Tak jsme pro Vás chystali číslo rozsáhlejší a výrazně lepší než ta předchozí, a hle, není tomu tak. Naopak je rozsahem menší.
Ale co je malé... Ne, Totem neskomírá, natož aby na kolenou ryl držkou... To jen podivný způsob letošní zimy a drtivý nástup léta mává se zdravím nejen redaktorů... Tak bych si Vás, milí čtenáři, rád dovolil upozornit na zajímavou akci chystanou v severočeské metropoli a na svým námětem i obsahem opravdu ojedinělou uživatelskou stránku Luka Maléra. Naty již podruhé ukazuje častá úskalí poetické tvorby a nechybí ani ukázky z prózy, fota a profilové stránky autorů. Užívejte tedy dravého jaroléta a užijte si i časopis. My se těšíme se na Vaše reakce.
D.K.
Časopis TOTEM.cz č. 16.
ISSN 1214-3529
Kulturní elektronický magazín TOTEM.cz (TOTální Elektronický Magazín) vydává Občanské sdružení Loreta, Píseckého 15, 150 00, Praha 5, tel.: 603 740 142, 736 606 095.
Šéfredaktor časopisu TOTEM.cz: Naty
Šéfredaktor čísla 16: D.K.
Technický redaktor čísla 16: Dusan
Titulní strana: toono
Uživatelskou stránku připravil: Luk Malér
Korektury: Jonáš, Václav Mráz
Seznam autorů čísla uveden na straně 15.
Každý příspěvek v časopise skrze svůj název odkazuje k původnímu dílu na www.totem.cz, obdobně uvedená jména autorů (tentokrát s výjimkou několika starších ukázek na uživatelské stránce a Jonášova výběru z Raimunda, kde jsou odkazy ukryty v datech).
Toto číslo je optimalizováno pro rozlišení 1024x768.
Jakékoli připomínky, návrhy, náměty či názory na číslo 16 časopisu TOTEM.cz směřujte sem: Napište mail redakci. |