Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 17.6.
Adolf
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Slunná naděje
Kiki_ (Občasný) - 3.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Tak Jarda aspoň konečně vysvětlil, proč tý Křešový tolik nadržuje. On je prostě kam vítr, tam plášť a evidentně si chce pojistit, že hraje na obě strany. S každým hostem totiž drnká přesně na tu notu, co potřebuje. Jestli jsi koukala na jeho vysílání s Baudyšem (taky ze včera) tak tam zase naopak tvrdil že volit nepůjde nikoho a Baudyšovi celou tu dobu přizvukoval.

Jarda holt tu svou vězeňskou minulost nezapře - nastaví prdel každýmu, kdo mu ve sprše hodí pod nohy mejdlo. Jako jo, to je ve vězení možná JEDINÁ schůdná cesta jak tam přežít, kor když si vydělával už jako dítě šlapáním u hlaváku. Ale teď není ve vězení, teď je na svobodě a může se svobodně rozhodnout, komu ten mediální prostor dá a komu ne. A když už si ho pozve, tak jestli mu řekne jasně co si o těch věcech myslí, nebo bude hrát korouhev a bude se točit podle větru.
On i ví, z jakého důvodu už Křešovku nezvou příznaky do vysílání a přesto se vědomě rozhodl si namastit kapsičku když tady viděl ten potenciál. To není nevědomost, to je vyčůranost.

A vtipné je že zrovna Generál Pavel je sám zelenej mozek, vymydlinej a připravenej akorát papouškovat názorky kde koho, kdo mu zrovna dupne papučí na hlavu. Je zvyklej poslouchat rozkazy. Takže by si Jarda touhle volbou nepomohl - pokud by chtěl generála, že by volil podpantofláka.

Mimochodem, je vtipný jak aspen vybíral kandidáty na volbu všeobecně. Pokud by lidi chtěli vybral silného rozhodného muže, generála - někoho sebevědomého, tak schválně je vybrán sice muž z vojenského prostředí, ale naprosto poddaný komukoliv kdo má nad ním vrch. A Nerudová si teď u voleb hraje na křehkou blbou hodnou blondýnku, aby lidi měli dojem, že ona je volba laskavé ženy - ve skutečnosti ona bude po volbách ta největší krvelačná svině bez svědomí. U voleb to prostě brát všechno obráceně - volíte někoho u koho máte dojem rozhodnosti? ouha, on je to podpantoflák. Volíte někoho o kom vám tvrdí že je laskavý? dostanete krvavou lázeň...tak a vybírejte češi milí, všechny možnosti jsou špatně. K volbám prostě nepustili nikoho, kdo by je mohl reálně ohrozit. Tam neproklouzla žádná Hamplová, zapomeňte. A vždy volíte pravý opak toho, kdo se jak vybarvuje před volbama - dáte hlas bílé? Po zvolení to bude černá. Komu to nedošlo, měl by si najít nějaký originální způsob jak se zprovodit ze světa.

Jaroušek by tomuhle měl přeci rozumět, on ví jak tyhle věci fungují. On je taky dost prodejná kurva.

😄 Tak je vidět, že jsem měla správný dojem - nedá se na ni koukat. Plácá o přízemních blbostech, jak si lidi mají dělat maličké laskavosti atd. Jo jasný, to je snad samozřejmý, jestli si někdo dělá modlu z někoho, kdo tohle jenom tvrdí, tak nepřišel na nic světoborného. Rouran si vymýšlel blbosti za pochodu, ale jak s ním už nevysílá, tak sama nemá o čem by mluvila než o šťěnátkách v košíčku a jiných blbostech. Dříve říkala vždy "Auroran ve svém vysílání řekl..." teď tahá lidi na uvařené nudli. Dříve dělala sama moderátorku - jen seděla a nechávala Rourana se vykecávat, sem tam mu přizvukovala. Teď když je pozice jiná a ona nemoderuje, je host, tak je vidět že je dutá jak buben.


U příspěvku:Slunná naděje
Kiki_ (Občasný) - 3.1.2023 > ma.ni.> 

🤣🤣🤣 Jsem se chtěla seriózně podívat co tam vyplodili za pakárny...
A rozbilo mě video pod popiskem
"1) Nad Coloradem se na 5 hodin objevila obrovská koule:"

Wow! Jako, sice jsem zatím neměla to potěšení osobně něco takového vidět, ani GF, ani UFO atd. Ale tohle? To je trochu moc... je skvrna z lomu světla které se pohybuje stejně jako slunce, tyhle prasátka háže kdejaký zavlhčený objektiv a pro nevěřící tomáše - v dolní polovině záběru pokračuje paprsek kde jsou další dvě prasátka která se hýbou po záběru jak se slunce pohybuje, ve stejné linii jako ten jejich velký "objekt" to už jim došel rozpočet na digitální animaci? že musej vydávat bordel na objektivu za létající objekt na obloze? wow...

Samozřejmě, zbytek článku vedle takové informace pak budí značnou věrohodnost, když autor tadeska to neumí sám rozlišit. Zbytek videí není poznat, jestli jde o klasické drony nebo sledování nějakého smítka pod lupou.
Ty záběry prostě pobavily a to se nemusím považovat za experta při pozorování, ale mám zkušenosti s digitálními efekty, foťáky, objektivy a už jsem viděla i pár fotek, kde bylo něco skutečného zachyceno (u lidí na kterých se v tu chvíli energeticky pracovalo), ale tohle prostě ne. Tohle je prostě blbost.

zbytek článku...pfff cože?
Německo bez vojenské podpory USA? Když USA diktují hlavouni z fašistického Německa...? A USA nyní řádí na Ukrajině kde jsou vlastně s azováky jedna ruka?
Jižní Korea že by neválčila se Severní Koreou? ale no tááák... Jako kvůli tomu mají oba státy takové armády jo? Protože se vlastně milují? Severní Korea měla atomovky už předtím, to se zapomnělo jak pár let zpátky zkoušeli rakety vhodné k nesení takové hlavice kam až doletí? Tehdy nikdy nikdo nepochyboval, že to netestují pro atomové dolety.

To je směs tak rozporuplných zpráv, rozdmýchávající akorát falešný dojem že čtenář dostává nějaké tajné informace ze zákulisí. Zbytek je povytrhaný z kontextu a kolem je namazáno plno medu a domněnek aby se na to chytli fanoušci Qanonu. Těm totiž stačí tak málo ke štěstí...jsou zvyklí se opíjet rohlíkem...

U příspěvku:Slunná naděje
Kiki_ (Občasný) - 2.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Díky, že se obětuješ.
17 tisíc je fakt raketa.. a je mi jasný že mele pořád o tom samém, hlavně mám tu smůlu nebo mi to jen tak připadá - když proklikávám tak furt slyším ten její debilní chichot a z něj už mám vážně osypky. Tak neupřímný a hraný smích už ve svém okolí ani nemám.

A stačilo mi shlédnout zkrácené video s projevem našeho premiéra... na víc už nemám kapacitu. Není divu že naší zemi považují mnozí lidé za rajskou zahradu, blbost tady jen kvete...

https://www.youtube.com/watch?v=70cJLCvMZRc

Navíc, ona jede akorát taky propagandu - dělá reklamu na jakýsi "produkt" ale návod jak toho dosáhnout v nedohlednu, nebo spíše návod směřující do prdele, zatímco podle ní nás to dovede do budoucnosti.
No, já skutečně věřím že není náhoda že tu máme sebevražedné rakve se skleněným víkem které se podobají medbeds. A že už legalizují eutanázii i pro lidi s depresí nebo pro malé děti o kterých budou rozhodovat dementní naprogramovaní rodiče. Také nepobírám, jak si těch x desítek tisíc jejích fanoušků neumí spojit fakt, že nějaké replikátory produkují kopie kopie kopie - není to vypěstované, není to s nádechem Ducha, není to z přírody. Navíc naše potraviny jsou geneticky už upravené, je na nich cítit jak mají méně výživné hodnoty, nezasytí tolik, zkuste pak takový paskvil donekonečna klonovat.
I to geneticky vypěstované prozatím potřebuje aspoň vodu nebo světlo aby vyrostlo, ale k tomu replikování se ve světle vlastních prožitků taky stavím negativně. Však se mluví o tom, že polotovary které prochází výrobou skrze stroje, nemají ty výživové hodnoty, že tím zpracováním naopak ztrácejí a to pak nehraje roli v replikátorech? Se tady řve cosi o tom že máme jít s přírodou, jíst bio a takovéhle věci, ale v klonovaných potravinách ta hodnota nebude. Křešovka to předestírá jako řešení pro lidi aby planeta netrpěla. Nadšená z bezduché strojové technologie a říká tomu pokrok.
Pokrok byl když v Egyptě měli stroje na levitaci a ovládali to myslí! Tomu říkám technologie.
No, podle mě planeta netrpí, když se hospodaří s půdou s rozumem, stále se dá vypěstovat množství potravin a část dokonce zaorat zpátky aby byla půda výživná, dříve se to tak dělávalo. Replikace prázdných potravin možná tak vyšle biorobotům do mozku spínač "jsi nasycen" - něco jako matrix, jak může stroj vědět jak to chutná že? Mozek si bude myslet, že je tělo syté, ale ve skutečnosti tomu tak nebude - tělo bude chřadnout a bude slabé a nemocné. Nakonec lidi opravdu naloží do láku a vecpou jim umělou realitu a jako důvod bude že chudáci prostě mají slabé tělo, bude lepší ho odložit a mysl přesunout do umělé reality. člověk, který není biorobotem s očkováním jednou týdně, ten z takové potraviny podle mě nevyžije.

Něco jiného je možná, když člověk "replikuje" sám a nepotřebuje k tomu žádný stroj - dříve ti nejvyšší učenci sáhli do vzduchu, udělali pohyb rukou a v mysli si stvořili třeba jablko a už ho měli v dlani. Ale i oni to udělali sami, nestavěli kvůli tomu stroj. Jsou prostě věci které se stroji svěřit asi nedá - a pokud chceme mít něco s energetickou hodnotou, tak tím spíše. Lidé by nemuseli tolik žrát, kdyby potraviny měly 100% naplněn svůj potenciál výživy a zasycení - což nemají, proto mají lidé hlad i když se cpou.

Takže někdo kdo podle mě propaguje replikátory, gesaru nerasu, by nejdříve měl vědět jak to funguje, než to začne slepě propagovat. Doufám že pár blbečků kteří začali s tou jejich veganskou mánií, se už trochu vzpamatovalo a všimlo si pár věcí, těm by pak mohlo docvaknout že nám tady vnucují jídlo od stroje se záminkou, že to chrání planetu ale přitom - trend by měl být upouštět od strojově zpracovaných potravin. Opět nelogická záležitost, naprosto protichůdná tvrzení kterých si nikdo nevšiml.

Něco jako když fiala řekl "Přesto není důvod ztrácet naději a nedívat se do budoucnosti s pozitivním očekáváním."
chytře podprahově poslaný program který boje do očí - když přeslechnete první polovinu věty, tak vám vyjde jen že si máte programovat negativní budoucnost. "nedívat se do budoucnosti s pozitivním očekáváním" - krásné! Je vidět, že mu to poslali přímo z Aspenu a že se nikdo nepodivil nad použitím dvojitého záporu. Politici mají ve svých sloganech při kampaních opravdu dost často programovací hesla - jednu dobu jsem viděla na jednom obřím billboardu dvě slova na druhém řádku už nevim u jakého politika který kandidoval na starostu - "nechceme žít" bylo na svém vlastním řádku, větším písmem, než řádek předchozí i řádek potom... smysl věty byl "že nechceme žít ve městě kde...blablabla" Ale oči člověka, který projíždí kolem a jeho podvědomí, zaznamenají jen slova v řádku, tato hesla si mozek spojí spíše než nějakou složitou rozvinutou větu.

Lidem tak klesá IQ, že už neumějí doslova ani číst mezi řádky. Takovým se pak snadno nakecá kontroverzní kravina - že nebudeme papat masíčko, budeme chránit zvířátka, tak je lepší papat masíčko z lidské vypěstované tkáně a natištěné na hamburger 3D tiskárnou. Planeta chudák trpí, když na ní něco roste, takže to vyřešíme tak, že nám potravinu vyrobí stroj, taková potravina bude také bez chemie jupí! Ale že jednou mohou zreplikovat potravinu s nějakou další genetickou modifikací a nemusejí to ani přiznat, pfff, kdo to pozná že?


Ne, prostě na ty kecy od Křešovky nemám. Ona si to obhajuje všechno příhodou o nákupu stromku nebo jak spasila štěňátko odložené v košíčku nebo já nevim jakou blbostí, a lidi jí zobají z ruky.

U příspěvku:Slunná naděje
Kiki_ (Občasný) - 1.1.2023 >

Jarda už zase hrabe views skrze Křešovku. To je taková korouhev - kam vítr tam plášť. Jedno se tý Avě musí prostě uznat, věděla kdy dát od Křešovky ruce pryč.


https://www.youtube.com/watch?v=0UcEZM-kmY8


Je tu nějaký dobrovolník, který se obětuje a vycucne, v jakých minutách plácá ty největší perly? Moje uši by asi blily krev tohle poslouchat po X hodin...
U příspěvku:Slunná naděje
Kiki_ (Občasný) - 25.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

🤣 naprostý souhlas, vlevo oduševnělá blondýnka, napravo exotika s přifouknutými rty...takhle se láká na povrchnost a krásu! Stačilo mi podívat se na náhled, nemusim si to ani pouštět a cítím chemii na sto kilometrů. Chemii, umělotinu, dutou lebku a takový ten zvuk když ťukneš do dutého bambusu... výplach jak něco. Ale hlavně aby se oči sedmikrásek nechaly inspirovat jak vypadají "zářivé bytosti"...

U příspěvku:Slunná naděje
Kiki_ (Občasný) - 25.12.2022 > ma.ni.> 
Tam je hooodně zajímavých článků, tyhle stránky znám. Jedou plno témat - od náboženství, skryté historie, po mimozemšťany a programy NWO, přes parapsychologii a psychospiritualitu a zase dokola. Naneštěstí jsou ty články sice zajímavé ale kdo si to nečte všechno a neumí si spojit dohromady, tak je to pro něj zase opětně vytrhané z kontextu.

https://celostnivzdelavani.cz/zidovstvi-stahuje-cloveka-dolu-do-temnoty-nevedeni


Digitalizace, programy NWO, jasný, to všechno je už v běhu a očekává nás to, žádný klobouky nebo někdo, kdo nás v zákulisí ochrání. Ne vůbec, to je blbost od Q / CIA.

https://otevrisvoumysl.cz/katastroficka-nakaza-2025-dalsi-simulace-pandemie-co-se-chysta-tentokrat/

Furt jedou, tady ve hmotě prostě to furt mají v běhu, možná že si už nemohou tolik vyskakovat na vyšších úrovních dimenzí jak tvrdí PřilítliMimozemšťani - ale tady ve hmotě jejich vládní programy jsou stále v běhu a nabíhají, protože hmota má pomalejší projevy. Událost, která se odehraje na jemných úrovních mimo hmotu, se projeví ve hmotě s nějakým zpožděním. Naneštěstí se dříve projeví na psychice lidí, na tom jak oni myslí než na objektech atd. Lidské mozky jsou prostě velké příjimače na tyhle jemné změny, tedy pokud se někdo nepřipravil o tu možnost skrze kočkování. Což byl taky původní plán jak tady ten rozmach vyšších energií zpomalit nebo zastavit.
Bohužel, zrovna politika nebo byrokratický úřední šiml jsou jedny z nejpomalejších a nejzabedněněnějších věcí, kde se ten projev silně loudá - musí to mít velkou vzpruhu, podporu lidí, aby to šlo náhle zvrátit. A to se prostě neděje protože plno lidí je vypnutých.

Jsem třeba nyní měla možnost sledovat na rodině dost zajímavý vývoj. Všichni jsou očkovaní, a měla jsem za to, že jsou už jednou nohou v hajzlu (nevím kolik mají dávek). Přesto i tam vidím diametrální rozdíly - kdo z nich si umí udržet aspoň dobrou náladu a optimismus a kdo se nevydrží nechovat jako věčně nasrané hovado aspoň o štědrém dni. Takže buď tam bylo štěstí na placebo, nebo někteří lidé měli vážně nějakou ochranu nebo tak něco. Kopíruje to samozřejmě jejich zdravotní stav, takže to vypadá že je tam velká váha i vnitřního rozhodnutí, jestli nastoupit tu sebezničující dráhu nebo ne.
U příspěvku:Slunná naděje
Kiki_ (Občasný) - 25.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Na tu jsem včera taky koukala! Dobrá trefa, v těch pohádkách jsou prostě znázorněny ty aspekty. Vždy, když někdo jde někam za nějakou bytostí nebo na nějaké místo, tak to symbolizuje něco energetického. V tomhle ohledu je docela vidět v pohádce Sedmero krkavců třeba prokletí rodu - že slova mají moc a jak za matku to musí v tom rodě vyřešit dcera, že se takové prokletí nebo rodové programy nesou z generace na generaci dokud s tím někdo něco neudělá. Může se jednat o zakletí chudoby, nebo jenom nějakou averzí k něčemu, strachu z něčeho. A také je tam krásně znázorněno, co to pravé odeklení nebo vyléčení obnáší - že to není lehká záležitost, že to chce píli, nějaké sebezapření, vytrvalost atd. Některým lidem se stačí jen rozhodnout, ale stejně ze strany rodiny nebo přátel chodí překážky a zkoušky, jestli to myslí vážně.

12 měsíčků je taky krásných, je tam silně vidět druidismus, nebo to, co druidi ovládali. Mě tam už v půlce pohádky taky bralo, jak je postava Mařenky hloupá - že už u jahod měla držet zobák a nikomu neříkat co dělají a možná než jít přímo domů, jít za kamarádem mu dát první jahodu a teprve pak donést jahody domů. I celé jeho nešťastné prokletí je také naprosto reálná záležitost, kterou jsem sama zažila. Většinou kolem pubertálního věku když si holky hrají na "čarodějky" tak jim i nechtěně ujede naprosto nevinný rituál a teprve pak ony vidí jak se to projevuje ve hmotě. Takové pobláznění, že ten kluk jedná až posedle, nenormálně, to opravdu existuje. A to ovládnutí neskončí ve chvíli kdy se s ním holka rozejde, samozřejmě že ne, ono tam stále je a skrytě ho mučí klidně i dlouhá léta, i v dobách kdy se už ti lidé ani nevidí.

Proto je v pohádkách - těch našich českých, původních, tolik moudrostí a člověk by se neměl nechat odradit třeba tím jak jsou natočené, nebo že jim je nějaký herec nesympatický. Vlastně, ten kdo je jim v pohádce nesympatický, to je ta skutečná postava, která jim z nějakého důvodu vadí i v reálném životě jsem si všimla.

Ještě u těch 12 Měsíčků mě zrovna včera napadalo, že sakra, už u druhého úkolu to mohla Mařka udělat jinak, že jsem neviděla logiku v tom proč se vůbec vracela k šílené maceše když měla náklonnost samotné přírody. Nebo proč ona sama neprojevovala iniciativu, vždy jen plnila rozkaz a přitom to ona byla ta s tou mocí! mohla si u Měsíčků vymoci třeba úplně jiné kouzlo. Trvalo jí to 3 pokusy a stejně nakonec si moc moudrosti sama neodnesla - čekala až se to vyřeší celé za ní nějak samo.
Tady, kdo pochopí principy nebo aspekty, o kterých pohádky mluví, si z nich může odnést opravdu jiné, hlubší poselství než že "dobro nakonec vždy nějak vyhraje". Problém je, že mladé lidi pohádky nebaví, vidí v nich naivitu se šťastným a odhadnutelným nudným koncem. Nikdo je totiž neučí číst v těch symbolech pohádky, které pak fungují v podobném principu i v životě.
U příspěvku:Slunná naděje
Kiki_ (Občasný) - 24.12.2022 > ma.ni.> 

🤣 Díky, je hezké že nakonec někdo má taky přehled. Jako bývalá cukřenka též - 🙏 *placák*

Prostě blbosti no, ale tak doufám že jim to taky brzy dojde - jako nám. Beru to prostě jako fázi kterou je nutné si projít, tou zkušeností, pak si nabít hubu a pak teprve člověk vidí jaký je rozdíl být ve vysokých vibracích a uzemněný a být ve vysokých vibracích a neuzemněný.

Hezké vánoce přeji!
U příspěvku:Kde je podstata teroru od NWO?
Kiki_ (Občasný) - 23.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

"Přece lidi nebyli dřív až tak debilní ne?"
Ne, takhle vážně ne... byly duševní poruchy nebo zakomplexovaní lidé, atd. ale aby lidské jednání působilo jako porouchaný robot, to ne.


Očkovaní mají prostě už jiné elektrické spojnice a pochody v mozku, dá se u nich sledovat všelicos, od ztráty vnímání reality, nebo významů slov, po ztrátu osobní paměti, schyzofrenii (podle mě jak to není dokonalé a jak vlastně mají být takový ti koncoví roboti kteří příjmají na globální úrovni, tak je to skoro jako kdyby jim vznikalo separátní nové kolektivní vědomí - vlastní jen pro jejich vlastní druh, to mi tak připadá, klidně se zeptej GF, mě by to zajímalo jestli to tak je). Moc nimi do kontaktu nepřicházím, ale to co vyvádějí na silnici, to je ztráta soudnosti, pozornosti, soustředění, logiky. Připadají mi jako když byly takové ty pitvané žáby kterým se zkoušelo horkým drátem sahat na různé nervy a pozorovalo se, kterou končetinou škubnou, asi takový z nich mám dojem, že ten systém zkoumá "drátky" a proto takhle na nás působí, že jim co chvíli v hlavě překlikne.

Oproti tomu, moc se těším na vydání "příběhů neočkovaných" - protože podobně jako byly tečkované příběhy, chystá se natočit i netečkované příběhy, což bude vlastně zase ten tábor který si ustál tlak společnosti a rodiny a to bude určitě také moc zajímavé.

https://www.svedomi-naroda.cz/2022/12/22/vanocni-rozhovor-s-mudr-sonou-pekovou-ph-d-1-cast/?fbclid=IwAR0EmwH468RqgnuYZ4iPqAbMO3UuW9_WXMjmpges2x4eFYYxhpCpEoEeyQw

třeba pro zajímavost - jak mluví Peková, vědkyně která měla to povědomí od samého začátku, jak vlastně svými slovy potvrzuje vše kolem transformace a pozvednutí našeho lidství a vnímání - "úplně mi to zahltilo receptory pro vnímání tady toho, prostě to po mě úplně stejkalo, protože to bylo tak extrémní, tak vymyšlené, tak úchylné, tak ďábelské, že se to vůbec nechytlo". A taky dodala že v tomto období, se posunula od molekulární záležitosti do "jiných sfér molekulárního oboru". Což je podle mě trochu nápověda... Dále tam zmiňuje entity, a že bychom měli začít tyto věci pojmenovávat... no poslechněte. Velmi zajímavé. Hlavně pro lidi kteří jsou třebas čistě 3D, jsou neočkovaní a nejsou připravení na tvrdou konspirační teorii. Ti potřebují takový příklad, kdy někdo stejně hmotný jako oni - taková vědkyně, jim pak potvrdí že jí to dává smysl, se zajímat o kvantovou fyziku a ještě nižší a jemnější úrovně než jsou jen molekuly.
Mnoho neočkovaných najednou používá v běžné mluvě slovo energie, vibrace, aura, slouží jim to k popisování vjemů které naciťují kolem sebe, nebo že za fyzickou situací, je ještě jedna situace za tou úrovní, kterou si začínají být podle mě trochu více vědomi. Což je dobře, tohle totiž tak perfektně otevírá možnost víc vidět, cítit a vnímat. Od jemnohmotných bytostí, až po létající talíře. To otevírá nové obzory.
A říkám si jestli je ten posun takový díky tomu že očkovaní lidé se vlastně odpojují od kolektivního vědomí lidí, jak ztrácí svou lidskost, a jejich negativita se přesouvá a zakládá vlastní kolektivní vědomí "nového biorobotího druhu", nebo prostě tím že lidi už odchází v takovém počtu, že je to na kolektivním vědomí citelně vidět, jak je najednou víc prostoru pro tu původní utlačovanou lidskou stránku, když nelidé odcházejí.

Včera při hovoru mi někdo říkal, že už i lidé kteří nesledují žádnou alternativu nebo konspirace, si všímají "dvou táborů". Dá se říci že takhle asi reálně vypadá to "dělení dimenzí" a zároveň že máme základnu společnou skrze tu hmotu. To prostě nebude tak že se odvibrujeme do 5D jak si to barví Ava, fyzicky jsme stále tady a teď a budeme mít prostě společnou tu hmotnou úroveň. Ale to nemůže trvat déle než pár let, nemůžeme se s takovými dělit o kolektivní vědomí, o věci které jsou společné pro celý lidský druh, protože druh je taky jako jeden organismus, a jedinci jsou jako molekuly v jednom těle. Jsme spíše jako organismus který si všiml rakoviny a umírá a rychle se snaží množit dělením - tedy vyčleněním zdravých buněk do nového organismu zatímco ten starý je na odchodu. A až dojde k rozdělení, původní organismus chcípne.


U příspěvku:Kde je podstata teroru od NWO?
Kiki_ (Občasný) - 22.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Těm komentářům se nedivím, z toho bych si dělala taky srandu, protože pokud je to v zásadě pravda tahle zpráva, tak pán chtěl odejít ze světa velice zvláštním způsobem.

Pokud to pravda není a novinář se jen nudil, tak má vskutku zajímavé myšlenkové pochody, čím zaujmout čtenáře. Takový člověk je taky dobrý matroš na svěrací kazajku.

A nějak mě nenapadá, jak by se mohlo tohle stát, aniž by si za to aktér mohl sám. Že by mu ho tam srtčil někdo cizí... no nevim... to by musel být ještě větší magor než když si to člověk udělá sám - strkat granáty někomu za vzpouzení se zrovna tam.

Já bych docela i tipovala, že ten článek je pravda, a děda byl buď posedlej nebo totálně mimo že ani nevěděl co si tam strká.
V zásadě je to tak šílená zpráva, že můj mozek se snaží hledat logiku v něčem už od každé té možnosti naprosto nelogickým. A někdy je lepší od toho upustit, než mi mozek vyzkratuje. Snažit se pochopit nepochopitelné je jako zkoušet rozdělávat táborák na dně moře.
Co tebe napadlo?

U příspěvku:Slunná naděje
Kiki_ (Občasný) - 21.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Nový level debility:

Odklízení sněhu prý může vést k infarktu, píší novináři 😀
focus.de/wissen/natur/meteorologie/wx-academy/unterschaetztes-risiko-herzinfarkt-droht-drei-fehler-duerfen-sie-beim-schneeraeumen-nicht-machen_id_180439674.html

už se nemohu dočkat až budou psát ovečkám, že tlak při sraní může způsobit infarkt

Tak tihle hajzlíci jsou kam vítr tam plášť - ti lékaři co zabili toho chlapce rodičům taky nejdříve říkali že se nemusí bát, že malé děti krevní sraženiny prakticky nemají, a pak hle, po tý transplantaci očkované krve dostal sraženinu dlouhou přes prakticky celé jeho malé tělo, tak zase otočka - není se čeho bát, u malých dětí jsou krevní sraženiny normální... A nakonec když chlapec zemřel, tak nikde žádné záznamy, nikdo nic nevidět, nikdo tam za nic nemůže. Orwell a přepisování událostí přímo pod nosem. Vrcholem všeho by bylo, kdyby po vzoru Kanady nakonec lékaři řekli "jestli máte deprese z toho že jsme vám zabili dítě, můžeme vám nabídnout eutanázii".

Pod článek psal koment nějaký Roman-hlavní prudič dezinfoscény - a to tvrzení že za to úmrtí může vakcína (genová terapie) vyvrací. Ehm, ano, vyvrací to na základě NĚJAKÉHO článku někde zase kdoví z jaké prdele si to vytáhl a kdoví z jaké prdele si to vytáhl ten novinář který většinou píše články od stolu a hledá nápady po telefonu. Žurnalisti už kolikrát nevytáhnou prdel z kanclíku, píšou na objednávku a ohánět se nějakým článkem někoho vpravo vlevo, kdo není zainteresovaný, jo to fakt budí důvěryhodnost.

Sama jsem bohužel měla kamarádku, kterou odvezli, měla selhání ledvin a dali jí remdesivir. Doslova jí zabili, a toho si byli citelně vědomi i všichni lidé okolo, celá rodina podle toho co se jim dělo a jak s nimi lékaři mluvili, věděli, že se nepostupovalo správně. Lékaři také dlouho nechtěli ani přiznat, že ten remdesivir jí vůbec podali - to přeci neřeknou rodinnému příslušníkovi, když ten by si mohl na koleni zjistit, na co ta látka vůbec je a mohl by jim na místě dělat scény, že se pokoušejí člověka zabít. Až když už je po všem, a lidi truchlí, kolikrát nemají sílu ani vůli se zvednout a po těch lékařích zpětně ještě jít, a na to se lékaři a celý systém spoléhá. Dokud nedojde k tomu úmrtí tak se bude tvrdit "ano, je to v pořádku, nic to není" a pak jen krčí rameny a vlastně řeknou že je to smutné ale to se stává...

Nějaký pisálek pak od stolu se jde zastat statečných lékařů a sesmolí něco uhlazeného aby vlastně celý ten příběh označil za dezinformaci. Ale bolest těch rodičů je skutečná, že to dítě zemřelo, je pravda. Rodiče mají důkazy a mají svá tvrzení na základě toho, že byli přímo u věci, stalo se to doslova před jejich očima! Vyvraceči tzv "dezinformací" se pak ohánějí nějakým článkem od kdovíjakého kreténa který má čip v mozku a rozkaz "hájit systém". Navíc že nemocnice se "hájí" faktem že tam to dítě nikdy nebylo...? Haló... cililink! Tady nemá právo o tomhle vůbec co psát nějaký pisálek s nulovou informovaností. Tady má nastoupit policie a řešit proč se ztratily záznamy o úmrtí.

A tady mohu i navázat na sluníčkářské oblíbené Norimberské procesy - ty jsou kde? Policie tady není schopná řešit ani únos a zabití které se jim stalo doslova pod nosem, nezajímá je asi že zmizely nějaké záznamy, nikoho nezatýkají nevyslýchají a to se stal zločin za který zaplatilo životem malé miminko. Zato všechny cukřenky onanují nad představou, že se bílé klobouky hrabou v utajených spisech Bílého domu. Kde jsou ty jejich slavné klobouky nyní hm? Už se těším jak nějaká cukřenka řekne, že to oni určitě ukradli ty spisy protože je potřebují do procesů... jasný jasný - to určitě, než nějaké klobouky hnou prdelí tam se tu dějí zvěrstva na obyvatelstvu, ale hlavně že to s námi myslí dobře. Hlavně že nás spasej že. Spása je na dosah, ale vždy nedosažitelná.

A ti lékaři fungují na klinikách smrti dál. Všichni.,
Otázka pro cukřenky: Kolik lékařů, kteří tady rvali do lidí očkování je už za katrem v těch vašich slavných procesech? Nechci posty z FB o tom že to tvrdí Q, chci příběhy z vašeho okolí, chci vědět o lékařích které znáte osobně, kteří očkovali vaše příbuzné a rodiny. Stále pracují že? Nikdo s nimi nic neudělal že? Hlavně že každej z nás zná ve svém okolí úmrtí na očkování, vedlejších účincích atd. Ale že by vpadli někam na kliniku a pozatýkali vrahy, o tom tady neví nikdo. Takže tolik k těm procesům.



U příspěvku:Kde je podstata teroru od NWO?
Kiki_ (Občasný) - 21.12.2022 > Kiki_> 

Poslední aktualizace, chlapec prý nepřežil. A v nemocnici nikdy nebyl, všechny záznamy o něm tam prý zmizely.


https://otevrisvoumysl.cz/dite-kteremu-byla-podana-transfuze-krve-ockovaneho-zemrelo-na-krevni-srazeninu/

Kdo je překvapen, je zralý na facku v železné rukavici. A teď bych se nedivila kdyby se jeho matka zabila a otec šel postřílet rodinu těch policistů kteří tam stáli jak bezduché stroje a dovolili to.

Bohužel, tohle je realita, to se nyní děje ve světě. A všechny slunečnice dneska jančí kolem Křešovky a Avy a zimního slunovratu s pletenými věnečky na hlavách...

U příspěvku:Kde je podstata teroru od NWO?
Kiki_ (Občasný) - 20.12.2022 >

Indigový zpravodaj se zase probral k nějakým meditacím, tak snad si brzy počteme nějakou další pohádku.
U příspěvku:Kde je podstata teroru od NWO?
Kiki_ (Občasný) - 20.12.2022 > Kiki_> 

ale zase, abych nebyla jenom negativní - tak pozitivitu to má - pro očkovance. Až jim dojde, že jsou v hajzlu, že si přivodili rakovinky a jiný lahůdky a budou vědět, že s tím už nic neudělaj, půjdou to zabalit nějak spořádaně a hygienicky. To je zase dobrý že tu možnost budou mít. U nich je to už stejně jedno jestli budou mít po smrti jejich DNA, oni ho už stejně odevzdali na satanský oltář. Když by každej z nich se dožadoval péče, není ani tolik lékařů aby se o ně staralo, stejně jim nepomohou protože je to prostě mimo jejich působnost, nikdo z nich si neuvědomuje co vlastně udělali ani po fyzické rovině, natož při té duchovní. Pro očkovance bude lepší když si to půjdou organizovaně hodit a někdo těla pak zlikviduje, než aby to pochcípalo na ulicích při záblesku - upřímně, to by bylo strašný z hlediska hygienických podmínek. Takhle se ti očkovaní vzájemně ještě "uklidí".

Problém je v tom, že tohle budou vnucovat i těm neočkovaným, nebo spíše že neočkovaný nebude mít možnost se vyhnout stejnému zacházení i když jeho případ je řešitelný, vyléčitelný a není s ním tolik práce jako s tím blbečkem co si šel pro šleh.



U příspěvku:Kde je podstata teroru od NWO?
Kiki_ (Občasný) - 20.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

No, já doufám že vždy se mi povede jít životem tak, abych nemusela dojít až k fyzickému zranění, že dokážu najít a vyřešit tu duchovní poučku mimo fyzično. Je mi jasný že vážné zranění se prostě nedá vyléčit obkladem a bylinkami a rozhodně nechci aby svět spadl až do takových sraček, že by to bylo jedinou možností než se nechat zabít od doktorů.

Už nevím jak se jmenuje ten film, je jich tolik, myslím že to bylo Dárce - jak si jen jeden člověk pamatuje emoce a city, a zbytek lidí vůbec. Tam je prostě strašná ta scéna, kdy lékař vzal dítě, defakto hodně malé, protože společnost ho považuje za nevychovatelné jenom na základě toho že hodně brečí nebo co, a pak mu chtějí prostě bodnout smrtící injekci, prdnout ho do krabice od bot a poslat odpadní rourou do skladu. Ten lékař je bez citu a bere to jako kdyby si zalejval kafe místo toho že bere někomu život. A realita se tomu začíná nebezpečně blížit. Když by tohle bylo standardem, tak prostě nemá smysl chtít po lékařích vůbec žádat jakékoliv vyléčení, jakoukoliv pomoc. Když jsou schopni nabídnout eutanázii jako řešení pro každého vozíčkáře, nebo pro každého s depresí... brzy to budou nabízet každému jenom čistě z důvodů že nebudou léky, tak aby dlouho netrpěl chudák... Nejsem zastánce léků, vím že nepomáhají, ale malinká možnost placebo efektu tam prostě aspoň je. Ale zabití je definitivní. Pak už to ale nejsou lékaři, protože nebudou léčit, budou to jenom asistenti smrti. Nic víc nebudou schopni ani ochotni dělat.

V takovém případě je snad lepší si jít vykopat někam jámu, nějak se vytělesnit (na to jsou techniky) a odejít pryč. A pak jen požádat někoho aby ho polil benzínem, škrtl sirkou a zahrnul hlínou. U těch lékařů prostě člověk neví jak ho svedou ze světa a co pak udělají s tělem které mrtvý ještě stejně pak vnímá. Natož pokud je napadne maso recyklovat podobně jako v Matrixu a krmit tím ještě ty živé. Jsou to takový prasáci že jsou schopni pak s tělem ještě dělat cokoliv ale to je bohužel taky DNA a spojnice s Duší, i po smrti.


U příspěvku:Kde je podstata teroru od NWO?
Kiki_ (Občasný) - 20.12.2022 > Kiki_> 
A dole v komentářích u toho videa s dítětem je prý aktualizace situace...

no tvl...

!AKTUALIZACE: Nový Zéland převzal péči o dítě po transplantaci, jehož rodiče nechtěli, aby dostalo kontaminovanou krev; nyní bude nuceno brát infuze s kovidem:
thegatewaypundit.com/2022/12/new-zealand-health-officials-gain-guardianship-baby-whose-parents-refuse-use-vaccinated-blood-sons-surgery/



A Kanadská pediatrická společnost navrhuje legalizovat „lékařskou pomoc při umírání“ (asistovanou sebevraždu) pro děti, TEDY ZABÍJENÍ DĚTÍ.. Kdy nejprve to byly potraty. Pak to byla asistovaná sebevražda. Pak to byla infanticida. Nyní se snaží normalizovat asistovanou sebevraždu dětí: thedailybell.com/all-articles/news-analysis/canadian-government-literally-proposes-state-execution-of-living-babies/


U příspěvku:Kde je podstata teroru od NWO?
Kiki_ (Občasný) - 20.12.2022 >

https://otevrisvoumysl.cz/postizena-v-kanade-chtela-plosinu-pro-vozicek-do-domu-namisto-toho-ji-nabidli-eutanazii/

Normálně mi docházejí slova na popis tohohle světa, této situace...a to mám obvykle hodně barvitých slov na všelicos. Ale tohle je fakt už nátěr, to jestli někomu připadá normální, tak už tady dávno nemá být - reklama na eutanázii?

Jo no, moje podezření na ty slavné MedBeds možná bude ještě pravdivé - je to tak rok zpátky co byl světu představen takový malý sarkofág, taková postel, která usmrtí člověka. Jen si tam lehnete, zavře se skleněné víko, usnete a odejdete. Neasistovaná sebevražda.

https://magazin.aktualne.cz/firma-vyvinula-chytry-sarkofag-na-eutanazii-lide-stisknou-tl/r~e5df7ec2577211eca1070cc47ab5f122/

No, hned mě napadlo - podobnost se slíbenými MedBeds je až taková, že člověk než si tam lehne, nepozná jestli ho to bude léčit nebo zabíjet. Asi proto to lidem teď tak horentně slibují, aby se na to těšili. Trochu mi to zavání už na dálku.
ale tak, to je jasný že, lidi neumírají dost rychle, pandemie se nepovedla tak, jak se původně předpokládalo, jsme asi moc odolní, ano pár lidí odešlo na chřipečku, ale oni nám slibovali rakve v ulicích a situaci jak z hororu o černém moru. Čísla nakonec byla tam mizivá a trvalo to tak dlouho, že bylo i prokazatelné jaká je to zbytečná panika. Ani to očkování zatím nezabralo tak rychle jak si představovali. A sahaj po všeličem, co je po ruce!

https://otevrisvoumysl.cz/novy-zeland-urady-unesly-dite-rodicum-aby-na-nem-provedly-lekarsky-zakrok/


Vrazi v bílém, totální bezmozci, odpojení...jsou to nelidské zrůdy a stroje bez citu.

Do rukou lékařů se může svěřit asi už jen někdo, kdo si neváží vlastního života, nebo nechce žít vůbec. Tam by mě nikdo nedostal už ani heverem. Prostě starat se o sebe všemi možnými dostupnými prostředky vyhýbat se těm jejich "rutinním" čičmundovinám a kdyby byla nouze nejvyšší, tak si přitáhnout lékaře, který má mozek a cit ještě v srdci.
Popravdě, ti policajti co jsou zapíchaní, než aby byli ovládáni stroji na dálku, tak taky doufám že to s nimi brzy sekne, je to drsný takhle říct, ale oni stejně neovládaj, co vlastně dělaj. Jak mohli takhle v klidu vzít to utrpení té matky? S nima to ani nehnulo ale není to žádný výcvik, prostě už to nejsou napůl lidé ale stroje s chladnou logikou a příkaz byl jasný. Totéž platí pro armádu, kdo si to nechal bodnout tak už by měl vypadnout než tady nadělá víc škody na obyvatelstvu. A popravdě, tohle snad platí i pro ty nezapíchané vojáky, kteří by i přesto uposlechli rozkazu. Někteří sice měli dost rozumu aby řekli těm doktorům ať to stříknou do umyvadla, ale stejně maj zelenej mozek dost na to, aby poslouchali protože se bojej že nebudou mít na chleba.

U příspěvku:Kde je podstata teroru od NWO?
Kiki_ (Občasný) - 19.12.2022 > Kiki_> 
https://aktax.cz/fosilie-naznacuji-ze-velka-pyramida-a-sfinga-byly-kdysi-ponoreny-pod-vodou/

Jo, tohle je ono! Přesně to jsem měla na mysli že jim ty čísla v historii nesedí když použijou moderní metodu na zjišťování stáří. Ty metody říkají pravdu která nesedí do vymyšlené historie. A v učebnicích dějepisu o tom ani zmínka - jediná dovolená zmínka je vlastně v té bibli a ta je časově nepřesná schválně, protože se musí tvrdit že je pouze stará 2000 let.
U příspěvku:Kde je podstata teroru od NWO?
Kiki_ (Občasný) - 19.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Tak fór je v tom, že o védách ani dalších před-křesťanských textech neuslyšíš na základce ani slovo... proto se tam taky ta banda vysmívá všemu co kdy slyšeli nebo četli o placaté zemi a jiných věcech. Sami ale věří v evoluční hovna


o ničem se nehádáme, jen jsem chtěla podotknout, že článek je sice k smíchu, ale oproti těm komentářům je to slabý odvar. 🤣



U příspěvku:Kde je podstata teroru od NWO?
Kiki_ (Občasný) - 19.12.2022 > ma.ni.>  no vida, mokrý sen Křešovky...tak ať jde do fronty první... chci vidět jak se to na té její skořápce, kterou tak neuctivě nazývá už nyní biostroj - bude podepisovat...
U příspěvku:Kde je podstata teroru od NWO?
Kiki_ (Občasný) - 19.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Mrkni do komentářů jak blbost kvete... 🤣

Když už je tam rozumný komentář trefně napsaný že archeologové stejně vědí prd (jakože vědí protože jim mnohdy nesedí data když je to někdo učil schválně blbě), tak dostane takový kotel, že nemá smysl na to těm lidem ani odpovídat.

Mě už ve škole nedávalo smysl, že nám předkládali časovou osu tak krátkou, a přesto je mnoho důkazů o tom, že stáří některých věcí nevypovídá naší historické ose která je nám ve škole předhazována. Už tehdy mi přišlo "kam se poděly ty události na časové linii?" Historici to pohodlně zaonačí 5-10 000 př. n. l. a víc si hlavu nelámou, ono se to už nějak poskládá.
Ale člověk, když zase studuje jiné zdroje z jiné kultury, tak to časově nesedí - například data která se vykládají nám Evropanům o historii, neodpovídají tak úplně tomu co se musí vykládat těm lidem, kteří kopou artefakty v Egyptě, blízkém východě nebo třeba v Indii. V Evropě se nám musí nakecávat že veškerý náš vývoj byl za poslední 2000 let a že předtím to bylo o ničem, primitivní kamenné stavby. Ale v Egyptě KAŽDÝ ví, že vývoj tam byl daleko daleko dříve - před těmi 10 000 lety se žilo lépe než dneska co se týče technologií, zlatý věk a doba úpadku jsou prohozeny, protože Egypt měl největší boom technologií po rozpadu Atlantýdy (byl vystaven ze zbytků a odvezených vědomostí které v Atlantýdě měli) - byl na vrcholu prakticky od založení a až potom postupně upadal, protože se ztrácely ty schopnosti a vědomosti, zatímco nám se tvrdí že se postupně vyvíjeli v technologiích. Prohazují i stáří pyramid z toho důvodu, aby jim to sedělo na tuhle tezi - že nejlepší a nejzachovalejší pyramida byla postavena poslední, zatímco ty co už se rozpadají nebo jsou nejslabší, se postavily jako první a logicky tedy jsou nejstarší. Ne, ty nejzachovalejší systémy byly postavy první, proto vydržely - protože je stavěl někdo kdo věděl jak mají fungovat, ale jak se to předávalo dál a dál, jak upadalo vědomí lidí a ztrácely se schopnosti, pak už nebyl ten um, to postavit stejně dokonale. Taky je rozdíl postavit takovou věc, když máte člověka který běžně umí levitační přístroje a jiné uvádět do funkce a když se pak další a další generaci naučily vždy o špetičku méně až to nakonec nikdo neuměl.
A tohle se například v Egyptě dobře ví, tam když přijede turista, nesmí mít jiného průvodce než speciálně školeného egyptskou vládou, kterej ví jakým rohlíkem zase opíjet ovečky. Akademický titul dají jenom tomu, kdo bude držet ty naučené teze a nikdo jinej tam nesmí šířit veřejně pravdu, ale mezi obyvateli se to běžně ví ve větší či menší míře, že to není pravda.

A proto je pravda, že archeologové vědí prd, jenom papouškujou naučené obrácené tabulky a mají k dispozici postupy jak navléknout novou vykopávku na stávající schválený a mainstreamem rozšířený systém. A v poslední době je pro jejich smůlu vidět, že mnohdy jim ty nové stroje určují stáří nějak "divně" - přístroje možná tvrdí pravdu ale nesedí jim to do té umělé historie, proto jsou chudáci z každého dosavadního objevu docela paf a nevědí si s tím rady a píše se o tom že to jsou záhady.
A jak je nyní možné sdílet celosvětově po internetu informace, je to už hodně vidět, jak ty objevy na sebe navzájem nějak neladí a vlastně podpokápají vše co máme o historii naučeno ze škol. Proto je tady cítit že NWO potřebuje zase reset informací mezi lidmi, proto je tu snaha opětně zase vynulovat obyvatelstvo a udělat novou přepsanou historii. Protože tady jim to už prosakuje - dokud se archeologové jenom učili v knih ty jejich vymyšlené teze, nějak to šlo, dneska mají ale spolehlivější metody na určování stáří a navíc si mohou přečíst kde co bylo objeveno na druhé straně planety a jakou metodou bylo odhadováno stáří. A hle, ono jim to nesedí...divný hmmm 🤣

A ještě největší bordel jim v tom dělá fakt že museli zkombinovat bibli a vědu - v bibli je popsán příběh o potopě světa, a kterou zažili lidé aby se to mohlo vůbec dochovat do spisů jako lidský příběh. V historických učebnicích o národech a počátcích civilizace jsem si nějak nevšimla, že by někde bylo popsáno zaplavení kontinentů, to historie pohodlně vynechala ale přesto se to v bibli dochovalo. prostě jim to dělá bordel a potřebují zase zresetovat historii.

To samý se děje jak nám tvrdí že už nemáme technologii na to abychom přistáli na měsíci. Jakože COŽE? Logika hadr. Takže před desítkami lety to šlo, a nyní už to nejde jo? A přeci se nám tvrdí jaké úžasné objevy děláme, jak se fantasticky vyvíjíme každým rokem rychleji a rychleji. Jak pro nás ty technologie a objevy pracují čím dál lépe. A neumíme udělat to, co údajně jsme dělali před pár desítkami let jo? Opětně snaha tady "převracet data". Protože ten technologický postup je dvojsečný - měli bychom logicky umět více, ale oni zároveň nepotřebují abychom viděli něco nového co je možná jinak než nám celou tu dobu vykládali, tak se raději řekne ten blaf, že už to neumíme. Krásný, a teď tu o červené Karkulce...


U příspěvku:Simulace mého vidění Galaktické federace na nebi
Kiki_ (Občasný) - 18.12.2022 > ma.ni.> 
pečený holuby do huby...však něčím se ty ovce nakrmit musí ne? v bibli se furt mluví o obětování beránka. Na to doporučuji literaturu od Jana kozáka, hezky rozebírá jak bible vlastně programuje že zlo je dobré a lidstvo by ho mělo vyznávat. Kdo se nezbavil programování z bible, tak ten na podobný kecy vždy naletí.

Tak co jiného lidem nakázat / naslibovat než další hromadu blbostí? _Ono se dobře láká hlavně na cukr, na bič nikoho nenalákáte. A pohádky o tom že někde staví pro naše líné prdele medBeds a kvantvý telefony se tak dobře a pohodlně poslouchá a čte...tak proč tomu nevěřit že?


U příspěvku:O ubíjející kosmologické hlouposti satanistů NWO, anonymů a o Stvořitelově znamení
Kiki_ (Občasný) - 18.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Tak za tohle co napsala, by měla jít do vroucího oleje. To má už úplně vyzkratovanej mozek nebo co? Tak ona na jednu stranu tvrdí jak nám tady "vládnou ti zlí" se zlou mimozemskou tajnou technologií a na druhou stranu dělá reklamu na čipy do hlavy, superčlověka a jak je to prospěšné pro lidstvo?

Prodělala mozkový potrat ne? Ať už se pár lidí nad jejími výroky zamyslí, vždyť je to strašný.




U příspěvku:Simulace mého vidění Galaktické federace na nebi
Kiki_ (Občasný) - 16.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Však já to myslela jako žert že se s tím nemažeš. Ale sama díky ověřování docházím k závěru že i když je lidem nabízena pomoc v rukavičkách, stejně jim to rozjitří věci v hlav a v těle takovým způsobem, že je pomalu jedno, jak moc jemně nebo drsně to je. Drsný přechod by možná byl milosrdenství, protože utrpení pro lidi kteří se v tom plácají se jenom natahuje.
Takže rychle nebo pomalu, postupně nebo nárazově, ono je to jedno, ten status quo je neudržitelný a ten jediný vlastně lidi skrze programy chtějí, ale to se nestane, takže oni budou blbnou při doslova jakékoliv výhybce. A za téhle okolnosti bych se taky přikláněla spíše k tomu udělat to jako při strhávání náplasti - prostě rychle ať už to máme za sebou.

Ono stejně, lidská mysl je polovina, a přesně - to jak má kdo zamořené tělo, je věc druhá. Spousta lidí ten přechod nedá vlastně díky tělu si myslím, i když myslí by to asi dala, to tělo je hodně limitované v tom co unese, obzvláště když je tolik zatížené. I náhlý energetický obrat je prostě zátěž na tělo.

Tak on ten nástup zpočátku byl citlivý - od roku 2012 do 2019 bych řekla, že ty nástupy tam byly a velmi jemné, člověk měl dost času si uvědomit o čem ten svět je a začít si to přebírat v hlavě. I když se taky považuju za šťastnou která mohla dospívat v té bublině 1980 - 2000, tak tyhle uvědomění ke mě taky přicházely ještě před covidmánií. A generace po nás dá se říci měla ještě otevřenější instinkt než my, ti to měli ještě jednodušší. Jenom ten, kdo se chytil do pasti počítačů, her a technologií v mobilech, ten si to sám ztížil.
Takže pomalý nástup byl, aby člověk mohl dělat "odvykačku" na systémové myšlení i bez těch extrémních scénářů. A teď už ten jemný probouzecí postrk nepomůže, teď už lidi blbnou takovým způsobem že už ho ani nezaznamenají. Proto taky souhlasím, už bude jenom drsná metoda.

U příspěvku:O ubíjející kosmologické hlouposti satanistů NWO, anonymů a o Stvořitelově znamení
Kiki_ (Občasný) - 16.12.2022 > ma.ni.> 

čr vydržela bez vlády jak dlouho? půl roku? rok? nevim jak na SK ale v mezičase tady vládli odborníci, takže to bylo spíše dobrý.
U příspěvku:O ubíjející kosmologické hlouposti satanistů NWO, anonymů a o Stvořitelově znamení
Kiki_ (Občasný) - 16.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


https://www.youtube.com/watch?v=JjEazyg871Y

Jo, tohle je plus mínus můj pohled na věc - proto říkám že některým světluškám to dává smysl ta bible, protože nějaké pravdy tam jsou, ale řečeny někým jiným, v jiné době a s jiným nábojem toho poselství
židi by měli zaplatit za uzurpování autorských práv


https://www.youtube.com/watch?v=v9ty4wnmsNE


U příspěvku:Simulace mého vidění Galaktické federace na nebi
Kiki_ (Občasný) - 15.12.2022 > DELTA 2> 
👀 to jsem si musela jít normálně vygooglit o čem to mluvíš, že o pádu ženy nevím. Polovina věcí jde dost mimo mě, protože jsem telku střelila dokud o ní jsou zájemci, až je lidi budou nasraně vyhazovat z oken tak už jí neudám 🤣. Ajo, koukám novodvorská, tam to znám. Tam je pracák a socka už mnoho let, tedy ale dříve to bylo v té nízké jednopodlažní budově.
Ty kráso, no tak to je tedy něco. Upgrade, no jo, z prvního patra se lidi ani neškrábnou. To už rovnou mohou zpřístupnit Nuselák, pokrytci.

A věříš že občas se potutelně culím nad myšlenkou, hodit přesně na taková místa takovou malou energetickou vysokovibrační bombičku by bylo docela fajn? Takovou lehkou čistku až na dřeň, co by to v tý hmotě udělalo. No je mi to jasný, polovina lidí by se z toho zvencla. To si ověřuji už na maličkostech že lidem pak solidně šíbne. Ono je to možná už docela jedno - jestli nízký energie nebo vysoký, lidem z toho hrábne tak či onak jak to zjišťuji. Na vysokých energiích jsou lidi schopní zmagořit jenom trochu jinak než na těch nízkých, ale v zásadě to dělá stejný bordel - lidi z toho blbnou.

PřilítliMimozemšťani by to určitě taky ráda viděla, co by to udělalo, že? 🤣 odhaduji že jenom v trochu jiném měřítku - celosvětově a pořádnou atomovou šupu. Ta se s námi moc nesere v tomhle ohledu. Rovnou uvařit ve slunečním záblesku 🤣. Mě stačí jenom koukat když se hranice posune o kousek, jako když se cvrnkaj kuličky, i z toho lidi cvokatí a to mají daleko víc času se přizpůsobit malé změně. Kdyby vážně přišel záblesk, tak je to akorát upeče. Mě by to rožnilo asi pěkně taky, už teď se občas připejkám a to si pro to jako cvok chodím dobrovolně. Ale pak mám čas se zase trochu vycentrovat a přizpůsobit.




U příspěvku:O ubíjející kosmologické hlouposti satanistů NWO, anonymů a o Stvořitelově znamení
Kiki_ (Občasný) - 15.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


No, říkám to jenom jinými slovy, ale jo, absolutní souhlas!
U příspěvku:O ubíjející kosmologické hlouposti satanistů NWO, anonymů a o Stvořitelově znamení
Kiki_ (Občasný) - 15.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Hej, já to takhle generalizovat klidně budu, protože souhlas - otroctví se akorát trochu změnilo koncepčně ale nezaniklo úplně. Otroci si nyní jen neuvědomují že jsou otroci, to je celé. A že máme stroje - přesně, kolik z toho je zásluhou lidstva? A důkaz toho že otroctví zmizelo přesně v době, kdy už lidstvo začínalo mít tu technologii aby otroci nebyli potřební... no to je prostě důkaz že to bylo načasováno.
to celé s duchovnem nemá nic společného, je to jenom nějaký technologický plán, nebo plán vývoje technologií pro veřejnost. Teď se taky náhle vynořují všude záhadné články o novém objevu čisté energie. Jaká to náhodička že? Ale už musej začít s instalací těchto strojů - dokud žijí lidé kteří to ještě umějí instalovat, než to pochcípe. Pak už se to může jenom udržovat a to bude sranda.

Tedy o nějakém "etickém vylepšení" skrze bibli bych vážně asi polemizovala. Ono je až citelně vidět v dnešní společnosti, že prakticky nic nedonutí lidi zvednout prdele a začít nějakou vlastní revoluci, ani sametovou ani žádnou jinou, pokud NWO neurčí nějakou loutku za kterou se ten dav potáhne. To samé určitě probíhalo i kolem války o otroctví atd. Lidi asi takhle samovolně nefungují, zato loutkaři moc dobře vědí jak dělat obraty v listech historie - chtějí-li obrátit list a psát novou kapitolu, nejdřív udělají ve společnosti tu správnou náladu, pak vychovají nebo vypěstují nějakou loutku, nějakýho krysaře, loutkovodiče za kterým se potáhne dav a kterej zburcuje tu změnu ve společnosti. Ale protože vidím jak lidi dřepí na prdeli ještě i teď, když už je po covidu, tak je vidět jak se neumíme semknout a nastolit změnu samovolně - když se společnosti nenastaví nějaký krysař, tak se společnost plácá ještě i když ta vlna covidová je už dávno v trapu a vůbec jim nedošlo že to byla ta chvíle, kdy se měli samovolně zvednout a nečekat až jim někdo předhodí zase nějakýho Havla. A taky je vidět jak "daleko" to dotáhnou lidé kteří by chtěli vzejít z davu a vést, ale NWO jim to nedovolí - no však prezidentské volby tohle skóre podporují. Nějaká blond čaputka Nerudová vypěstovaná v kravském nálevu se vyloupla z kdovíjaké prdele a má desítky tisíc hlasů že bez problémů projde do voleb jo, a těm co jsou z lidu, nasbírali podpisy nějakým zázrakem to jenom prostě neuznaj a šmitec. A tu krávu před dvěma lety nikdo neznal pomalu, tak kde vzala takovou podporu?

A však to je taky v programování bible - čekat na spasitele. Kdyby se v tý slaďoučký bibličce furt nezmiňoval důraz na to, že nás někdo příjde spasit, tak lidi na nikoho ani nečekaj a uměli by jednat sami za sebe, také by neodevzdávali moc do rukou někoho jiného.


Mě by spíše vážně zajímalo, jak by lidstvo vypadalo, / se chovalo, kdybychom tu nikdy žádnou bibli neměli. Kdyby programování, které známe z téhle knihy srágor, společnost prostě nikdy neměla naprogramovanou ani v mozku, ani v krvi. Byli bychom schopní vidět celistvý obraz? Protože bible nás učí se nípat nad podružnýma blbostma. Byli bychom schopní posílat kdejaké nájezdníky a uzurpátory hned u dveří do prdele? Asi ano, protože by nikdo neznal heslo "nastav druhou tvář". Neznali bychom spasitelský komplex, ani komplex sebeobětování - i tohle by bylo zajímavé. Protože ezo spasitelky jakou taky solidní poskoci pekla, dělají víc bordelu než užitku co se svobody vůle týče. Sebeobětování za někoho jiného, to asi taky není ok - vidíme to v partnerství jak si lidi šlapou po štěstí i vlastním charakteru, nebo i duši, jenom za účelem uspokojení malichernosti toho druhého. Tady nikdo nezná kompromis formou WIN - WIN, jenom formou WIN - LOOSE, nebo že ztratí oba - prostě heslo "nebudu mít já, tak nebudeš mít ani ty".
Proto si myslím že bible naší společnost nenaučila nic dobrýho.

U příspěvku:O ubíjející kosmologické hlouposti satanistů NWO, anonymů a o Stvořitelově znamení
Kiki_ (Občasný) - 15.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Tak Bibli jsem se taky vyhnula obloukem, jen jsem měla to štěstí / smůlu? že jsem měla kamarády kteří to studovali, podobně jako latinu atd. no brali to hodně do hloubky takže jsem se s nimi o tom docela bavila. Jasný, I tihle šprtálisti si uvědomují, že současná bible už je ztracena v překladu, a nejen samotným jazykem ale i napříč opisováním, zkrátka a dobře že byla mnohokrát "přepisována" - zatímco oni to omlouvají tím že byla blbě opisována, blbě přeložena...no my víme že se tam věci vyměňovaly spíše schválně.

Pro ně se dalo prý najít i mnoho "moudrého" v těch tezích, no když jsem jim pokládala logické otázky kde vidí tu moudrost při popisování vražd, incestů a jiných brutálních činností kterých je tahle pohádka na dobrou noc plná, tak dokázali ze sebe občas vysouknout nějakou morální poučku která působila jako náplast na vyhřezlý střeva. Tak je jasný že tam nějaké to programování skrze poučky je, jinak by v kostelech neměli o čem kázat. A je tam občas trochu i vidět, že tam prosakuje ta vědomost si těch vyšších principů, vesmírných zákonů nebo jak věci fungují, to kniha ale v zásadě nevysvětluje, odklání od toho pozornost. Proto i spousta ezo světlušek v té bibli vidí nějaké relevantní věci, samozřejmě že tam jsou - protože to psal někdo, kdo si byl těchto věcí vědom, ale zbytek je tak nabobtnaný, že od toho opětně odvádí pozornost na nesmysly a překrucuje to tak, jak to má programovat lidstvo. A opět, kdo neví, pro koho a za jakým účelem to bylo napsané, ten to tam neuvidí, proto i ezo světlušky tam vidí dobro.

A došla jsem k závěru, že rozebírat tyhle věci s někým, kdo studoval latinu se zlatou lžičkou v prdeli a je přesvědčen, že on je chytrej protože to VYSTUDOVAL, nemá smysl. Tomu totiž nikdy nepřiznali pravdu, za jakým účelem to bylo napsané a proto se motá v tom filozofování jako Jarda Grűnwald když si šlehne tabáčku a převaluje různé významy slov sem a tam. Takovým pohledem se ta bible na školách učí, studuje a přebírá zprava zleva, hledá se tam moudrost v podružnostech.

Proto není možné se s těmito lidmi bavit nezaujatě, už jim bylo ukázáno jak to mají číst a interpretovat a jejich programy dvacetiletého biflování striktně zakazují jakoukoliv jinou interpretaci a běda tomu kdo se pokusí jim to nabourat, toho by sežrali a ukamenovali argumenty, jsou na to dobře cvičení převracet ty teze sem a tam - jako Jarda, ten si vždy obhájí svůj pohled na věc, protože to celé otočí skrze zdánlivou pravdu. A že se motá nad detaily to mu uchází. Na bibli se lidi prostě dívají lupou - kdežto ono je nutné udělat odstup a podívat se jaksi z dálky, z nadhledu, z toho pohledu vyšší dimenze, jako ta bytost co to psala. A ona to dělá celá věda, místo toho aby vzhlížela nahoru, tak se dívá stále víc a víc dolů - víc atomy, víc přibližovat víc a víc se nimrat ve struktuře papíru. Ale když se ty fraktály zjednoduší a podívá se zdálky, tak je bible vidět v úplně jiném světle. Proto jsme multidimenzionální, ale neumíme to používat.

A bohužel, křesťani jsou naprosto alergičtí na nejlogičtější námitku - v USA nebo i jinde na světě, je to nejrozšířenější kniha i víra, tak jaktože se to na světě podepisuje že žijeme ve stále větších sračkách? Logicky, čím více lidí v to věří, by přeci mělo být větší dobro ale ono se to neděje, spíše naopak. Jak to vysvětlit? V USA není taková svoboda jako u nás že nám to necpali do výuky, tam to do těch lidí perou prakticky od chvíle kdy je přestanou kojit. Na bibli tam přísahá každej lhář. V Polsku to pojímaj taky sportovně - všichni jsou pobožní až na půdu, když se jdou zpovídat, ale pak doma se chovaj jak hajzlové protože věří že zpověď je očistí a cajk, zeptejte se polských nanynek jak to berou, věděj že to jsou krávy, bezostyšně se kurvěj, rozvracej klidně manželství a co, pohoda ne? Se vyzpovídaj a mohou jít hřešit dál. Svůj hřích přehoděj v kostele na kněze jak horkej brambor a maj vystaráno. Proto tam taky furt choděj, vyprat špinavý prádlo, je to pohodlnější než se poučit a nebýt hajzl. Některým to prostě vyhovuje, bejt tupej jak tágo a chovat se jako zločinec. Mafiáni jsou taky pobožní (což mě vždy fascinovalo, jak nám tohle kultura taky cpe). A taky je podle toho energie Polska cítit - před pár měsíci jsem na pár desítek minut překročila čáru a hned jsem zase mazala zpátky k nám. Tam se nedalo dýchat, samotná energie té země, toho národa, je jako kdyby tam už pobývaly jenom nějaké zdechliny, zombie země. Divim se, že tam s tou energií vůbec něco roste, mě ty energie vůbec nepřipadaj slučitelný se životem.


Tak tady je asi něco celosvětově blbě ne? Ta kniha asi nefunguje tak jak si jí lidé interpretují ...

Až nám bude zima, chtělo by to udělat vatru z biblí. Nebo jako trhací kalendář na suchej záchod. Stejně je to kniha na hovno...

U příspěvku:O ubíjející kosmologické hlouposti satanistů NWO, anonymů a o Stvořitelově znamení
Kiki_ (Občasný) - 15.12.2022 > Kiki_> https://www.clovekavira.cz/detail-galerie/e2a23425-e68f-4c9b-ba2b-cb9976aca778

No jo, že mě to nepřekvapuje... hezky vlaječka EU a jedééém...
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter