Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 24.9.
Jaromír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 6.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:..nnt.
RD (Občasný) - 12.2.2007 > nečekaná> Vazena pisatelko. Obdivuji vasi schopnost vyhybat se toonovym «zvratkum» od 2.7.2006 do 9.2.2007. (Fakta: viz Totem, stejna data.) Pokud mate potrebu se stydet, doporucoval bych vlastni nevedomost. Navic: Rad bych vedel, kde jde zlom stydeni: 20 - 30 - 40 - 50 - 60 - 70 - 80? Dekuji predem za odpoved. S pozdravem RD.
U příspěvku:26
RD (Občasný) - 10.2.2007 > Na Holgu je to uzasny, i kdyz - priznam se - Tvou lasku k tej potvore moc nechapu. Ono se da fotit treba i na Sinar nebo na Arcu.

Eugene by mel radost.
U příspěvku:Metafysika smažení krevet
RD (Občasný) - 10.2.2007 > Jesper> No, ja vlastne taky. Se vsim vsudy.
U příspěvku:nálada
RD (Občasný) - 10.2.2007 > Dobra nebo blba?
U příspěvku:Metafysika smažení krevet
RD (Občasný) - 10.2.2007 > Jesper> Ale kdybys vedel v jakem stavu jsem to delal ...
U příspěvku:cx
RD (Občasný) - 10.2.2007 > TheThing> Ja se o tom nechtel zminovat, aby to Karlovi nebylo lito.
U příspěvku:Metafysika smažení krevet
RD (Občasný) - 10.2.2007 > čtenář> Dobre, co?
U příspěvku:Metafysika smažení krevet
RD (Občasný) - 10.2.2007 > tvojematka> Ten muj kluk rikaval zase «sjanda».
U příspěvku:Metafysika smažení krevet
RD (Občasný) - 10.2.2007 > MCMXLI> Nechci Te podcenovat, chran Buh - ale nebude to tim, zes vcera nepil?
U příspěvku:cx
RD (Občasný) - 10.2.2007 > Estel> Ten druhej? Vzyt to je jeste dite. Uz podle toho fotaku.
U příspěvku:Metafysika smažení krevet
RD (Občasný) - 10.2.2007 > MCMXLI> Mas pravdu, ja ale takovejch duchovnich hloubek nedosahuju. Obzvlaste, kdyz vidim krevety.
U příspěvku:Metafysika smažení krevet
RD (Občasný) - 10.2.2007 > MiKa> Teoreticky s Tebou souhlasim, ale Tvoje zkusenosti Ti nezavidim.
U příspěvku:cx
RD (Občasný) - 10.2.2007 > tvojematka> A proc ma ten peknej kluk tak pocakany gate?
U příspěvku:Metafysika smažení krevet
RD (Občasný) - 10.2.2007 > MiKa> Velkej, to jo! A k tomu jeste chutnej. (Bohuzel uz nic nezbylo.)
U příspěvku:Metafysika smažení krevet
RD (Občasný) - 10.2.2007 > čtenář> Taky to ve Photoshopu delany neni.
U příspěvku:Metafysika smažení krevet
RD (Občasný) - 10.2.2007 > Balcarka> - ale chutne!
U příspěvku:Metafysika smažení krevet
RD (Občasný) - 10.2.2007 > MiKa> Budu muset vysvetlit, pokud si to ze vcerejsi noci jeste pamatuju: Uplne vzadu je LOGOS, ktery je neustale napadan CHAOSEM. CHAOS chce znicit LOGOS, a tim smysl lidskeho zivota vubec. Proti nemu stoji statecne KREVETY, ale nemaji dost sil. VAHU jim doda az CESNEK, ktery spolecne s KREVETAMI stvori chutovou BOMBU, ktera znici CHAOS a znovu nastanou casy vecne idyly. To jen tak ve strucnosti; ono je to trochu slozitejsi (napr. v jakem oleji smazit, etc.), ale hlava me jeste furt boli, tak snad nekdy priste podrobneji.
U příspěvku:nevesta
RD (Občasný) - 10.2.2007 > šedé> Etika je jen jedna. Civilizaci nekolik, na presnem poctu se zatim lidstvo neshodlo. (Osobne mam sympatie pro definice S. P. Huntingtona.)
U příspěvku:nevesta
RD (Občasný) - 10.2.2007 > šedé> S psychologizovanim se nikam nedostanem.
U příspěvku:ěš123123123123
RD (Občasný) - 9.2.2007 > toono> Ty divny zkratky, to je to, co ty delas s klukama.
U příspěvku:vd11
RD (Občasný) - 9.2.2007 > toono> 






U příspěvku:vd11
RD (Občasný) - 9.2.2007 > toono> «jen ztezi pozna na co se melo podobat tohle..»

cemu, blbecku.
U příspěvku:nevesta
RD (Občasný) - 9.2.2007 > šedé> Ale jo, klidne to muzem nekdy rozebrat. Ted musim jet pro vino, vecer jsem zpatky. Pro zacatek (pro nekoho mozna provokace): Etika je «nadnorma». Zdravi RD.
U příspěvku:..nnt.
RD (Občasný) - 9.2.2007 > TheThing> A toz ja jedu zas pro to vino. To me taky uklidni. (Kua.)
U příspěvku:..nnt.
RD (Občasný) - 9.2.2007 > Periskop> Je to pekny, kdyz se lidi takhlenc shodnou, rekl by Thing.
U příspěvku:..nnt.
RD (Občasný) - 9.2.2007 > Periskop> To mas pravdu. Neni nad femininni kecy.
U příspěvku:..nnt.
RD (Občasný) - 9.2.2007 > TheThing> Cesky prostredi - dle me tragicke zkusenosti - je casto s kulturou dost na stiru. Takze se omlouvam, ale i nadale hodlam rozlisovat kulturu a prostredi, jinak bych se zblaznil. (Kurva.)
U příspěvku:..nnt.
RD (Občasný) - 9.2.2007 > Periskop> 1: By ses teda mela jmenovat Periskopka, at zde nevladne pohlavni zmatek.

2: Ber to obrazne. Pripadne to muzu zmenit na pratelske potreseni pravici. (Levici, in case of.)
U příspěvku:..nnt.
RD (Občasný) - 9.2.2007 > Periskop> Kdybys byl zenska, tak ti dam pusu! Diky.
U příspěvku:..nnt.
RD (Občasný) - 9.2.2007 > TheThing> Tak co: umeni nebo prostredi?
U příspěvku:..nnt.
RD (Občasný) - 9.2.2007 > Periskop> Hermafrodit je taky clovek! Takze zadne rezani! Ale jinak diky. (Nebyl by jeste jeden bod?)
  <<< předchozí 
6.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter