Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Už ani o tom
Autor: agovirin (Občasný) - publikováno 26.1.2005 (15:00:00), v časopise 27.1.2005

 

 

 

Musel to být

blázen

 

rozbil výlohu

bral ji do dlaní

hladil střepy

a čistil jim rány z pravěku

 

"Usnete s Pánem"

zavolal na mě

 

přepnul jsem program

 

Ruslana zpívala

cosi

o tom

že život

je boj

z kuchyně vonělo kuře

a z daleka přicházel

smích sloních matek

 

... měl jsem radost

 



Poznámky k tomuto příspěvku
 ariel (Občasný) - 17.2.2005 > g morr> ale fuj, zase nějaký falický symbol... sloní pyj!!
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 17.2.2005 > ariel> já s tím nepřišel.
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 17.2.2005 > g morr> 

promiň, nevěděl jsem na co reaguješ, a ty na archanděla...

 

myslíš že je kořenová zelenina moc pozemská? :-)

 

copak asi jedli archandělé v přestrojení v lidských příbytcích? - prostě si je dovedu představit jíst mrkev...


<reagovat 
 g morr (Občasný) - 17.2.2005 > ariel> ne... mrkev je moc falická. jedině strouhanou.
<reagovat 
 agovirin (Občasný) - 18.2.2005 > g morr> 

Mrkev není falický symbol, ani nestrouhaná. Výzkum na toto téma(White/Jesih, 1988)proběhl na Kodaňské univerzitě. Probantkám ve věku 18-24 let, byl dán úkol, seřadit různé druhy zeleniny podle míry evokované erotické fascinace.

Karotka se u všech probantek umístila na posledních místech, dokonce za květákem a červenou čekankou. Jak se též ukázalo, mrkev nebyla používána ani k masturbaci, mladé ženy shodně uvádí salátovou okurku. Tuto preferenci potvrdil též český výzkum(Weis/Zvěřina, 1994). Tož tak asi. 


<reagovat 
pošvatka (Občasný) - 2.5.2005 > To to letí,kdyby bylo času, jako kytek k pletí.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 29.5.2005 > tahle je mnohem lepší...né úplně všechny místa nám sednou, ale celek rozhodně za pět...
Body: 5
<reagovat 
Můza (Občasný) - 15.6.2005 > mrkam na tvy dilka a druha basen fajn, ale nezaujala me. tahle uplne skvela, jeste ted se musim usmivat :)...a hlavne zboznuju, kdyz uz jen z textu neco voni (treba jen to kure) :))).
Body: 5
<reagovat 
 agovirin (Občasný) - 15.6.2005 > Můza> Děkuji:) Všechny svý "básně" jsem smazal... kromě těhle dvou:)) jsem rás rád, že se líbí.
<reagovat 
Bandhu (Občasný) - 24.6.2005 > Chlape, piš dál! Tvoje poezie mě fakt bere.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nasobilka (Občasný) - 18.8.2005 > po prečtení tvé básně, jsem také cítila radost:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Albina (Občasný) - 26.8.2005 > Tak nějak to je.
Body: 5
<reagovat 
Albina (Občasný) - 26.8.2005 > Tak nějak to je.
<reagovat 
malykuba01 (Občasný) - 3.11.2005 > heké, ale souhlas s Naty
Body: 5
<reagovat 
malykuba01 (Občasný) - 3.11.2005 > hezké, ale souhlas s Naty:)
<reagovat 
malykuba01 (Občasný) - 3.11.2005 > hezké, ale souhlas s Naty
<reagovat 
malykuba01 (Občasný) - 3.11.2005 > tak a máš to třikrát:)))
<reagovat 
Joe Black (Občasný) - 12.11.2005 > vivat bláznům!
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 28.4.2009 > "

."
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter