hlavním spojencem, tvořili jsme velkolepý Euroasijský spolek, tam jsme kamarádi a máme se rádi.

Zdůrazňuju, že jsou to ti, kteří se objevují na nebi v polosvětelných jemnohmotných formách, mám je vyfocené a nemám halucinace.

Takže někdo velice reálný holt velice nemá rád USA a fanatiky mého typu bere sebou.
Jsou to buď mimozemšťani, nebo Deep State, protože technologie by na to měli obě skupiny.

Ovšem podle toho, co jsem zažila a dodnes to o tom je, o útoku SSáků a všelijakých vyblitých potvor a evidentně dvou stranách, kde jsou ti s těmi světlicemi a objekty na nebi proti těmto SSákům a evidentně je mezi nimi válka...

tak bych řekla, že by si davy měly opravit svoje politické smýšlení.
Kolaboranství, nacismus, láska k USA a korporátní fašismus zkrátka vychází z módy.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

A jímavé příběhy vlasáčů z disidentu, jak strašlivě trpíčkovali a milískovali USA, mě v porovnání s utrpením jakéhokoliv státu rozvráceného pomocí barevných revolucí a v porovnání se zničeným národním potenciálem ABSOLUTNÉ NEZAJÍMAJÍ.

Jediný skutečný disident byl Kryl a ten jak známo, věděl hned po revoluci to, co naši milí disidenti nepochopili doposud a taky na to konto poctivě zemřel.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

https://www.historieblog.cz/2015/03/kolik-obeti-mel-v-ceskoslovensku-komunismus/
"""
Bilanci těchto politických represí není možné určit zcela přesně. Komunistická moc dbala na to, aby zametla co nejvíce stop. Údaje, které uvádíme, jsou na spodním okraji číslené hranice.

Popraveno z politických důvodů cca. 280 osob

Zastřeleno na hranicích cca. 374 osob

Zemřelo ve vězeních a lágrech cca. 4 500 – 7 000 osob

Z politických důvodů odsouzeno v ČSR cca. 250 000 osob

Emigrovalo cca. 200 000 – 300 000 osob
"""""


I kdyby byla ta čísla podhodnocená a pravda byla o číslech 2x větších, tak to nestačí na pokrytí Íráku a toho, co tam náš demokratický vzor vyváděl.

A hlavně - drsné to v ČSSR bylo v 50. a 60. letech, to byly drsné stranické čistky, brutální vězení, ještě se vyřizovaly účty z války, byl velice brutální kolektivismus a budovatelství, dělalo se od nevidím, do nevidím, šílené směny, šílené podmínky, uranové doly ....

ale to jsem si musela zjistit sama, vlastní iniciativou a dotazy na pamětníky.

Nám se ale cpali chudinky vlasáčci s kytarkou, disidenti 70. a 80. let.
Nasazenci od CIA.
Ksindlové, které je třeba hnát z našich zemí.

Už mám toho pokrytectví plné zuby.
Miliony mrtvých v režii USA - to nic, to je v pohodě.
Jeden vlasáček, kterýmu právem někde naflákali držku - chudinka malinkej, jdeme plakat.
Kdyby z těch ksindlů aspoň něco vypadlo, ale pardon "Plastic people" se nedá poslouchat, bylo by v pořádku je za tu produkci zastřelit.
A to nejsem na pop.

Kryl vstoupil do dějin, i jako umělec, i jako disident - protože něco uměl.

Ale s vlasáčkama ať už nikdo neotravuje.



No a ještě bych rozmázla, jak se tedy GF vybavuje s fanatiky, co oslavují vystřílený death metal a chtějí zničit USA.
Myslím si, že GF mě nakontaktovala, protože jsem byla politicky s nimi ladící a protože jsem myslí "házela s polem" a proto se také můj zážitek tak drasticky liší od absolutní většiny kontaktů.
Prostě mě pustili k věcem, kam běžná nanynka s růžovým pyré v mozku nenahlédne, protože jsme si rozuměli, nemuseli mi složitě nic moc vysvětlovat, základní kurz jsem měla v linii, která vyhovovala GF.

Takže zatímco drtivá většina kontaktů bylo "o světle a lásce", případně pokud je dotyčný schopnější, se dostal k zemským záležitostem, že pomáhal s osvobozením a očistou konkrétních kultických míst, či energií a aktivně přešel do vztahu s planetou, tak já jela vyloženě politickou a válečnou linku GF, spojenou s hlubinnými kultickými silami a kosmologickými zákonitostmi.

Ve výsledku mi nikdo nevěří.

Pořád ještě oplakáváme židy z holocaustu a chudinky oběti československého "komunismu".

Současné tisíce lidí postřílených elektromagnetickými zbraněmi jako oběti neuznáváme, protože to "přece není možné".

Plakejte vlasáčci a rockeři, plakejte chudinky.


<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter