Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 6.10.
Hanuš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 8.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:bezstarostný
Strážce_majáku (Občasný) - 9.9.2005 > Za auru ...
U příspěvku:Kluci, holky a syntaktické rozbory. Měsíc, část 14. -- co vidí holky:
Strážce_majáku (Občasný) - 9.9.2005 > Tah na bránu. Sem tam i na bránici.
U příspěvku:Národní
Strážce_majáku (Občasný) - 9.9.2005 > protěž> Mám doma velkou krabici fotek s ještě nešťstnější kompozicí ... dík :-)
Tvoje hodnocení ... něco jako Nepolitická politika :-)
U příspěvku:znavená
Strážce_majáku (Občasný) - 8.9.2005 > sl.unic.ko> Foť jak to sama cítíš.
U příspěvku:znavená
Strážce_majáku (Občasný) - 6.9.2005 > Květináč nevadí, spíš absence pohledu do obličeje.
U příspěvku:*?*
Strážce_majáku (Občasný) - 6.9.2005 > Něco tam zůstalo.
U příspěvku:*?*
Strážce_majáku (Občasný) - 5.9.2005 > Neewoa> Mezi námi Pionýry: jak jsou definovány "správné pocity"?
U příspěvku:Inferno
Strážce_majáku (Občasný) - 31.8.2005 > MPosp> Čekal bych aspoň 100 - 200, ne 10.
U příspěvku:V triku
Strážce_majáku (Občasný) - 27.8.2005 > Dejte roztočům kamerky, bude sranda ...
U příspěvku:bez nazvu
Strážce_majáku (Občasný) - 26.8.2005 > Dobrej úlovek. Had se pořádně nají jednou za měsíc (nebo tak, když dnes neuloví, nic se neděje - aspoň tak jsem to pochopil z jednoho TV pořadu), horší jak modelka ...
U příspěvku:No počkej
Strážce_majáku (Občasný) - 25.8.2005 > čtenář> I tohle bylo vode mě.
U příspěvku:Inferno
Strážce_majáku (Občasný) - 25.8.2005 > MPosp> Jen jsem si chtěl rejpnout :-) Vždycky si říkám, na těch prohlídkách, kdo z cvakálků si to zaplatil.
Nejhorší jsou kompaktisti v zoo, jak blejskají zvířatům přímo do očí, br.
U příspěvku:"Stále otevřeno"
Strážce_majáku (Občasný) - 25.8.2005 > K původnímu komentáři se dostanete kliknutím na poslední fotku.
U příspěvku:Inferno
Strážce_majáku (Občasný) - 25.8.2005 > Kolik tam stálo foticí povolení?
U příspěvku:S rukama v kapsách, s písní na rtech
Strážce_majáku (Občasný) - 25.8.2005 > ireversible> To jo, holky na to dost letěj ...
U příspěvku:No počkej
Strážce_majáku (Občasný) - 25.8.2005 > čtenář> To jsem psal já.
U příspěvku:Cesta do Xiahe
Strážce_majáku (Občasný) - 23.8.2005 > Budou taky nějaký z druhý strany skla, ne?
U příspěvku:Zimní haiku
Strážce_majáku (Občasný) - 23.8.2005 > Václav Mráz> Jo, dobře's to tam napsal.
U příspěvku:bez názvu
Strážce_majáku (Občasný) - 23.8.2005 > To má, jak my meteorologové říkáme, ionosféru :-) Bezvadná střecha, dveře. Záclonka jistě pamatuje jeden z prvních Ein Kessel Buntes.
U příspěvku:V opozici
Strážce_majáku (Občasný) - 29.7.2005 > mperdik> Byl to takovej malej Workšop, ale nikdo kromě mě se neúčastnil ...
U příspěvku:černobílý portrét
Strážce_majáku (Občasný) - 29.7.2005 > Mě k tý tváři tak tvrdý světlo nesedí ... evidentně je to schválně.
U příspěvku:Kříž nohou
Strážce_majáku (Občasný) - 29.7.2005 > Dost formální. Asi jako návštěva na Pasovém oddělení (dobrý den, jdeme si pro ten pas ... sedněte si ... tady tohle vyplňte ... dostanu od Vás 200 Kč ... přijďte za měsíc ... nashledanou). Trochu (trochu hodně :-) jiným nasvícením a kdyby takhle neukazovala hlavu, mohla to být docela pěkná abstrakce - akt. Ten kříž rukou-nohou není marnej.
U příspěvku:1/6
Strážce_majáku (Občasný) - 29.7.2005 > Janahe> No, že z toho nevylezly patřičný barvy, o to šlo.
U příspěvku:1/6
Strážce_majáku (Občasný) - 29.7.2005 > To je zralej mák, na tom poli? Povedlo se mi podobně (barevně) vyfotit obilné pole a málem jsem proto rozšlapal skener...
U příspěvku:Kříž nohou
Strážce_majáku (Občasný) - 29.7.2005 > Na druhou stranu, prezentuje se tady hafo fotek, kde do toho autor "nic nedal" a ani to pořádně nevyfotil (nezaostřil, atd.)
U příspěvku:o.o.
Strážce_majáku (Občasný) - 28.7.2005 >
U příspěvku:okno
Strážce_majáku (Občasný) - 28.7.2005 > Já nevím, co je to za blbej zvyk nepoužívat češtinu, kašlat na gramatiku.
Chápal bych, že ten název takhle napíše Jožo ze stavby, kterej ztěží prošel šestou třídou ...
U příspěvku:V opozici
Strážce_majáku (Občasný) - 26.7.2005 > adilila> Udělal jsem úpravu naležato. Dík za komentář.
U příspěvku:Bordel
Strážce_majáku (Občasný) - 26.7.2005 > Kladulinka> Máš poznámku pod svým příspěvkem, klikneš na "reagovat" a pokud chceš někomu zaslat kopii tvý poznámky, napíšeš jeho jméno do políčka "Zaslat někomu avízo".
U příspěvku:V opozici
Strážce_majáku (Občasný) - 26.7.2005 > toono> Yes, sir :-)
U příspěvku:Bordel
Strážce_majáku (Občasný) - 26.7.2005 > Kladulinka> O.K., to je tvoje věc, kolik si s tím dáš práce.
Nevím proč tuto odpověď posíláš všem, proč ne jen těm co psali o neostrosti a proč nevyužiješ prostředku "Zaslat někomu avízo".
  <<< předchozí 
8.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter