Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 30.9.
Jeroným
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 12.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Starý přítel
Ógyst Pisoár (Občasný) - 26.11.2006 > Fajn.
U příspěvku:Nefotofórky
Ógyst Pisoár (Občasný) - 22.11.2006 > MiKa> Jestli neuzavřou tu nefotosoutěž co nevidět, nebudem v tom sami.

U příspěvku:Nefotofórky
Ógyst Pisoár (Občasný) - 22.11.2006 > MiKa> Já ten někdo nepochybně nebudu, žádná nechutnost není pro mě natolik nechutná, abych si nepředstavil ještě nechutnější.

Ale at se nebavíme o nesmyslech: Moje levá ruka sice není nečinná, ale neprovádí něco nepatřičného nebo nehygienického! Nemysli si, že nechápu o jaké nechutnosti tady nebude řeč, nejsem jen tak nějaký nevzdělaný nefotograf nebo nefotogramot.

Ne že by mi z toho už nejebalo.
U příspěvku:Nefotofórky
Ógyst Pisoár (Občasný) - 21.11.2006 > MiKa> Když ne, tak ne.

P.S. A kde jinde bych se ještě neměl nedloubat?
U příspěvku:Nefotofórky
Ógyst Pisoár (Občasný) - 21.11.2006 > MiKa> A nejseš si tim nejistá?
U příspěvku:4
Ógyst Pisoár (Občasný) - 21.11.2006 >
U příspěvku:Divný tvor
Ógyst Pisoár (Občasný) - 21.11.2006 > Podle mě ti to pozadí trochu kazí. Děláš ho rozmazáváním?

Pozadím jsem samozřejmě myslel to na obrázku.
U příspěvku:nepatří
Ógyst Pisoár (Občasný) - 21.11.2006 >
U příspěvku:..nt.
Ógyst Pisoár (Občasný) - 21.11.2006 >
U příspěvku:Nefotofórky
Ógyst Pisoár (Občasný) - 21.11.2006 > MiKa> Nelhat se nesmí?
U příspěvku:Jeste Francie
Ógyst Pisoár (Občasný) - 21.11.2006 > Jo jo, to se ti to maluje s talentem. Ale bez talentu to zkus a uvidíš jaká je to makačka.
U příspěvku:Nefotofórky
Ógyst Pisoár (Občasný) - 20.11.2006 > MiKa> Já to nebyl!
U příspěvku:srmd one
Ógyst Pisoár (Občasný) - 20.11.2006 >
U příspěvku:/bez názvu/
Ógyst Pisoár (Občasný) - 20.11.2006 > Zase topení. Doufám, že tu jednou nedáš fotku "Topení Karla".
U příspěvku:[Nefoto] Ne-vstupovat
Ógyst Pisoár (Občasný) - 20.11.2006 > Ano, v podstatě to je kunderground, to co tam chybí dodá moje fantazie a je to dle mě i dobrá nefotka.
U příspěvku:Kundergroundnefoto polopatico
Ógyst Pisoár (Občasný) - 20.11.2006 > Je to výborné příteli, popisné nepopisné. Podařilo se ti spojit kundergound, typofoto a nefoto v jednom příspěvku a to se musí náležitě ocenit.
U příspěvku:Nefotofórky
Ógyst Pisoár (Občasný) - 20.11.2006 > Janahe> Na nefotomana už mám nějaké rekvizity, i otoman jsem si ze staré kuchynské desky vyrobil, měl být součástí série "Nefotoalbum" společně s "Nefotoateliérem", "Nefotokomorou" a "Nefotogativem", ale zkoušel jsem to nafotit a nějak mi to furt nesedí.

Dneska tu měly být i "Nefotobřízka" a "Nefotosvěta", ale bříz tu v okolí moc neni a já nemám ani čas hledat záběr co by k tomu pasoval. A ten druhý jsem už už dodělával, ale praskl mi prezervativ. Tak jsem se nasral a dal jsem tu jenom těch osm.
U příspěvku:Polonefotokundergroundfoto
Ógyst Pisoár (Občasný) - 16.11.2006 > I polokunderground beru, jinak by těch příspěvků moc nebylo. Ale hodnocení je logicky poloviční, tedy tři body, žádné 2,5.

Ze dvou polokundergroundů udělat jeden plnotučný kunderground neni špatný nápad. Ale ne tak jak psal Thing a předvedla Janahe, fotku zrcadlově převrácenou, to napadne každého, i mě. No a s tim vkládáním, musíš zkrátka na chvíli k Billovi, i za tu cenu, že kvůli tomu vlítneš na pár minut do nějaké internetové kavárny nebo požádáš kompjútr bližního svého.

K těm třem bodům přidám jeden za pomoc při rozjezdu kundergroundu. Čtyř bodů si považuj, nedávám je často.
U příspěvku:/bez názvu/
Ógyst Pisoár (Občasný) - 15.11.2006 >
U příspěvku:Nefotokunderground
Ógyst Pisoár (Občasný) - 15.11.2006 > Janahe> Ano, chtěl, samozřejmě. Autorem jsem nefotografie.
Básničky neopisuju. Ale díky za inspiraci.
U příspěvku:Nefotokunderground
Ógyst Pisoár (Občasný) - 15.11.2006 > doupovec> Děkuji ti příteli za povzbudivá a pochvalná slova s jemným nádechem žárlivosti. Mým záměrem bylo vytvoření nejen nefotokundergroundu, ale i komplexního "kundergroundu", který by zasahoval nejen focení či nefocení, ale našel by uplatnění i v jiných oblastech umění: ve výtvarnu, sochařství a třeba i hudby. Ale pokud je toto všechno vázáno na sepisování nějakých teoretických esejí či manifestů, pak bych se na celý kunderground mohl tak akorát vysrat.

Nějakou pičovinu bych nejspíš dokázal sepsat (mám slovník), ale s manifestem to bude horší. U nás v rodině panuje po generace silný, historickou zkušeností podpořený odpor k manifestům všeho druhu. Jeden můj vzdálený prapředek kdysi (tuším v roce 1848) něco takového sepsal, a byl z toho průser světového kalibru. Kladem sepsání onoho tebou navrženého manifestu by mohl být pozitivní dopad na Minervu, respektive Minervy, protože by to s ním nejspíš praštilo o zem, čímž by se do nefotokundergroundu zařadil přímo fyzicky.

Stran citátu začínám mít podezření, že znáš mého nadřízeného nebo alespon mou budoucí tchýni, protože oni mne za mistra omezenosti považují odjakživa.

Nakonec celý problém "kam s ním" myslím úspěšně vyřešila členka vyhlašovacího manšaftu Janahe, která nefotokunderground zařadila do soutěže a v podstatě tím dala jasně najevo kam patří. Zda se stane samostatným životaschopným směrem či nikoliv rozhodne budoucnost a ochota autorů se kundergroundem, případně alespon jeho nefotografickou odnoží zabývat.

Tlačenku jsem radši dneska ani nekoupil, dopadlo by to jako vždycky.
U příspěvku:Nefotokunderground
Ógyst Pisoár (Občasný) - 15.11.2006 > Janahe> Děkuji ti za zařazení nefotokundergroundu do soutěže, kteréžto chápu jako akt přijetí nového směru po bok ostatních neméně neuměleckých nefotosměrů. Vytahovat se s nefotolůnem můžete, to je v pořádku, ale je důležité nikdy neopomenout zdůraznit kdo je tohoto směru ne-focení autorem!
U příspěvku:Hala Grand Hotel Zvon (jihočeská krajina)
Ógyst Pisoár (Občasný) - 15.11.2006 >
U příspěvku:Pirati
Ógyst Pisoár (Občasný) - 15.11.2006 >
U příspěvku:PEC NÁM SPADLA
Ógyst Pisoár (Občasný) - 15.11.2006 >
U příspěvku:Paní Zdenička
Ógyst Pisoár (Občasný) - 15.11.2006 >
U příspěvku:Klín
Ógyst Pisoár (Občasný) - 15.11.2006 > Ale to je výtečné!
U příspěvku:fi-fi-ny II
Ógyst Pisoár (Občasný) - 15.11.2006 > Fajn
U příspěvku:Nefotografujte pičoviny! Nebo vás porota dojebe
Ógyst Pisoár (Občasný) - 15.11.2006 > Antinua4> Ahoj lásko. Ted jsem cele pohlcen soutěží v nefocení, ale až skončí, tak zase něco zkusím vymyslet a nakreslit.
U příspěvku:[Nefoto] Ne-jen chlebem
Ógyst Pisoár (Občasný) - 14.11.2006 > Ale i tlačenkou a cibulí. To znám. Chtěl jsem jí dneska nafotit znovu, ale než jsem vzal foták do ruky, zas mi zbyly jen dvě kolečka. A párky jsem sežral už včera k večeři.
U příspěvku:..nt.
Ógyst Pisoár (Občasný) - 14.11.2006 > Velmi dobré!
  <<< předchozí 
12.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter