Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 7.7.
Bohuslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
dj_salinger

Občasný
Na Totemu: 16950x
Napsat zprávu

když se to posere
zase příjde
ale ono se to neposere

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 7.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Nesmělí
dj_salinger (Občasný) - 25.8.2006 > Jonáš> To je možné, ovšem to já zaprvé nemohu vědět a zadruhé to nic nemění na mém názoru. Prostě si myslím, že něco jako "totemní poezie" existuje a pokud jsem měl možnost číst egila, tomu se daří z této škatulky často vymanit, i když také on má své setrvačnosti. U zkrveživa mám možnost posouzení jediného textu, nic víc. Pokud jsem si dovolil otřít se o jednu z místních model, hluboce se omlouvám, jak se zdá, nesmí se to. Budu si pamatovat, že pokud se chci jako čtenář vyjádřit, jsem povinen nejdříve nastudovat veškeré dostupné (a zejména nedostupné) prameny a teprve potom reagovat na jednotlivá díla. :o( S úctou, mírně znechucený vůl!
U příspěvku:STANISLAS RODANSKI: MŮJ ZAČÁTEK A KONEC
dj_salinger (Občasný) - 25.8.2006 > Zajímavé to nesporně je, ale nejsem schopen k tomu nic napsat. Zkrátka není to můj "cup of the tea". Místy až příliš překombinované a těžké.
U příspěvku:bez východu
dj_salinger (Občasný) - 25.8.2006 > Já mám s tímhle textem jeden problém. Myslím si, že básnický obraz je značně volná disciplína, ale neměl by postrádat logiku. Chápu, že vzdor je překážkou na cestě k dorozumnění, nicméně je-li něco opřeného o veřeje, nemůže to trčet vprostřed dveří a mně tyhle drobné nelogičnosti vždycky nějak vyvedou z míry. Ale to je jenom takové malé, soukromé postesknutí. :-)
U příspěvku:Nesmělí
dj_salinger (Občasný) - 25.8.2006 > Je to takové hezké, skoro bych řekl až moc. Nesporně na zdejší poměry šikovně napsané, o tom není pochyb. Jenom mi to připadá, jako syntéza toho, co je zde na totemu považováno obecně za "kvalitní poezii". Střípky šikovně přeskládané do ladného celku. Nijak to neurazí, nejspíš to bude mít spoustu obdivovatelů, ale mě to míjí. Je to jako polévka z pytlíku, byť ta nejlepší, ale pořád z pytlíku.
U příspěvku:Smrt v zahradě
dj_salinger (Občasný) - 22.8.2006 > nicollette mongolská> Nápodobně! :-)
U příspěvku:Malíř a mladý poeta
dj_salinger (Občasný) - 22.8.2006 > prelda> Promiň, psal jsem to v těžkém hnutí mysli, uznávám, že jsem se mýlil. Už dlouho jsem tak neskutečně inteligentní a svěží dílo nečetl. A grafická úprava onu dokonalost rámuje s espritem a vkusem hodným arbitra elegantiarum tvých kvalit. Kaji se, rvu si roucho a na hlavu sypu popel!
U příspěvku:Smrt v zahradě
dj_salinger (Občasný) - 22.8.2006 > Dočetl jsem jí až v noci, snad právě kvůli té občasné neučesanosti kterou zmiňuje Kelly. Já bych nečesal, tvá báseň prostě není stavěná na letmé přelétnutí a to je, myslím, dobře. Kdo má chuť se zastavit, může, kdo ne, může jít dál. Volba je na čtenáři, jako vždy. Místy je to báseň marnotratná, z toho, co jsem tady zatím přečetl, mám pocit, že mnoho zdejších autorů by z tvého textu udělalo básní deset i více. A jak rádi by...
Abych jen nechválil, ty barevné hrátky s textem mě dost ruší, ve chvíli kdy se snažím soustředit (a toho je tady zapotřebí) odvádí myšlenky jinam.
Nicméně jinak mohu říct jenom: rád jsem četl!

Omlouvám se, že nedám body, zatím ještě nemám nasazený žádný metr, to přijde časem. :-)
U příspěvku:je to tak snadné
dj_salinger (Občasný) - 22.8.2006 > Naty> :o)
U příspěvku:je to tak snadné
dj_salinger (Občasný) - 22.8.2006 > Nedalo mi, musel jsem se podívat, kdo to tu se mnou ponocuje. A ona sama paní šéfredaktorka! A básnířka k tomu, jak vidím...
No, co jsem četl se mi líbí, tak dobrou noc, paní šéfredaktorko! :-)
U příspěvku:Malíř a mladý poeta
dj_salinger (Občasný) - 21.8.2006 > Text je velmi naivní. Původně jsem chtěl napsat roztomile naivní, ale ne. Celé to podporuje i použitá kurzíva, v prázdném prostoru už schází jen obrázek postavy ve vlajícím plášti, kterak pochoduje po duze!
Bohužel i vázaný verš se chová místy značně nevázaně, celkový dojem velmi rozpačitý.
U příspěvku:vzpomínka na jednu kresbu
dj_salinger (Občasný) - 21.8.2006 > Pači sa mi, naozaj velmi dobré!
U příspěvku:duševní průjmy
dj_salinger (Občasný) - 20.8.2006 > Pozoruhodná kolekce! Kdybych měl vybrat nejzajímavější, potom asi "Chvíle... zařvala".

Ale hodnotím celou kolekci.
U příspěvku:Z přístavu modrých lodí
dj_salinger (Občasný) - 20.8.2006 > honza_bordovicky> Nechci vypadat jako šťoura, ale bylo by možné dnem nahradit i číslovku dvě před fontánami? Už vzhledem k závažnosti tématu.
U příspěvku:Dva něžné dotyky
dj_salinger (Občasný) - 20.8.2006 > holger> Mám-li říct pravdu, v tomhle prostředí si nejsem zatím ani trochu jistý, co je vtip a co není. U některých děl člověk s překvapením zjistí, že jsou myšlena smrtelně vážně, byť to tak rozhodně nevypadá. Ale jak sis jistě všiml, připustil jsem obě možnosti a fakt, že se jedná o žert je pro mě poměrně úlevou. Hezký den. :-)
U příspěvku:SBOHEM HORMÓNE
dj_salinger (Občasný) - 20.8.2006 > Přijde mi to takové příjemně "pavlačové" až po "kam jsme odjakživa chtěli dospět". Zbytek textu mi připadá nadbytečný a silně nekonzistentní. Nepochopil jsem také, proč byl oheň na střechách, nikoliv na střeše, jako v onom ustáleném rčení.

U příspěvku:Dva něžné dotyky
dj_salinger (Občasný) - 20.8.2006 > Celý ten text mi přijde, s prominutím, poněkud vykonstruovaný. Slepé koťátko chce řvát jako tygr, ale neví zatím jak. Nejsem schopen ani rozlyšit, jestli se jedná o sociální studii klamaného manžela dohnaného (patrně) k vraždě, nebo veselou říkanku. Pokud chápu kategorii klasické verše správně jako verše vázané, potom cítím zjevné rytmické nedostatky, zejména ve druhé sloce. A ještě maličkost, podvečer je podstatné jméno, takže samozřejmě "v podvečer".
U příspěvku:Z přístavu modrých lodí
dj_salinger (Občasný) - 20.8.2006 > Jenom: nemyslel jsi spíš slané dno, než slaný den? Trochu mě to mate. A to samé s mincemi na dně fontán. Ale možná se tomu dnu jenom úmyslně vyhýbáš. Nebo instinktivně? Taky mám pocit, že mince ve fontánách a ticho z klášterů by bylo možné nahradit trochu méně ošoupaným kabátkem, nerozumím moc tomu, proč zrovna na dně fontám, jinde rub a líc nemají? Je to pro mě taková romantická veteš, bez urážky.
  <<< předchozí 
7.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter