Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 7.10.
Justýna
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 19.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Moje jméno je Eden
Strážce_majáku (Občasný) - 16.2.2005 > Pěkný, škoda toho keře za ním.
U příspěvku:Moje jméno je Eden
Strážce_majáku (Občasný) - 16.2.2005 > heep> Myslím, že něškodí ten kontext připsat. Ať se vám daří!
U příspěvku:Potápěčská
Strážce_majáku (Občasný) - 16.2.2005 > Mishka> Sory, dal jsem si airwawes (nebo tak něco), pozdě :-)
U příspěvku:Potápěčská
Strážce_majáku (Občasný) - 16.2.2005 > A ... ?
U příspěvku:odtok
Strážce_majáku (Občasný) - 16.2.2005 > Pokud by jenom tohle byla cena za svobodu projevu ...
U příspěvku:...waiting
Strážce_majáku (Občasný) - 15.2.2005 > MPosp> Rozdíl mezi mužem a ženou, nějakej je, že? Pozornost mezi dvěma v páru směřuje vždy od muže k ženě. Žena vyvolává pozornost, muž ji věnuje. (Není to tedy tak, že muži se líbí žena a ženě se líbí muž).
Žena je zajímavá (jako objekt pozornosti) pro muže jaksi z principu. Ale naopak to neplatí.
Ještě jinak: když žena řekne "tenhle chlap se mi líbí", tak to ve skutečnosti znamená "chci, aby mě tenhle chlap měl rád".
Ostatně, proč se v bulvárech, speciálně v těch dámských, nezaplňují stránky odhalených, svalnatých chlapíků (jsou tam, ale kosmetika, móda a recepty vítězí ...)
Mishka: a proč by taky kus odhalenýho těla měl urážet?
Aby bylo jasno, tohle není nic proti aktům jakýhokoli charakteru. Jenom mi přijde mimo, že jenom díky tomu, že něco není zvykem fotit / odhalovat / zvěřejňovat, jenom proto lid padá do kolen, šeptá sousedům "ty jo, to je hustý", přemýšlí, jestli se mu to má líbit či ne (vždyť na tom není nic špatného ... je to neobvyklé ... je to NĚCO) ... viď, Lído) já nevím, pro mě tohle není nic, ale tenhle názor nikomu nevnucuju.
Síla tě provázej :-))
U příspěvku:...waiting
Strážce_majáku (Občasný) - 15.2.2005 > Dommi> Aby se toho někdo nechytl ...
U příspěvku:Stín
Strážce_majáku (Občasný) - 15.2.2005 > Soutěž ČESKÁ ZIMA (ve 4 kategoriích: poezie, próza, fotografie, ostatní výtvarné příspěvky)

Datum uzávěrky je 14. února 2005 (prodlouženo), datum ukončení je 28. února 2005.
U příspěvku:studie
Strážce_majáku (Občasný) - 15.2.2005 > jaspra> Třeba se moc koukáš na přenosy z parlamentu :-)) Ne, sory, to nebylo fér .. ale co, má to být dokument, nebo kresba?
U příspěvku:Bez názvu
Strážce_majáku (Občasný) - 15.2.2005 > Dobrej nápad. Dolaď techniku ... sám musíš vidět nedostatky.
U příspěvku:Marocké uličky V.
Strážce_majáku (Občasný) - 15.2.2005 > Fajn (4).
Na sedmičku ale nemá ... tohle mám moc "dokumentační charakter" (i dobrých dokumentů je nám třeba, soudruzi :-)), chybí tam něco za tím.
U příspěvku:...waiting
Strážce_majáku (Občasný) - 15.2.2005 > MPosp> Nejde o pohoršení.
Je to akt, vytvořený stejným stylem, jako se dělají ženský akty. S intimními partiemi jako centrem pozornosti.
Zkusím to rozepsat večer, až mi nebude šéf koukat přes rameno ... dost mě to znervózňuje.
U příspěvku:V.V.
Strážce_majáku (Občasný) - 15.2.2005 > Náhled vypadal jako grafika ...
U příspěvku:.: JSEŠ MRTVEJ HOMOLKA :.
Strážce_majáku (Občasný) - 15.2.2005 > Vypadá to nebezpečně ... jen aby to nezfilmovali, to by bylo ještě horší :-) Co uříznout toho vlevo?
U příspěvku:Noční Vltava
Strážce_majáku (Občasný) - 15.2.2005 > Supr.
U příspěvku:...waiting
Strážce_majáku (Občasný) - 15.2.2005 > Tady jsem zvědav na hodnocení ...
Ženský akt je zajímavy (principiálně) pro každého muže, zatímco mužský akt pro ženu zajímavý není.
U příspěvku:Sériová výroba
Strážce_majáku (Občasný) - 15.2.2005 > DeadKennedys> Je pozitivní, když se autor aktivně zúčastní kritiky vlastního díla!
U příspěvku:muzinakti
Strážce_majáku (Občasný) - 14.2.2005 > Mě by se to víc líbilo poněkud více zepředu.
U příspěvku:Fruit Market 2
Strážce_majáku (Občasný) - 14.2.2005 > Vypadá to, žes to fotil někdy kolem poledne, co?
ŠKoda toho (půl)chlapíka vpravo.
U příspěvku:Baletka
Strážce_majáku (Občasný) - 14.2.2005 > MPosp> Baletka Lenka, přece :-)) to jsem si vzpomněl na jinek příspěvek z dneška.
U příspěvku:Baletka
Strážce_majáku (Občasný) - 14.2.2005 > Dneska je to tu samá Lenka ...
U příspěvku:St. Peter
Strážce_majáku (Občasný) - 14.2.2005 > Samicka.007> Fotograf ty lidi ruší? Beztak je tam focení zakázáno ...
U příspěvku:Lenka - sebejistá
Strážce_majáku (Občasný) - 14.2.2005 > Ty jednotlivé prádelní komponenty, předpokládám, vykukují schválně ...
U příspěvku:Lenka - nostalgická
Strážce_majáku (Občasný) - 13.2.2005 > Ale lepšíš se.
U příspěvku:Zimní neúroda
Strážce_majáku (Občasný) - 13.2.2005 > Líbí se mi ten obraz ...
U příspěvku:V šatníku hadr schne
Strážce_majáku (Občasný) - 13.2.2005 >
U příspěvku:KOZOROH
Strážce_majáku (Občasný) - 13.2.2005 >
U příspěvku:vozejk
Strážce_majáku (Občasný) - 13.2.2005 > 4 body za nápad, 0 za provedení, průměr 2.
U příspěvku:filosofie sklenic
Strážce_majáku (Občasný) - 13.2.2005 > Supr.
U příspěvku:Lenka - nostalgická
Strážce_majáku (Občasný) - 13.2.2005 >
U příspěvku:Manifest do lesa
Strážce_majáku (Občasný) - 13.2.2005 > Je to takový neobvyklý.
Moc fajn.
  <<< předchozí 
19.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter