Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 7.10.
Justýna
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 15.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:soumrakem prazvláštních těles
Strážce_majáku (Občasný) - 15.3.2005 > Silně bych doporučoval umístit hlavní motiv mimo víc mimo střed (jedno z prvních pravidel kompozice).
U příspěvku:Rajčatová
Strážce_majáku (Občasný) - 15.3.2005 > netinka> No, a to je právě ta chyba.
Aspoň kdybys napsala "okolo Hradce v malé zahrádce" nebo tak nějak :-)
U příspěvku:Rajčatová
Strážce_majáku (Občasný) - 15.3.2005 > ariel> Kdyby ty body někde vyměňovali (za Eura, libry, ...), pak by byly pro mě důležitý :-)
Jináč je ale lepší napsat komentář, toho si cením víc.
A díky.
U příspěvku:Manifest supermarketingu
Strážce_majáku (Občasný) - 13.3.2005 > Emmet_RAY> Co víš, pivo jsi se mnou nepil ... co když jsem předem vytvořenej k tomu, abych ... tu pochválil, tu sepsul, dodal zdání reality? Přinejmenším tím, že jako výjimka potvrzuji pravidlo :-)
U příspěvku:Manifest supermarketingu
Strážce_majáku (Občasný) - 13.3.2005 > Je to takový koncentrát. Řeďte vodou 1:2 a dochťte dle libosti ...
U příspěvku:Psi se dnes množí na Totemu
Strážce_majáku (Občasný) - 13.3.2005 > No vida, to není špatný.
U příspěvku:Kapky rosy
Strážce_majáku (Občasný) - 13.3.2005 > Mishka> Reaguju pouze na "já jsem toto nafotila líp". Toť vše.
U příspěvku:Kapky rosy
Strážce_majáku (Občasný) - 13.3.2005 > Mishka> Řeč by měla být k příspěvku a ne k tomu, jestli se totéž někomu daří zvěčnit líp nebo hůř.
To cos napsala prvně, je argumentace malých dětí (no, ale můj táta má větší auto ...).
U příspěvku:Kapky rosy
Strážce_majáku (Občasný) - 13.3.2005 > Klasická "po-dešťovla". Včetně neostrých kapek (to se ale málokomu povede). Lepší kompozici by to chtělo.
U příspěvku:Kapky rosy
Strážce_majáku (Občasný) - 13.3.2005 > Mishka> Nechápu, proč to říkáš.
U příspěvku:Dekadence
Strážce_majáku (Občasný) - 13.3.2005 > výtvarnice> Co použít polarizák?
U příspěvku:Dekadence
Strážce_majáku (Občasný) - 13.3.2005 > Trošku se to leskne :-(
U příspěvku:Blízké setkání
Strážce_majáku (Občasný) - 12.3.2005 > Jak říká Xmark. Škoda, že té paní není vidět do obličeje.
U příspěvku:Friend
Strážce_majáku (Občasný) - 12.3.2005 > No, já nevím. Jestli ta technická kvalita (resp. totální absence tohoto) byla záměrem. Protože jinak by to neomluvila ani konzumace více kusů piv, chřipka, nebo povolební kocovina, a to ani vše najednou.
Proti rámečku nic nenamítám.
U příspěvku:Rostlina
Strážce_majáku (Občasný) - 12.3.2005 > Jo. Nápad dobrej. Provedení slabší.
U příspěvku:zastavil se čas
Strážce_majáku (Občasný) - 12.3.2005 > Pilla> Projdi si pár fotoserverů, a takový tam najdeš. Pak napiš něco těm nadlidem, co to tam sypou jak z rukávu :-)
Napovím: třeba na www.photoblink.com si najdi autora Pawel Spychala.
U příspěvku:Becher
Strážce_majáku (Občasný) - 12.3.2005 > Ono se dá fotit leccos, ale doporučuje se tak, aby to bylo zajímavý ... nevím, jestli úmysl byl, aby fotka vypadala takhle?
U příspěvku:jorge
Strážce_majáku (Občasný) - 11.3.2005 > Fotka celkem fajn. Nos a čelo by si zasloužily míň světla.
U příspěvku:Cesta
Strážce_majáku (Občasný) - 11.3.2005 > xmark> Tohle je sken z fotky 20x30 cm. Film mám. Doma skener HP 3670, 1200 DPI s dianástavcem. Nemám s tím moc (dobrých) zkušeností, skenovat přímo z filmu.
Tohle tady je už taky výřez z podstatně vetšího záběru.
Ještě se na to mrknu.
U příspěvku:Vřes
Strážce_majáku (Občasný) - 11.3.2005 > čtenář> Spousta obyčejných se umně maskuje.
U příspěvku:OPADANÉ (touhy pod kostelem)
Strážce_majáku (Občasný) - 11.3.2005 > V Pionýru se říkalo: kdo je připraven, není překvapen :-)
U příspěvku:Rehabilitace
Strážce_majáku (Občasný) - 11.3.2005 > Supr nápad. Má to grády. Všichni jsou hepy, jak spravedlnost byla nakonec vyslyšena.
Hele, dávám body, dělám to málokdy :-)
U příspěvku:Zamyšlení nad stavem věcí
Strážce_majáku (Občasný) - 11.3.2005 > Ráno jsem se podíval do zrcadla a tam ... nikdo.
U příspěvku:4 U from me
Strážce_majáku (Občasný) - 11.3.2005 > Na mě je to moc přeslazený, jinak bych volil jinou barvu rámečku.
U příspěvku:Vřes
Strážce_majáku (Občasný) - 11.3.2005 > Na některých serverech se mi líbí, že nelze dát ta nejvyšší a nejnižší hodnocení (body) bez toho, že by člověk nenapsal nějaký komentář.
Nelíbí se mi tyhle reakce, kdy někdo nechá jeden bod a nazdar (čas je drahej, co chceš, abych ti k tomu napsal, ještě bych o tom musel přemýšlet ...)
K čemu se server, kde účastníci zveřejňují svá díla? Ke kumonikaci. Ale někdo si to plete s volbou typu "Krůta roku", apod. :-))
Zdar a síru (nebo sílu, jak chceš). Rýmovačky ti tady moc procházet nebudou, ale pokud to tak cítíš, nenech se odradit.
U příspěvku:Les pod sněhem
Strážce_majáku (Občasný) - 11.3.2005 > Pochmurnost nemusí být na škodu, ale ten snímek je hodně plochý, není tam prostor.
U příspěvku:Ňáký listy
Strážce_majáku (Občasný) - 10.3.2005 > Fakt je, že se tyhle věci celkem často fotí.
U příspěvku:už brzy... 2004-01-05-07-18
Strážce_majáku (Občasný) - 10.3.2005 > Děláš příručku o ostření? A tady, milé děti, to je zavostřené (správně, Pepíčku, říká se zaostřené) a tady uš ne. To je, co?
U příspěvku:Jezdec
Strážce_majáku (Občasný) - 10.3.2005 > Rambonaut> Soudnost autora (ale to se tady ví) zcela absentuje. Anebo mu jde o pozornost jako takovou. Malý děti jsou podobný - prej. Dítě se třeba počurá, aby si vynutilo pozornost. Nebo něco rozfláká ...
U příspěvku:Laponka
Strážce_majáku (Občasný) - 10.3.2005 > Supr.
U příspěvku:Krajina pod sněhem
Strážce_majáku (Občasný) - 10.3.2005 > AliciA> Víš, když budeš chodit "ven", spát v kempu nebo pod širákem, uvidíš desítky západů slunce (a ještě jinejch věcí :-) a právě v tom je umění, najít odkud, jak fotit, co mít v záběru a co ne ... někdo na to jde úporným studiem pravidel a zkoušením, někdo intuitivně (což když se zadaří, dává o dost lepší výsledky). Když si vezmeš dobrý fotky (ne třeba Armstronga, jak šlape po Měsíci), tak jsou to zhusta běžný věci a situace, ale zachycený individuálním způsobem ... a o to jde, najít ten způsob.
A k tomu ti dopomáhej bůh :-))
  <<< předchozí 
15.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter