Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 21.6.
Alois
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Králíček rád mrkev
MARYLA (Občasný) - 23.3.2002 >
U příspěvku:S.O.S. Pes
MARYLA (Občasný) - 13.1.2002 >
U příspěvku:Všimli jste si, že lednička dýchá?
MARYLA (Občasný) - 12.1.2002 > Mělo tám být upozonění, že je to horor! Já totiž horory zásadně nečtu, protože se potom bojím. Teď se budu bát otevřít ledničku a umřu hlady :)
U příspěvku:Joan Smithová: Případ čínského kanárka.
MARYLA (Občasný) - 12.1.2002 > Možná to zazní paradoxně ale mám dojem, že by to chtělo buďto zkrátit, nebo naopak rozkecat.
A to že pokud autor nezná poměry v nějaké zemi tak to může riskout a vymýšlet si ? Promiň, ale nemužu souhlasit. No ale jestli na tom trváš, tak v tom případě doporučuji jednu bondovku, teď si nevzpomínám název, ale děje se to částečně v Československu a pokud by se to posuzovalo podle schopnosti scenáristů nahradit neznalos místních poměrů improvizaci tak je to dílo přímo mistrovské.
U příspěvku:Až do poslední kapky...!
MARYLA (Občasný) - 1.1.2002 > Reklam, o kterých se dá říct, že jsou dobré je fakt málo, ale ta "reklama" s liškou k ním podle mně taky nepatří. A nejde mi ani tak o etiku nebo neetiku, ale takové "reklamy" podle mně vůbec nemají smysl (to ovšem samozřejmě neznamená, že by se měly zakazovat). A tolik některými vychvalované reklamy Benettonu ? Prý se nutí zamyslet. Opravdu ? No asi nejsem normální, nebo jsem naprosty ignorant, ale jediné "zamyšlení", které mně u takové reklamy napadne je: no dobře, ale co ta fima vlastně vyrábí ?
U příspěvku:Bodlák a město
MARYLA (Občasný) - 18.12.2001 >
U příspěvku:Schody do nebe
MARYLA (Občasný) - 18.12.2001 >
U příspěvku:Most
MARYLA (Občasný) - 18.12.2001 >
U příspěvku:Rady na cestu
MARYLA (Občasný) - 16.12.2001 >
U příspěvku:Bratříček stát
MARYLA (Občasný) - 16.12.2001 > Tou někdy přilišnou svobodou jsem spíš myslela to, že třeba pouštět lidi do letadla bez jakékoliv kontroly to je opravdu trochu přehnaná svoboda. Zvlášť pokud mají cestujíci volny přístup až do pilotní kabiny.
Způsob jednání amerických policistů se přiznám znám hlavně z filmů, je ovšem fakt, že i v těch filmech to vypadá tak jak jsi to popsal. Není to ale právě tím, že je policie brána jako nepřítel a proto mají ti policiste prostě strach ?

Ale jinak s tebou v podstatě souhlasím.
U příspěvku:Bratříček stát
MARYLA (Občasný) - 15.12.2001 > No já mám někdy dojem, že se o zvyšování kriminality někdy mluví až moc. Ale to je možná tím, že se dívám na zprávy několikrát denně.

Když chce být "normální" člověk efektivně chráněn tak na nějaké to omezení svobody musí přistoupit. Na to teď opožděně přišli i v Americe. Doufám, že tohle nepochopíš, že jsem pro nějakou diktatůru, nejsem. Naopak, nechápu lidi kteří tvrdí, že "zlatá totalita". (I když je fakt, že takové myšlence se občas neubrání nikdo).

Myslím, že v amnestii sice opravdu byli propuštění i opravdovi kriminálníci ale těžci zločinci snad ne. Ta amnestie byla tak rozsáhla spíš proto, že komunisti občas zavřeli nějakého disidenta ne za politiku, ale na něho hodili něco kriminálního a kdyby se amnestie týkala jen politických vězňu tihle lidi by propuštění nebyli.
Pokud jde o to otevření hranic, tak teď se naopak hranice uzavírají kvůli ruské mafii, ale podle mně to přece kriminalitu snížit nemůže, takový mafián vždycky najde nějaký prostředek jak se přes hranici dostat, nedostanou se do naší republiky akorát slušní lidé.

No a pokud jde o ty zbraně, to s tebou souhlasím, že zločinec si zbraň vždycky opatří a spíš použije nelegální zbraň. Akorát si nemylím, že to že by normální občan měl doma zbraň kriminalitu nesníži. Možná vraždy. Ale krádeže ? To asi těžko.

U příspěvku:Bratříček stát
MARYLA (Občasný) - 13.12.2001 > Možná, že jsem to pochopila špatně, ale mám dojem, že jsi pro zrušení policie a přitom se oháníš stoupajíci kriminalitou. A nestoupla ta kriminalita tak náhodou hlavně proto, že se za totality takové informace nezveřejňovaly ?

Ne že bych byla pro nějaké utajování informaci (naopak), ale zrovna metody právě probíhajícího vyšetřování by se snad tajit měly. Nebo ať policie veřejně prohlási: toho a toho zrovna odposloucháváme. To by se ta policie fakt mohla zrušit.

Porovnávát naši republiku se Švýcarském to je asi opravdu přehnané a to v jakémkoli ohledu. Já osobně Švýcarům spíš než možnost legálně se ozbrojit "závídím" to, že se kvůli každé blbosti mohou vyjádřit v referendu.
U příspěvku:Pátek třináctého
MARYLA (Občasný) - 10.12.2001 >
U příspěvku:Bratříček stát
MARYLA (Občasný) - 10.12.2001 > Když jsem si přečetla tvoji odpověď, musím říct, že v podstatě s tebou souhlasim. Což ovšem neznamená, že jsem změnila názor, jen jsem se předtím vyjádřila trochu moc stručně a chaoticky. Asi mně k tomu vedl ten název tvoji úvahy. Nevím jestli ses nechal inspirovat Orwellovským velkým bratrem, ale já jsem měla takový dojem. A tak zlé to u nás opravdu není. Máš pravdu, že normální člověk politiku těžko ovlivní, jenže já ráda chodím k volbám a chtěla bych mit iluzi, že to má smysl. To že v tehle zemi neexistuje referendum mně taky štve, i když pokud jde o NATO, jsem ráda, že tam jsme (ale byla bych raději kdyby se mně na to předtím někdo zeptal, to je fakt).
Těmi molotovovymi koktejly jsem skutečně narážela na fanatické antiglobalisty. Potom, co jsem vypla počítač jsem si ale uvědomila, že ne vždycky jsou samozřejmě moje sympatie na straně bezpečnostních složek. Například pokud za bezpečnostní složky považujeme ruskou armádu v Čečně, moje sympatie jsou na straně Čečenců.
Pokud jde o znalost svých práv, tak si stačí přečíst listinu zakladních lidských práv a svobod (teď nevím jestli jsem ten název uvedla přesně, asi ne), ovšem je fakt, že znalost těchto práv stejně člověku nepomůže, jen ví že jeho práva jsou porušovány.
Co se tyče vlastnictví osobních zbraní, tak jsi mně pochopil špatně a patrně se shodneme (i když já sama bych si zbraň asi nekoupila, beztak by mně stejně nedali zbrojní pas).

Doufám, že jsem své nazory teď vyjadřila jasněji i když obávam, se, že asi ne.

Opravdu existuji pokusy utajít jak se výrabí molotovův koktejl ? Já sice nejsem vůbec žádný expert, ale tohle mně připadalo, že musí být trapně jednoduché. Ale možná to je tím, že moje informace na takova temáta pocházejí spíš z thrillerů než z literatury faktu:)
U příspěvku:Noc zázraků
MARYLA (Občasný) - 9.12.2001 >
U příspěvku:Bratříček stát
MARYLA (Občasný) - 9.12.2001 > Dovolím si nesouhlasit. To co tady píšeš snad plati v totalitních státech ! V demokratických státech ne. Je sice pravda, že úplná demokracie není nikde, ale že by to všude bylo takové jak píšeš ? To myslím, že i u nás to přece jen není tak strašné. Pokud ovšem těmi prostředky k boji za přesvědčení nemyslíš třeba molotovův koktejl, protože v takovém případě mají bezpečnostní složky moji plnou podporu.
U příspěvku:Mikropohádka a Ošklivém rajčátku
MARYLA (Občasný) - 8.12.2001 > Až na tu poslední větu. Kečup s míchanými vajíčky? Brr :)
U příspěvku:ZÁHADA RANNÍ ULICE
MARYLA (Občasný) - 8.12.2001 > farářskej> Já se nestydím :)
Jen aby se Čapek neobracel v hrobě. Pro mně je to nejvyšší možná pochvala, až mám o sebe obavy aby mně to nevlezlo do hlavy, že mně tady tolik lidi chváli :)
U příspěvku:ZÁHADA RANNÍ ULICE
MARYLA (Občasný) - 8.12.2001 > 3022> Hmm...díky za pochvalu.
Jo jo, je to strašná pitomost :)
U příspěvku:ZÁHADA RANNÍ ULICE
MARYLA (Občasný) - 6.12.2001 > Martina> Děkuju.
U příspěvku:ZÁHADA RANNÍ ULICE
MARYLA (Občasný) - 6.12.2001 > Kajman> Díky.
U příspěvku:ZÁHADA RANNÍ ULICE
MARYLA (Občasný) - 6.12.2001 > farářskej> Čapek? Tak takovou pochvalu jsem opravdu nečekala.
(To jsem ráda, že se v Ostravě nic hrozného nestalo)
U příspěvku:Střípky duše
MARYLA (Občasný) - 5.12.2001 >
U příspěvku:ZÁHADA RANNÍ ULICE
MARYLA (Občasný) - 5.12.2001 > Kotatkobile> Díky :-)
U příspěvku:Ve vlaku...
MARYLA (Občasný) - 15.11.2001 >
U příspěvku:NA ŠIKMÉ PLOŠE
MARYLA (Občasný) - 9.11.2001 > Dementhor> Díky za názor.Jo já vím, je to blbost. Jenže to byl záměr, mělo to prostě mít nečekaný závěr, jestli mělo, to samořejmě jako autor nemůžu posoudit.A možné to je, když se člověk do takové situace dostane neúmyslně.
U příspěvku:BOMBA
MARYLA (Občasný) - 4.11.2001 > Rezi> Díky. Za pochvalu i za kritiku.Zkusím se polepšit.
U příspěvku:JSEM TU SPRÁVNĚ V POHÁDCE ?
MARYLA (Občasný) - 30.10.2001 > Kajman> Díky :)
U příspěvku:ZOO
MARYLA (Občasný) - 30.10.2001 >
U příspěvku:Sobotní ráno ...
MARYLA (Občasný) - 24.10.2001 >
U příspěvku:Všeobecnosti 1.
MARYLA (Občasný) - 13.10.2001 >
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter