Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Co byste chtěli od ženský:-)
Autor: BlueSky (Občasný) - publikováno 30.1.2004 (00:54:46), v časopise 2.2.2004

   Sakra, je to tady. Dostalo mě to. Už zase! A to jsem sem šla s přesvědčením, že budu tvrdší křemene. Nenápadně zakláním hlavu a snažím se slzy zamknout za víčky. Nepovedlo se. Vytryskly, horké a mokré se valí po tvářích a vsakují do roláku. Ve snaze odpoutat se od smutku použiji další fintu, hlavu skloním, vlasy mi milosrdně zahalí tvář a začínám hrabat v kabelce. V duchu komentuji obsah-tady mám mobil, klíče mám tady a tady žvýkačky, a tady... S úlevou nahmátnu balíček kapesníků, jeden vytáhnu a tu se ke mně blíží s omluvným gestem cizí ruka zleva, jo, mám pochopení, jen si nabídněte. Hlavně že v tom nejsem sama. Okolo se ozývá tiché posmrkávání, popotahování, většina lidí tady si otírá oči. A já - já už taky brečím skoro bez zábran.

   Cestou domů jsem naprosto ochromená. Kdykoliv si vzpomenu (vzpomínám nepřetržitě), zase začínám polykat slzy. A proč? Je konec, ne? Vzpamatuj se! Nejde to.Ostatní cestující v autobusu na mě vrhají kradmé, někteří přímé pohledy, plné soucitu. Tuším, že si představují, jaká tragedie mě mohla potkat. Chudák ženská, asi ji opustil...nebo že by jí někdo umřel? Skrz slzy se usmívám, chtěla bych jim říct (ale neřeknu), že je mi náhodou strašně krásně, byla jsem totiž na filmu Good Bye Lenin.



Poznámky k tomuto příspěvku
 noa (Občasný) - 30.1.2004 > BlueSky> jasně... jen rýpu... subjektivní názor svatá věc -)
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 30.1.2004 > noa> 

Vždyť jo

 

Sakra, jdu psát tajemnému muži jménem Dušan, tohle už není možný:-))) Stává se to jenom mně nebo i vy ostatní musíte mazat  jednu milionkrát uveřejněnou poznámku?:-))


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 30.1.2004 > BlueSky> to se stává jenom tobě.....:o)))
Doporučil 
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 6.2.2004 > BlueSky> Mně se strávají i horší věci a Velkému Duchovi o tom nepíšu, neboť ON ví ovšem o všem !
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 30.1.2004 > quentinbubakoff> 

Ach bože, já nešťastnice....ještě takhle veřejně profláknu, jak si zvyšuju "poznámkovost" u příspěvků. Jak sobě, tak druhým. To bych

 

Nicméně se omlouvám postiženým v minulosti, v současnosti a patrně i v budoucnosti, že jim moje reakce došla, dochází a dojde do zpráv několikatisíckrát, protože vážně nevím, kde to vzniká a tak nemohu slíbit, že už to víckrát neudělám


<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 6.2.2004 > BlueSky> Čo rozumieš pod takým slovom "poznámkovost" ? Něco mně to připomíná: za vyšší poznámkovost !
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter