Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 29.9.
Michal
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 5.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:NA CO SE PTAJÍ MRAVENČÍ DĚTI
SATANICSAINT (Občasný) - 7.4.2007 > Jozífek_a_ryby> dneska piva nemám-básnička působí stejně dobře,ale to,co sem tam napsal já,chápu jen tak,tak,a jen proto,že se znám,tak si to nakonec přeložím,ale vůbec nedivím,že nikdo jiný asi nechápe.Já tam vidím hlavně to,jaký sem skrytý egoista-což se projevilo těmi pivy-začal jsem upřímně s kritikou díla,ale skončil vykládáním vlastního příběhu-a ani si toho nevšiml!Omlouvám se!Bylo to myšleno asi tak,že tam nenacházím žádnou strukturu,které by se rozum chytil,a stvořil si z toho vlastní interpretaci.Není vůbec lehké udělat něco,kde můj rozum nevygeneruje žádnou strukturu(-už mnohokrát jsem se přesvědčil,že protože si najde svou vlastní,dokonale skryje tu,kterou tam dal autor-pochopitelně mnohem lepší-a trkne mě to třeba úplně náhodou až za roky-prostě analytická mysl mně to dílo znehodnotí),nuž a tady to s tím analytismem pěkně vyběhlo-rozum se na to chytil jak pes,kterému hodíte kost co nejdál-ten za ní okamžitě tupě běží-"kost,letět,daleko=utíkat,najít,sežrat",a zatímco čmuchá kam se poděl oběd,vklidu si pochutnáte na schované kýtě-což by dost dobře nešlo,kdyby u toho to psisko slintalo,a nutilo abyste se podělili!Zatímco rozum byl zaměstnaný hledáním čeho by se chytil,dal příležitost vnímat dílo jinými receptory,ktrým je logika ukradená,vnímají poetiku-když tam není,nereagují-je-li,pak ji ony receptory vcucnou,a nechají projet tělem jako elektrický výboj-takový duševní orgasmus;-).A toto se mi stalo u této básně!Snad je to srozumtelnější,-a o díle,a mém pocitu z něj-a ne o víc sobě-jako ta kritika psaná po těch pivech!PS:Něco podobného máte ve jméně-vůbec nevím,co znamená-tak krásně absurdní a ujeté,že samo o sobě je to umělecké dílo-takže přidávám dalších 5bodů,a dop.-za jméno!
U příspěvku:Čtverce
SATANICSAINT (Občasný) - 7.4.2007 > Přesně takové bych potřeboval dlaždice na mozaiku-nechceš pokreslit tak 50 bílejch dlaždic?Když se to pak rozseká,a nalepí dovnitř nějakého vhodněbarevného pravidelného rastru,tak z toho může být lepší koupelna než mám na chalupě!
U příspěvku:Honza
SATANICSAINT (Občasný) - 7.4.2007 > jejky,to vážně tak chodí,že učitel se vnutí coby model pro akt svým žákyním-teda něco jako domácí úkol?No,já teda z toho mám dost neodbytný pocit,že tenhle Honza je nejen velký ješita a egoista,ale hlavně velký komik(ne  že by proto,že by mu koukal z očí nadhled a sebeironie-právě proto mi přijde komický-on se totiž strašně žere!).Když si vzpomenu,jak jsem se vyslíkal při každé zámince do půl těla,tak se z toho úplně otřepu,když si představím,co asi probíhalo v hlavě těm,kteří to prohlédli.Jenže to mi bylo 16!Toto i doporučím,protože všechny tyto Honzovy vlastnosti,jsi perfektně chytla ve výrazu xichtu-podotýkám však,že vše jen tipuju,bo Honzu neznám!
U příspěvku:MK
SATANICSAINT (Občasný) - 7.4.2007 > Asi nejsem ten správný kritik-tedy že když se na to dívám,ani si nevšimnu,že šedá by měla být malovaná coby čená,dokonce jsem nezaregistroval ani tlustý krk,a už vůbec ne že Ti nenarostlo pár žeber,jak jsem se dozvěděl z ostatních kritik-já vidím krásnej hrudník,krásné slečny-předpokládám,že to směrem nahoru pokračuje kontinuálně;-)-jako živý,a když se mi občas přihodí,že se na nějaký koukám"naživo",též nepočítám žebra,ani neměřím obvod krku..-a co jsou vlastně"drobet víc..";-)?Dávám 5 bodíků za provedení i celkový dojem-doporučit ale nemůžu-portrét jež se snaží co nejvěrněji zachytit skutečnost-sebedokonaleji vypovídá především o technické zručnosti-a k doporuční potřebuju aby to mělo přesah.
U příspěvku:The Night
SATANICSAINT (Občasný) - 7.4.2007 > Jozífek_a_ryby> kukuju-teda jakože děkuju!
U příspěvku:The Night
SATANICSAINT (Občasný) - 7.4.2007 > holka_magor> díky!kterou slečnu máš namysli-tu velkou s oranžádovýma vlasama,nebo tu vedle(malou,do půl těla)?Ta je totiž-radší na to upozorním,protože jsem z toho sám nadšený-teda z toho,že mi tam sama vlezla malá hříčka s tím zombiexichtem,který je zároveń bílý koník-teda v hranicích,jak umím koníka nakreslit-a protože vím,že bídně,tož to raděj řeknu-kdyby ten koník nebyl k poznání;-)!
U příspěvku:The Night
SATANICSAINT (Občasný) - 7.4.2007 > Prokletí> Ach,děkuji!Tvých pochval si vždy vážím,protože vím,že
na věci nepohlížíš povrchně,a dovedeš chváliti trdě kritizovat-a přestože evidentně máš(min.ve srovnání se mnou)velké teoretické znalosti o technikách,trendech apod.přesto sereš na to,se dle toho řídit.Oba asi víme,že
čmáranice mého typu dělalo dávno tisíce lidí líp,a že jestli mají nějakou hodnotu,tak ten nehraný amatérismus člověka,který od školky neměl nic coby malovalo v ruce,a pak v 35letech naráz zjistí že mu čmárání přináší to,co kdysi drogy nebo sex.Jediná čára není dělaná s myšlenkou na to,jestli se to bude líbit,ale protože mě ty tahy vzrušují-kdybych myslel na to,co z toho bude,bylo by po zážitku.PS:jestli se Ti líbí Morphine,mužu ti poslat mailem)zítra nebo pozítří nějaké mp3 mailem-je to vážně sqělá kapela!
U příspěvku:rybka 2
SATANICSAINT (Občasný) - 3.4.2007 > Hmm-super!Je vidět,že to máš v ruce.Trochu nejistý si jsem s tou symbolikou času-asi kuli těm Dalího pokřiveným hodinám,z kterých jsou všichni na větvi,zatímco mě to příjde povrchní a laciné,ale za moje podvědomé spojování si věcí,které spolu nejspíš vůbec nesouvisí,Ty nemůžeš..Je to gut!
U příspěvku:ryba
SATANICSAINT (Občasný) - 3.4.2007 > Líbí se mi syrovost i provedení-asi bych tam brčálovější zelenou,ale to je detail.
U příspěvku:stárne
SATANICSAINT (Občasný) - 31.3.2007 > trilian> tak běž,ale nesváděj to na obraz-a když,tak na svůj,amigo!
U příspěvku:who is who(and who is not who)
SATANICSAINT (Občasný) - 31.3.2007 > Prokletí> 

To se mýlíš-takhle daleko jsem nedospěl-je to klávesnice,pomocí které cvakám čísilka pražců a strun,do virtuálního krku kytary na monitoru!Jenže abych věděl které tam dát,napřed si to na té kytaře musím vymyslet-na dřevěné,rozšláplé,pomalované,drnčící,ale kytaře!A nástroje pak nastavuju všelijaké-obzvláště mám rád nástroj"švihání bičem",který v následujícím příspěvku"já na život seru",výborně nahradil hlas-poslechneš-li pořádně,bič švihá:"už mě sereš,už mě sereš"!"

PS:teď mě napadlo,že bys to teď mohl pochopit,jako narážku na sebe-jsem mírně paranoidní-tedy-ne,v žádném případě!-pro jistotu:-)!

U příspěvku:Po Karnevalu
SATANICSAINT (Občasný) - 31.3.2007 > Martyfoto> Tvůj komentář k(min.z hlediska amatérského serveru)naprosto dokonalému dílu,mne opět pouze utvrdil v přesvědčení,že to,čemu všichni říkáme"naše realita",je pouze koexistence tolika realit,kolik je vědomí!Vnímání 2lidí,si jsou většinou podobnější,než třeba člověka a užovky podplamaté,ale někdy mi přijde,že to rozhodně nemusí být pravidlem!Bez urážky-za toho,kdo by asi rozumněl víc užovce považuju sebe-s tvých příspěvků je jasné,že jsi"realista"(což myslím zcela neutrálně)o dost větší než já-možná proto mi příjde jak tento obraz,tak díloH.Bosche(méně už jeho živ.postoje)o dost srozumitelnější než Tvoje.Ale možná to bude jen tím,že oba mají trošku víc fantazie nežli Tvůj fotoaparát-což však-zvláště ve výtvarném umění považuju za vlastnost vcelku zásadní!Přijde mi totiž,že hodnotíme každý úplně jiné dílo!
U příspěvku:who is who(and who is not who)
SATANICSAINT (Občasný) - 31.3.2007 > Prokletí> Tak tady sem tu hudbu s ničím neprohodil-naopak sem strávil vcelku dost času vymýšlením tabulatury,která bude znít docela dobře,a kompaktně,i když jej budou hrát 2 úplně jinak naladěné kytary-což je ale-uznávám spíš moje vlastní onanie,a pro posluchače víceméně irelevantní informace..
U příspěvku:Bodejť by tě čert vzal,bože!
SATANICSAINT (Občasný) - 31.3.2007 > himsouls> Díky,platí to i pro mně-ale to už jsem Ti psal!
U příspěvku:Bodejť by tě čert vzal,bože!
SATANICSAINT (Občasný) - 31.3.2007 > Prokletí> Souhlasím-strčil jsem tam nechtě něco jiného,než jsem chtěl-prostě sem prohodil nechtě 2písničky-tohle je vážně sračka-sypu si popel na hlavu-bez prdele!
U příspěvku:Bodejť by tě čert vzal,bože!
SATANICSAINT (Občasný) - 31.3.2007 > Souhlasím-strčil jsem tam nechtě něco jiného,než jsem chtěl-prostě sem prohodil nechtě 2písničky-tohle je vážně sračka-sypu si popel na hlavu-bez prdele!
U příspěvku:Nač slzy?
SATANICSAINT (Občasný) - 31.3.2007 > Prokletí> Vím,jaký pohled máš na mé veršovačky-v lecčem máš bohužel asi pravdu,nicméně věř mi,že tady-navzdory oslovení"Lásko"se o milostnou poezii nejedná!Vysvětlovat"co tím vlastně autor chtěl říct",se asi moc nehodí,přesto-je to zamyšlení nad relativitou našeho lidského kategorizování,které konfrontovány s archetypy,jež obsahují přirozeně i všechny(lidem připadající)extrémy-však stále téhož,působí náhle komicky absurdně.Oslovení"lásko",je tam jen coby podpora dialogové formy!Přesto díky za Tvé časté-a kritické komentáře-vážím si jich,a jen co budu mít trochu času na i-netu,aniž by mně popoháněl čas-v kavárnách pro člověka s příjmem 1300,-dost drahý,pustím se do"rozcupování"Tvých děl;-)!
U příspěvku:NA CO SE PTAJÍ MRAVENČÍ DĚTI
SATANICSAINT (Občasný) - 20.3.2007 > Já tomu natolik nerozumím,že tu hloubku vnímám"jen"vnitřkem-rozum nemá šanci v tom vyanalýzovat ani zárodek struktury,a snaživě tomu dát smysl-svůj smysl,kterej nepřipustí ani možnost existence smyslu nerozumového(není totéž co"nerozumného"!Rozum se chová jako misionáři,ktěří"omotávají kolem"divochů"ostnaté dráty své racionální víry,a sami sebe velebí jako"zachránce",kteří přináší pravého boha,a zbavujíˇdábla!Ve své tuposti nikdy nepochopí,že rozsévají z Boha po světě jen trnovou korunu,a kříž-mučící to nástroje.A toho"pravého"vyhnali ze srdcí-prostě jej(-pokolikáté už?)zase ukřižovali!Ale on se občas vrací-musí v přestrojení-třeba za tuhle básničku!A chvíli-snad jen zlomek zlomku zazáří!Ale záření-to už je smyslům rozumu registrovatelné,a už ho žene-zmetek Rozum-ďábel v rouše beránčím"!PS:mám v sobě asi 5piv,na což coby 99%abstinent nejsem zvyklý,tudíž pokud zde píšu naprosté bláboly,tak to teď nepoznám-až zítra(zatracenej alibismus;-))
U příspěvku:Bodejť by tě čert vzal,bože!
SATANICSAINT (Občasný) - 20.3.2007 > Damika> Taky zdravím!Vůbec jsem se nedostal na i-net,a tak vůbec...Dostaly se mi do ruky prvně v životě olejové barvy-teda spíš takový zbyteček tub,které kdosi vyhodil,tak sem vzal olej Lukana,menší část odložil na smažení topinek,a větší na malování.Týden jsem byl zklamanej,protože sem čekal že ty olejvky musí malovat samy-každej porád:"olej!olej-královská disciplína!",a me připadalo,že naopak mají všechny špatné rysy pastelek,a temper-a žádný dobrý,ale pak sem si v knihovně pučil příručku"jak malovat olejem",a od té doby nemůžu pustit štětec z ruky-no kdo má tušit,že existují různé druhy olejů,-každý k něčemu jinému,a pak to skutečně maluje takřka samo!?Namaloval jsem několik velkých obrazů,které bych snad měl odvahu dát i do rubriky"malba",ale do skeneru se nevlezou,foťák nemám,tudíž jediná díla,s kterýma sem fakt spokojený,ani nemožu nikomu ukázat..Jo,zamiloval jsem se do jedné Tvé básničky,napsal k tomu strašně dlouhou kritiku,a když byla takřka dokončená,tak sem zaspal u počítače.Jednak sem vše otíráním brady o klávesnici přepsal-úryvek textu:"hlllljbbbbbbbbbbjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdddddddddd         hd-atd.,a v netcafé kde se to stalo,sem se musel vyplatit velkou monografií Gaudího(neměl sem prachy na počítačový hotel).Ale já tu kritiku sesmolím znova-tu básničku jsem totiž znal už dlouho-přestože ji nikdo nikdy nenapsal!
U příspěvku:Nejvyšší spravedlnost
SATANICSAINT (Občasný) - 20.3.2007 > Prokletí> A víš,že možná i jo?Mám tam poblíž u Svitav chalupu-letos asi posl.rok-krize mne ji nutí prodat-a navíc ten kraj mě nevímproč k srdci nikdy nepřirostl-jediná vyjímka-Litomyšl.Tam sem to miloval od 1.návštěvy-v architektuře to nebude-od té Svitavské se myslím nijak zásadně nelyší-k Telčům,Č.Krumlovům atd.to má Lit.po této stránce dost daleko,(a třeba-nešálí-li mne paměť,tuším gotický kostel se střechou zn.Bramac se doufám na těch kdo to vymysleli a schválili pomstí,že z nich aspoň na 200let udělá strašidla,čímž to místo aspoň trochu zlidští)přesto tam je cosi ve vzduchu-cosi,co dělá místa místy,a ne městy-a portmoneum to je třešnička na dortu!S pivem souhlasím,vloupání někam se mnou bych si však na Tvém místě rozmyslel-všechna má 3dosavadní,vždy končila mým dopadením-a následným výpraskem-naposledy od kostelníka na hruškách ve farní zahradě.Na 2.stranu pevnost mého rozhodnutí trochu nahlodává zvědavost,copak že to jsou vlastně ti Boštíci-že by nějaký český ekvivalent zombií,či oživlých mrtvol?Ale stejně si je chceš nechat,tedy doufám,že bych je zahlédl,i kdybych se nepodílel na zločinu měrou větší než držením palců Tobě.. 
U příspěvku:Noci a dnové,lásky mojí snové-the Night
SATANICSAINT (Občasný) - 15.2.2007 > Lumig> kurva,já se z toho zblázním!Já už nezvládnu ani pár kliků na počítači.Jestli mi můžeš poradit-hlavně jak se dělá ten víceobrázkový dokument,tak bych Ti byl dost vděčný!Díky moc!
U příspěvku:Noci a dnové,lásky mojí snové-the Day
SATANICSAINT (Občasný) - 12.2.2007 > Karhaj(Sinner)> Díky!Neboj,chystám se zveřejnit celý byt,ale až se naučím do toho proklatého nového editoru vkládat víc foto naráz;-)!
U příspěvku:Možná,že smrt..
SATANICSAINT (Občasný) - 12.2.2007 > praskunst> prasokundfont-betelná pocitacova grafika-takové eso v tehle oblasti,a bezkonkurencní king,a nevyzna se ve fontech?Me prekvapujes!
U příspěvku:Noci a dnové,lásky mojí snové-the Day
SATANICSAINT (Občasný) - 12.2.2007 > Damika> Tak to se mne moc nenajís-kost a kuze-pres vikendy kor,bo to jim jeste min nez ve vsedni dny,kdy kuli dceri prece jen jakousi zivotospravu dodrzuju:-)!Coz uz vlastne je,tak rychle na kute!(to rikam sobe;-)!)
U příspěvku:Má milá
SATANICSAINT (Občasný) - 12.2.2007 > Damika> Dík!S tim smutkem je to ale divny,protoze to sem fakt nebyl smutnej kdyz sem to psal-spis naopak-kdyz si to vybavím zpet,tak si vzpomínám,ze sem cítil takový smírení s tim,ze se veci proste mají trochu jinak,nez jak me muj idealismus furt nutil je videt-coz me stálo velké usilí-mo a to sem si zrovna reknul-Buh skutecnej nebo jen symbol-jaka zmena jina nez ve mne,se tim prijetím toho faktu stala?Láska na obtíz není,spís vedome kategorizovani toho citu,ktere vede k tem castym koncum,kdy se cit bez povsimnutí tez pomalu pretransformuje na symbol,,a kdy furt clovek od druheho neco ocekava,-kdyz to dostava,tak to bere jako samozrejmost,a kdyz to neprichází,tak ho to rozhazuje,zatímco v te chvíli sme to citili tak nejak"cisteji"-je to láska,anebo jen okouzlení,ktere co nevidet vyprchá?A copak to není zrovna ted jedno-"zítra"koneckoncu nikdo nikdy nezazije-"vesmír na své pouti od vecnosti po vecnost,nepozna nikdy stav jiny,nez permanentní prítomnost"(úryvek z jiné mojí versovacky)-asi tak nejak to bylo mysleno.No,ja sem se zas rozkecal....;-)!!!Co to tady zas proboha plácám?Dost-vypnout comp.,zaplatit,a chrápat-uz tak se zitra nejspís ani nebudu chtit byt jen podivat,co sem zas naplacal za zvasty!
U příspěvku:Má milá
SATANICSAINT (Občasný) - 12.2.2007 > wenusians> dík!
U příspěvku:Má milá
SATANICSAINT (Občasný) - 12.2.2007 > wenusians> dík!
U příspěvku:Má milá
SATANICSAINT (Občasný) - 12.2.2007 > wenusians> dík!
U příspěvku:Má milá
SATANICSAINT (Občasný) - 12.2.2007 > Erma> dík!
U příspěvku:Má milá
SATANICSAINT (Občasný) - 12.2.2007 > anae> dík!
U příspěvku:Má milá
SATANICSAINT (Občasný) - 12.2.2007 > anae> dík!
  <<< předchozí 
5.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter