Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 6.10.
Hanuš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 10.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:_ ... _
Strážce_majáku (Občasný) - 12.7.2005 > MPosp> Martine, přeháníš ... nicméně dík, pochvala těší. Foceno 80-200 mm zoomem na 200 mm, udělal jsem 4 fotky a tohle je mírně ořezaná, (marně) doostřená a zčernobílená trojka. Vstupné na věž činí 50 Kč.
U příspěvku:Skrz
Strážce_majáku (Občasný) - 12.7.2005 > Mishka> Pravda. Taky to může být určitá fáze, před dalším posunem vpřed :-)
U příspěvku:Cvhíli zůstaň!
Strážce_majáku (Občasný) - 12.7.2005 > Trochu barevnější, než je v kraji zvykem. Připomnělo mi to krásné staré časy komunistické televize, hrající si koťata o přestávce (pan Vajíčko si už odpracoval ...)
U příspěvku:... kvak!
Strážce_majáku (Občasný) - 12.7.2005 > Nějak jsem se špatně kokl a četl jsem Cvak! a až teď jsem poznal svůj omyl :-) pěkná, ale vypadá nebezpečně a na zeď bych si to nepověsil.
U příspěvku:Skrz
Strážce_majáku (Občasný) - 12.7.2005 > Jednou jsem něco podobnýho fotil a tady zveřejňoval, a nesetkalo se, ohlas nebyl.
Teď, z vnějšího phledu, mi to připadá takové trochu silové. Něco jako zakaždoucenunajítextrazáběr.
O technice nemluvím (koho zajímá? na to jsou ostatně specializované servery).
U příspěvku:_ ... _
Strážce_majáku (Občasný) - 12.7.2005 > stanislav> A Major Zeman jde do nich.
U příspěvku:_ ... _
Strážce_majáku (Občasný) - 11.7.2005 > Mishka> Máš recht, já bych to nekoupil ani za čtyřku.
U příspěvku:_ ... _
Strážce_majáku (Občasný) - 11.7.2005 > Emmet_RAY> Ne, Chruščov.
U příspěvku:_ ... _
Strážce_majáku (Občasný) - 11.7.2005 > Přeslička> Já ji mám taky rád. ALe pro technický puristy jsem ostřil kus vedle, páč každému co jeho jest.
U příspěvku:Kejvadlo svět nespasí
Strážce_majáku (Občasný) - 11.7.2005 > Vypadá to dobře, ale eště se vrátím (jdu si pro silnější brejle), dáš mi vrácenku?
U příspěvku:.-.-.
Strážce_majáku (Občasný) - 10.7.2005 > Hezký, takový jemný.
U příspěvku:Kluci, holky a syntaktické rozbory. Měsíc, část 1. -- holky prý sedí v koutě
Strážce_majáku (Občasný) - 8.7.2005 > Sláva. Konečně je to tady ... černé na bílém.
U příspěvku:ČARODĚJNICE
Strážce_majáku (Občasný) - 7.7.2005 > fungus2> Fotí ti to jako můj HP 735, a ten nefotí dobře. Podobně by toto zvěčnil - buď bude dobře obloha, ale "postava" bude černá, nebo bude postava jakž takž vykreslená, ale obloha bude vypálená.
U příspěvku:ČARODĚJNICE
Strážce_majáku (Občasný) - 6.7.2005 > Zasloužilo by si to lepší foťák.
U příspěvku:a zase v mlze
Strážce_majáku (Občasný) - 6.7.2005 > Fajn. Nižší pohled taky nemusel být špatný.
U příspěvku:- 1 -
Strážce_majáku (Občasný) - 5.7.2005 > Přeslička> Dík. Tohle je malinko aranžovaný. Deska byla asi o půl metru dál, tak jsem ji posunul.
U příspěvku:- 2 -
Strážce_majáku (Občasný) - 5.7.2005 > Přeslička> Ne, tak to tam bylo.
U příspěvku:pokrok nezastavíš
Strážce_majáku (Občasný) - 2.7.2005 > Radši bych jel žebřiňákem ...
U příspěvku:... a padla mlha
Strážce_majáku (Občasný) - 30.6.2005 > Tak nějak si našinec představuje Asii ... džunky se pokojně plaví po zamlžené hladině ... ani těm Nahoře (natož lidu obecnému) ještě nedošlo, že ti co mají dneska slaměné klobouky na hlavě, nás za 50 let budou ekonomicky válcovat a jejich vlády určovat vývoj ve světě.
Jo, fotka. Tak fotka je teda fajn. Jde z ní klid a mír ten já potřebuju.
U příspěvku:pádlo
Strážce_majáku (Občasný) - 30.6.2005 > Pěkný, ořez bez horní části taky není špatný.
U příspěvku:telefonát
Strážce_majáku (Občasný) - 20.6.2005 > Volá Majoru Zemanovi, aby mu práskla svýho milence, kterej pašuje Matonku do Rakouska přes Balaton, jenže on už zasahuje i v Bratislavě? To jsem nevěděl.
U příspěvku:Až tam a zase zpátky
Strážce_majáku (Občasný) - 17.6.2005 > Jo jo, nezapomeň přibalit vodováhu :-)
U příspěvku:Smrt
Strážce_majáku (Občasný) - 17.6.2005 > Trochu biologie, poránu ...
U příspěvku:1/57
Strážce_majáku (Občasný) - 15.6.2005 > To není vůbec špatný.
U příspěvku:4. TOTEM NATURAL - obrazový záznam
Strážce_majáku (Občasný) - 14.6.2005 > Připomíná mi to terén u Mšena, ale možná je to jenom shoda jmen ...
U příspěvku:a nezaprší ...
Strážce_majáku (Občasný) - 14.6.2005 > Mě přijde, že jsou tvoje portréty takový ... z odstupu. Čímž nechci tvrdit, že bych to cvaknul líp.
U příspěvku:někde tu žijí sousedé
Strážce_majáku (Občasný) - 14.6.2005 > Tohle Hrošákovi uniklo ...
U příspěvku:Vlaštovky
Strážce_majáku (Občasný) - 13.6.2005 > Kolik vlašťovek, tolik dám bodů ...
U příspěvku:2005-05-21-15-26?
Strážce_majáku (Občasný) - 10.6.2005 > Takovej kříženec mezi džinem a andělem.
U příspěvku:- 2 -
Strážce_majáku (Občasný) - 9.6.2005 > nečekaná> Tohle slýchávám při jiných příležitostech ...
U příspěvku:Rybnik
Strážce_majáku (Občasný) - 9.6.2005 > PetrS> Dělej co chceš, už jsi velkej kluk.
  <<< předchozí 
10.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter