Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 30.6.
Šárka
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 5.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Sestupná
BlueSky (Občasný) - 9.1.2005 >

Tak teď tu máme ještě "souboj" mezi Gottsteinem a ?:-)))

 

To Ariel: Nevím, nevím, jestli jde zrovna o podkopávání feminismu:-))

U příspěvku:Miláčku, nekvič.
BlueSky (Občasný) - 7.1.2005 > Uvažuju nad tím, spolupracovat s KÚ a PL, koukám, že by si tady přišli na svý - t.j. "klienty"
U příspěvku:První ráno roku 2005 u Mississippi
BlueSky (Občasný) - 7.1.2005 >

Jako cestopis to nemá mnoho hodnoty, o Missisipi jsem se dozvěděla jen jaký je tam vzduch. Jo a  nakolik je tam "posunutý čas":-) Je to spíše takové malé zamyšlení nad koncem roku. Osobně bych to dala raději do Zpovědi.Píšeš docela hezky, ale např.často užíváš slůvko TO, TADY, JEN což kvalitu příspěvku shazuje.

Pěkný úvod, popis atmosféry, hezky zní i závěr ( i když nevím co si představovat pod slovy jedna životní perioda a také jsem si nevšimla toho odstupu, nebo jsem nepochopila o jaký odstup jde) a oceňuji formulaci ohledně varování země (té malé kuličky , co po ní šlapeme:-)

Ale chtělo by to učesat, uhladit:-)

U příspěvku:Goodmorningamerica
BlueSky (Občasný) - 7.1.2005 > Hezký záběr, mám z něj stres:-) Ale těší mě, že se tam ráno tvářej lidi stejně kysele jako tady
U příspěvku:První okamžiky
BlueSky (Občasný) - 7.1.2005 > Hezký záběr. Světelná chryzantéma:-) Líbí se mi to.
U příspěvku:Miláčku, nekvič.
BlueSky (Občasný) - 7.1.2005 > Chacha, zarytý machista zpět Vítej.
U příspěvku:oko vidí
BlueSky (Občasný) - 7.1.2005 >
U příspěvku:dj masterpiece
BlueSky (Občasný) - 7.1.2005 >

Je to opravdu portrét? To jsi ho nasvítil ty?

Není to spíš momentka? Z pracovního prostředí DJ?:-) Kdyby to bylo tak, v což doufám, ani mě nenapadlo myslet si, že jsi ho tak nastylizoval a nasvítil, tak se mi to líbí, má to atmošku, je to správně "ujetý":-)

U příspěvku:barevný akt
BlueSky (Občasný) - 6.1.2005 > Vysvětlení autorky zajímavé, asi právě proto, že neumím posunout to vidění, pořád hledám ten zbytek hlavy a rukou, ta postavička vlevo není zmenšenou kopií, takže bych ji taky nemusela , ale i tak se mi to líbí. Barevně zajímavé.
U příspěvku:Na půdě
BlueSky (Občasný) - 6.1.2005 > Trochu mi tam překáží ten komín nebo co to je, ale náladu to má.
U příspěvku:2004-08-22-07-48
BlueSky (Občasný) - 6.1.2005 > No jo, taky nemám slov:-)
U příspěvku:Sen fyzikův
BlueSky (Občasný) - 6.1.2005 > Nádhera:-) Je to voda v pavučině?
U příspěvku:Park... kdysi lázeňský
BlueSky (Občasný) - 6.1.2005 > Hlásím, že pro mě to má parádní atmosféru, správně tajemné, sychravé, nádhera. I jakýsi pohyb, vážně zvláštní.
U příspěvku:Asie
BlueSky (Občasný) - 6.1.2005 > swf> 

Vím, čemu nerozumím, vždyť píšeš, že UMŘELA a následuje -a byla zaživa pohřbena. Nejspíš jde o problém, že máš jinak uspořádat větičky..bych řekla. Ale rozhodně se nechci dohadovat, jak je lidem v případě podobných tragédii.

U příspěvku:Asie
BlueSky (Občasný) - 6.1.2005 >

Teda, na to, že to jako vypráví sedmileté dítě, je to poněkud..no, prostě nepříliš dětské:-) A pardon, tomu konci, jak strachy UMŘELA a byla zaživa pohřbena, tomu moc nerozumím.

Chápu, že tě asi oslovila nevýslovná lidská tragedie v Thajsku a okolních zemích, ale nechala bych to raději v sobě  doznít a zpracovat až později, pokud by vůbec člověk dospěl k pocitu, že to zachytit musí, tyhle záležitosti nejsou příliš vděčné. Omlouvám se, ale hodnotit nebudu.

U příspěvku:Betlém jak ho neznáte
BlueSky (Občasný) - 6.1.2005 >

Provedení fajn, jako komiks, proč ne?:-)

U příspěvku:už zas?
BlueSky (Občasný) - 5.1.2005 > Emmet_RAY> Vtipálku Tak mi poraď lepší slovo.
U příspěvku:už zas?
BlueSky (Občasný) - 5.1.2005 >

UŽ ZAS?!!

Ba ne, tohle je taky super, barvy, radost pohledět, a vůbec, celý je to pěkný, osvěžující. Pěkný pozadí.

U příspěvku:Pozice vědy a náboženství na prahu 3. tisíciletí
BlueSky (Občasný) - 5.1.2005 > Víš, je to docela dobře napsané, i když mě zarazilo, proč např. u "detailu" hodíš do závorky vysvětlení a u "konvergují" už ne akorát se mi zdá obsah tak nějak ..nezáživný. Jistě to ocení jiní. Já mám pocit, že vše zde řečené jsem už někde četla, že mi to nic nového nedává, ani nepobaví, ani moc nezaujme. Není to zcela suchopárné, oceňuji ten paradox na konci, i vcelku hezký úvod (i když trošku zahlcený slovy), ale nemám ráda přehršli "cizích slovíček", i když chápu, že u pojednání o vědě a teoriích nemůžeš asi jinak, a nakonec, určitě nejsem pro podobné úvahy ten pravý čtenář Jen jsem chtěla říct, že jsem si tvoji úvahu přečetla a celou.
U příspěvku:rachejtle pri akci
BlueSky (Občasný) - 5.1.2005 > JE to zajímavý. Zaujalo mě to.
U příspěvku:Nudle a okurka
BlueSky (Občasný) - 4.1.2005 > Chichi:-) Pěkné:-)
U příspěvku:eden
BlueSky (Občasný) - 4.1.2005 > Četlo to tu dost lidí a nikdo zatím nenapsal ani výhrady ani pochvalu, přiznám se, že  já si taky nevím rady. Napsané mi to připadá dobře, totiž přečetla jsem to najednou, nikde jsem se nezadrhla, přirovnání rozkoše ďábla k rozkoši pedofila, no to mně trochu nesedlo, ale to je asi mým naturelem. Pak z poměrně decentního vyprávění, popisu situace se vyklubala větička o neskutečně blbé krávě:-), to mě taky trochu překvapilo, ale jinak, mám pocit, že něco podobného jsem už někde párkrát četla, ono nakonec, je těžké přijít s něčím novým, všechno už tu bylo, se říká, ale celkově se mi to docela líbí.
U příspěvku:Thin Ice
BlueSky (Občasný) - 30.12.2004 >

To je úchylný, jezdit na místo, kde zemřelo vlastní dítě. Teda jestli to chápu dobře, ten závěr. Je to vyprávění nejdřív té dcrery a závěr patří matce.

Je tu pěkně vykreslená atmosféra a krajina, možná by neuškodilo ubrat , zdá se mi to chvílemi zdlouhavé.

Prosím a oprav si výr na vír ( u toho velkoměsta:-)), opravila bych to sama, ale nešlo mi to teď otevřít na editaci.

U příspěvku:FOTOGALERIE
BlueSky (Občasný) - 30.12.2004 > Max Bubakoff> 

Jo, to jo, ale já říkala, že jsem sem nakoukla, páč tam bylo napsáno Fotogalerie a pod tím zmrdi, tak jsem myslela, že tu budou nějaké fotky "nesprávňáckejch drsňáků", hihi a ono tohle:-)

 

U příspěvku:(pred)vanocni psani
BlueSky (Občasný) - 27.12.2004 >

Se omlouvám, ale já se moc nebavila, vyprávění typu přišel, najedl se, napil, opil, vyblil, zvhlnul, usušil.....ale proti gustu..

Taky přeju pěknej novej rok

U příspěvku:párek
BlueSky (Občasný) - 27.12.2004 >
U příspěvku:PF 2005
BlueSky (Občasný) - 27.12.2004 > Jo, fakt pěkné, ten sníh  mi tady v Praze tak chybí..aspoiň na obrázku se pokochám
U příspěvku:Zvonky 2
BlueSky (Občasný) - 22.12.2004 >

Čekala jsem vánoční zvonky a ejhle,  tyhle jsou celoroční:-), otřískané, celý dům je takový, ani symbol srdce nepřebije ten pochmurný vzhled. Není to nic pohodového, ale podle mě to atmosféru má.

U příspěvku:Campanilla
BlueSky (Občasný) - 22.12.2004 > Emmet_RAY> 

Ok,  koukám, že´s zabil jednou ranou dvé much, kulíšku Tak vidíš, že jsi povolanější. Já jsem si v životě podobné knihy (jaké zmiňuješ) nikdy nečetla, nemám na to trpělivost, takže ano, s označením vytříbená jsem ujela neboť moje "znalost" archaické mluvy je opřena pouze o shlédnutí  filmu Jan Hus a taky snad četby Nový epochální výlet pana Broučka.....Jdu se stydět do kouta 

U příspěvku:Návraty III
BlueSky (Občasný) - 17.12.2004 >

Známý pocit:-) Zaujalo mě to. Fajn.

U příspěvku:Pápá ...
BlueSky (Občasný) - 16.12.2004 >

Hmyz nemusím, ale tenhle vypadá úchvatně:-)

  <<< předchozí 
5.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter