Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 6.7.
mistr Jan Hus
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
HACKMAN
(muž)
Občasný
Na Totemu: 18728x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Život je hra, temných kouzel skrýše )))

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 5.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:pokus
HACKMAN (Občasný) - 19.1.2006 > toz fakt jen pokud ))) kdy bude dokus ? : )
U příspěvku:Klid
HACKMAN (Občasný) - 14.1.2006 > vyvazena PS malba ))) s napadem, to muzu a navic je mi sympaticka a oslovila me okamzite, ne moc slozita ale dobra prace
U příspěvku:Na půdě
HACKMAN (Občasný) - 14.1.2006 > dobry, fakt se mi to libi zpracovanim, dobry svetlo
U příspěvku:Zima v Karviné
HACKMAN (Občasný) - 14.1.2006 > no jo on ten snih ledascos taky schova, ze  )))
U příspěvku:Tajemství pouště
HACKMAN (Občasný) - 13.1.2006 >

mne se to libi, neni to sice nijak zvlast napsano, ale je tam nekolik moc hezkych myslenek a obratu... a navic znam osobne svitani v poustich, jsou to opravdu jedny z posledních koutů Země, kde je člověk svobodný, pak uz jenom more .. ))) ale schovej si to, az budes vic vypsana, tak to prepises a nahradis banalni slova jinymi, prsnejsimi vyrazy ... precti si treba povidky Hemnigwaye, jak pracovat ze zkratkou a slovy, hodne poucne i kdyz temata te treba nemusi az tak zajimat )))

with :) Mik

U příspěvku:Švestky
HACKMAN (Občasný) - 12.1.2006 >

ta je hodne dobra )))

 

U příspěvku:Třešně bez pecek
HACKMAN (Občasný) - 12.1.2006 > jo devce, teply Golfsky proud, to je cele zajemstvi vecneho jara na zelenem ostrove, bohuzel s teplem je tady i trosku vic vody a nekdy poradnej vitr, ale i to ma sve kouzla )))
U příspěvku:Třešně bez pecek
HACKMAN (Občasný) - 12.1.2006 > ))))))) tady je jaro +10 )))) a ptaci jsou jak sileni, od rana se natrasaji a pisti, jak pistci ))) obloha bez mracku, coz se ovsem brzy zmeni (((( bude 11 nad a voda z nebe )))
U příspěvku:Třešně bez pecek
HACKMAN (Občasný) - 11.1.2006 > mam rad jednoduchy veci s napadem .. a copak zalezi na tom, zda je neco vytvoreno digitalne nebo rukou? Tyhle nazory me rozesmivaji ))) sebelepsi kreslir nakresli jen prázdny odraz v zrcadle, pokud se neumi a nedokaze divat kolem sebe ocima se srdcem.... a vypada to,ze i text nebude banalni ))) i kdyz asi nic novyho pod sluncem tam asi nebjevime, ale kdo dnes muze jeste napsat neco, co napsano nebylo... to co jine, neni v pismenech a slovech ci vetach, objevujeme to mezi radky, tam je to nevyslovene a nevyslovitelne .. :) a ta cervena k tomu sedi, jaka jina barva nez ruda, jako krev, jako samet, jako ohen ... horet i hladit i krvacet ...
U příspěvku:Pod tíhou symbolů
HACKMAN (Občasný) - 11.1.2006 >

pod tihou hormonu, spis ))) ale kresba slusna, velmi slusna a hodne symbolicka, tedy pro ty, kteri chteji videt vic ...

Mik

U příspěvku:nalistilo...
HACKMAN (Občasný) - 10.1.2006 >

hezkej nazev ))) jen mozna by neuskodilo vic zaclonit, ne moc, malinko, aby se nam zase moc neodlistilo )))

mik

U příspěvku:Alpský úplněk
HACKMAN (Občasný) - 8.1.2006 > Mishka> no jo uz taky nejsi nejmladsi )))) dobry spacak je zaklad kazde domacnosti, kdyz se nevyspis, cely den stoji za prd, to sama vis nejlip... ale jinak tady v Irelandsku maj takovy prislovi )) early to bad, early to rise makes a man healthy, wealthy and wise ))) is said )) hmm, I don´t know, what to say , I am going to bad about one hour past midnight every day )) I´ll see in a few years as will )))
U příspěvku:Alpský úplněk
HACKMAN (Občasný) - 7.1.2006 > Mishka> no to je prave naopak ))) ve spacaku je teplo, venku zima a ty cekas v teple az se vsechno zahreje, teprve pak muzes vysoukat svoje lenive a procitajici telo do mraziveho, ale zahrivaneho rana a zapalit husaka a udelat svuj prvni vonavy caj ))) no a kdyz ho pijes a koukas na to zlaceni kolem, tak neni na svete nic, ale opravdu nic fajnovejsiho ))))
U příspěvku:Alpský úplněk
HACKMAN (Občasný) - 6.1.2006 > Mishka> 

kdyz se mnoho let probouzis ve spacaku v takovych nebo podobnych horach, tak se ti ten chlad a ostry vzduch noveho dne zapise nesmazatalne do mozku takovym zpusobem, ze ti zacnou mrznout ruce i zada uz pri samotnem pohledu ... miluji ty chvile, kdy lezis ve spacaku a  cekas az se slunko prehoupne pres hreben a najednou te protepli a protepli a protepli,  tak tuhle chvilku miluji moc... je to skoro jako orgasmus ))))))))))))))))))))))) samozrejme v prenesenem vyznamu (to pisu, aby si to zase nejaky filosof nevysvetloval po svem ))) 

U příspěvku:Alpský úplněk
HACKMAN (Občasný) - 5.1.2006 > a jo .. ))  dobra chvilka :))) dobra fotka, citim z ni chlad stinu a zmrzle ruce mam uz ted )))
U příspěvku:Ztracený
HACKMAN (Občasný) - 5.1.2006 > *** :)
U příspěvku:asociace
HACKMAN (Občasný) - 2.1.2006 > je muj, neutece )))
U příspěvku:paneláky v kaluži
HACKMAN (Občasný) - 29.12.2005 > ***
U příspěvku:bylo a nebylo
HACKMAN (Občasný) - 26.12.2005 > ***
U příspěvku:PF 2006
HACKMAN (Občasný) - 20.12.2005 > diky za pakosovskou peefku z pakostanu )))
U příspěvku:netlem
HACKMAN (Občasný) - 19.12.2005 > je zvlastni, ze kdyz lidi neco delaji ze vztekem a pisi, ze je to nebavi, tak to vlastne maji radi, jenze s tou radosti si nejak nevi rady ))) ale protoze je velky rozdil mezi saskem a klaunem, vypada to na pekny pruser Baltazarko )))
U příspěvku:***
HACKMAN (Občasný) - 16.12.2005 > jo to potesi i sokoli oko ))
U příspěvku:Perníková
HACKMAN (Občasný) - 16.12.2005 > vazeni, nejlepsi je zrzava voda z irske vysociny z kapkou medu a francouzskeho konacku a to cele pak uz muzete zalit treba hruskovym dzusem, ale na moc, jen tak ctvrtinku a zlehounka... tak to je irsky piti "!!! POZOR ovsem, nezapijet pivem, barbari ))) nejlip samozrejme chutna u krbu, kdyz za oknem fuci vitr  ))) coz prave delam ))))....Sliente !
U příspěvku:Free Tibet
HACKMAN (Občasný) - 14.12.2005 > ***
U příspěvku:ideal:)
HACKMAN (Občasný) - 11.12.2005 > uzasny psat bradavkou ))) aby pak nemela mozoly )))
U příspěvku:modelky
HACKMAN (Občasný) - 10.12.2005 > ty fakt nevim proc, ale kdyz jsem na tu fotku juknul, necim mi okamzite pripomnela fotky Tarase Kuscynskeho, snad tim svetlem, usmevy nebo co... me se ta fotka libi, ma atmosferu... jak te tak sleduju, asi se lepsis )))))))))))))))))))
U příspěvku:Nedělní
HACKMAN (Občasný) - 4.12.2005 > Je zvlastni jak oblost, či pohyb, který překvapí aniž víš čím, se objeví stejně náhle jako zmizí a zůstane po něm jenom vzpomínka. A ta, jak víme  se uchopit nedá, vzpomínka je jen pohlazeni ... Něco co cítíme, ale  nejsme schopni popsat, pojmenovat, jen se o to snažíme. Nic víc. Jen směrujeme  slovy nebo pohyby k tomu, abychom vyjádřili nevyjádřitelné. A někdy fotíme ...
U příspěvku:tančící a hrající Susan
HACKMAN (Občasný) - 4.12.2005 > viz Lumig, ale me oslovila. dychla na me okamzite a slysim i hudbu )))
U příspěvku:židovský hřbitov
HACKMAN (Občasný) - 4.12.2005 > pohled pres zidku do tajuplne zahrady.. jen kdyz ty strasne spechas, pohrej si s vyrezy a dostanes jeste tajuplnejsi pohled pres zidku do tajuplne zahrady ))) ty vetve nahore k tomu primo vybizeji..
U příspěvku:něčí snídaně
HACKMAN (Občasný) - 4.12.2005 > takove stromy nejsou videt casto, maji svuj puvab a kouzlo hledani, stalo by za to se k nemu vratit a hledat a pak najit ..:) jinak napad s tremi postupujicimi zabery je zajimavy, jen jsou ponekud turisticke, to je skoda ...
U příspěvku:...
HACKMAN (Občasný) - 3.12.2005 > o cem to vlastne je (((( neco bych snad vedel ))))
  <<< předchozí 
5.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter