Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 27.9.
Jonáš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:NWO skrze Křešovou a Aurorana dokazuje, že mimozemská otázka je důležitá
Kiki_ (Stálý) - 4.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Jo a to jsem zapomněla zmínit, že Ava začala panikařit na FB :

"Ráda bych si udělala bankovní účet Příznaků transformace někde mimo v Česku působící banky, abychom mohli třeba platit kartou náš STREAMOVACÍ program (Streamyard USA) a poplatek za zasílání newsletteru našim 12000 diváků (ecomail ČR) i kdyby zkolabovaly všechny banky tady. Máte někdo nějakou kartu mimo tyto základní struktury banky FIO, Spořitelna atd? Může mít člověk bankovní účet ve Švýcarsku nebo? PROSÍM O RADY. Chci zabezpečit chod Příznaky transformace v plné šíři dokud to půjde i kdyby se zhroutil bankovní systém.
PS: dneska co jsem to začala zkoumat protože mi najednou nešlo zaplatit kartou poplatek za ten program na živá vysílání. Najednou tam změnili nějaké regule a byl s tím velký problém. "

Jasný no, hledá řešení, ale také jí tam pár lidí napsalo - ne přímo u ní ale u těch kteří tu její zprávu přeposílaj, že když krachne celej systém tak je to fuk u který banky to je. A stejně jí pak nebude vysílání z příznaků vydělávat, lidi jí nebudou sypat za svíčky a mýdlíčka a korálky když budou rejt hubou v zemi... strach o to, že si nebude mít "kam uložit peníze" asi není zrovna na místě.


A to je právě ono - na jednu stranu předpovídá že dostaneme do pár let volnou energii a na druhou stranu hledá kde by si založila účet u banky - ty předpovědi to je jak když na ránu nasypeš cukr (asi se ti uleví ale ránu to nevydezinfikuje) a hlavou vymýšlí kam uložit peníze, které patrně nebude mít nebo které nebudou mít hodnotu. To hlavou nevymyslíš.

"telekineze a teleportace" - lol, asi stejný co v půlce léta tvrdila že brzy převibruje do 5D, že už to úplně cítí... že jí lidé nebudou vidět... A to je přesně to, jak se lidi cpou do těch vysokých vibrací za každou cenu, jak to tady "táhnou" kupředu... a zároveň už ztrácí ten kontakt se Zemí, že jsou přesvědčeni že už to cítí, že se za chvíli rozplynou v té své lásce a ti zlí je prostě neuviděj, ano to je únik, a je to první známka toho že to člověk psychicky nedává.

Nemyslím si že by byla uplacená, ale zmanipulovaná může být, a taky může být už dost mimo jenom svou vlastní vinou, že se věnuje věcem na povrchu, však ona má spoustu věcí taky nastudovaných - podobně jako Rouran... karty, kamínky, tohle všechno ona "studovala" než si udělala semináře aby z lidí tahala prachy... Tak není divu, že to s ní takhle mlátí. Však, kdo dělá tolik vysíláních a furt se věnuje nějakému svému veřejnému renomé, se nemůže divit že nemá čas pracovat víc na tom, aby neujížděl ze strachu někam támhle do pangejtu. Věnuje čas vlastně víc příznakům, a pak tam plácá cosi o poselstvích a když už se věnuje něčemu bokem, tak strachy vymýšlí jakou banku zvolí pro svůj účet. Jasný, jedna věc je jít si opatrně něco zjistit atd. být připraven. Ale tyhle dvoje absolutně protichůdný tvrzení prostě ukazují, jak to s ní jde odezdi ke zdi. Hlavou vymýšlí něco co vymyslet nejde, a pak raději uteče ke korálkům, věštbám a jde si hrát na to že je už jednou nohou v 5D. To je definice úniku před realitou.




S tím Ruskem a propagandou máš naprostou pravdu - že to bylo nahrazeno propagandou čistého Praslovanství atd. A pár lidí už u nás před tím taky varovalo, že se toho nemáme chytat, že to sakra není pro nás, že je to zase pro rusáky tohle stavěný. Ono to sem prosakuje a chytají se toho samozřejmě rusofilové a masmédia a každý kdo se jen trošku zajímá o slovanství a jenom ho nezaujatě zkoumá, je hned zastánce Rusů a propagátor. Ono bohužel, Rusové mají ještě nějaké zdroje které nejsou úplně zničené nebo zabavené a odvezené do Vatikánu, tím to je, ale nesmí se to zase přehánět a znásilňovat že hned zase "první národ" atd. A v dobách války se snaží ty rusy vždy stmelit podobnými hesly takže o to víc se nyní tlačí na pilu, aby se vzedmula v nich ta síla to slovanství v sobě ubránit. Na jednu stranu to dělají dobře, ten národ je vážně pak stmelený i když jim to do hlavy nablije někdo s trochou větším přítlakem než by se mělo, ale pak samotná ta země, samotný národ stmelený v jedno, vyhodí jakéhokoliv hajzla který jim překročí čáru na mapě. TOHLE bychom si měli vzít, a aplikovat na naší krajinu, a ne se přidružovat k nějaké jiné, nakonec každý stejně stojí pak sám za sebe - jako národ, i jako jedinec.
A být bráni jako rovnocenný partner na mapě, ne nějaký pohůnek pod někým, ne se furt někomu schovávat pod sukně a brečet ať nás spasí. Je dobré se inspirovat JAK TO ONI DĚLAJÍ ale aplikovat to po našem u sebe, ne hned utíkat na východ "protože tam se jim to daří udělat, my to bez nich nezvládneme"...


U příspěvku:NWO skrze Křešovou a Aurorana dokazuje, že mimozemská otázka je důležitá
Kiki_ (Stálý) - 4.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Jo zrovna po dlouhé době jsem koukla na tohle vysílání s Avou a facepalm po celou tu dobu. Top je přesně jak jsem psala - neuzemněný lidi co si trochu čichli k třetímu oku a už mají tendence tady všem dávat poselství. Jak vysvětlovala, že dělala jen nějaké vysílání pro ten svůj soukromý klub a pak cítila potřebu se podělit s tím co jí tam vyšlo se všemi ostatními - no jsme doma.

Tihle lidé - věštci, proroci a nevim co ještě, by si měli uvědomit že jsou jak noví hlasatelé televizních novin pro probuzené. Podobně jako novináři v mainstreamu skrze ně může být podsouváno nějaké utěšující a bláznivé poselství pro sice trochu chytřejší ovečky, ale stále je to stádovitost pokud někdo cítí potřebu důvěřovat všem těm prorokům okolo. Dary na nás sype planeta i Vesmír ale v podobě jiných energiích než na kterých si uvaříme jídlo. Může tím být myšleno něco naprosto jiného - třebas podpůrná energie ze slunce takže osobní interpretace nějaké Brožové že dostaneme volnou energii ty tzv cukřenky nažhavý tak, že se z té představy málem udělají, sednou si doma se založenýma rukama a budou si říkat že je to fajn, že pomoc je už na cestě, že jim Trumpetka a Mlask rozdají kvantové mobily a bude to cajk. Bravo Avo...

Ne, tak buďme k ní shovívaví, té chuděrce už klepe podzim života na dveře, takže se nemůže dočkat, je unešená z té představy aby to stihla ještě všechno zažít. To, co predikuje je z větší části její zbožné přání než vize. Fakt, že ona je "vůdcem" příznaků transformace a musí si udržovat "náskok" před publikem jí už dohání. Měla by si dát pauzičku a trochu se srovnat, ale evidentně to neudělá protože jí to živí, to je ten průšvih práce na volné noze, nelze prakticky našetřit dopředu na nějaký oddech když to člověk potřebuje, musí to tlačit pořád dál aby to sypalo. V poslední době je vidět jak vymýšlí nové způsoby výdělku, obzvláště jak staví dům atd. to jim taky něco zbaští a to jsou bezdětní...
Kombinace toho, že nemůže jen tak na pár měsíců "zavřít krám" a také toho, že má pocit že musí být napřed před svými diváky, se na ní už prostě podepisuje, řeší to tak, že není ve svém středu, že se přiklonila moc nahoru - prostě si ulítla, protože tam nahoře jsou lepší pocity a je ten dojem že s růžovejma klapkama na očích se těžké časy lépe přežijou. Bohužel ale přitom bude vydávat poselství která vlastně mají uklidňovat jí, ale bude to to samé, jako když by vám vyprávěli v televizi o covidu a jak jsme to zvládli díky očkování. Není v tom žádný rozdíl, zase opětně ukolébavka na uspání.
Taky je dobrý paradox fakt, že lidé kteří si ulítnou, dost často dostávají v poselstvích dlouhodobě výrazná a tvrdá varování - která jsou určena jim osobně, to všemožní průvodci atd. většinou volají po tom aby se ten člověk uzemnil, aby viděl, jak se to kolem něj v osobním životě šine do prdele když on to nechce vidět. Když jsem byla nejvíc ulítnutá, tak mě nonstop chodily karty typu ďábel, meče, zloděj atd... byla to nakonec velká pravda, protože se mě snažili upozornit, že mě okrádají, což jsem v té době nechtěla vidět. Takže pokud tohle bude cukřence Avě taky chodit, není to nějaká globální predikce pro lidstvo, ale pro ní osobně. Zrovna kartám je někdy i fuk jakou pokládáte otázku, poví to, co chtějí, někdy se můžete ptát 4x a ony odpovídají na úplně jiné téma, protože máte zadřený mozek, ptáte se na nevýraznou hloupost ale váš vlak se řítí do propasti a někdo má pocit že vás musí varovat.
Prostě brát Avu a její karty s těžkou rezervou.

Jinak díky že udržuješ přehled co u ASK nového, to já si ráda přečtu tvůj koment než abych už vyhledávala jí. To je fakt poděs. Je dobře, že jí lidé píšou, kéž by se ublokovala až k tomu že si blokne celý internet. A tady je vidět - že Ava se sice od ní distancovala (ne tak viditelně jako k Válkový), ale přesto Ava začala razit predikci že dostaneme volnou energii, když se vlastně furt nic neděje co se týče kontaktu, odhalení atd. Teď jsou obě jak na jedný lodi - povzbuzují že budem mít gesaru ale každá jinou řečí, jak fikané. Jednu uplatíte a vydíráte, druhé nasadíte pravděpodobně něco do biopole, nějakou frekvenční zprávu atd.


U příspěvku:Pracičkovatý díl porno kauzy anděla z Prackovic Andrey Svobodové Křešové
Kiki_ (Stálý) - 27.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Ano, tak jsem to s tou fackou i myslela. Mě nefackovali fyzicky, jen mě posadili ke stolu a položili mi otázku a v tu chvíli prostě uvědomění, které jsem ani nezpochybňovala...prostě to dozrálo samo, pak stačilo jen ťuknout do tématu a došlo mi jakou to dělám blbost.
Akorát problém je, že kdo tam tak nějak nedozraje, tak dávat mu jakékoliv facičky, kopance, sprchy nebo čočky nepomáhá, dotyčný si zarputile ten svůj bludík hlídá, hýčká, brání...doslova jak agent matrixu. Proto pro mě ulítlost k duchovnu není v ničem jiná, jako když je člověk zarputilý zemák, ateista, hmotňák, a dokud řeči o některých faktech nedostanou deset razítek od vlády, vědců a nepodepíše to sám prezident, tak to pro něj neexistuje... tyhle lidi nepřesvědčíte o zážitcích mimo tělo ani mimosmyslovém vnímání, stejně jako ulítlé nelze přesvědčit, že velebí vlastní bludy posypané třpytkama, a že pravda je opravdu uprostřed. Existuje obojí, a platí obojí, hmota i jemnohmotno. Hmotné není nadřazené nehmotnému a nehmotno není nadřazeno hmotě, je to obojí stejné, oboje je energie. Tohle hmotňákům ale žádnej vědec neorazítkuje a nebude jim to cpát před nos, zrovna tak jako tomu nebude přikládat důležitost někdo, kdo se odpojuje od Země, hmoty, a pluje si na růžovém obláčku a prdí jednorožce a duhu a bulí, že je z plejád a že sem nepatří a chce domů.
V tý hlavičce si tu rovnost hmoty a nehmotna musí už každej nastavit sám, udělat si tam priority i co bude brát rozumem a co srdcem.

A že Grunwald nepoložil tuhle svou teorii před ASK? 🤣 Ta naočkovaná od rourana by mu to vysvětlila chudáčkovi...

Tak je pravdou, že ta metoda funguje - pokud si člověk v sobě vyléčí důvody, proč se na něj chytá určitá bytost / entita / parazit či co... zkrátka oni se za něco v nás musí zaháčkovat, když zjistíme, kde jsou ty naše spínače které jim tohle umožnily, a nastavíme si je na "tady se už nechytáš kámo, tohle jsem si pořešil" tak je pravda, že takhle přestávají na lidi lést třebas přisedlé duše nebo astrální larvy.

Je také možnost že to Jarda myslel jako když se člověk napojí na pole Jednoty / jednotného vědomí? teoreticky by to pak ale nemohl nazvat bludem, v jednotném vědomí by sice platilo, že "my jsme i oni", protože všechno je vším a celé stvoření je jedna bytost, Vesmír je fraktální propojená existence všeho ve všech atd... ale pak se nedá druhou část Jednoty nazvat bludem vlastního vědomí. Dá se akceptovat, že existuje, že má své prožitky, že je to jiná bytost a že hluboko uvnitř jsme spojeny skrze to, že pocházíme z jednoho nejvyššího zdroje. Ale to se bavíme právě o té možnosti, když víme, že na druhé straně je existující bytost, a ne že si jen myslíme že neexistuje. Je ale dobře, že tuhle otázku vůbec otevřel, protože někteří lidé by mohli přestat mít stihomana a začali by konečně řešit, proč mají v palici tak nastláno. To je jak s tím Radkem, když se mu něco dělo v hlavě a hned to šel vytroubit do světa, kde člověk slyší jenom jeho dojímavé minutové popotahování soplu. A odpálilo ho poselství, které je na youtube zveřejňováno prakticky dnes a denně - typu "jste vzácné silné bytosti, věřte si, spolu to zvládnete"
Někdo, když se dozví o přisedlíkách, tak najednou za všechno v jeho životě může přisedlík, za nic si nemůže ten dotyčný sám? Přisedlíci na něj lezou..protože lezou, a způsobují mu to či ono. Takovým lidem je vážně lepší říct "kámo, není to přisedlíkama, to ty máš v hlavě bordel, přisedlík je až následek, ne příčina".
Takhle to možná myslel?
Je jasný, že u něj to možná takhle z velké části fungovalo, protože on jel v hodně drsných věcech, takže je možný že si všechno špatný ve svém životě opravdu vyfabuloval drogama. Co jsem slyšela, tak někteří experti zkoušeli říznout několik drog do jedný lajny, nebo já nevim jestli si to rovnou píchali, to byla prej móda ale to taky musely bejt stavy... jedna droga vás naspíduje, druhá vás chce uspat a uvolnit astrální tělo, a vy si dáte obě naráz... tam se nedá mluvit už o tom že by ho navštívili bytosti které si chtějí promluvit "vážně". Člověk po takovéhle zkušenosti pak zákonitě spekuluje o tom, jestli jsou některé věci výplodem jeho fantazie. A zpětně se musel dávat dohromady hlavně tím, že si přiznal, že ty projekce má jen on sám v hlavě.

O tomhle se nedávno podobně zmiňovala i Ava když mluvila o věštcích, channelerech a jiných tady "načítačích" toho co bude... že vlastně nikdo z posluchačů těch jejich keců neví s jistotou, v jakém rozpoložení se dotyčný kam napojoval, a jak moc měl sám sebe pod kontrolou, nebo jak moc dotyčný vůbec umí si určit hranici, kdy cítí něco vlastního a kdy cítí něco z vnějšku. Napojoval na nějaké informace, vědomí, akášu atd dneska umí s prominutím "každý kdo to o sobě asi tvrdí", ale někteří nýmandi se tohle učí ještě dříve, než se naučí rozpoznávat třeba sílu vlastního vědomí. Někdo může být obalený obyčejnýma přisedlíkama, pak si sedne na gauč a už jde předvídat budoucnost... těmhle lidem zobou z ruky senzacechtiví ezosledovači a kolik z nich si položí otázku, jestli dotyčný se vůbec umí zbavovat přisedlích duší, nebo pozná když ho ovlivňuje nějaká astrální potvora, zářič z NWO, nebo když se na něj napojí opravdu mimozemšťan? V tomhle má Ava vážně pravdu, že tady se taky ta přílišná důvěra v každého kdo tvrdí "já umím" zvrtává v následování falešných proroků. Každý v tomhle prostě jede na vlastní triko, na vlastní pěst, proto je to nepředatelné.

U příspěvku:Pracičkovatý díl porno kauzy anděla z Prackovic Andrey Svobodové Křešové
Kiki_ (Stálý) - 27.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
U těch "dramatických pauz" jsem měla to štěstí, že jsem poslouchala zrychleně, neumím si ani představit, jak je to reálně dlouhý bez toho zrychlení... Chápu, že to pro něj bylo něco zvláštního, ale v tu chvíli jsem si říkala, že je to jako když někdo nahrává nesvéprávného člověka proti jeho vůli v choulostivé chvíli, akorát že on " v záchvatu svěřit se celému světu" byl zároveň tím, kdo to natočil.

Někdy není prostě špatně, si sepsat, co člověk vlastně chce do éteru říct, párkrát si to přečíst, přehodnotit, a pak ještě trochu poodstoupit a podívat se, jestli to dává vůbec smysl, protože v jeho hlavě to smysl dává, ale nosnou informaci pro nezainteresovaného člověka to vážně nemá.


Je možné, že ta fáze "ulítnutí" teď vážně posedla naprosto celou ezo scénu? Copak ti "čerstvě probuzení", tam je to docela pochopitelné, ale ti řekněme starší veteráni by měli mít tohle už za sebou ne?

Je to jaks psala - spojení se Zemí i s Bohem, musí to téct obojí námi. A kdo není spojen se Zemí, se to bohužel projevuje často právě takhle - rozněžněné city, růžovoučké brejličky, všechno je znamení od andělů, všechno jsou poselství co se zlatem třpytí i kdyby to bylo hovno na cestě... atd.

Mimochodem, jakou má GF radu pro léčbu lidí kteří si takto ulítnou? 🤣 Můj tip je pár facek, protože to probralo mě. Jen se obávám že to budou právě ty facky od hmoty v podobě války, hladu, nedostatku... materiální nedostatek - prostě se ozve hmota aby se připomněla, že se jí věnuje málo pozornosti. A kvůli těm ezoslípkám od rourana si to musíme projít s nimi ne? achjo...



U příspěvku:Pracičkovatý díl porno kauzy anděla z Prackovic Andrey Svobodové Křešové
Kiki_ (Stálý) - 27.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
https://www.youtube.com/watch?v=F_69AeOKWf4

Kačenka - to byl tenhle Úkaz s velkým ú. Jooo to fakt byly blažené doby, chodil mezi námi znovuzrozený Ježíš 🤣🤣🤣 (ale pak šel makat prý někam do banky takže od té doby jsme jako lidstvo asi v hovnech)

Vesměs když se vypne video a jenom se to poslouchá, tak úplně jak když si zapneš studio Morava. Lidi si prostě jenom pletou, když se jim děje něco s emocemi, čakrami nebo se něco čistí, za nějaké poselství a pak to horentně musejí předávat někam dál. On sám Radek to tam řekl - že prostě má touhu se podělit se všemi.

Neubírám jim na té zkušenosti, je dobře že se to děje, ale lidi to prezentují absolutně šíleně a vydávají to za něco co není. Bohužel je blbý že tohle ani sami lidé v ezo scéně neumějí rozlišit a pojmenovat, a proto není divu že se tu tisíce lidí plácá od zdi ke zdi, nevědí ani koho sledují a proč. Nějak to s nimi "rezonuje" ale netuší že se v nich chvějí jen věci které mají s tím uplakaným světlnošem společné. Jsem prostě pro to pojmenovat, čím to skutečně je, a přestat kolem tohohle divadla srocovat lidi, hrát si na proroky, posly a věštce. Není divu, že lidé se vyflákají při channelingu s kdejakou neznámou bytostí, když neumějí dělat rozdíly mezi tím, kdy dostávají poselství a kdy se jim čistí nějaký trauma.

Duchovno nezavrhuji v té podstatě, kterou by mělo být. My ho tu nemáme nastavené správně, teprve ho vytváříme právě tímhle objevováním. Ale sakra, plno z nás už umí udělat rozdíl mezi posedlým magorem (rouran), porno-ulítlou vlezprdelkou hrající si na vůdce hvězdných semínek, obyčejnou ženskou která má jenom smůlu a růžové brýle a někým kdo mluví trochu rozumně a evidentně si něčím prošel a umí to i podat bez toho aniž by u toho bulel jak želva. S rozumnými lidmi s rozdílnými zkušenostmi by se měly dělat hovory, mělo by se dál objevovat další a další možnosti, ne chodit plakat za peníze za nějakou Kačenkou (jo v tomhle směru myslím přímo Radkovo studio morava), to ať si lidé pořvávají doma, tyhle emoce se stejně musejí vyplavit a vyčistit z planety, vybrečet si to je to nejméně bolestivé co by lidstvo mohlo potkat. Ale nevydávat to za slzy svatých a každou větu která tohle spustí za slovo Boží. Jak jsem již psala, dneska takový výbrek může spustit i infantilní video s koťátky.


"Pak si tady můžu zvěstovat kompaktní poselství, jak chci, ale nemám k tomu tuto nablblou posvátnou náboženskou auru, tak mám smůlu :-)" - přesně tak!

"Takže vidím jako řešení spojit se s GF a další duchovno už pořešit s nimi, protože oni nejsou zkřivení těmi žvásty, co tu do nás mydlili tisíce let Drakoniáni.
" - ano tohle by bylo taky řešení, až konečně dostaneme rozum, dneska evidentně ani 90% lidí v ezo scéně netuší, kdy si ventilují nějaké vlastní bolístky a kdy obdrží něco skutečně důležitého k předání.
Jinak by sem mohla přistát i klidně okřídlená selátka a naše ezo scéna si ucvrkne dojetím a prohlásí je za svaté.
U příspěvku:Pracičkovatý díl porno kauzy anděla z Prackovic Andrey Svobodové Křešové
Kiki_ (Stálý) - 27.9.2022 >


Jinak, studio Morava Radek - ten mě teď fakt pobavil. Natočil dvě videa, jedno se jmenuje Technika u které si temnota stěžuje samotnému Bohu, aby zastavil světlo v jejím šíření - THUIK - to jsem poslouchala extrémně zrychleně a stejně chci vrátit zpátky ten čas co jsem tomu věnovala...plkání plkání plkání... spousta rádobydůležitých keců. Normálně ho neposlouchám ale zaujal mě titulek. Na konci se hlavní pointu ani nedozvíš, protože je to utnutý, řekla jsem si OK, posloucháš to pro nic a opět to bude někde v placené sekci, fakt nezájem, tyhle věci nekupuji když mě člověk neumí přesvědčit že skutečně má informace které jsou natolik převratné že by mi to za to členství stálo.

Druhý den z něj vypadlo další video s názvem Temnota nechce aby jste to slyšeli ne ne nechce a dělá pro to vše!!!!!!! - s tím že se mu vypnulo nahrávání zrovna v okamžiku kdy to chtěl sdělit. To si pusťte a připravte si kapesníček... 🤣 takový doják, on tam pustí nějakou ženskou která jim předala opětně nic neříkající vzkaz na nějakém jejich semináři. A úplně mě přitom napadla myšlenka "Kačenka archanděl Gabriel, Ježiš nevim kdo" stále žije??? 🤣🤣🤣 fakt jsem měla dojem že je to ona... vzkaz typu "nevzdávejte se, dáte to," a on to dává na internet jako kdyby tato slova měla spasit svět. s tím že je to univerzální návod který nechtějí temní abyste slyšeli... LOL 🤦‍♀️ ne to je fakt moc tohle.

Pak tam ještě plká o nějakém svém minulém životě, kde jsou dlouhé dojímavé mezery kde je slyšet jak popotahuje. Úplně jsem si řekla - ať to vypne a jde se vybrečet do polštáře. To jsou mi světelní vůdci, co si v éteru větrají svá srdíčka . Jako jsou to soukromé věci, nikomu to nic nedá, tomu může rozumět jen ten člověk ve kterém se to odehrává. Jasný, něco se mu otevírá, něco se mu čistí, ale to je jeho záležitost, pokud to chce s někým sdílet tak jedině se svými přáteli, rodinou, ale proč to dávat takto na internet? Takových balastů o ničem je fakt strašná kupa a bude super, mít celou youtube scénu zadělanou názvy videí o převratných věcech a v nahrávce člověk slyší soukromé popotahování někoho komu se zrovna něco otevírá. Nevysmívám se, ale z praktických důvodů, kdyby bylo takových videí na české scéně tisíc a mezi nimi jen jedno které má nosnou myšlenku která je 1000 000 + a OPRAVDU přinese převrat v životě každému kdo by to zaslechl, kolik lidí najde takové video? Po deseti ufňukaných videích přestane každej hledat... tohle je prostě o ničem. Chápu, že se kdekomu tady otevírají bolístky, čistí si to, atd. Taky jsem to dělala, a děkuji všem duchovním strážcům kteří mi nedovolili tohle předvádět někde veřejně, protože jiným lidem to stejně žádnou hodnotu nepředá.

Není to nic hodnotného, neplést si poselství s hodnotným nábojem s něčím, co jenom soukromě vzbudilo v člověku nějaké čistící procesy. Nejedná se o nic senzačního, dneska kdo se čistí přirozeně energiemi, toho rozpláče i video se šťěnátky a výsledek je stejný! Takže poprosím, nedávat k tomu nápisy o jak převratné záležitosti jde, že to je univerzální a zázračný návod atd. NENÍ. V tu chvíli jste jen rozněžnělí, něco se vám čistí a to je vaše soukromá záležitost. Nahrávek a videí o tom jak někde někdo tvrdí, jak jste důležití je milion a samozřejmě že vám to připadá důležité, ono v tu chvíli také je - pro vás, protože potřebujete tohle slyšet, celý život vám nikdo neříkal že důležití jste, takže teď když vám to někdo řekne, tak vás to rozbombí. Ale tohle si můžeme říkat i normálně, bez epických nápisů, bez falešné reklamy na zázračný všelék pro celou společnost. Je třeba umět rozlišovat, co ven vysílat a co ne - copak tady toho balastu s nulovou informací nemáme už hodně? Dezinformací je strašná spousta, nepřidávat! Pak se toho chytají andělíčkáři, rouranisti, andrejofilky a předkládají nám, že poslouchat růžová slova od rána do večera je to pravé duchovno.

Však pomyslete, pověstná Kačenka si otevírala své srdíčko před desítkami lidí kteří platili za vstup a nešlo přitom o nic jiného, než léčení nějakého jejího vlastního traumatu. To, co "předala" nikoho nikam neposunulo. Protože taky nemělo nikoho nikam posunout, bylo to JEN A JEN JEJÍ.
Pak nemáme všichni jít ekonomicky do háje když platíme za vstup nebo za video kdekomu, kdo si zrovna fouká na bebíčka. Je lepší si zaplatit lidem, kteří si tím už prošli a nemusej tedy na pódiu předvádět scény očistné pláčem. Nehledě na to, že spousta lidí ještě když vidí takového člověka, tak od něj ten balast přebírají! Ano, to se také děje, soucítíte s člověkem kterého něco rozbrečí natolik, že si to do sebe vtáhnete. dokud neumíte s tímhle pracovat, tak se nežeňte prosím za každým bláznem který má tendenci se veřejně předvádět když na to ještě není ready. Je totiž plno lidí co si zfouknou jeden dva semináře, naroste jim ego a jdou hned zakládat vlastní kanál nebo rovnou školu duchovna. Co vám takový člověk asi opravdu předá? divadlo které vás vrcholně dojme, ale to si rovnou můžete zajít do kina, nic hodnotnějšího než to představení to není.
Tihle lidé zakládající vlastní kurzy obratem, navíc sami uvíznou v té pozici "jsem léčitel, jsem guru, jsem čaroděj" a pak nemají tendenci sami na sobě dál pracovat, něco dělat, posouvat se dál, protože za nimi už chodí banda zbožně hledících fanynek a to jim dodává na pocitu že už mají všechno zmáknutý.

Pak nemá být na české ezo scéně bordel.



U příspěvku:Pracičkovatý díl porno kauzy anděla z Prackovic Andrey Svobodové Křešové
Kiki_ (Stálý) - 25.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Tak mě depopulace přijde normální - ne v tom ohledu jak to bere NWO, a že i přímo se určí počet přeživších a musí se do toho vejít skupina kterou si sami určíme... to fakt ne. Na konečném počtu nezáleží, hlavně když odejdou nenapravitelní degeni.

Však, v přírodě ty degenerované taky skupina zvířat neprotěžuje, nedělá jim spešl místo ve společnosti a už vůbec z nich nedělá vůdce smečky / stáda. Nechaj je někde za sebou chcípnout nebo je i vyženou.

Před lety, když bylo ještě považování za anomálii v DNA jenom teploušství, a uváděly se 4%, tak jsem fakt věřila, že je to degenerativní proces v lidském druhu. Dneska je to norma, podobně jako pedofílie, máme nevim kolik pohlaví, to se snad už nedá ani spočítat natož vyjmenovat a doslova se tvrdí že každej pátej člověk na světě má jiné pohlaví jenom nepřiznané - a tohle už není ani přirozený vývoj, to se jen kultura a NWO snaží naprogramovat, vsugerovat skrze kulturu. A lidstvo to příjmá, ještě jim děláme místo ve společnosti, tolerujeme, doslova je vyzdviháme jak jsou odvážní že nechají už od kolébky přeoperovávat své děti na jiná pohlaví... někteří lidé se ztotožňují jako věci, zvířata, bezpohlavní...
Přitom zdravá společnost by měla rodiče, kteří přeoperovávají své děti dřív než z toho mají rozum, prostě vyválet v dehtu a peří, uvalit na ně nesvéprávnost a vyřadit ze společnosti, + ideálně vykastrovat, hlavně ať to neklade vejce

takoví doufám že jsou nabodaní aspoň 20x a tady prostě nás to nemůže mrzet, když řeknem že je třeba tenhle vřed z lidství vyříznout.

Tohle nemá prostě s námi jakožto druhem nic dělat, přírodně ani evolučně pro to zdravý důvod nenajdeme, je to jenom nemoc mysli, která neumí myslet sama za sebe a nechává si vnutit kulturou, že aby byli schopni žít, musejí se výrazně odlišit, udělat ze sebe chudáky a pak participovat na společnosti.

Kdyby se ve společnosti zvířat vyskytl takový omyl, příroda to nemilosrdně vyškrtne z genofondu. Očkování proti cošitu je to samé.
U příspěvku:Shrnující informace k tematice Galaktické federace v současnosti a jak je dostat na zem
Kiki_ (Stálý) - 19.9.2022 > https://kresadlo.com/8-9-2022-konec-stareho-systemu/


něco k okomentování... 😇
mě by zajímalo, co ty na to? čteš Křesadlo? upřímně jsem ho považovala za dobrého pisatele než tam začal o Dianě, Alianci atd...
máte ale podobný způsob vyjadřování tak to by tě mohlo pobavit...nebo inspirovat
U příspěvku:Pryč s ASK a obnovit Vyšehrad!
Kiki_ (Stálý) - 8.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Tak když uspat davy, tak jedině uspávačem hadů 🤣🤣🤣. však jo, je to hypnóza - dáme lidem trochu čichnout tzv. "lásky" a dáme jim představu že můžeme být na sebe všichni hodní, všichni budeme mít zlatý kapsy a přitom nebudeme muset hnout ani prstem... kdo by to nechtěl? to je jak klasický volební trik! Každé 4 roky nás opozice krmí kecama jak by to dělala lépe, protože ze strany opozice se to lépe kritizuje. Ve skutečnosti když tam lezou, předaj si noty / žezlo a musej dodržovat scénář ať už slibovali co chtěli. Ti co vládli se opětně vrátěj do opozice, kde si chvilku budou olizovat rány nebo se budou válet za své penízky, a budou se připravovat že za pár let se zapomene na jejich průsery a oni budou moci opětně ze strany opozice tvrdit, jak by to udělali lépe.
Člověk odvolí jednou, (už tady by se měl ozvat pokud zvolená strana nedodrží slovo) dvakrát, třikrát...a jestli si i po dvacáté řekne že volbama něco změní, tak je to naivní idiot s pamětí akvarijní rybičky. Protože ten vzorec se nemění! nikdy nikdy nikdy se nemění! Je stále stejnej a stejnej i bude!

S Křešovkou - to samé, je teď v opozici proti systému a slibuje nám nový, "lepší systém" - ale jaký? Zlaté cihly z Vatikánu? opravdu? jasný, jen se klaňte zlatému praseti, vždyť v pořádku 😏😂

Hlavně že jsme energeticky všichni uspaní, neumíme si vyčistit ani vodu a byli tu týpci co si z ní dělali víno. Potřebovali k tomu čipy v hlavě, medbeds, elektronické paže a kolektivní meditace? Tady prostě na tvrdo musím říct, že tyhle schopnosti jim nikdo nedal a ani nevzal, protože nestáli ve frontě nějakýho Elona Muska na digitální šmejd do mozku. Oni tyhle schopnosti měli, protože nevěřili kecům jiných, kteří jim tvrdili že jim něco DAJÍ.

A ne, nedělám si prdel, potenciál k těmto věcem máme, ale to nesmí většinová populace lidstva zalíst do pasti na myši a čekat jestli náhodou nedostane sýr. Vážně bych ráda viděla, jak se vám bude komunikovat se zemí, s přírodou a všemi jemnohmotnými bytostmi, když se necháte uspat pohádkou o opozici, jak to někdo za vás zařídí a že když se tomu technokratickému neřádu bude říkat KVANTOVÝ, že tím je to vlastně jasné. Jasný, slovo kvantový smaže fakt, že jde stále pouze a jedině o počítač že.

Tolik děr v té logice, tolik zvrácených do očí bijících faktů, ale ezo scéna se klaní pozlátku jménem Gesara, protože se těší jak budou moci založit ručičky a nic nedělat. Křešovka je utáhla na vařené nudli, na fantazírování o světě který by měl přijít sám a bez budování? Kecy o tom, že to staví v tajnosti a v zákulisí jsou taky cool - že nemáme materiály a čipy do aut protože nám už připravují novou budoucnost, ó jak líbivá výmluva, ta zní přeci mnohem sladčeji než to, že jde ekonomika prostě do háje a že nám už servírujou nouzi s bídou. A taky tenhle fakt nezní moc konspiračně takže všeobecně... meh, prostě to je lepší ta představa že v zákulisí pro nás roboti vytvářejí nový svět... LOL 🤣🤣🤣

Křešovka slibuje nový svět, ale ona ANI NEPOPÍRÁ, ŽE BY ŠLO O SVĚT TECHNOKRATICKÝ! Proto je mi každej fanda ASK k smíchu nebo k pláči.

U amíků mě to upřímně nepřekvapuje že se na to chytli, ti byli vždycky vydlabaní jak necky, ale od našeho národa jsem čekala víc. Nás obdivoval celý svět za inovace, šikovnost nebo schopnost přežívat... a teď budeme čekat na nějakou spásu z USA? wow...


U příspěvku:Pryč s ASK a obnovit Vyšehrad!
Kiki_ (Stálý) - 8.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

😂 dovolím si "lehkou" rozebíračku jejího příspěvku:

1) podtext pro její čtenáře je jasný - jste výjimeční, jste na té správné straně barikády, musíte vnutit ostatním co si myslíte, protože to je jediné správné. Bohužel vás za to nikdo nebude mít rád, ale vytrvejte, jste hrdinové a ti musejí překonávat překážky.

Jasně, cesta hrdiny je o překonávání překážek, ale ti mají objevovat pravdy pro SEBE, a ne je vnucovat jiným - tím spíše když člověk sám uvízl v omylu, ale pro Křešovku je zásadní a žádoucí, aby všem do hlavy nabušila obrázky od medbeds a záchranné flotile která nás odveze kdovíkam nebo o gesaře a jak si budeme žít na hroudě zlata jednoduše tím, že si na to zameditujeme že...

duševní postup nebo objev je nepředatelný, zkušenost je nepředatelná. Ale hlavně všem vyprávějte o gesaře, ať nás všichni mají za magory kteří věří v jedno a to samé - a to že nám pečení holubi budou lítat do huby...



2) sice tam Xkrát napíše otázku typu "jak jim vysvětlit..." ale nikdy nedá odpověď. Proč taky? Její článek nemá nosnou informaci - jako většina jejích sdělení, jenom víří pocity nespravedlnosti, utlačovanosti a to vše pod nánosem medu.
Lidem s nízkou úrovní vědomí nedokážete vysvětlit ani proč by měli vajgl vyhazovat do popelnice nebo popelníku který mají na dosah ruky místo z okna nebo na ulici. To je prostě fakt, že mají nízkou úroveň vědomí a vyzkratovaný mozek. Oni nezavnímaj co jim reálně říkáte, protože jim půjdou slova jedním uchem tam a druhým ven. Zrovna tak nikdo nerozuměl indiánům když plácali o větru a vodě a přistěhovalci šli raději drancovat zem. Je to zmatení jazyků, vaše šance jsou nulové takovým lidem něco vysvětlit pokud oni sami si svou úroveň vědomí nějak nezvednou - hlavní je ale jejich motivace a s tím neuděláte nic.
Jediné, co z vaší snahy pak vychází, je že plýtváte vlastní energií - což se náramně hodí zase komu? No tomu kdo nechce abyste náhodou využívali své energie efektivněji že...
A tak hlavně šijte do hluchejch, vysvětlujte jim, jak jsou mimo, však oni nemají vlastní plán inkarnace, vy to víte určitě lépe co je pro ně dobré že...

3) Je to krásný příspěvek o Egu, ufňukanosti a tom jak je svět nespravedlivý - to se veeelice slučuje s tím jak by měl vypadat život tvůrce a někoho, kdo si umí ovládat aspekty ve svém životě že? 😏 😝 ne vůbec si to neprotiřečí, jste tvůrci samozřejmě...a Křešovka taky - ovšem co si vytvoří tím svým fňukáním je už jenom její záležitost, nemusíte se jí na tom podílet.




Prostě pro všechny obdivovatelky Křešovky - podívejte se opravdu na ten příspěvek bez růžových brýlí, uvidíte mezi řádky jaká je to manipulace vaším vědomím. Co o sobě tímhle příspěvkem vlastně Křešovka sama řekla? proč to vystavila? Abyste si připadali výjimeční? Tohle vás někam posune? pomůže vám to? Dodává to jen falešný pocit naděje a krmí to EGO! A dobře nakrmené ego vás krásně nechává v žůžových brejličkách. Víte že vám docela utíkaj jiné věci, když čekáte na gesaru a medbeds? Vaše forma vězení není o nic jiná, než vězení nevědomých - jste na tom úplně ale úplně stejně jako lidé zaobírající se pouze hmotou, jenom téma, na které jste se nalepili je jiné!


A pokud jste líní tohle vůbec vsakovat nebo analyzovat, nebo to moc bolí vaše Ego které musí Křešovku bránit za každou cenu, mohu doporučit už jedinou radu - DÁT SI OD KŘEŠOVKY DETOX. Na pár týdnů / měsíců jí vypněte, včetně všech její posluhovačů a jděte si najít úplně jiný zdroj informací, nebo si někde v lese zresetujte hlavu. Pak se zkuste podívat na ty příspěvky novou optikou. Nebojte se, nic nového vám neuteče, to co ona dává na Fb koluje po internetu už mnoho let, knihy ze kterých čerpá také nebyly napsané včera, opravdu se nemusíte bát že byste zaspali něco veledůležitého. A to co vám radím není žádná velká věda - doporučuje se to lidem pracujícím u velkých projektů, umělcům aby poodstoupili od plátna, muzikanti si taky daj pauzu a pak si to poslechnou znovu s jasnou a čistou hlavou aby SLYŠELI co předtím nezaslechli.

Dejte si detox, pak uvidíte věci, které předtím nebyly vidět.
U příspěvku:Pryč s ASK a obnovit Vyšehrad!
Kiki_ (Stálý) - 1.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
naprosto ti věřím

(tam má asi ta žába ještě rozcapený pysky jak dveře od hangáru... prosím neilustrovat 🤣🤣🤣🙈)
U příspěvku:Pryč s ASK a obnovit Vyšehrad!
Kiki_ (Stálý) - 1.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 do prdele fuj!
To už je i to porno vedle tohohle koukatelný...

minutu ticha za toho, kdo tohle dělal a má to vypálený do sítnice 🙈
U příspěvku:Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Kiki_ (Stálý) - 1.9.2022 > DELTA 2> 

Tak klasika, prováděla tam prodejní agitku - nejdříve vnucovala lidem tři filtry na vodu za cenu dvou nebo dva za cenu jednoho netuším... 😅🤣 pak prý přešla na krystaly atd.
Při prvních setkáních měla samozřejmě proslov o tom jak se hledala, jak to zvládla se najít a jak jí to změnilo život (a jak ho změnila manželovi), jak je úžasná a blablabla znáš to, sebechválné egoistické opěvování vlastní dokonalosti pod rouškou motivačního podněcování davu že oni jsou taky výjimeční a budou zářit jako hvězdná semínka. Nebyla tam andrea takže využila příležitosti že pozornost šla na ní a mohla si na chvíli ochutnat roli té na výsluní.

vždy tam představí nějakého podobného koumáka jako je ona sama, a když někdo položí dotaz o té věci nebo záležitosti tak mávne ledabyle rukou, protože vysvětlování je patrně pod její úroveň (nebo by spíše musela lhát a posledně - zrovna včera - když se tak strašně zamotala do svých keců, tak raději odešla z celé skupiny na chatu, až to nikdo nepochopil 🤣, světelná bytost non plus ultra která zaručeně chápe víc než všichni ostatní, dokud tedy nepoložíte dotaz, to svojí genialitou nedokáže ani na otázku odpovědět, odpověď je přeci zcela JASNÁ! 🤣 copak jí nevidíte? Jste idioti? proč se mě na to PTÁTE? *upouští stylově mikrofon na podlahu a odchází*)

🤣 🤣 🤣

hej ale budou mi tihle lidé možná trochu chybět, někdy jsou tak komičtí, z čeho si budem dělat prdel až tu nebudou? 🤣
U příspěvku:Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Kiki_ (Stálý) - 1.9.2022 > Kikimora> 
Seděla jsem vedle přírodní blondýnky ve škole takže taky vím o čem mluvíš, 🤣 té by prošla i vražda ale naštěstí měla útlocitné srdce.

S těmi vlasy - já už zkouším experimentovat delší dobu protože taky nemám ráda barvení, celý život jsem si vystačila s jednou experimentální vymývací barvou a ta byla stejně v jedný škále s mou přírodní barvou. Teď se bráním zuby nehty i zaručenému "přírodnímu nechemickému barvení", protože si to chci vyzkoušet skrze hraní s hmotou. Povedlo se mi jednu dobu že se mi stříbrný vlas barvil zpátky na mou přirozenou barvu a pak zase přestal - takže jsem měla vlas který byl uprostřed barevný a na konci a na začátku stříbrný. Odhaduji že tak půl roku mi vydržel růst znovu v barvě i když výzkumy zaručeně tvrdí, že jakmile vlas zšedne, už se nevrátí do původní barvy. 😅 Jen musím zjistit, co jsem sakra dělala tehdy jinak. Myslím že to byla kombinace výživy a vizualizace.
Jsou lidi kteří už experimentují i se změnou barvy duhovek, nevím jak moc je to prokazatelné protože fotky se dají upravit. Já věřím, že kdo chce, ten to dokáže. Můžeš zkoušet 👍🏻

U příspěvku:Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Kiki_ (Stálý) - 31.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Znám jednu čarodějku která byla v pohodě, měla v oblibě i tmavé barvy, po to dobu co jí znám tak spíše zrzka. Pak potkala přesně tenhle typ posedlé blondýny a hádejte, obarvila se taky na blond, odstěhovala se na druhou stranu polokoule, s chlapem který si jí nejdřív vzal, pak jí věznil doma a nakonec jí vykopl na ulici. Zpětně se ví, že v tom figurovala jistá voodoo panenka... Ale to přebarvení na blond u člověka, který blondýny dříve sám nesnášel/nebo prostě nebyl ten typ co by se k tomuhle hlásil, je docela zajímavé. Opravdu jak přihláška k nějaké sektě - tím že se obarvila. Že si pak nevšimla, jak někdo manipuluje jejím životem je už jenom třešničkou na dortu.

Kromě té blond nálepky - která určitě sedí, bych řekla že tam spadá i jakákoliv snaha o něco umělého, buď nehty (někdy vyloženě až drápovitý styl při kterém ani nechci spekulovat, jak si s tím vytírá... 💩), nebo řasy, botox, zkrátka když už, tak něco umělého. Neřeknu výrazné líčení, protože od módních stylů minulého století které po dekádách přebarvovaly od černých rtů až po modré stíny které vypadaly jako pěstí do oka je forma "být barevný jako papoušek" už známka spíše gayů a členů jednoho z 60 nových pohlaví (já jen říkám - díky bohu za to, v přírodě se jedovatí tvoři taky barví do výstražných zářivých barev a kolem těchto existencí hodlám chodit fakt obloukem).
Normální ženské se naštěstí už vyznačují docela přírodními stíny a mají tendenci spíše blíže a blíže se přibližovat k přírodě, jak se líčí méně a méně.

takže když už ženská blond + něco umělého + ostré rysy, tak je vážně nějakým způsobem cvok a to může fušovat či nemusí do ezo. Vlastní zkušenost.

Jinak, to dává docela i smysl, proč se propagují mimozemské blond vlasy že? Árijská blond rasa... není to tím, že se ty ženy až prakticky fyzicky ztotožňují s blond rysem u bytostí, které stejně nemají mysl pozemšťanů, lidskosti atd...? Zkrátka to co propaguje Elen...



U příspěvku:Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Kiki_ (Stálý) - 30.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


tvl, mě ať laskavě vynechá 😨 s díky fakt nechci aby mi cokoliv posílala... zrovna ona!

Ale tak je jasný proč to dělá - nějaká entitka jí nakukala, že musí tohle udělat, protože je spasitelka a je to tu špatný energeticky že se s tím musí zase něco udělat, ale že je to špatný pro tu entitu, to už jí nikdo nevysvětlí. Ten, kdo se přenese přes ten spasitelský komplex který byl v nás pěstován církví (!), ten vidí, že příroda je tady pánem nad námi všemi a dávno už ovlivňuje jak lidi tak zvířata. Spousta lidí mluví docela jinak než před 5 lety - a kde se to v nich bere? zcela přirozeně, mnoho z nich se ani nezabývá rozvojem ale protože se k nim dostane i to co vyzařuje jádro planety, tak se jim mění vědomí samo o sobě.
Jediný kdo si může stěžovat, jsou vážně entity, který přicházejí o krmení a tak pod rouškou spasitelských nesmyslů někomu nakukají aby globálně zasahoval.


Hele a víš co? klidně ať zasahuje, se jí to aspoň dříve obrátí. Opravdu jsem viděla i jednu "profesionálku", která má za to, jak ovlivňuje se svým zakrslým mozečkem mezigalaktické dohody pomocí kyvadýlka a všechny bytosti skáčou jak ona si pískne. V konstelacích provádí takové prasárny, že se to nedá ani popsat, konstelační profík by omdlel hrůzou nad její ignorování bezpečnostních pravidel. Také kdo k ní přestane náhle chodit (protože se mu nechce, nemá už na tu srandu peníze nebo se mu něco nezdá a jde raději jinak... zkrátka má na to právo, nějakou službu přestat využívat), tak několik lidí potvrdilo praxi, že je na dálku energeticky otlapkává a nutí je, aby za ní zase přišli - protože jí docházejí peníze (a on to nebyl globální požadavek aby k ní přišli zákazníci, ne, ona šla jmenovitě po konkrétních lidech). A ona si taky myslí, že má právo si s lidmi dělat co chce. Nějaká entita jí nakukala, že lidi tady jsou duchovní otroci a nemají právo ani na vlastní volbu, a protože ona je božstvy vyvolená, může jim vnucovat svou vůli (ale taky si myslí že jí může vnucovat i těm bohům, LOL). Každou chvíli jí posedne jiné božstvo, je to solidní přehlídka schizofrenie, Ega a pocitu, že tady chrání lidi, ale ve skutečnosti nechává za sebou pěknou paseku. Samozřejmě že chvíli mají lidé pocit, že jim pomáhá - to prostě ze začátku je vždy, když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají. Pastička se vždy uzavírá nenápadně. Ale faktem je, že se jí to už pěkně sype na hlavu, je to vidět, že se to obrací proti ní.
Andrea dopadne stejně, ne-li hůře, protože místo desítek lidí jede v tisících.


Křešovka si tím jenom urychluje situaci pro sebe, a sveze se s ní parta slepic které netuší kam dávají energii. A bohužel zase prodlouží tady nám to utrpení, že se musíme na tyhle prasárny koukat.
U příspěvku:Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Kiki_ (Stálý) - 29.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Tak to je hustá, že do Chvátala loupe, když je sama tupá jak tágo. U něj mě to překvapilo to slyšet, ale zároveň podal i vysvětlení, a taky to nemusí být úplně pravda, ale nahlas to neřekne. Je už hodně doktorů, kteří pochopili že lidi si do sebe ty vakcíny šoupnout nenechaj, ale potřebují podnikat, tak už konečně nabízej oficiálně úřední očkování ale pak to vylejou do hajzlu. Pojišťovna jim to proplatí, vláda si odškrtne jedno očkování, pacient jim tam nezkolabuje a za týden neumře. Všichni jsou šťastní. Asi kromě Švába, kterej nechápe pojem švejkovina 😂 tomu to bude asi divně zkreslovat statistiky úmrtnosti ale to je jeho problém.
Tohle nikdo do videa neřekne, takže by mu to nikdo nemohl vyčítat. Jedním dechem dodává že očkování je nebezpečný, takže věřím že kolem vlastního očkování pěkně mlží.

Tak Křešovka si přeložila pár knížek, sama si udělala první meditaci na černý bedny nad hlavou a to jí dává právo šťourat do vědce který je skutečně v kontaktu? Ba co víc, ve fyzickým kontaktu, ne jen channeling. On na rozdíl od ní nepotřebuje pomoct s vysvětlováním technických termínů (ano, ona potřebovala pomoct s překlady technických termínů, protože nejen že o tom ví kulový, ona to neumí ani přeložit když nezná ty termíny v češtině). Takže je super, že tady popisuje vyspělé civilizace, když její mozek nepobírá ani naší zaostalou vědu na Zemi. Tenhle člověk si může dovolit kritizovat 👌. Popravdě, Chvátalovy přednášky a skripta starý i víc jak deset let, jsou makačka na hlavu, takže možná že z její strany šlo o omyl. V tomhle si dovolím jí klidně omlouvat, že její mozeček velikosti scvrklého buráku ani neví o čem Chvátal mluví. 🤣🤣🤣 Chvátal nesrdíčkuje, nelovískuje a nevykřikuje líbivá hesla o Gesaře, proto má Křešovka asi pocit, že je on mimo. A jemu může být totálně jedno, co o něm tvrdí nějaká zmalovaná lovískující flundra, on je v úplně jiný lize.

Ona sama kolikrát ani nevyhodnocuje, co přeposílá ve skupině FB dalším lidem, nebo co překládá, jí bohatě stačí, že to zní zajímavě a může to být klidně článek o létajícím špagetovém božstvu.
viz zde https://necyklopedie.org/wiki/Pastafarianismus

U příspěvku:Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Kiki_ (Stálý) - 29.8.2022 > Kikimora> Ano, přesně, je důležitá diskuze, ne mazání... i toho jsem zastánce, já taky nevím jestli je to 100% ona v tom péčku... A hlavně pro mě to není ani tolik důležité - já vždy věděla že je to loutka bez vlastního názoru a je pro mě tedy to co tvrdí, asi stejně relevantní jako kdyby to řekl obal od toaletního papíru. To video je tady pro otevření očí těch, kteří ji do teď ještě stále velebí.
Kdyby to byla ona, tak mazání a zavírání očí před pravdou je prostě taky vyjádření svého postoje a ukázka toho, na jaké straně člověk stojí (a obhajoba už vůbec). Kdyby to ona nebyla, jedině tím že se nad tím bude diskutovat, se může k tomuhle závěru dojít... stejně nebude náhoda, že takové video existuje a že by jí byl někdo takto podobný. Takže i v tomto případě je mazání prostě špatné.

"přesto lidé píší, kteří tam připustí, že i kdyby to byla ona, tak to nevadí." - ano, přesně tohle taky nepobírám, ale když ona ta pravda tak strašně bolí, přiznat že ta modla ke které se klaněli není nějaký spasitel 🤣. Co by na to řeklo Ego, které nám po celou tu dobu nakecávalo jak posloucháme instinkt a ono prd. Odhalení že to nebyl instinkt ale něco jiného by prostě bylo bolestivé a musel by si to člověk v té hlavě trochu pořešit, to raději řekneme že to nevadí, že je to podvod, nebo že to udělala z nouze...či prostě nějaká jiná laciná omluva, dosaďte si sami... 🤣
...hlavně že to jsou světelné bytosti které už mají všechno vyřešené, posílají lásku a souzní se vším co NWO vystaví na FB. Jsou natolik světelní že porno budou obhajovat, ale adrenochrom ne. Aspoň někde mají limity ti naši světlonoši 🤣 prostě strašný
U příspěvku:Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Kiki_ (Stálý) - 29.8.2022 >

https://www.youtube.com/watch?v=P06g6VmhAVw

Hana Borovská zareagovala

U příspěvku:Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Kiki_ (Stálý) - 29.8.2022 > Kikimora> 
WOW, tebe vyrazili i z té skupiny od Šťastného? Za co? 🤣 🤦‍♀️
No já už odešla sama, je to taky dost přizdisráčství tam - nejdřív ty nově příchozí lakuje, jak dodá informace atd. myslela jsem že to bude skupina pro ty co otevřeli oči, že si tam vzájemně nějak pomohou nebo si vysvětlí zpětně nepřesnosti kterými nás Křešovka krmila, ne že se tam bude jen hecovat k nenávisti a nic víc. Je fajn se dozvědět pár informací které Andrea ve své skupině nestrpí, ale tady se držely jenom pomluvy, že by se tam nějak svobodně diskutovalo nebo si lidi vzájemně říkali jak z toho ven či si nabízeli pomoc, tak takových bylo jen pár vlaštovek a jinak nic. a ten Šťastnej to taky zabil, že to táhl do dalšího směru podle starého paradigma - jen rozmáznout pár fotek a žádné řešení. Zabitý potenciál.

máš pravdu - ezo ulítnutí a hmotňáci jsou NAPROSTO stejní. Cílem je rovnováha a přijímat informace z obou stran - jako od obou mozkových hemisfér, tak z horních čaker, tak z dolních čaker. Jak informace z hmoty, tak informace z jemnohmotných světů. Nezavírat oči před tím špatným, protože to taky existuje (což ulítnuté ezo máničky dělají rády, vím, taky jsem si tím prošla, mohu to klidně říci že jsou to akorát zaslepení tupci v růžových brýlích a jedou hlavou proti zdi, realita v podobě nějakého nedostatku jim dá solidně pěstí mezi oči)

A hele, ty znáš Tínku, tak to je vtipné že víš o kom mluvím, a to jsem si říkala že je to taková malá rybka co si přišla ohřát ploutve na Adrein rybníček... 😂
Hele nevím odkud je, jen vím v jaké oblasti pracovala nebo ještě pracuje. A taky vím co vyváděla na pražských setkáních.
Hele nic proti Brnu a okolí jako takovýmu, ale taky začínám mít podezření že ty jejich školy tam jsou takové miniaspen instituy. I obyčejní lidé co odtamtud vylezou, mají dost nízkou úroveň vědomí. Oni umí třebas latinu a jsou to doktoranti, a tedy lidi s vysokým IQ, ale znala jsem jich pár třebas od věku 13 let, tehdy to byli lidé kteří se zajímali o věci mimo hmotu (tak jak se dalo v 90. letech když bylo málo informací). Dneska mi připadají jako banda naprogramovaných tupých ovcí s odiplomovaným egem a bohužel oni se dostávají prostě na ta systémová místa, kde bylo vidět jak jsou dokonale připravení na covid propagandu a hooodně tomu pomáhali. A protože jsem je mohla vidět před tou vejškou a po ní, tak mám vážně dojem, že tam se jim to programování docela daří. Takže spíše znám tu cílovku která měla nějaký potenciál ale škola to v nich zabila, neznám brněnský ezo máničky 😅 ale docela ti věřím.

U příspěvku:Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Kiki_ (Stálý) - 29.8.2022 > Kikimora> 
Jo, ona se fakt vyznamenala jako správce ekonomických výdajů. 😆👍🏻 Stojí tááákových nových a kráásných vesniček a komunit! A Rouran si vůbec nevozí prdel ve fáru. Takového správce chceme... že tohle nikoho netrkne?

Ty prachy kdyby lidi dali reálně organizacím, které spravují a čistí studánky, tak tu máme milion zpívajících fontán za ty peníze. Takhle si jich bude užívat jeden člověk kterej nic neumí. 👏 👏 👏 potlesk pro jejich vizi Nové země!

Ne, lidi jsou fakt oblblí tím že se nesmí soudit a odsuzovat - no kdo z toho ale profituje? ta strana která se bojí trestu.
NWO tady šíří líbivá heslíčka, která zní pro probuzeného člověka lákavě, plno duší volá opravdu po těch vyšších světech, které tyhle atributy mají v základech společnosti, ale nedá se podle toho žít v pekle. Ještě v těch vyšších světech nejsme. Kdyby se jelo podle této obhajoby zlých a nepříčetných lidí, takhle vlastně kromě Křešovky můžeme omlouvat klidně i všechny ty hajzly, kteří zaprodali naší vlast iluminátům v USA. A můžeme omlouvat i ty lidi kteří píchali do nemocných a starých a dětí smrtelnou šmakuládu, protože to byl rozkaz! To jako máme omlouvat, že ty lidi nemají mozek? že nemají svědomí a napojení na Vyšší já? máme omluvit že je instinkt nevaroval? Zase takový chudáci to nejsou, protože varovné signály chodí všem lidem! A kdo se odstřihne od svých instinktů, zaprodá se a pak ještě hájí temnotu, tak prosím ať už se pod ním otevře díra a jede plnou rychlostí přímo do tý jejich pekelný prdele. 🤣 Oni si stejně budou nakecávat že je to ráj, takže tam budou spokojení.

Teď omlouvají Křešovku, že je to minulost, budou taky omlouvat její současnou práci až zjistěj že jejich peníze vyšly nazmar a že si z nich Rouran udělal akorát několik kilometrů bílé lajny a skvěle si pošimral nosík? Doufám že jejich "omluvou" bude že jsou to pitomci co jim naposílali peníze, ne že Andrea a rouran jsou v tom nevinně. To by mohli omlouvat i Fialu za to že on chudák vlastně nemůže za to, že naši důchodci maj hlad. A podobnost čistě náhodná - jak na ofiko politický scéně, tak na ezo scéně, peníze se nasypaly uhrančivým podvodníkům a frrr pryč z našich peněženek. A obě strany to omlouvají stejně - že musíme pomáhat, že válka, že neodsuzujeme, soucítíme atd... prostě líbivá hesla, ale v realitě ani jeden z nich nebude mít dobrý pocit, za to že "pomohl". V obou případech se totiž pomáhá topící se temný straně, která už dávno mohla být v čudu. Proto je někdy lepší se na tu angažovanost vykašlat a chvíli jen pozorovat, jak se věci mají a co to dělá. Ne hned v první linii jít jako stádo slepců a první týden se honosit tím že pomohli a poslali peníze tam a tam. Zkrátka chvíli čekat, když už instinkt nevaruje hned. Nenechávat se strhnout davem. O půl roku později jsou věci vždy evidentně jinak, než jak se jevily na začátku. Ale my jsme tu naučení na ty krysí závody - být hned první. Jsme vytrénovaní na zbrklost než na trpělivost. A když se pak pravda vyjeví, jak se člověk sekl, je ego tááák dotčené a uražené, že se snaží to nějak zaonačit aby si nemusel připadat na veřejnosti blbě.
V tomhle ohledu fakt tleskám představení třeba Tině Dolejsové, která byla až do nějakého 7. vysílání horlivá zastánkyně Andrei i Rourana, tlačila jejich myšlenky kam to šlo a jak to šlo, jako kdyby to bylo zlato tesaný do zlata. A teď ve světle všeho co vyplavalo na povrch, tvrdí že pravdu znala už od druhého vysílání, že Andreu varovala, že zkoušela lidi varovat... kecy v kleci. Teď se i tiše můžeme bavit tím, jak tihle převlékači dresů sami bruslí mezi touhle pohromou a snaží se nevypadat přitom blbě 🙈🤣🤣🤣. A jim to zase pár lidí taky žere, protože...paměť akvarijní rybičky ne? Však ono se to dá vyhledat zpětně, kdy přesně Tina otočila.
A takových taky není málo, pozor, i tihle se zase rychle "skrývají" mezi ty, co to pochopili opravdu hned. Takže bude třeba další a další čistka.

Jinak tedy Grűnwald mě taky dost překvapil. Neříkám, že zklamal, protože jsem nic neočekávala, ale překvapil určitě. Myslela jsem, že v prvním vysílání mu muselo dojít, s kým to vlastně komunikuje a co Křešovka má v hlavě - že jede silnou propagandu a neumí si vytvořit vlastní názor, takový člověk je vždy nebezpečný když mu dáte někde slovo! A měla jsem za to, že on si toho musel všimnout. Nějak nechápu, z jakého důvodu se rozhodl ji znovu kontaktovat - protože ano, lidi ho neukecaj, aby s ním mohli dělat vysílání když on nechce. A říkala jsem si, proč s ní tedy vysílá? Tentokrát už to ani nevypadalo, že se jí snaží nějak nakopnout, jednoduše "hrál její hru". Tak jsem koukla na seznam videí - v průměru má kolem 9 - 13 tisíci shlédnutí za průměrné video. S Helenou Heclovou před měsícem 36 tisíc shlédnutí, Ramona Siringlen - 8,5 tisíc, Tara Svobodová 19 tisíc, Andrea Svobodová Křešová 72 tisíc před 2 měsíci a před to video před 7 dny má 43 tisíc zhlédnutí. Takže Jarda se nám zaprodal za vyšší sledovanost evidentně. Hlavně že on sám hlásal jak by lidi tomuhle propadat neměli kvůli lajkům a sledovanosti. No, jsem zvědavá, jestli se tohle ukáže jako pravda. Byla by to škoda, je skvělý životní filozof a myslela jsem, že on pozná manipulaci. Zatím v těch komentářích a v chatu pod videem s ní lidi zase srdíčkujou a souzní jako o život, z čehož je jasné že Křešovka místo otázek budí akorát následování a láká diváky se slepičím mozkem. Měla jsem za to, že Jarda na takovou skupinu sledujících ani necílí... no možná změnil názor.

U příspěvku:Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Kiki_ (Stálý) - 27.8.2022 > PřilítliMimozemšťani>  Jo, díky moc, myslela jsem si že je to jako tančit ve skořápkách tahle kniha - fakta která jsou i pravdivá ale vysvětleno pouze z jedné strany, má to plno mezer v etice pro bytost řídící se vesmírnými zákony.
Lidé bohužel lační po faktech "co se dělo za oponou", což je důležité se dovzdělat jak a co probíhalo, abychom se z manipulací mohli poučit a už je neopakovali. Ale je to tam zaneseno takovým způsobem že vlastně mnohdy jsou v tom americká vláda nevinně, prostě museli protože mimozemšťani měli převahu, a je možné se s nimi dohodnout, sice v podzemí kuchali unesené lidi ale ti nahoře mohou v pohodě žít dál, takže se nic neděje. Ještě trochu polidštit hmyzí a ještěří mimozemské bytosti a na smír s nepřítelem je zaděláno...

slovansko-árijská rasa byl taky WTF moment tohleto číst. Jako kde se to vzalo? a hlavně že můžeme názorně vidět jak moc se do slovanství nepíchá bajonetem v součastnosti. Že vůbec nejsme vytrhováni z kořenů a tradic a není tady snaha zlikvidovat spojení s předky. Je to asi taky programování, které nese ovoce.

Mě přišlo vtipný, jak Helsing si může psát o zednářích, může si rozepsat scénáře na ovládnutí světa a vydat v několika knihách jako kdyby byl Klaus Schwab osobně a nic se mu neděje - může dál a dál dělat rozhovory s lidmi z naprostého utajení. Zatímco lékaři kteří tady poukazovali na covidfašírku začali pohodlně mizet nebo být umlčováni a vyhazováni. Zmizel dokonce jeden celý dokument, který byl natočený na samém začátku pandemie někde v Kanadě a pan Helsing si v pohodě píše další a další knihy s šokujícími odhaleními. Že by dobří kamarádi ve vládě? Nebo že by nikoho netankovalo, že takové informace zveřejňuje? Co je oproti tomuhle osobní příběh několika unesených lidí, když on tam jede tu exopolitiku.

Je to šikovně napsaný, to se nedá upřít. Však mají lidské vědomí dobře nastudované - to je tam taky vidět, že tam, kde už by začínalo být jen zajímavější zjištění, autor přejde pohodlně jinam k dalším tématům - třeba k historii. Ale nepíše detaily, co všechno je v možnostech, co všechno vyzkoumali. Odhaluje vlastně jen to, co nás na dnešní dobu zase až tolik nepřekvapí, protože sci-fi filmy už značně pokročily. Víc než co bylo psáno jsem cítila "co záměrně napsáno nebylo". Jak pohodlné.


A přesně, mám kliku, že jsem tuhle knihu četla v době kdy jsem si už pár věcí srovnávala v hlavě, proto mi tam taky vyskakovaly tyhle podivné vykřičníky. A nadnesla jsem to tady, protože Křešovka tohle hned vpálila do obličeje tisícům lidí, kteří sotva rozlepili oči a všemu nekriticky věří, všechno hned žerou i s navijákem a tuhle knihu podle jejího rozkazu převzali jako novou bibli.
Podprahové zprávy jsou tam tak jemné, že je nepozná nikdo, kdo se vysekal na Šouroranovi A Křešovce.

Ovšem, jak velká je manipulace davu se pozná asi podle počtu prodaných knih hvězdných nesmyslů od Eleny.
U příspěvku:Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Kiki_ (Stálý) - 26.8.2022 > 👍👍👍

Super, díky.

Dotaz ke knize Můj otec byl MIB od Jana van Helsinga - samozřejmě že Křešovka ji propaguje jako novou bibli a všimla jsem si, že skutečně pár týdnů po její vytrvalé propagaci skutečně byla v několika e-shopech knih na předních příčkách v prodeji. Ale knihu jsem četla ještě před její propagací a i jiné knihy od něj. Vždy mi tak trochu vrtalo hlavou, že on může tolik napsat - třeba i Tajné společnosti - válka svobodných zednářů (je už 10 let stará) a jiné. Jsou tam i seznamy, které NWO plánovalo roky dopředu, a které si může i odškrtat jako splněné. Knihy evidentně zdrojově nejsou zase tak špatné nebo vedle, ale přesto mi trochu nesedí, když ji propaguje ASK. A asi nejzajímavější je tam rozhovor s reptiliánkou - to se přiznám že je jak obhajoba masožravců kteří nás sice považují za potravu, ale je to jejich přirozenost a jinak jsou to také boží stvoření. LOL 🤣 ale jsem ráda že to tam je, i kdyby to byl naprostý výmysl, tak už jen uvědomění pro čtenáře že s mimozemšťany může vést někdo rozhovor a pokládat takovéhle otázky je taky docela proces uvědomění - že o těchto jiných formách života většina lidí neví absolutně nic, a přitom oni nás mají nastudované jako my zvířata v zoo.

Co říkáš na tuhle knihu v kontextu propagace ASK? Já si většinou před přečtením nějaké knihy zjišťuji poměrově kolik je v ní Pravdy a kolik je v ní dezinformací (záměrných či nezáměrných).

U příspěvku:UFO porno
Kiki_ (Stálý) - 22.8.2022 >

https://www.youtube.com/watch?v=ifj0DxKuDM0

Tak Křešovka dneska znovu vysílá s Jardou? 😅 to nějak nepobírám co tam chce ta lhářka vysvětlovat
U příspěvku:UFO porno
Kiki_ (Stálý) - 21.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Tak to si někdy kreativně zanadávám, ne že ne. Ale když chodíš do společnosti kde jsou i děti tak je složitější se to rychle odnaučit pokud máš mluvu jako dlaždič. 🤣

Díky za upřímnost, nikdo nejsme dokonalej. Tedy asi kromě těch co to tady zabalej a vrátěj se na loď. 🤷‍♀️

S Křešovkou si dělej co chceš, někdo má žaludek na veřejnou exhibici v tomhle směru a někdo nemá no.
U příspěvku:UFO porno
Kiki_ (Stálý) - 21.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> nejsem duševně otřesená, ale jestli se válka vyhrává tím, že se dělaj screeny na to jak Křešovka drží splasklýho ptáka, tak sorry ale tomuhle se musím smát 😂😂😂
U příspěvku:UFO porno
Kiki_ (Stálý) - 21.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

co je pokryteckého na tom, že si myslím že do mrtvol by se nemělo kopat? jenom poukazuju že je to pod úrovní, ale jestli chceš kopat do mrtvoly, tak asi je to tvoje úroveň. To ti neberu.
Může to být ona, nemusí. Důkaz není.
Je rozdíl poukazovat na vesmírný vir, vysvětlovat věci atd. a není to to samé jako tohle nenávistné ventilování. Tak pošli link, fotku a napiš ať si každej udělá svůj názor ne?

Myslím, že pokrytec by byl ten, kdo by si tohle myslel, ale nenapsal ti to.
U příspěvku:UFO porno
Kiki_ (Stálý) - 21.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Mě se zatím taky nezdá, že by to Andrea skutečně byla, někdy jsou lidi až neskutečně podobní a přitom nemusejí být příbuzní. Hlas má tedy naprosto jiný. A tady je ještě věkový rozdíl. Hodilo by se spíše, najít nějakou starší fotku Andrei, jak vypadala před několika lety.

Jinak, to video jsi našla nebo ti ho někdo poslal? Tohle je už docela tvrdá liga, zveřejnit něco takového a ukázat prstem na veřejnou osobu, obzvláště, pokud to není ověřené. Zlo sice pohltí samo sebe, není třeba mu překážet v tom, ono si vystačí samo, ale tlačit na pilu někdy znamená že se člověk sveze pomalu s tím přesvědčením. V tomhle to pořekadlo bojovat ohněm proti ohni se nevyplácí - oplácet zlo zlem.
tohle může být pravda, nebo taky nemusí, ale valíš to tady jako kdyby byla a půlka lidí z FB se toho samozřejmě chytne.

Ne že bych se Andrei zastávala, to vůbec. Celé je to nechutný a divím se že se k tomu propůjčuješ. Reálně kvůli nenávisti k Andree dáváš link na nevkusný péčko na veřejně dostupný forum, které má svá pravidla - někdy tato pravidla poukazují na to že se takový materiál dávat na forum nesmí. Není to tu věkově omezené, mohou sem nahlédnout klidně i děti. Nevím, jak je to tady, ale jinde to tak je. Kdekoliv jinde bys dostala banán nebo přímo zablokování IPky. To jen aby ses pak nedivila a nesváděla to zase na NWO, to není úplně všude. Někdy i sprostý psaní je důvod na vyhazov z veřejného webu, jinde by ti tohle netolerovali. A nejde vůbec o to, CO PÍŠEŠ, ale JAK TO PÍŠEŠ.

Jinými slovy, tady si dáváš slušný vlastňák. A naprosto zbytečně.
U příspěvku:Lidská vůle a dimenzionální události
Kiki_ (Stálý) - 18.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
No já doufám že jim ten total control nevyjde, co jinýho taky dělat z pozice jednotlivce? Upřímně, to radši prchnu na pustej ostrov a nechám se sežrat komáry za živa než pak skákat jak oni pískaj. Past už zaklapává, tak aby i to přistání nebylo už v době kdy tady zase budeme používat pazourky a hledat si v kožichu blechy - jinými slovy přežijí tady snad jenom myslivci a dřevorubci někde v salaši, ostatní se pomydlí u rabování nad konzervama, nebo budou mít elektronický mozky. Když pominu globální kočkování, tak se testují i jiné čipy a šmakulajdy a dobrovolníci na to stále jsou a budou, protože asi zapomněli jak platit kartou, že to potřebují mít v kůži.

Co se týče občanek, ty se obměňují teď denně, neustále se obnovuje databáze otroků a systém se vylepšuje o nová vstupní data. Pak není divu že nám vyrostlo tolik věžiček. Stále mají prostě k lidem přístup. Chmitreils taky - včera bylo pozdě, i kdyby přestali zítra kropit, stále to bude mít časové dojezdy.

Mě prostě zase dochází trochu trpělivost, protože vidím že ten trend se nezměnil, naopak ve stínu krize narůstá, místo roušek se akorát budou plést asi svetry. Jenže kdo první nebude mít do huby? Děti a ženy. Chlap vždy vezme nějakou nelegální bouchačku a půjde si pro tu konzervu klidně i bez punčochy na hlavě, ti asi nebudou hlady umírat první. Bude supr, že nám GF lítá nad hlavou když na zemi bude reálně možná hladomor a rozmazlená Evropa na tohle zvyklá není, ještě budem možná rádi že tu je tolik afričanů, protože se jich nakonec zeptáme - jak to dělaj, jak přežívaj když není co jíst? 🤣
Nechci se dotknout GF, ale ti nám taky potravinové balíčky házet nebudou. Jako osobně bych profackovala každýho kdo přejížděl sklizené plodiny traktorem nebo je pálil aby v zimě bylo málo potravin, ale mám moc krátké ruce. A je pravda že naše zahrádky nadšených pěstitelů tří hlávek zelí nás taky nespasí - a už vůbec ne v zimě. Nebo se dáme na motorový olej a aklimatizujeme se na papání řepky... 🤣 roboti musej být dobře promazaní.

Prostě včera bylo pozdě. IQ většiny lidí se stejně nějak už projevilo, takže na co se ještě čeká? na meditační kroužky s černýma kostkama? 🤣 To si můžem odškrtnout a pořád nic... nejhorší na tom je, že přes období nedostatku a další krize, lidstvo opětně vyprodukuje strašný energie utrpení, nasranosti, agresivity, ale to už asi nebude žádná čistka, to si budem právě afirmovat do budoucna a tím se i zavřeme do pasti NWO. Prosím, řekni že se pletu.


U příspěvku:Lidská vůle a dimenzionální události
Kiki_ (Stálý) - 18.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Myslím si, že plno z nich o těch technologických možnostech NWO vůbec netuší. Já jenom zírala co všechno dnešní technika umí, z blbýho otisku prstů nebo fotky které dáváme jak tydýti když si jdeme aktualizovat občanku. Po dobu kdy měli Teslovy technologie pod pokličkou, si udělali spoustu zařízení které na dálku umí najít kohokoli a nepotřebují k tomu kamery v ulicích. A sranda je, že si mohou i vybírat tělo, ve kterým budou operovat - jestli astrální, emoční, fyzické nebo to pošlou prostě do všech těl. Tohle umí přístroje na zemi a nemusejí být nijak velké nebo o moc složitější než stolní počítač. O tom, co mají ve svých družicích, si můžeme nechat jenom zdát.

Je docela možný že tady budeme čekat na záblesk, ale ve skutečnosti nám budou technologiemi smažit mozky, až se lidi sníží inteligenčně na úroveň blechy. Je taky zvláštní, že tzv. Záblesk který koluje mezi konspiracemi, jim nikdy nevadil, naopak ho do lidí občas cpou a pak se po tom i vozej přes ten ezo-marast. To mi pak smysl dává, že mezitím budou běhat ezo slepičky a budou lidem říkat "to je ten a ten anděl, neboj se." To se přeci někomu bude hodit do krámu.

Jako celkově si říkám jestli to "probouzení" nepřišlo dost pozdě, protože past jako kdyby už pomalu zaklapává - v televizních novinách se jede propagace robotismu, každá třetí zpráva je pomalu o zavedení nové technologie od NWO, o tom jak se nakupuje v obchodě bez prodavaček skrze QR kód. Fiala sám působí jako robot kterému zapomněli naprogramovat do obličeje emoce. Zemana se už ani neobtěžují aktualizovat, jen ho sem tam dobijou a jinak mu nevymění ani operační systém. Ve směs KAŽDÝ bod, který chtěli mít do roku 2030, už mají splněný - naočkované obyvatelstvo, 90% lidí ve městech, lidi pod návykovejma látkama, chléb a hry jedou. A teď se jede nepozorovaně převod veškerého majetku obyvatelstva skrze inflaci a daně k elitám a nikdo nic. doslova, NIKDO NIC NEDĚLÁ. Lidi pyskujou akorát u Hamplový, připravujou se na podzimní epickou demonstraci a opět hrají hru na volby. Ten, kdo trochu otevřel oči a rozkoukal se, padl do náručí Rouranovi a Křešovce a pár let se z toho bude emočně léčit.

Tady na Zemi to prostě na žádné vítězství prostě nevypadá, chápu, že hmota je pomalá, ale třebas chci vidět takovou Čínu kde je kreditovej systém pevně usazenej už mnoho let, jak se z tohohle vyloupne naráz a bez katastrofy nebo velkých obětech na životech. U nás se to už testuje přes banky pod záminkou emisí CO2, ale pak už bude fuk jakou to má nálepku. Lidi vědí, že inflace je jako prase, vědí že peníze jim nejpozději druhý měsíc v zimě dojdou, a přesto tleskaj, když se někde zavede samoobslužná pokladna a je vyhozena další prodavačka. A bohužel jsou lidi, kteří nemají IQ na to, dělat něco jiného než jenom prodavačku.

Vedle toho všeho, ezo-slepičky mají prostě vlastní únikovou hru no, Qanon už tolik nefrčí, protože na rozdíl od USA, nás podobná blbost drží max. pár měsíců a když se zprávy opakují tak víme, že se nic dít nebude. Teď se jelo kolečko lásky od spasitele Auriho, pak se asi pojede kolečko od mimozemšťanů kteří přistanou na Vatikánském náměstí. Upřímně, pokud ale tihle vylezou první, tak taky bleju až si obrátim vnitřnosti naruby. My jsme to dosrali v celý Evropě fakt hrozně - nikde není tak drahé jídlo a lidi zatím žijí v iluzi, že to ustojí. Jsou lidi, kteří posílají do FEDU nějaké prohlášení o tom že jsou živé bytosti a že chtějí status živého občana. Uff, no taky si nemyslím že tudy je cesta ven. Jsme jako slepí krtci a loutkovodiči se chechtají prakticky každým filmem, kterým nám ty postapokalyptické scénáře vtírají do obličeje.

U příspěvku:Lidská vůle a dimenzionální události
Kiki_ (Stálý) - 15.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Emoce jsou fajn, emoce jsou supr - i ty zdravě nasrané, když dítě zavrčí jako pes, beru to tak že neumí říct "sereš mě, nech mě bejt a jdi prudit jinam" - řeknou to tak jak to viděj u psa ale neuměj si to slovy obhájit. Však kolik lidí sáhne na psa když vrčí? Malé děti prostě myslí jinak, taky bych je za to nebila, neokřikovala a bezdůvodně jim neříkala aby seděly tiše se složenýma rukama. Takhle si je malují jenom dospělí s vymytými mozky.

Když někdo trpí sebenenávistí a neovládne to, většinou to končí fakt tragicky. S těmahle lidma ani nejde jednat v rukavičkách - dát jim cukříček a říct že za to nemohou, že se takhle narodili nebo je takhle někdo vychoval. Ne, raději drsně říci "dovolil jsi aby tě takhle rodiče ořezali, jo život jsi měl na hovno, ale nemusíš se takhle chovat i nadále. Přiznej si, že tady se chováš jako ublíženej blbeček, že tady se chováš už jako maniak a udělej s tím něco." Zalepit to flastrem "všichni jsme jednota, posvítíme sluníčkem a bude to fajn" nejde. Jsem prostě pro upřímnost. Lidi neumějí ovládat své emoce, spíše se perou jenom o energii a v chování jsou občas jako zvířata - někdy se urážej pomalu bezdůvodně. Však pěkný příklad že je jsou někteří nasraní už jen za to, že jiný člověk má jiný názor. Doslova že to v nich cloumá, protože mají potřebu ovládat druhé. Prostě je to někdo naučil a tak to dělají celý život - že terorizují jiné natolik, že jim i vadí kdyby někdo měl nějaký svůj osobní názor. Tohle myslím tím, že je nesmyslné si nést dál a plno lidí s tím neumí pracovat, neuměj se toho vědomě zbavit a cosi budem říkat, tohle neuměj kolikrát ani školení psychoterapeuti, psychiatři, pychologové a jiní diplomovaní dohlížeči na správné chování. Hlavně že umějí identifikovat cholerika, narvat ho prášky a zkasírovat.
Jsem ráda za každého terapeuta, ať už je ezo nebo není, který umí od lidí tyhle programy odstraňovat, i kdyby to nebylo na 100%, snaha se cení. S tím jak se lidi k sobě chovají, se opravdu nedá vykročit do galaktického věku. Nebyli bychom přeci o nic lepší než reptiloidi - máme jejich "výchovu".

Zase upřímně, vyšší vibrace kterým planeta prochází, by tyhle programy měly nějak "vypálit", ale děje se to pomalu nebo je plno lidí nějak odolných vůči tomu měnit vlastní přesvědčení. Raději si nechají doslova od nových energií roztrhat tělo, než aby přijali novou myšlenku o sobě samém. Je lepší tomu vyjít nějak naproti a zkoumat to, byť formou pokus / omyl, než sedět a čekat že záblesk to vyřeší za nás.

Jo, já vim že si nepůjdu sednout za podpálení nějaké 5G věže, a prokaž u soudu že ti ta zlá věžička ublížila když na to nejsou výzkumy, většinou je to o dlouhodobých účincích.

Proto doufám že vyšetřování covidu povede k tomuhle, a ne k závěru "na planetě dochází kyslík". To by bylo už úplně v loji.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter