Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 5.10.
Eliška
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 10.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Když svádět, tak...
BlueSky (Občasný) - 7.10.2004 >

A promiň, ale tohle je opravdu zkomoleně napsané:

, ve vzduchu, mimo tabakového kouře včetnì second handového,

 

Opravdu jsem si to vztahla spise k tabakovemu kouri (ten secondhand) nez vzduchu, chtělo to asi líp formulovat. VEdle kouře , přefiltrovaného plícemi druhých, nakonec ve vzduchu se nachází i vzduch fitrovaný z plic nekuřáků...já ti nevím, prostě je to kostrbatě napsané (mimo a včetně, to mi asi vadilo..).

U příspěvku:Když svádět, tak...
BlueSky (Občasný) - 7.10.2004 >

Chm, za tu domovnici se omlouvám, přelítla jsem to a utkvělo mi to tak v hlavě, moje chyba, že jsem to nenapsala přesně, jak si napsal- podomní obchodnice-ale mimochodem, ta domovnice by mi tam stejně seděla lépe. Podomní obchodnice, aspoň tady, jsou typické spíše svým vemlouváním se a přeslušným chováním, než "zařváním".

 

Sice jsem se anglicky učila, ale tolik anglických slovíček, přes můj relativně pozitivní vztah k ní, je v tvé odpovědi na můj vkus moc:-)

S tím ruměncem, no to je dále stále nejasné-když ona "uměle", tak co tobě se vhánělo..a taky tedy uměle? Dobrá, jsem tedy průměrný (dokonce možná podprůměrný) čtenář, ale sorry, v tomto případě se za to nestydím:-)

Bohužel, já pochopila, že to měl být ironický závěr, jenže tady moc nepasoval, promiň, ale je to divně smotané a já prostě nemám na to, rozmotávat.

Ovšem teď, vysvětlené, tu situaci vidím, ale nejspíš mi nehraje ta "sofistikovaná" řeč servírky (teď už holt chápu, že to byla servírka":-))

Jo a pravda, kterouže reklamu jsi měl na mysli, i tady jaksi došlo z mojí strany k omylu:-)

U příspěvku:řetězení
BlueSky (Občasný) - 7.10.2004 >

 Řeknu ti, že po přečtení takové povídky bych snad do těhotenství ani nešla. Nepamatuji si, že by v poradně nebo pak už v porodnici ženy dávaly tak najevo to děsný utrpení, tíha břicha, těžké dýchání, funění, roztažený nohy, ech, Noo, nejspíš každý(á) prostě vycházíme ze svých zkušeností,ale vzhledem k těm mým se mi to zdá být přehnané a morbidní. Což ovšem mají mazlíčci rádi. Holt nejsem mazlíček. Přitom jsem spíš depresivní typ a všímám si víc horších stránek života, ale tohle...jsem asi přehlédla:-))

P.S.: Ťuťuťu, ňuňuňu se mi taky hnusí, ale nechce se mi proto  přepadávat do druhého extrému Líčení melounovitých břich, zdeformovanýho těla, to ti mě opravdu nikdy nenapadlo. Uf a touha nahlédnout pod pokličku na jitrničky, to je fakt dost brutální přirovnání.

Napsané je to jako vždy dobře, ale obsah mi trochu obrátil žaludek:-) Navíc,  ta zápletka se zapalovačem, že by musel takhle dotírat kvůli něčemu, co koupí u každý trafiky, v kantýně,... ..no...třeba jsou ty asiati opravdu jiní.

A vedle "regulérního podzimního větru" mě zaujalo ještě:Na břiše ale leží dvě snědé mužské ruce, krouživě je hladí a tisknou dívku k bedrům muže opřeného za ní o ...

Bedra nejsou záda? Totiž nějak si nedovedu představit tu krkolomnou pozici, hladí ji rukama břicho a a ona je přitisknuta k jeho zádům?

Jo, jo, asi mám rejpavou náladu:-)

U příspěvku:pohled
BlueSky (Občasný) - 7.10.2004 > Z téhle fotky mám docela nepříjemný pocit, ta žena vypadá jak po prožití nějakého traumatu, celá ta tvář na mě činí dojem, že je "uplakaná". Oči (teda spíš oko- pěkné barvy) až děsivě prázdné. Rezignace.Technicky i kompozičně fajn, ale moc se mi to nelíbí.Jo, jo, ty pocity:-))
U příspěvku:SMUTEK
BlueSky (Občasný) - 7.10.2004 > Milan Kováč> 

Jé, tak když rozumíš, prosím, prosím, vysvětli.  Mně to přišlo patetické a taky trochu  unáhlené tvrzení, ze sta jenom jednu..no.

 

U příspěvku:Post coitum
BlueSky (Občasný) - 7.10.2004 > Lada Niola> No jo, no, prostě i mistr tesař se někdy utne.
U příspěvku:Post coitum
BlueSky (Občasný) - 7.10.2004 >

Film jsem neviděla, pár recenzí na něj už četla a po přečtení této, která je poměrně laskavá k režisérovi (že by strach z paní Deány?, na něj také nemám pořád chuť jít. Nejsem zvědavá na schématické, černobílé postavy.

Téma střídání partnerů a absence hlubších citů- tak to pardon, ale tohle téma mi není blízké a neoslovuje mě, resp. tak zpracované, jak je naznačováno z kritiky.ač se za současného diváka považuji Možná jsem to špatně pochopila nebo je to nešťastná formulace.

A nejsem si jistá, zda lze obhajovat film Jakubiska , jeho určitý neúspěch, tím, že scénář napsal někdo jiný. Řekla bych, že při svých zkušenostech by měl  pan Jakubisko vědět, co zvládne, či nikoliv. Ovšem víc se čílit nemohu, protože je fakt, že jsem film neviděla.

 

U příspěvku:Když svádět, tak...
BlueSky (Občasný) - 7.10.2004 >

ve vzduchu, mimo tabakového kouře včetnì second handového,- tomu nerozumím, vypadlo ti nějaké slovíčko?

 

Začátek trochu neucelený, pochopila jsem , že je tam odkaz na tu blboučkou reklamu na nějaké pití, ale u tebe to zní, jako by ses setkal přímo s jednou z těch aktérek reklamy, to bys měl trošku doopravit. Nebo že by ses s ní skutečně setkal?

Zaujalo:  jí podařilo vehnat do tváře jakoby ruměnec. Mně už to z začalo vhánět jinde něco jiného. A co jako? Já měla za to, že ruměnec je překrvení tváře, a teď marně přemýšlím, co se vypravěči této povídky JINDE (řekla bych, že tuším, kde) vehnalo  jiného, než krev? Nebo že by...předčasná..ech, tak pak pardón

 

Závěr docela dobrý, i když nepříliš překvapující-myslím tu přeměnu ze smyslné krasavice  v "domovnici". Ovšem zcela na závěr...nepleteš si lásku se sexem? Ta láska je tam jako pěst na oko:-) Pojímáš to téměř jako oslavu  erotického působení té ženy (+ vystřízlivění) a najednou tam namontuješ lásku (v lidovém moudru).

Nějak mi to celé nesedí. Chtělo by to přepsat. Ovšem-to je jen můj názor.

U příspěvku:Voňavé ráno
BlueSky (Občasný) - 6.10.2004 >  Sdílím tvůj pocit, pěkná momentka.
U příspěvku:SMUTEK
BlueSky (Občasný) - 6.10.2004 >

DÁL TĚ BUDU PAMATOVAT -  nelíbí

JEN JEDNU VEZME DO OBĚTI - tomu nerozumím

 

jinak by to byla docela fajn veršovánka, (na začátku asi bez toho SI)

U příspěvku:Paprsky 2004-10-03-08-03
BlueSky (Občasný) - 5.10.2004 >

Aha, tak jak vidim, nebudu prvni s aberaci:-))))

Tak nic, mlčím.

Ale stejně, dneska se nějak urodilo, technicky sice slabší, MPosp zůstane nepotěšen, ale ohledně pocitu, nádhera. To vyšplíchnutý zlato paprsků..je mi fajn na duši, když na to kouknu.

U příspěvku:Vzpomínka na léto
BlueSky (Občasný) - 5.10.2004 > Zapomněla jsem na body.
U příspěvku:Vzpomínka na léto
BlueSky (Občasný) - 5.10.2004 > wiktorie> Wiktorie, doufám, že tvůj překlep byl neúmyslný
U příspěvku:Vzpomínka na léto
BlueSky (Občasný) - 5.10.2004 >

Je to takové něžné a jemné.Pastelové barvy. A v pěkném rámečku. Mně se to líbí, něčím mě to oslovuje.

Vítej na Totemu.

U příspěvku:Kurak
BlueSky (Občasný) - 5.10.2004 >

Skvělej  výraz tam je a myslím, že portrétovaná osoba má jistě z takové fotky radost:-)

Škoda té menší ostrosti:-( Ale i tak, dobrý.

U příspěvku:Čistič okapů
BlueSky (Občasný) - 5.10.2004 >

Myslím, že úvodní fotku jsi nevybral dobře, připadá mi trošku nicneříkající, ale zachránil to komentář a navedení na tu  sérii a ta už je jako dokument docela hezká. I když věřím, že se může podobná série fotek zdát málo akční vzhledem k zážitkům některých

 

Ovšem, přátelé, je dobré si zde připomenout: mějme se všichni na pozoru, nikdy nevíte, kolik a kde se skrývájí podobní MPospové a kdy vás zachytí při činnosti a to třeba i nekalé

U příspěvku:CESTA
BlueSky (Občasný) - 5.10.2004 > Max Bubakoff> 

Jezíííís-kam to zapsat-MB mluví slušně Nejlíp bílou křídou do komína

Tak to vidíš, já na Vesnici nebyla a proto ve mně tento záběr vyvolává pouze pozitivní náladu (mňo, i když taky moc ne, protože mi to přijde až jako alegorie na cestičku životem, sem světýlko probleskne, člověk tím stejně pluje sám a doufá, že na konci to třeba bude lepší, na konci to světýlko naděje....chi, koukám, že na "Vesnici" ani jít nemusím, pořídím si kvalitní depku sama od sebe

U příspěvku:CESTA
BlueSky (Občasný) - 5.10.2004 > Ohledně technické kvality tam vidím problém, ale pro mě tam to kouzlo je, i kompozice fajn, a připadá mi to až takové symbolické. Fajn.
U příspěvku:Dům ve slunci
BlueSky (Občasný) - 5.10.2004 > Nabité sluníčkem, zářivé.
U příspěvku:Vaření
BlueSky (Občasný) - 5.10.2004 > Max Bubakoff> No jó, může bejt, akorát, že to je projev typickej QMB a MZFovi by to nikdo nevěřil, vzpomeň na jeho drsnou hlášku ve fejetonu o olympiádě:-)) K němu by mi to nesedělo.
U příspěvku:Vaření
BlueSky (Občasný) - 5.10.2004 >

Je tam pár drobných nedostatků ve formulacích, ale to přijde jak komu podle naturelu a já se trochu vymknu výše napsaným poznámkám konstatováním, že mě to překvapilo a dost pobavilo. Obsahuje to spoustu výborných přirovnání a je to vtipné. Chce to jen po napsání tzv. pilovat. Viz. poznámky MB a Quotidiany.

 

Po čaji bylo dlouho pusto. (Zvolila bych např. formulaci: Po přípravě čaje můj kuchařský um upadl do letargie, nebo  Můj kuchařský um se nadlouho zasekl u vaření čaje nebo... ), ale to je spíš o tvojí "cizelérské" práci , to chce zkoušet dosazovat slova, formulovat tak, aby to nepřečnívalo, nezdržovalo, bylo to jasné. Ve zkratce je síla (ale já to taky neumím:-))

Ale pobavilo mě to.

U příspěvku:Práce
BlueSky (Občasný) - 1.10.2004 > Max Bubakoff> 

Dobrá tedy.

Osvětlím: vydolovala jsem z paměti půvabnou to romanci o Karlu IV od jistého Jana Nerudy:-):

....Pan Bušek máčel zub a pysk
a víno ku půnebí tisk
a po jazyku válel.

 

Takže: půnebí je patro v ústech. A to patro úplně normální. Už si to představuješ? Nejde to, co?

Už jsem se tu jednou omlouvala, že nemohu uspokojit vaši touhu po těch nejbizarnějších, nejkrvavějších a nejděsivějších věcech světa Tak tedy: podruhé - omluva


 

U příspěvku:život to zvíře nenažraný
BlueSky (Občasný) - 1.10.2004 >

Myslím, že nic problikávat nemusí:-) Pak by se zase strhla diskuze, že čtenář je podceňován:-))

Pěkné. Jasné sdělení lukmalérovskými zvukomalebnými slovohrátkami:-) 

U příspěvku:podzim, dopis, sen
BlueSky (Občasný) - 1.10.2004 >

Hezký dopis. Až archaický styl, obřadnost. Popis snu velmi působivý. Vykladači snů by se vyřádili. Pocity viny, nesplněná očekávání, úzkosti, zmařené naděje,.....Ale skutečné poselství těchto signálů podvědomí můžete rozluštit jen vy, protože jen vy držíte klíč (vzpomínky, tajné touhy, vztahy atd.) ke svým snům. Přeji brzké rozluštění snu a sny už jen příjemné:-)

Za tu miniaturku 5B i D, protože donutí zamyslet se, zastavit:-)

U příspěvku:1 Říjen
BlueSky (Občasný) - 1.10.2004 >

V náhledu hodně zaujalo. Myslím, že poznámka, že nemáš zaostřeno, je zbytečná Jen slepej by si toho nevšiml

Měl jsi to vydávat za umělecké rozostření a záměr

Ale popravdě řečeno, i tak to má své kouzlo. Vypadá to jako jeden z mých oblíbených "snových" obrázků. Trochu tíživá atmosféra zimy, ticho, klid, ..jo, líbí se mi to- i když profíci z tý techniky padnou asi do mdlob:-))))

U příspěvku:Poťouchlá barvička
BlueSky (Občasný) - 1.10.2004 > Emmet_RAY> 

Hele, zlato, viděl jsi mě někdy malovat?:-) Tušila jsem , že to bude práce na etapy - nikoliv po hodinách, ale po dnech, ehm, až týdnech, takže jsem nechtěla, aby se mi barva zředěná vodou třeba zkazila. Takhle prostě mám namíchaný odstín a podle času a potřeby odleju do jiného kbelíčku natónovanou barvu a naředím (1:0,75) a ..maluju zase kousek. Stále dosahuji stejného odstínu. No, hrůza...ten pokoj má 4 (čtyři velký) stěny A zbyde mi i do sklenice na drobné opravy:-)

Ale díky, až budu malovat menší pokoj a zvládnu to v krátkém časovém úseku, s důvěrou vzpomenu tvé rady, Emmítku:-)

 

Záhy budu malovat balkon, ten zvládnu najednou, ale sakra, tam je nutno použít neředitelný, tak tu radu zase neuplatním:-)

U příspěvku:Logos
BlueSky (Občasný) - 30.9.2004 > poslední> 

Jejda, my se o stoicismu něco málo učili, ale tohle jméno tam nepadlo. Nebo že bych zapomněla?

No ještě že jsem ti nenapsala(činím s omluvou až teď, původní moji domněnku, že jde snad o nějakou fantazy? omlouvám se, omlouvám se, to víš, jeden nemůže vědět všechno, i když..zrovna tohle mi přijde jako docela základní znalost, ale vážně..nevybavuji si:-(

U příspěvku:Práce
BlueSky (Občasný) - 30.9.2004 > Max Bubakoff> 

Jasně, já sondu, ty sondu I am ready

Kdepak, vašich barvitých přirovnání a obratů nikdy nedosáhnu

Zapisuji si do slovníčku: sídlištního archeologa a od PB popelnicového šuhaje Až budu tvořit křížovky, hodí se mi to:-))))

U příspěvku:Práce
BlueSky (Občasný) - 30.9.2004 > Pierre Bosquet> 

? Jsem neměla na mysli rabování rakví, ale rabování popelnice, ech 

Ale těší mě, že vidím, kterým (pozitivním ) směrem se ubírá tvoje myšlení Omlouvám se, tato blbinka není nic pro drsné duše

U příspěvku:Hvězdy taky choděj
BlueSky (Občasný) - 30.9.2004 >

Věřím, že k tomuto závěru  se může jeden dopracovat, když je pod vlivem..čehokoliv:-)

Ale považovala bych to spíš za zpověď, pocit, je to hezké, svým způsobem roztomilé, ale každého to nejspíš neosloví. Na hodnocení mi toho připadne málo:-(


 

U příspěvku:Logos
BlueSky (Občasný) - 30.9.2004 >

Kliďte se z cesty když procházím vámi,

Mám vás a vy mně ne,

 

1. Určitě tomu nerozumím. Vůbec se v tom nevyznám, chvílemi to vypadá jako bys popisoval "všehomír" , něco jako Všechno.

2. Je tu spousta zajímavých slovních spojení, ale zdá se mi toho moc.

3. Když "jsem všechno, tak jsem i těmi, které nabádám, aby se mi klidili z cesty" , zdá se mi to přehnané, nejsem schopna se v tom zorientovat.

4. Proč je to v próze, když je tam snaha o veršování?

  <<< předchozí 
10.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter