Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Možnosti filmové digitální iluze a lidské amorální blbosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.10.2022 (18:52:16)

Přečetla jsem si reakce na můj článek o porno skandálu Andrey Svobodové Křešové na Tadesco,
na který mi dal tip uživatel „ma.ni“ a musím reagovat, jinak mi už vybouchne hlava.
Moje srdce a čakru otevře jedině něco, jako náznak inteligence, nikoliv neskonalá hloupost
a debilita. Je to zvláštní, u mě srdce nevím proč, je závislé na racionální informaci zvenčí.
Davy loztomilých ezo lidiček, co lásečkují a debílkují, ve mně vzbuzují agresivitu, nevím proč.



"
Je tak jednoduché někoho dehonestovat. To video nic neříká. Dvojníků má každý z nás několik"

Tomu někdo věří, že má ASK dvojnici, která má stejnou mimiku i pazoury a uši?
Sebemenší dostupný detail sedí.

"Ale, no tak. To, že starostka je třeba na chlapy je její věc. Každé natočené video je v této době,
při možnostech techniky sporné"

Znám dva příklady reálného použití novodobých možných technologií

https://aeronet.news/video-britska-firma-v-prubehu-cervna-zdigitalizovala-hologram-volodymyra-
zelenskeho-primo-v-kyjeve-a-od-te-doby-neni-jasne-kdo-mluvi-na-ukrajinskych-televizich/

https://aeronet.news/video-bily-dum-nahradil-cast-ziveho-projevu-joea-bidena-cgi-grafikou-
pocitacove-upraveneho-obliceje-pro-deep-fake-simulace-analyza-zaberu-i-hlasovych-stop-
potvrzuje-ze-projev-je-sestrihan/

To jsou nejnovější možnosti technologie aplikované na politiky.
Nevím, jakou technologií by mělo být zpracováno toto údajně umělé video, když se jedná
o obyčejnou zaprodanou paninku, starostku malé obce, která má za úkol šířit americké
dezinformace v prostoru mimozemské otázky.
Protože to video postrádá jedinou chybu.
Navíc, ti mimozemšťani, se kterými se na rozdíl od téhle odporné osoby, skutečně bavím, ovládají
techniku na nebi, mají inteligentní stroje, které spolupracují s telepatickým signálem, který s nimi
udržuji, jsou dle svých slov Galaktická federace a ti tuto důru nemají rádi.

Navíc, dotyčný vyjadřuje nejhorší úskalí naší doby a tím je úpadek morálky a cti, kdy jsme stále
zkaženější a tolerantnější vůči nehorázným morálním pokleskům.

Jestli hrála ASK v pornu, má se živit organizováním komunálního odpadu a vůbec nemá pomýšlet
na jakoukoliv vyšší hodnost, natož se rozkládat na internetu v nejdůležitější otázce dnešní doby
a tou je otázka mimozemských civilizací.
Spojení s nimi v rámci svaté války proti Drakoniánskému impériu temnot je pořád svatá věc,
téměř veškerým prostituujícím se osobám jsou tyto otázky zapovězeny, zejména, jedná-li se
o veřejné osvětové působení.


„Je tak jednoduché někoho dehonestovat. To video nic neříká. Dvojníků má každý z nás několik.
Je mi Vás upřímně líto a i kdybyste měla pravdu tak to z Vás světelnou bytost nedělá.
Vraťte se zpátky na pavlač!“


Koho má pořád zajímat nějaká blbá láska jakýchsi světelných duchovních bytostí?
Je mi jedno, jestli je cosi nebo někdo duchovní, nebo ne a jestli je to světelné, nebo ne, to, co říká,
nebo dělá.
Důležité je, jestli je to pravda a je to, co k čemu.
Vyděračské žvásty nějakých hloupých světelných ženských ještě nikdy světu nepomohly.

Tohle je pravda:









































































Jestli někdo zná možnost, jak je možné toto reálně technicky zfalšovat, konkrétně sem s tím.





Poznámky k tomuto příspěvku
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Protože, já vím, jaká je situace.
Když sklapnu já, tak už na českém internetu není Galaktická federace, prostě není.
Já už o nikom nevím, kdo je v kontaktu s Galaktickou federací.

Ale já jsem zničená, mám nervy v hajzlu a nenávidím lidi, protože nenávidím pokrytectví a debilitu a vím, že přijde depopulace, tak nebudu blít nějaký hezounký prolhaný kydy.

Já bych taky radši byla zticha a poslouchala někoho povolanějšího, kdo ale nelže, kdo je doopravdy v kontaktu s GF a má nervy v pořádku - to by nesměl projít válkou.

Jenže místo toho jsem sama proti neuvěřitelné přesile mediálně podporovaných technokratických a politických lží o GFS z USA.

Ta taktika je tak jednoduchá:
Zatímco autentické osoby ve spojení s GF, což jsou většinou čistě myslící osoby, bez povrchních tendencí a které nejsou zrovna protřelé do mediálního show-businessu, jak se dnes vyžaduje i v takto extrémně závažné věci, jako je existence Galaktické federace a proti nim stojícího NWO, jsou v médiích oslabeny už tímto, tak ještě se jim nandá, že.
Pozabíjet je, zničit, dohnat k sebevraždě, napálit do nich volty....

A místo toho nasadíme načesané a nalíčené prolhané štětky, které budou SLUŠNÉ a KLIDNĚ šířit lži a ničit jméno Galaktické federace a očerňovat autentické orvané a vystresované, že jsou temní, proti nim.


A lidi?
No žerou, vždyť jsou úplně debilní.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Možná mají mimozemšťani doopravdy větší rejstřík emocí, než lidi - vlastně tak jsem to i poznala, že skutečně ano, mají daleko rozsáhlejí emoce, než my.
Já jsem mimozemšťanka v hibernaci v lidské inkarnaci, tak mám taky větší emotivitu, vidím víc hrůzy, cítím víc bolesti, víc neklidu, mám velkou potřebu něco dělat.
Mimozemšťani mají taky široký rejstřík chápání různých projevů, dokážou empaticky pochopit hněv, rozčarování, vztek, chápou ty emoce a nikoho za to netrestají, nepronásledují, nezavírají do vězení, ani do blázince.

Možná, že si málo uvědomuju, že jsem ve zlem čpící, oploštělé rase, která emoce prostě nechápe a ani je asi necítí.
Je fakt, že třeba mužský většinou čumí jak mrtvý ryby, možná že fakt nemají emoce...

Já nevím, no, tuhle věc nechápu celý život.
Prostě "skuteční lidi" jsou vlastně méně lidi a víc roboti, než mimozemšťani, kteří mají z mého pohledu teprve "normální lidské emoce".

I hodnoty - prostě nechtěj čipy pod kůži, taky jim to přijde na blití, mají rádi přírodu a nesnáší mikrovlnné záření, nenávidí USA jako já .... atd.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Naprosto nejblíže možnosti, aby lidi s komunikací s Galaktickou federací nebyli plně závislí na zprostředkovatelech, jako jsem já, ale měli přímé spojení, byl mimosmyslový experiment Galaktické federace ohlášený Jaroslavem Chvátalem 17.10.2021 a 28.12.2021

Tehdy měli lidi možnost mimosmyslově přijímat konkrétně koncipované sdělení, napoprvé to byla série archetypálních obrazů.
Vznikla k této příležitosti, k projektu 17.10.2021, krátká diskuze na Svobodném Vysílači, která byla z mého pohledu velice nadějná a měla jsem z toho obrovskou radost, protože se prokázalo, že lidi skutečně vnímali obsah seslaný GF a kdyby se v tomto projektu pokračovalo zdárně, věřím, že by byl úspěšný.

Ovšem.... rychle vyskočila "Šamanka Namu", která opět BEZ JAKÉKOLIV APROBACE, pomluvila tento projekt jako temný, na tom základu, že se sama spojila s nějakou zákeřnou mimozemskou skupinou a ta ji nakecala, že je GF a dle pozdější výpovědi šamanky Namu to byla zřejmě Allatra.

Tehdy jsem byla v diskuzích u Válkové na IZ a někteří se toho projektu zúčastnili taky, ale jiní tento projekt naprosto odignorovali a nehnuli pro to prstem a další se začali horlivě zastávat šamanky Namu a Válková sama k tomu mlčela jak hrob.
A já měla od GF informaci, že to je jejich projekt.
Tam jsem pochopila, jak jsou lidi neskutečně debilní.

Když probíhal druhý termín tohoto projektu, 28.12.2021, už jsem na IZ nebyla, samotná jsem navnímala něco jiného, než co bylo oficiálně posíláno, protože to byly prý zvukové signály a ty jsem neslyšela ... o tomto druhém pokusu už žádná otevřená diskuze na veřejně přístupném poli na SV nevznikla a hned ten den to zašlapala opět BEZ JAKÉKOLIV APROBACE Andrea Svobodová Křešová, ten pořad byl na SV a jmenoval se, naprosto provokativně:

„Galaktická federace a další informace – 28.12.2021

Byla to absolutní sabotáž, absolutní facka všem, kteří se o tento projekt zajímali.
Šamanka Namu tehdy umírala na okultní následky svého počinu ze 17.10.2021, zemřela na Silvestra.
Dle vlastních slov ji zabila Allatra a jsem přesvědčená, že jsou to přesně ti, které si zavolala k posouzení experimentální události GF 17.10.2021, aby mohla dělat důležitou.

Další termín tohoto projektu už nebyl, protože se rozjela válka na Ukrajině a devastující informační válka, kde SSáci a zlí židi masakrovali veškerou pravdu a zdravý rozum a během této doby zaplevelila ASK naše povědomí nějakou technokratickou odpornou lží o Galaktické federaci Světů s nějakou zjebanou Aštarskou základnou a láskou a důvěrou k USA, pak vše domlátila Auroranem-

Takže výslednice:
Vysrali jste se na kvalitní a dobře míněný projekt.
Já byla tou dobou už přetížená a VELICE BYCH OCENILA, kdyby se to podařilo a lidi získali sami lepší a bezpečnostně jištěné spojení na skutečnou Galaktickou federaci.
Ne, nestálo vám to za nic, ani za obranu projektu a větší loajalitě vůči tomu, ani za diskuzi, posrali jste se všichni ze šamanky Namu.

Tak se nedivte, že máte málo informací a přetížený lidi ve spojení se uzavírají a nemluví, nebo jsou vzteklý jak ďas.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Tenkrát na tom IZ jsem se skrze tento projekt pohádala s jedním diskutérem, který se přidal na stranu šamanky Namu, nějaká ženská se nás tam snažila uklidnit a napsala, "že se hádáme kvůli nepodstatnosti", něco takového, ve smyslu, že to není důležité.

To je to, to bylo důležité a vlastně teprve skrze tenhle projekt jsem musela otevřít oči a srovnat si, jak o celé této věci lidi smýšlí.
Oni se tím baví, jakmile se chce nějaká spolupráce, jsou vrtkaví, nemají odvahu, připadá jim to jedno.

A velice se vůči mimozemšťanům vymezují, hlavně proti GF. Pro mě to je naprosto srdcová záležitost a za ten rok, co proběhl, jsem si musela hodně ujasnit, jak jsou lidi ovladelní, nepevní, jak to berou hodně vlažně, jak tomu nevěří a jak ty věci, ze kterých já šílím, protože to jsou naprosto podstatné záležitosti s drastickými a velkými dosahy, ignorují, nerozlišují a připadá jim to jedno.

Hlavně chtějí, aby všichni pořád kýčovitě táhli za jeden provaz, jakkoliv debilním směrem a aby v tom tématu neexistovala žádná racionální osa a kritika.

Je to divný, ale celá mimozemská věc se rozpadla.
Podle mě mělo spousta žen napojení na matrixové technické napojení na galaktickou mafii a tento signál se jim rozpadl minulý rok na podzim, kdy se tato mimozemská technická síť rozkládala.

Kontaktní záležitost se taky tak nějak rozplynula a zůstává doslova ve vzduchu, až si více lidí všimne úkazů na nebi, ne jenom já a pár jednotlivců.

Věc se zastavila a za ten rok, kdy do toho nasadilo NWO informační válku ve velice hrubém kalibru, se celá věc tak divně rozpadla a nikam to nepostupuje.

Sice jsme vyhráli dimenzionální mimozemskou válku a proti minulosti je už doslova ráj, to prostředí, už to ničí jenom technologie 5G a podobně a neřádí v tom přízraky reptiliánů a podobných oblud a nenapadají a neterorizují, ale co se týká civilizačního, praktického posunu, tak se věc zastavila.
Reakce společnosti na USA prohlášení o neidentifikovatelných objektech byla téměř nulová, prostě toto téma nikoho nezajímá a NWO, ač se tak nechutně manifestovalo skrze příklon k nacismu a nechutný Bidenův skandál s biolaboratořemi na Ukrajině a Rusko toto označení začalo otevřeně používat, tak stále a pořád je to konspirační teorie.
A to se "nebáli" sáhnout na svobodu slova.

Furt nic.

Já nevím, co s tím.
Ani se neobjevil další člověk, kromě vyložených podvodníků jako Auroran.

Je to v bodu, kdy je to zabezpečené, ale lidstvo je úplně duševně mrtvé, nereaguje, na nic, nijak, jsou jak mrtvá masa.

To můžu dělat zázraky a snažit se, je to k ničemu.
Maximálně se hodím ezo-business chytrákům, co vydělávají jako youtubeři, aby se ode mně nějak odráželi, jinak je to dost k ničemu.

Když lidi nejsou ochotní sami vyvinout jakoukoliv iniciativu a neberou mimozemskou věc jako realitu, ale jako věc blbečků a zoufalců na internetu, nic se nestane, žádné zlepšení nenastane.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Vývoj je vlastně položený dobrým směrem, protože dimenzionální válku už nemůže vyhrát protistrana temných, ta neustále slábne, alespoň na sobě to tak vnímám.
Prostě před třemi roky jsem byla terorizovaná 24 hodin denně, kdyby temní měli sílu a já se tehdy neubránila, kdybych zeslábla a oni byli silní, tak jsem dneska někde ve cvokhausu, protože jak mohli, tak se chovali jak banda rozjívených hovad, bučeli do hlavy, deptali, neustále sexuálně obtěžovali, energeticky osahávali .... znásilňovali, vytáčeli, ničili .... a nebyli to žádný duchové, prostě to dělali technologiemi.

Dnes o nich nevím, neslyším je, prošla jsem dlouhou válkou, kdy jsme je postupně poráželi, šlo tam i o kosmologické záležitosti, hlavně s těmi Drakoniány, kdy ztratili právo se do tohoto světa vrtat, atd.
Temní slábnou a i když se teď zase o něco pokusili, nemají tu sílu, co dřív, jejich archontské špičky jsou zoufalé, sice ještě umí zaotravovat, ale do jejich původní síly už se nikdy nevrátí.
Již nemohou pohltit tento svět.

To je všechno skvělé, ale lidská rasa to prostě vůbec nechápe.

A není povolené, aby lidstvo přešlo do nějakého věku ráje bez pochopení záležitosti.
Musí pochopit NWO, musí pochopit, že takové nebezpečí otrokářských ras v galaxii existuje a že jsme toho byli obětí a že nám pomohla Galaktická federace.

Teď, kdyby přistáli mimozemšťani a začnou vykládat, co se stalo, lidstvo jim nebude věřit a otočí se proti nim, nepochopí to, co se stalo.
Stalo by se jim přesně to, co mě, byli by nepochopeni.

Lidstvo prostě musí vidět, co to NWO je, musí začít trpět a umírat, aby pochopili, že to je skutečnost.

Ti archonti, ač jsou zmáčklí a v oslabení, ze kterého už nemají šanci se dostat, jsou zlo samo o sobě, pořád ovládají ty sionistické židy, nebo jsou to ti sionističtí židi a SS struktury, ono je opravdu jedni, jakou to má identitu, prostě jsou to archaicky zlé bytosti úpadku a nižších světů, kterých se musíme zbavit, jinak nás to zničí.

Ale zároveň lidi musí vědět, že to nebezpečí tu vůbec je.
Je to podmínka, pochopení, prozření.
Zkušenost, vlastní zkušenost a vlastní rozhodnutí.

prostě i kdyby GF přistála a odhalila pravdu, lidstvo, nezkušené a bez zkušenosti s terorem NWO by se jim vysmálo a jejich svobodné rozhodnutí by se neslo v tom duchu, aťsi tady ty pitomý mimozemšťani vykládají jaké pohádky chtějí, že MY JSME TAK CHYTRÝ, že tohle jim věřit nebudeme a vůbec, ať si svoje nabídky na spirituální růst a civilizační rozvoj strčí do pr...


Nic by nepochopili, rozhodli by se špatně, proto se musí zlořádi ještě nějakou dobu nechat.
Ta mrtvá masa apatických bytostí, které nic nezajímá, ubude, to je skoro jisté.
Ale myslím si, že někde to končí, myslím si, že musíme získat několik jasných zkušeností:

Že nás chce zotročit NWO a život nám nahradit umělým prostředí

Že NWO nenávidí přírodu a proto ji ničí systémy 5G, radary a práškováním chemtrails.

Že NWO je spojené se židovstvem a že jakýkoliv národ, který se vyhlašuje za vyvolený, je nebezpečné zlo a že tento národ zařídili zlí mimozemšťani a vůbec, že zlí mimozemšťani, hlavně reptiloidního původu, stojí za touto temnou organizací.

Že očkování covid vede k úmrtím.

Že média a věda lžou, že jsou zkorumpovaní až na kost. A hlavně lžou kolem mimozemské otázky.


Tato zkušenost prostě drtivé většině těch, co mají přežít, což je zhruba k menší polovině, alespoň to tak vypadá, rámcově do budoucna, podle covid očkování, pořád chybí.

Dá se říct, že třeba 40% populace chápe, co je NWO?
Ne, nechápe to.

Skutečný obraz toho, co se děje, nebo alespoň něco, co se tomu obrazu podobá, má pořád neuvěřitelně malé procento lidské populace.
A je potřeba, aby lidi chápali, aby měli zkušenost, aby vůbec těm mimozemšťanům věřili.

Kdyby přistála GF, a řekli skutečnou pravdu, co se dělo, hned by naběhla nějaká světelná bába a začala by povykovat, že jsou to zlí agresoři, co nám lžou a chtějí nás ovládnout.

Na lidské nechápavosti už spadlo víc časových vývojových linií - třeba ta, kde by Trump pokračoval v moci v USA i po volbách 2020 . to neprošlo, protože lidi by se neměli šanci poučit, Trump s Putinem by vše odhalili a dotáhli do konce a GF by byla na zemi, ale ve výsledku by to vedlo k ještě větší tragédií, protože lidi by byli bez zkušenosti.

Stejně tak byl zhacen i ten experiment GF na podzim 2021, lidi nepochopili cennost toho projektu a přehlídli to ve změti balastu, kde je na jednu autentickou osobu ve spojením s mimozemšťany 15 mudrců, co toho jednoho odsuzují a dvacet teoretiků, co spekulují. Opět, lidi ještě nemají zkušenost, proto nedokážou rozpoznat cennou nabídku od balastu.

Já jsem se s NWO rvala, tak je znám, vím co to je, proto mě ani nenapadne jim odpouštět.




<reagovat 
Kiki_ (Občasný) - 25.10.2022 > https://celostnivzdelavani.cz/tak-tohle-jsou-archonti

https://celostnivzdelavani.cz

Znáte?

názory?
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.10.2022 > Kiki_> 

V podstatě se s tím dá souhlasit.

Taky vnímám bytosti temnot, které neodpadly, které jsou držák, sice si nemůžou vyskakovat a už nemohou vyvinout ty možnosti, jako dřív, ale pořád jsou a jsou neměnní.

Je to zvláštní, u toho člověk jasně ví, že to není člověk - může to vypadat jako člověk, typicky archontí energii má ten sionistický žid na kokainu, má podobné myšlení, obraty, je to hodně podobné, patří k těmto temným strukturám.

Není to člověk, i když to může vypadat jako člověk. Skutečně je to něco jako přepjaté ego, nemá to kreativitu, nemá to vlastní spojení na Stvořitele, je to plně závislé na kosmickém toku spravedlivosti, jestli to zmizí a kdy.

Teď třeba nemůžou ještě naplno odejít, protože lidi je tu drží, náleží jim, proto vidím jediné řešení v depopulaci, když vymřou debilové, zbytek lidstva se osvobodí.

Je to archaické zlo.

V jádru celého tooto problému je vesmírný vir, který už je po smrti, tihle archonti jsou něco jako orgány toho viru, jako původní sféry toho vesmírného viru, který byl původně vesmír, se svou strukturou sfér a jejich strážci, toto mi připadá jako shnilí umírající strážci toho původního vesmíru, který se stal virem.

Je to divná věc, nejdivnější, co tu kdy byla.

Aby to odpadlo, musíme se dokonale prosvítit a vyléčit.
Když na jakémkoliv mainstreamu se pod jakoukoliv debatou, že byl někdo zproštěn obžaloby, ač patří do "dezinformačních" a "konspiračních" vod, odehrává nechutné krvelačné udavačské divadlo, kde řvou davy dementů, jak ve středověku, že chtějí upalovat čarodějnice a někdo jim čarodějnici vyfoukl ....

holt depopulace, jediné řešení.
Nechat naběhat NWO a nechat je zemřít.
Pak bude kolektivní zkušenost a bude se moct myslet i dýchat.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.10.2022 >


Ona je ta společnost extrémně debilní, středověká, nízká a špinavá.
Já jsem na nervy z toho, kolik špíny a příklonu ke lžím je v alternativě, no ale co si myslí mainstreamové obyvatelstvo, to je extrém.

Toto je třeba z diskuze o tom, jak soud zprostil viny Pavla Hlávku, kvůli tomu, jak natočil video o tom, jak lékaři odmítají použít ivermektin.

https://www.novinky.cz/clanek/krimi-zabijeji-lidi-s-covidem-nepodavaji-ivermektin-tvrdil-muz-o-spitalu-soud-ho-osvobodil-40400155

"Naprostá bagatelizace ze strany soudkyně, nad tímhle zůstává rozum stát. Předposlední odstavec článku navíc vcelku jasně ilustruje, že pán si za svými zcestnými výroky a jednáním stojí, tedy se nepoučil. A ta klička s právnickou osobou - přece pomlouval konkrétní lékaře spojené s covidovým oddělením, nejen nemocnici.



"V uvedeném období na jaře 2021 ohledně těchto přípravků panovala určitá euforie, neboť u některých pacientů skutečně došlo ke zlepšení jejich zdravotního stavu užíváním tohoto přípravku."

To je ale nepravdivý výrok soudkyně.

Není známa žádná souvislost mezi zlepšením stavu pacientů a užíváním tohoto léku...




Pán lhal, že v nemocnici zabíjejí lidi a měl by být odsouzen. Ta soudkyně má asi taky nějakou úchylku a věří nejspíš v ezo věci...



Tak si chlapik v soudni sini trochu pobrecel a soudce mu na to divadylko skocil.

Alespon podminku, ale bo pokutu... ale osvobodil?

Nevadi, odkaz na tento clanek si nekde zalozim. Az se zde bude nejaka kremrole rozcilovat, ze v tomto state neni svoboda slova... tady pan dostal na svoji svobodu hlasat "alternativni nesmysly a skodit" povoleni od soudu :-/"





Přičemž Pavel Hlávka doopravdy neudělal vůbec nic špatného a zřejmě díky tomu, že se NWO přece jen trochu šláplo na držku, tak se z toho neudělal velký politický proces, jak chtěli.

Tak tenhle očkovaný udavačský krvelačný matroš, co jde s UKáčkama, s nacisty a chce kdekoho do vězení, za jiný názor, hýká nadšením nad zavřenými weby a "ezo" považuje automaticky za dno společnosti...

tak to musí pochcípat, aby mohli odejít archonti a na tomto světě zůstali jenom lidi nového věku.
A k tomu se musí vytvořit podmínky.

Já už tomu rozumím, rok jsem to teď nechápala.
Prostě došlo k tomu, že jsme vyhráli válku, ale nedostali jsme za to žádnou odměnu.
My si tu odměnu zasloužíme - ale protože je tady tento odporný odpad, který musí zemřít a lidstvo musí získat ještě konkrétní zkušenosti, je ta změna odložená.
Musíme to pochopit, válku jsme vyhráli, ale ráj bude, až pochcípají dementi.

Jakože to, co předvádí tito zodpovědní, slušní a uvědomělí občané, je neomluvitelná primitivita a z duchovního hlediska jsou poškozená nezachranitelná tkáň od vesmírného viru a musí se to odřezat, zničit a vyplavit z organismu. Možná tihle dobráci budou vyloučeni jako smetí i z vesmíru jako takového :-D Fakt žijeme na místě po těžké infekci a všechny ty toxiny musí pryč, abychom se uzdravili. Z toxinu už hodnou buňku nikdo neudělá.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Všelijaké toto uvědomělé slušné naformátované zlo, tedy lidská populace, poprvé a jasně za celé věky ve své demenci viditelná na diskuzních vláknech mainstreamových zpravodajství, mě velice vytáčela 2020.

Tehdy jsem za sebou měla nejtěžší fázi války z r. 2019 a počátku roku 2020, vzpamatovala jsem se a byla jsem schopná i něco číst, sledovat, analyzovat.
Výroky těchto vymatlaných idiotů na různých seznamech a IDnes a podobně ve mě vzbuzovaly hrůzu a tehdy jsem idealisticky věřila, že je možné, aby celé lidstvo přešlo do nového věku.

Byla jsem naivní a všechno to v dimenzích narvat do tohoto potenciálu mě stálo neuvěřitelné duševní úsilí a strašnou bolest.
Na konci roku 2020 tak vše bylo naprogramováno a načarováno, tehdy bych brala jako strašnou prohru, kdybych se musela smířit se současným výsledkem.
Měla jsem v plánu přistání GF, odhalení a vyvraždění cca 10% hmoty lidstva, infiltrace do lidské rasy, různých nelidských bytostí temnot.

Ó, jak já byla hloupá.
Aby byl tento scénář jakkoliv proveditelný, musela by se mainstream chovat jako alternativa - tzn. míra zla by byla ještě vysvětlitelná a omluvitelná hloupostí a prvoplánovou zištností a nedostatkem informací a alternativa by sestávala z inteligentních, průkopnických jedinců, pro které by bylo téma mimozemšťani naprosto normální a toto téma by velice intenzivně rozvíjeli, přičemž správným směrem.
Různé dezinformační vlny typu Bílé klobouky a technokratická Galaktická federace Světů by neměli šanci, blond agitka "Plejáďanů" by byla dávno vysmátá a zahozená.

No, tak to se neděje, že.

Holt, realita je přesně tak neúprosná, jak je.
Ty davy skutečně sestávají z těch vylízaných, nudných idiotů, kteří mají sklony k šikanování a normalizaci, reagují pouze na hrubou sílu a manipulaci, na striktní příkaz. Jsou jak šimpanzi, ti taky umí se smartphonem. Jejich mentalita zůstala na úrovni středověku.
Chtít po těchto vylízaných naformátovaných udavačských a k nacismu inklinujících dementech, aby pochopili realitu dimenzionálních světů, frekvence planety, duchovní a informační vlivy na planetu, že s časoprostorem je možno i technicky manipulovat, že vůbec elektromagnetismus a 5G je zbraň atd. .... zkrátka chtít po těchto dementních hlupácích cokoliv ze spiritulity, nebo mimozemských otázek, chtít, aby pochopili cokoliv ze složitější 5D a výše dimenzionální reality galaxie ...
to je marný.

Tito debílkové by se dali samozřejmě velice dobře striktním příkazem, nařízením, šikanou a manipulací zpracovat tak, že by do roka a do dne odříkávali to, co bychom chtěli, ale takový lidi nepotřebujeme do nového věku.
Tak snad už jim ty injekce pomůžou a nám taky.


<reagovat 
Čtenář - 26.10.2022 > Ahoj, jmenuju se Karel a objevil jsem, že v nudlově pojetí mám píču, co s tím?
<reagovat 
Kiki_ (Občasný) - 24.10.2022 >
Zítra bude mít Ondra Brož rozhovor s Davidem Ickem na příznacích.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.10.2022 > Kiki_> 

Nikde jsem nic nenašla, nemáš odkaz?

<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 25.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Taky nemám, na jeho profilu vydal akorát tuhle informaci, jeden screen a neřekl zatím kdy to vydá - asi to bude ještě stříhat a natáčet tam možná český překlad, nemyslím si že by to titulkoval. Tak snad za pár dní to tam bude...

Upřímně doufám že tohle nespadne do placené sekce, to už by bylo trošku na facku zrovna rozhovor s ním dávat do placené sekce. Pokud to bude na youtube moc ostrý, vždy to může dát na to odysee

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.10.2022 > Kiki_> 


Tak třeba se to někde ještě objeví - ono sotva to bude něco převratného, ten Icke je z nějaké předchozí generace insiderů, moc ho neznám, ale moc tomu stejně nedávám.

Chtělo by to nějakou "novou hvězdu", ale to asi jen tak nebude, celá mimozemská věc mi přijde, že stojí, prostě teď není kam dál, protože populace a její neuvěřitelná zpracovanost destruktivním směrem nedovoluje otevřít zrovna tuto věc.
Maximálně se díky té špatné duchovní a inteligenční situaci můžou rozvalovat podvodníci a zaprodanci jako ASK.

Dokonce by to bylo vrcholně divné, kdyby nějaká taková hvězda přišla.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Stejně, to je tak děsivá situace, že už je to na mě už taky nějak moc.

To je jedno, že mám třeba větší aprobaci, jako hibernovaná mimozemšťanka v inkarnaci bych pochopitelně měla mít větší schopnosti, ale co je moc, to je moc.

Nějak nemůžu vydýchat, že se mě tady pokusí odpálit NWO, zachráním se šíleným kosmickým bojem a spoluprací s GF, jako bojový mág prožiju příšernou děsivou válku, poznám šílený reality, musím pochopit věci s časoprostorem za hranicí možnosti lidského vnímání a celkově jsem musela vydržet odporné bestiální reality za hranicí lidských možností a zrady za hranicí psychické pohody ve věci mytologických povídaček ... furt jsem v lidské inkarnaci, mám lidský mozek a dalo mi to zabrat...

a po tom všem bestiálním vypětí a děsech narazím na zeď, neprůstřelnou zeď, když jsme osvobodili planetu a máme právo na normální život????
Ta zeď sestává z dementních pohodlných prolhaných mužských a říkám mužských, protože tahle společnost je patriarchální a MUŽI HLAVNĚ řídí tuto společnost.
Ale jsou to prolhaný dementní krysy.
Pánbíčkáři zkurvenci, vědci prolhaný zrůdy.

Tohle nedopadne dobře.

Je to strašlivý nepoměr, mezi výkony jedné slečny a "inteligentní slušnou společností" a jejím výkonem.

Výkony jedné slečny se uskutečnily kvůli PLANETĚ, tahle planeta už je naše a zpátky těm kriplům už se nevrátí.
To ale neznamená, že jakkoliv uhnu těm šmejdům, že teď se po tom hororu nechám zašlapat papíčky všeho druhu.
Ať to pochcípá.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Muži jsou hlavně vědci, muži jsou hlavně politici, muži jsou hlavně všelijací akademici, bankéři, vojáci, hodnostáři, duchovní a propagandisti ...
Když je v politice ženská, je to většinou nastrčená prostitutka, je otázka, jestli jsou na tom muži o moc lépe. Tam už všichni asi jenom šlapou, hlavně Fiala.

To jsou všichni tak zpracovaný, nebo podělaný až za ušima, hlavně třeba ti vědci s 5G, lékaři s covid fašismem, profesoři na VŠ s propagandou???
Nikdo nemá odvahu a svědomí, nikdo si netroufá na trochu dobrodružství?

Ne, chlapi jsou srabi.
Takže když jde o nejkardinálnější boje, dají to ženský, alespoň tedy v dimenzionálních realitách. Tam mám normální mysl vojáka - vždy připravena nasadit kejhák.

Ale jsem hysterka pochopitelně. Drakoniánská kampaň a tažení proti ženám, kdy se jim podařilo před tisíci lety s "mírumilovným křesťanstvím" zničit poslední představitelky institutu "ženské duchovní" a tyto bytosti zahnat do ilegality mezi zločince a vrahy, nyní gradují, v této době s dehonestací ženy a ženskosti jako takové úplně maximálně.

Muži jsou slabí, ženy musí být silné, křehké hodnoty ženskosti, přírody a čistoty nevinnosti a plodnosti jsou dneska OUT a pronásledované, NWO žiďáci, SS a další odpad podle Drakoniánského střihu se tyto reality snaží zašlapat, aby zbyl jenom oploštělý neplodný robot, mlčící apatická, podělaná zrůda.

FUJ !!!

Kdyby každý ten odpovědný muž, na svém odpovědném místě, alespoň trochu buď zapnul mozek, nebo sebral primární odvahu k odporu proti lžím, skokově by se vše zlepšilo.

Ženy se svou esoterikou už jsou v evidentních intelektuálních koncích a sladkou kašičkou o ničom se to vážně nezlepší.
Muži je z těchto debilizovaných ohrádek nechtějí pustit a vyžadují po každé ženě, aby produkovala přesně takovou cukrovou vatu, to totiž muže intelektuálně neohrožuje a umožňuje jim to mentální pohodlnost s tím, že ty sladký báby, jak jsou evidentně úplně blbý, jim dělají krytí, že oni jako nemusí být o moc chytřejší.
Jakmile se nějaká vymyká, "je hysterka".

Už mám týhle debility starého věku nějak plné zuby, už aby tyhle úslužný koniny, co marní čas, přestaly a na světlo se dostala odvaha, rozum a vědění.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Celý tento svět je postižený misogynskou agitkou Drakoniánů, protože jim prostě extrémně vadí ženské strážkyně, ženské duchovní, obecně ženské, byli proti ženám extrémně vysazení.
Protože žena v napojení na kosmické síly a planetu dokáže naběhat a rozběhat kosmickou čistku díky dimenzionálním technologiím, což se přesně stalo.

Ale než jsem se dostala do kontaktu v r. 2015 a potom v r. 2019, misogynskou agitku, prasáckost a perverzi, vychýlenost, okleštěnost, obranost atd., zkrátka tyto všechny příšerné vlastnosti mužů, jsem nechápala, nechápala jsem, kde to má kořínek, jak je možné, že muži tuto tezi vyznávají a nevěděla jsem vůbec, že "misogynii" jako takovou nevymysleli muži, ale Drakoniáni.

A ač jsem vůči mužům už během života zaujala snad všechna stanoviska a když jsem poznala GF, mohutně jsem si oddechla, že jsou tady fakt jako chytrouši a schopňouši, že až tak hysterická být nemusím ... tak si myslím, že mužský dneska jsou zbabělci.

Že zkrátka duchovnost, zvláště ta mužská, je extrémně skříplá a vyloženě kolikrát debilní "ezo" dělá z mužských ještě větší holčičky.
Objeví vnitřní ženu, ale neumí vzít kvér do ruky a v běžném životě často třeba postrádají základní odvahu, tak nějak se ozvat.
Ono taky chlap v sukni s dlouhými vlasy s objevenou vnitřní ženou není zrovna velká naděje, že se ubráníme NWO.

Nechci tím hnát mužský přímo znovu na cvičák a na bojiště, ale na druhou stranu myslím si, že nějaký mužský vlastnosti by si měli osvojit, případně nechat. Že nejhorší, co může být, je vyholený potetovaný navoněný technokratický blbeček, co umí vařit a sleduje modní styly, není si jistý svým pohlavím a věří, že mu pomůže umělá inteligence.
A že "dezinformátory" je potřeba stíhat.

To opravdu není jakkoliv přitažlivé, když pak přitáhne mimozemšťan, co jeví znaky mužskosti, je absolutní zázrak.

I na ženách se dá jistě kritizovat kdeco, obecně jsme rozvrácení, ale to, jak muži dobrovolně přestávají být muži, staví se proti ženám a nejsou schopní pochopit VŮBEC NIC, protože to je "ezo" a "dezinformace" a ženský táhnou záchranný kontakt s mimozemšťany (oni jsou fakt fešáci, tak se to dá vydržet) ... já nevím no, krize mužské suverenity je velká.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Takový ten nalakovaný debílek, učesaný korporátní chlapec, ideálně od církve, mlčící uvědomělé zlo, držící I-phone, co se snaží "být trendy" a je typickým zastáncem zavírání dezinformátorů do vězení, to už se asi nedá považovat za muže, spíš za "robota mužské identity".

Ono takových debilek je i mezi ženami plno, že, to jsou zase "roboti ženské identity".

Dříve se nedali tito považovat za nepřátele, ale dnes už jasnými nepřáteli lidí jsou.
Potřebujeme se zbavit tohoto extrémně hloupého davu, co chce pořád dokolečka "popravy na náměstí", "upálené čarodějnice", chtějí někoho dát do vězení, za "nevědecký výrok", atd.
Vysvětlovat idiocii a mentální méněcennost lidí, kteří obhajují cenzuru proti myšlenkovým proudům proti NWO, které nabírají na síle ... to je opravdu zbytečné.
Kdo nechápe, že kdo potřebuje cenzuru, protože nemá argumenty proti opozici, ten je duševně méněcenný, tak je sám duševně méněcenný.
Odpad společnosti, krvelačný dementní dav hlupáků.

Na internetu se dějí divné věci.
Poskytovatel internetu mi konečně milostivě přestal blokovat "dezinformační weby", už normálně funguje i Svobodný Vysílač.
Což se muselo stát dnes, nebo včera, maximálně předevčírem.
Zato ale opět NWO, nějaký český NWO fašisti z Fialovy vlády, zničili aeronet.news


Chtít cenzuru je méněcennost.
Chápou to jenom lidi.
Těch je málo - je strašná spousta mužských a ženských biorobotů, dementního davu.
Ti musí pomřít, je to podmínka, protože tenhle odpad nepatří do nového věku.
Zároveň nechceme NWO a o nás jde - o lidi, abychom přežili a dostali se do nového věku.
To je vrcholně zajímavá motanice, jak toto vyřešit.

Ideální by byl třeba vir nakoncipovaný na to, aby zabíjel očkované.
Kdyby ti pošli, k žádné cenzuře bychom už nikdy nedošli.

Je fakt nestydaté, aby alternativa, tak dlouho dehonestovaná a ničená, která se přes to všechno prosadila, byla ve chvíli, kdy by mohla udělat průlom, trapně a násilím zašlapána malými nulami, NWO fašisty z české vlády.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Nehledě na to, že když jsem s nadějí, že ti sráči přestali blokovat alespoň starý aeronet, zadala tu adresu, vyskočil na mě článek na wikipedii Ruská invaze na Ukrajinu (2022)

Ježišmarjá, to si dělaj prdel? Vrchol trapnosti překonán.

Jaj, já dokonce vím, proč pořád vázne kotakt s GF, proč se k tomu mají politici jak lačný k sraní.

Chvátal říkal, že se dějí nějaké pohovory mezi USA a mimozemšťany a Ruskem a mimozemšťany.
Tak jsem se na to ptala GF a ti říkali, že se to děje už X let, ale že s Amíčky je velký problém, že to de facto dost brzdí oni.

Proč?
No protože by se ukázala pravda o USA. USA by mělo nehoráznou, ale nehoráznou ostudu, když by na ně logicky musely prasknout ty jejich zločiny. Tak se tomu dost brání a taky dost vyhrožují a dělají problémy.
S Rusáky až takové problémy nejsou, protože oni by z toho vylezli v docela dobrém světle.

Takže to znamená, že oficiální kontakt s GF a odhalení pravdy by znamenalo, že Rusko by vypadalo dobře a USA velice špatně a veškerá jejich sláva by šla do háje.

Takže tam je pravda.

Kvůli chcípáckým USA tady musíme tolerovat cenzuru a prodlužovat stav, kdy se lže a zabíjí lidi pro jejich prospěch.
Já nejsem diplomat, ať ten stát už zaplatí, za každou promarněnou minutu všech bytostí na této planetě.
Protože vše brzdí už jenom a jenom jejich nechutná méněcenná demence.
USA jsou prostě nicky a vyjde to najevo, ať se jim to líbí, nebo ne.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Dříve se od toho naočkovaného ČT davu očekávalo, že třeba pochopí, co ta alternativa říká, že se časem přidají, že "se probudí", že prozřou.

Ale ne, oni se rovnou začali stavět za pronásledování těchto lidí, za jejich zavírání do vězení.
To s tím očkováním musí vyjít, přece ty debilní opice, které mají v krvi magnetickou sračku, nemůžou přežít se systémem 5G nad hlavou.
To jim přece nemůže vyjít, že naprogramují tyhle odporný zombíky a vymlátí nás.
To musí jít otočit proti nim samým, oni to mají v krvi.

Že by se tyhle zrůdičky probraly, pochybuju.
Tihle chcípáci, co řvou na internetu, že chtějí ty Hlávky a Netíky a další ve vězení, by řvali stejně tak, i kdyby šlo o rozsudek smrti, koncentrák, gulag, a tak podobně.

To nejsou "slušní lidé", to je kolaborantský odpad nejhoršího kalibru.
Musí umřít, doufám, že je ta vakcína zabije.
To by byl ráj na zemi, kdyby pomřely tyhle zrůdy.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Byla by vážně šílená škoda, kdyby ty vakcíny nebyly zabiják. Ale viděla jsem magnet držící na místě vpichu, toto nemůže být zdravé, musí být poškození.

Oočkovali se právě nejvíc tyto zrůdy, kolaboranti, udavači, uvědomělci prožívající TV vzrůšo, úchylové, vystresovanci, připosranci, debilové, pokrytci a lháři.
Čím víc normalizovaná zrůdička, se sklony k udavačství a formátování "neposlušných", tím víc má dávek a tito mají naočkovaný i vnoučata, kterým ještě nebylo 5 let.

To by byla šílená škoda, kdyby toto nepochcípalo, to je totiž neuvěřitelná naděje na nový věk, že zrovna tyto vrstvy pojdou.
Asi jsem jediná, která toto říká, ezoterická scéna musí mít povinně láskyplný kecy, které dávají naději všem, korektně všem, já vyznávám lásku jenom k někomu, k těm, co si to zaslouží.

S láskou Tapíča.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.10.2022 >


Depopulace je fajnová záležitost, tato planeta neunese tolik vymatlaných debilů, co se tu pohybuje.
Lidstvo se jednoznačně prokázalo jako masa úplně vygumovaných debilů a podrazáckých sviní.
Populace u nás v ČR je vidět na internetu, vůbec nemá smysl si namlouvat, že je v realitě situace jiná.
Není, skutečně to plně odpovídá realitě, alespoň jak jsem ji zažila. Skutečně, ty davy udavačských nacistických a očkovaných zrůdiček jsou realita, všichni ty nesympatický lidi s těma tvrdýma zlýma očima, jak z nich jde nekompromisní zlo, to je pravda, nemá smysl si namlouvat, že je to jinak.

Chce to škrtnout 20. století.

Znovu sejmout populaci na 2 miliardy, touto geniální covid vakcína čistkou (pořád věřím, že se dá umírání očkovaných aktivovat, od GF mám i teorii, že automaticky chcípnou, jakmile se paradoxně vypne 5G - už aby to bylo) - čímž by zůstali doslova "ti lepší".
Je to myšleno skutečně tak, že jsou lepší - ve vývojovém i spirituálním slova smyslu, prostě mají daleko větší potenciál do budoucna, než běžný konzument TV s hypotékou.

No a potom by to už asi šlo, přijmout galaktickou realitu, pochopit GF a začít nový věk.

Už aby to bylo za námi, nevím, co se musí přesně stát, aby se vytvořily podmínky pro vychcípání 4 - 6 miliard zbytečných lidí, aniž by se poškodila příroda.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Na celé věci, která se tu stala, je nejlepší a to mě skutečně těší, že není možné, že bych tu znovu povinně absolvovala šňůru naprosto šílených inkarnací a musela opakovaně bestiálně trpět a zvládat věci za hranicí lidských možností.

Toto celé bylo jednorázové - buď a nebo.

Buď vyhrajeme a planeta jde do vyšších sfér a nadchází nový věk a problém lidské rasy definitivně padá, protože se definitivně očišťuje a stává se člověkem, a nebo ... planeta končí, vše spadne do temnot, lidská rasa končí, planeta za několik set let také.

No, tak vyhráli jsme. Tudíž mi nehrozí, že bych byla zašlapána, veškerá má práce zmařena a pro "svobodný vývoj" nějakých prolhaných sviní jsem musela ustoupit a záchrannou misi a všechnu tu šílenou bolest jakkoliv absolvovat znovu.

Tenkrát to bylo nutné, dnes už ne, protože vesmírný vir je zničený.
A lidstvo až tak cenné není, jestli má někdo pocit, že tohle nablblý kreténský podvraťácký zvíře má nějakou velkou hodnotu ... tak ne, nemá.
Miliardy kusů této blbé rasy můžou jít klidně naprosto do hajzlu, je naprosto pochybné, co je v tom vlastně za duše.
Ze zbytku se udělá konečně LIDSKÁ rasa.


<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter