Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.1.
Karina
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
     Povídky
     Fejetony
     Úvahy
     Pohádky
     Životní příběhy
     Cestopisy, reportáže
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
Vyhledat poznámky podle:
1.Přezdívky: 2.Obsahující slovo:

 
Nejnovější poznámky u příspěvků: 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Vánoční vyprávění o Tartárii - domněnky a vize
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.1. > PřilítliMimozemšťani> 








Lidi čistě nábožensky věřící odmítají vizi, že existují reálné mimozemské rasy, protože jim to rozbíjí schéma světonázoru, který je udržuje v bezpečných rovinách, kdy nejsou přímo ohrozitelní touto dimenzionální a mimozemskou válkou.
Jsou jakoby takové hřejivé klubíčko, které se drží uvnitř kruhu na primárních přírodně – kosmických základech a když nevystrkují růžky, tak se jim nic nestane a proto nevystrkují růžky.
Jenže to je stav, který je nutno překonat, protože to je prostě starý systém a hřejivé klubíčko je třeba nadimenzovat do vyšších úrovní a rozsahů.
Tím pádem půjdou skrze nebezpečné zóny. Jenže je to nutné, musí se to udělat a pochopitelně nějak tak, aby z toho nebylo zbytečné násilí a poruchy.
Doufám, že jsou na toto téma v GF experti, kteří si s tím poradí, protože já toto téma nijak moc neřeším, nemám k tomu buňky, trpělivost a asi ani čistokrevně nábožensky věřícím skutečně nerozumím.
Vím, že hřejivé malé klubko nevystrkující růžky má kosmologický problém světonáhledu, kterému příliš nerozumí a tento problém taky ve své podstatě vyjádřila ta kiana v diskuzi na tadesco:

„ Myslela jsem si, že jen lidé s DID (speciální osobnost) a/nebo twinflame páry mohou přes rozhraní ovládat realitu, ale jistá si tím nejsem. Nakonec jsem vnímala Boha a Ježíše, takže jsem se z toho odhlásila (abych do toho neměla přístup nebo jak to říct) a nechávám život na Bohu.“

To jsou velice vzácná vyjádření, skutečně jsem ještě nenarazila na přesnější popis těchto záležitostí od někoho, kdo nejsem já tady.
Je to jiný pohled, používá jiné pojmy. Zřejmě se do toho nějak zapletla, ale nezískala v tom suverenitu a jistotu a spolehlivé spojence – myslím si, že jsem skutečně výjimečná v tom, že jsem zvládla se v těchto děsivých věcech jakž takž zorientovat díky GF – a proto se z toho prostředí „odhlásila“ a přešla k Bohu a Ježíšovi. Nedá se za to nijak odsuzovat, třeba je to nyní nutné k nějaké rehabilitaci, této osobě se asi nedá vyčítat, že by se na něco vybodla, protože už jen to, že si dovoluje nějak definovat veřejně tak šílené záležitosti, ji „zlepšuje karmu“.

Ale prostě přešla na pasivní klasický náboženský model, kdy je pouze pasivním činitelem v tomto „rozhraní“, jak tomu ona říká, já myslím, že pokud nebyla napojená na čistě technický psychotronický program toho Deep State, tak je to prostě dimenzionální pole a působení skrze dimenzionální a mimozemské technologie v planetě, aktivní čarodějnictví, s galaktickými přesahy.
Okultní programování v planetárních kultických a technicko – civilizačních prostředích planety.
Což zní jako šílenství, ale v galaxii je to běžně využívaná realita, protože mimozemské civilizace s „polem“, inteligencí a silami vesmíru a kosmu – Stvořitele – aktivně spolureagují a komunikují.
Respektují kosmický zákon, protože vědí, že vyšší vlivy vyšších dimenzí a struktur vesmíru a kosmu mají obrovskou sílu a vliv.

A stejně tak pracují se svobodnou vůlí bytostí – a jelikož se tu jedná o naši lidskou rasu na této planetě, tak GF mluví a spolupracuje s planetárním vědomím a s pomocí kouzelníků ovlivňují kultická pole atd.
Přičemž většina, co jsou nábožensky věřící, to „nechává na Bohu“.
Tím to nechávají na Stvořiteli – kosmickém vědomí.
Jenže Stvořitel ví věci, které my ne, samozřejmě mu nikdo nevidí do kuchyňky, vše má svůj smysl. Jenže, také nefunguje tak, jak si představujeme.
A „nechávání věcí na Bohu“ už tak trochu zvoní konec éry.
Je to pasivní stav, kdy se osoba domnívá, že jejím úkolem je být pasivně oddaný vyšším mocnostem a nehrabat se jim do toho. To je situace, kterou aktivně využívají Drakoniáni. Protože stačí, aby vytrhli z hřejivého klubíčka nějaké odpadlíky a ty navedli k vyššímu poznání za hranicí klubíčka a nechali je zacházet se světem, jako kdyby byli bozi.
Tím, ač je to pro klubíčko nepochopitelné, ta osoba získává větší kosmologickou hodnotu v tom systému.
Protože zacházením s časoprostorovým kontinuem se dostala na vyšší evoluční stupeň.
Pochopitelně osobě hrozí, že když bude dělat zase příliš moc věci proti klubíčku a zbytečně jim ubližovat, tak ji kosmický zákon sejme.
Ovšem stejně tak může utrpět zlé utrpení a ztráty i hodné hřejivé klubíčko oddané Bohu, pokud to přežene se svou nablblou naivitou a nechopí se aktivní role.

Nejideálnější spolupráce se Stvořitelem je stálý kontakt – tzn. nedělat nic utrženě na vlastní pěst, jako svévůli, ale taky nenechávat vše jen na Stvořiteli v pasivní oddanosti.
Každé stvoření je jedna jiskra Stvořitele a pokud má svobodnou vůli, je pak každý takový tvor povinen svoji svobodnou vůli využívat.



U příspěvku:JEŽÍŠ + YT
j.f.julian (Stálý) - 2.1. > only czech☠️
U příspěvku:Vánoční vyprávění o Tartárii - domněnky a vize
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.1. > PřilítliMimozemšťani> 








Ty 3 miliardy jsou zatím určeny jako předběžný počet lidí při depopulaci, kteří tu budou udržováni, než se věci definitivně vyřeší.
Čistá verze obnáší depopulaci na 15 – max. 25%, protože víc lidských duší tu není. Zřejmě je to o tom, že na začátku 20. století se začalo lidstvo nesmyslně množit, až ztrojnásobilo, či ještě vícekrát znásobilo svůj počet, ovšem tolik duší lidského původu, které přináleží čistě k této rase, tu není. Proto se do toho začaly rodit jiné formy života planety i vesmíru a zřejmě podstatnou část toho počtu tvoří kopytníci, jejichž stáda byla o miliardy zredukována a oni nyní nemají inkarnační příležitosti, jedině se můžou zrodit do masokombinátu a to je nerozvíjí.

No, ale protože je rozhodnuto, že lidstvo musí projít zkušeností kyborgizace, aby to fungovalo jako prevence do budoucnosti, že už s tím dá poté navěky pokoj, tak je předběžný výsledek depopulace zvýšený na 3 miliardy.
Ono to nyní začne, to se nyní bude ploužit, vymírání a malá porodnost, časem to logicky povede ke snížení populace + do toho může přijít ještě cokoliv, co to vymírání urychlí. Viry, přírodní katastrofy, záblesk atd.

Doufám, že hlavní kyborg hnízda čirého zla budou na západě. Tuto posvátnou krajinu Bohemie snad ta prasata nedostanou.
Maximálně tu Prahu, kde žije extrémní množství hovad, ale zbytek krajiny ne.

Při prohlížení FB jsem u „cornel martin“ viděla novoroční videjko Petra Fialy. Já nevím, jestli se o něm dozvíme, že byl stejně jako Biden dementní od začátku, klidně by to bylo možné, ale skutečně jsem ještě nezažila politika, který víc rozděluje národ, než tato zrůda. Co si tato vláda dovolila, to je neuvěřitelné – nikdy jsem k žádné naší vládě necítila tak hluboké opovržení a neúctu, jako k těmto. Ani k Babišovi při jeho covid tažení a jeho vládě s Flegrem a tím Primulou.
Co takhle pan Fiala k 1.1. blamcá?
Začíná to těmito slovy:
„Přichází nový rok, který bude rokem rozhodnutí. Rozhodnutí o tom, jestli se vrátíme zpět do doby chaosu, prázdných gest a koketování s Východem. Nebo jestli zůstaneme rozumnou zemí, která ví, že jedinou její správnou budoucností je být součástí demokratického Západu.“

No ne?
Vytáhněte jakékoliv zbraně a rozflákejte západ na sračky, že? :-D

To si dovolujou, tihle ksichti. Pletou si demokracii s nacismem.
Náckové přijdou dělat světovou válku každé století, doopravdy je jedinou cestou je definitivně zničit. Pokud je to tak, že západní lidi jsou Nefilim, prostě nemají lidské duše, tak je dobře, že definitivně vychcípají na vax a kyborgizaci.
Západ je ovládaný Drakoniány, proto jsou to tak odporné zrůdy, které pořád jenom podvádí, vykořisťují, napadají, rozvracejí a vyvolávají světové války.
Strašně děsivě jsme se napálili s celou porevoluční érou. Doopravdy to bylo tak, že odporní židi gradují ve svém tisíciletém spiknutí a chtějí zavést kyborgizaci.
Dnes je to vidět, jasně a zřetelně.
Jedinou verzí, jak z toho ven, je definitivně je zničit a vyhladit z této planety. Ty satanisty.
Nemá smysl protižidovský pogrom, to už jsem jednou rozebírala, to nám nepomůže, naopak to prodlouží dobu, kdy tyto svině budou moci být u moci.

Doufám, že ve volbách tento rok si tento vyšinutý národ zvolí někoho, kdo zavelí směr východ a nastartují se procesy, jak se definitivně odtrhnout od EU.
K tomu by mohla pomoci ta ekonomická krize. Nastartovaná plynovou krizí.
Bojím se ale, že to ty zrůdné svině opět podvedou, celé volby. Nevěřím v regulérní skutečnost voleb 2021. I když idiotů a zmrdů je v naší společnosti vážně fůra a ODS pořád někdo volí, tak mi to připadalo přízračně nereálné, ty výsledky.

No uvidíme. Jisté je, že GF tu zasahuje, západ padá a západ má zaniknout komplet, protože je plný nacisstů, řídí je Drakoniáni, jejich lidi jsou Nefilim.
Dokud se tato špinavá verbež neodstraní z planety, každých 100 let ti chcípáci zaútočí na Rusko a spustí světovou válku.
Jakmile tito paraziti nebudou mít kolonie k vykořisťování, jakože jsme jejich poslední kolonie, tak drasticky ekonomicky spadnou dolů.
A to chceme!

Uvidí se, co se bude dále dít i v rámci dimenzionální války.
Ještě tu nějaké nepřátelské struktury jsou, kvůli nim se vše komplikuje. Vše je komplikovanější, než jsem si dříve myslela. Je to tím, že lidi jsou horší, než se kdy myslelo, je to skutečně komplikované. Lidí je málo, je hodně zrůd.
Tím pádem proti těm nepřátelským silám bojuje jen GF se svými nepočetnými spojenci a nemá podporu lidstva, které už není lidstvo, ale je plné zrůd. Kvůli tomu se vše hodně komplikuje.
Rozhodně my jsme odhodlaní tuto planetu udržet, nikdo už nedovolí, abychom o tuto planetu přišli, takže zrůdy budou muset uhnout a už se rozjely procesy na jejich likvidaci.

Tato doba je odporně bestiální, už jsem se od toho musela distancovat, abych se úplně nezbláznila. Protože toto zažít pak být za tu špatnou a zjistit, že když chci používat svůj mozek a potenciál, stávám se doslova jiným živočišným druhem, než ta degenerátská zrůdička zvaná „člověk“, to tupé oočkované potetované hovado ….
hnus.
Ten psychotronický projekt je naprostá realita, to, o čem píšu, o dimenzionálním systému planety, o mimozemských technologiích a kultickém poli a jak GF spolupracuje s čaroději a programuje děje na planetě, s jejich spoluprací … o tom píšu já a pak nikdo.
Vzácně něco najdu. Je to frustrující, ale já jsem si tím jistá, že je to pravda, je to galaktický vojenský projekt. Je to způsob boje, který je v galaxii známý. Projekce mysli do dimenzionálního pole, když je v souladu s kosmickým zákonem, má obrovskou sílu a pokud je v souladu s tokem kosmických sil a planetárního vědomí, tak to potom dává konkrétním záměrům velkou sílu a volný průchod k realizaci.
Kupř. je nutné, aby lidstvo okusilo peklo kyborgizace, je to podle kosmického zákona absolutní nutnost, proto se všechny události neustále stáčí k tomuto výsledku. Zároveň je nemyslitelné, aby nízké pekelné formy západu, globálního satanismu atd. doopravdy jakkoliv ohrozily vyspělý duch galaxie a lidstva se stvořitelskou jiskrou – proto bylo NWO z drtivé většiny zlikvidováno v kosmické čistce a GF vyhrála válku o tuto planetu.

Jsou tuny všelijakých „moudrých, vyrovnaných“ blamcalů, kteří táhnou za jeden provaz, aby lidstvo co nejdříve skončilo v systému NWO.
Tento rok už to snad konečně dotáhnou do úspěšného konce.
Národ se zhroutí, báby se dotransformujou a jejich tlusté prdele dostoupají do toho 5D. Vlezou si do kyborg vymejvárny s Elonkem a snad už od nich bude pokoj. Už mám toho mezistavu, který je vyloženě marný, plné zuby.
Občas, jen velice vzácně, někdo někdy něco utrousí, co je skutečně zajímavé.
Jednou z těch osob je „kiana“, jakási žena, která diskutuje na tadesco, která se během života zřejmě velice jasně setkala s tím stejným psychotronickým projektem, co já, má s tím zkušenosti. Bohužel, z mého pohledu bohužel, už to násilí nedala a skočila se schovat do křesťanské víry, čímž to hodlá asi všechno udusit a udělat za tím tlustou čáru.
Přesto však občas na to tadesco ještě něco sem tam napíše, do diskuzí.

V diskuzi pod tímto článkem se rozepsala a má tam zajímavé informace:

https://tadesco.org/lide-bez-duse-se-nemohou-probudit/

Píše:
„Pak mi jednoho dne došlo, že tohle je kluk/muž z mojí vize, takže jsem to brala jako znamení že máme být spolu a kvůli tomuto přesvědčení jsem za ním dolézala. (Chtěla jsem napsat o tomto „rozhraní“ článek, ale až teď se mi podařilo vymyslet, jak to podat, aby vůbec nikdo nevěděl, o co se jedná = takže jsem celý přiběh ZMĚNILA, přičemž smysl zůstává!) Jednoho dne mi sdělil něco k zamyšlení ve stylu „Když má někdo administrátorský přístup do PC hry, tak může do krajiny přidat třeba horu nebo dům / nebo odebrat, dělat jakoby zázraky z pohledu hracích postav v té hře, ale ve skutečnosti to nic není.“ Pak mi někdy ukázal něco (budeme tomu říkat třeba „rozhraní kvantového počítače DS“) s tím, že bojujeme proti Rusům. Tak jsem se ptala proč zrovna proti Rusku a kdo proti nim bojuje? A on že my teď bojujeme proti nim (jakoby co se nastaví v tom „rozhraní“, to se promítne do reality – na zadání je jenom jeden pokus a nejde to po něm zrušit ani změnit). Nevěděla jsem ale jistě, jestli se fakt jedná o něco takto záhadného a nebo si to jenom špatně vykládám a jedná se jen o nějakou dejme tomu např. zábavu, která na nic vliv mít nebude. Jelikož mám ráda Rusko, tak jsem to schválně „zkazila“ tak, aby ten, kdo bojuje proti Rusku (či potenciálně by to mohlo pomoct i ne-ruským bílým kloboukům nebo tak, ale to si nejsem jistá) prohrál / měl nevýhodu. On řekl dejme tomu něco ve smyslu „Takže ty chceš, kdyby se (dejme tomu) zopakovala WW2, aby Rusko vyhrálo? Mojí skupině jde o to zabít co nejvíce lidí a je jedno, která strana to bude, takže souhlasím.“ Pak se ve válce na Ukrajině vyplnilo toto ale s tím, že jsem na chviličku tenkrát zkusila (protože jsem nevěděla, o co se přesně jedná) doopravdy se snažit nastavit (alespoň v něčem pro jeden okamžik) výhru toho býv. prvního twinflame, ale nešlo to! Takže to znamená, že existuje Bůh, který to nepovolil (a reálně jsem žádnou moc neměla..). Jak jsem psala, že se můj bývalý twinflame asi přidal ke zlu, tak tento kluk jednou nastavil jeden útok nějakého zločince (=ovládané NPC nikoli mk-ultra) který se pak fakt stal (těsně před nastavením jsem odešla že nesouhlasím…“


Zajímavé, že?
Vypadá to jako blábol psychotičky, jenže jsem přesvědčená, že ona je naopak při rozumu a velice statečná, jen píše v nějakých pojmech, kterým taky nerozumím, o reálných pychotronických a mimozemských vojenských projektech, které toto vygumované lidstvo vůbec nezná.
Ano, takto to funguje – člověk se jakoby načte do počítačové hry naší reality a svým vědomím programuje děje.
Mnohdy se to potom stane, taky s tím mám zkušenost, že je to realita, není to jenom nějaká pitomá hra v hlavě. Někdy se to nestane, protože výslednice kosmo zákona ten program vymazala.
Je to vojenský projekt.
Poslední dobou už v tom funguju méně, drtivá většina mých snah vlastně nyní spočívá ve vylaďování se na střed planety a stav plynutí s energiemi. Málokdy někde zařizuju něco konkrétního. To většinou přichází samovolně, jako téma k řešení.
Pokud to někdo „rve hlavou“ a nemá hlubinné propojení na planetu, kultická vřídla a kosmické proudy sil, tak v tom nemá velkou sílu.
Jednou tyto věci vylezou na povrch.
Možná tedy až za tisíce let, při rychlosti chápání této rasy :-D
Nyní je kupř. velkou překážkou hodný věřící bulík. Hodný věřící bulík se pochopitelně nebude likvidovat, protože má dobré srdce a je tedy duchovně nastavený správně.
Ale tito lidé mají strašný problém pochopit tu krutou stránku galaktické reality a strašně se toho bojí. Vadí jim i reálná existence mimozemských ras, protože to narušuje náboženský koncept světa.





U příspěvku:JEŽÍŠ + YT
Čtenář - 2.1. > This poem made me stop and reflect on my own life. Through every tear, through every painful image, I felt like I was standing next to God in that moment. I believe that Jesus' death was not just the end of a person but the beginning Block Blast of a new cycle where each person can find forgiveness and salvation.
U příspěvku:Pravidla publikace příspěvků
Čtenář - 2.1. > I want to express my deepest gratitude for your willingness to listen without judgment, to Block Blast Solver offer guidance without bias, and to provide a safe space where I can be my authentic self, free from pretenses and masks.
U příspěvku:Přehledky T. a F., 01 - 2023 asi
Čtenář - 2.1. > Thank you for being a beacon of positivity and optimism, for your unwavering belief in Drift Boss the inherent goodness of humanity, and for reminding me to embrace each day with gratitude and a grateful heart.
U příspěvku:Pro pár peněz
Čtenář - 2.1. > Your genuine acts of kindness have not only touched my life but have also had a ripple effect, inspiring me to Slope Run pay it forward and spread love and positivity to others.
U příspěvku:Odešel veliký Brňák Milan Kundera
Čtenář - 2.1. > The gratitude I feel towards you cannot be contained within the limits of Smash Karts a mere thank you
U příspěvku:Můj život na Vega
Čtenář - 2.1. > Awesome. Incredibox is simple gameplay mechanics that allow you to explore endless musical combinations, sparking your creativity without feeling overwhelmed.
U příspěvku:JEŽÍŠ + YT
j.f.julian (Stálý) - 1.1. >
U příspěvku:Vánoční vyprávění o Tartárii - domněnky a vize
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.1. >








Rozhodla jsem si pustit něco hříšně konzumního a vylhaného, když se u toho chci cpát chlebíčky a tak jsem si pustila Andrejku u Jarouška.

🔥ANDREA SVOBODOVÁ KŘEŠOVÁ - 🌍VŠE BUDE JINAK
https://www.youtube.com/watch?v=iT1oEHExrec






Já si myslím, že je to jasné, že už tento rok, neb jsme 2025 již, bude skutečně v něčem přelomový.
Jednak Andrejka už počítá týdny a měsíce, než to přijde a někteří lidé prostě budou trpět a nezvládnou ta ohromující odhalení a změny a dál protěžuje Elonka Muska, jak divá.
Stále omílá přiblblou tezi, že mimozemské civilizace si všimly naší planety až s výbuchem jaderné bomby ve 40. letech 20. století a že kvůli tomu výbuchu, což prý drasticky narušilo časoprostorové kontinuum a spustilo red alert po celém širém vesmíru se sem všichni seběhli. Dokonce se tu vyskytují i lidé, co se narodili na jiných planetách a sem přišli hrdinně dobrodinně pomoci, nezištně a se vztyčenou hlavou a hádejte co? No jasně, jeden z nich je i Elonek!
Trump a Putin jsou instituce a tenhle Elonek má za úkol převést vědomí lidstva … ale pak se zakuckala Andrejka, tak nevím, kam má Elonek převést vědomí lidstva …. asi do galaktického kontaktu s těmi ignoranty, co si nás všimli ve 40. letech až bohajeho, podle toho co blafe dál.
Postižený lidi jsou prý fajn, autisti a aspergerové, když mají emoční poruchy, tak nejsou psychopati …. Elonek prý i pláče, normálně pláče.
Díky tvrdému fašistickému výcviku pracuje 24/7… má obrovský úkol.

Chlebíčky jsem sežrala, jsem na půlhodince, dál to už asi nedám.

No, ale Andrejka je jak ukazatel NWO, ještě s tím plynem, jak neteče z Rusi, se dá asi tak nějak očekávat, co nastane, zhruba.

Tady asi klekne průmysl a všechny ekonomicko – ideologické zrůdnosti EU padnou na hubu a tentokrát to bude už i bolet tu normální populaci.
Z toho se dále zřejmě roztáhne větší ekonomická krize.
Jak moc, v jakých intenzitách a kdy se to začne dít atd., to se nedá předvídat, ale pokud toto někdo nevyřeší, tak určitě do příští zimy bude problém.
Lidi se budou bouřit, vyžadovat nějaké řešení.
Je možné, že lidový sociální odboj, kdy vyžadují plat a práci, či jakékoliv řešení, aby mohli bydlet a jíst, bude narušen nějakými divnými záležitostmi.
Třeba těmi holografickými projekcemi, nebo nějakou bombastickou zprávou, či něčím takovým. Může vzniknout chaos. Část lidí bude chtít bojovat za nějaké řešení k živobytí a vlezou jim do toho new age blouznivci nakrmení těmito divnými žvásty.
Přijde nějaké očekávání, znemožní se reálná revoluce a hnutí ať tam, nebo tam.

To by mohl být skutečně prostor pro nasazení doposud tvrdě odmítaných řešení – tedy digitálního koncentráku ve velkoměstech, metaversum, dokonalé kyborg NWO. Transhumanistická plně kontrolovaná dystopie s ovládanou myslí.
Je možné, že se do toho vrhne spousta lidí, jako vždy, čím větší úchylárna, tím větší podpora v médiích a tím větší nadšení davu.
Zbytek nevím, možná si doslova budeme muset nějak poradit.
Protože pro nás NWO mělo řešení pouze v likvidaci.
Věřím, že díky působení GF tu na zemi nebudeme do těchto věcí nucení nějakým vyvlastňováním majetku, nebo zákazem pěstování zvířat a plodin. A že i zákazy spalování uhlí a dříví nedožijí roku 2030.
Tudíž, ač to asi nebude pohodlné, při určitém přizpůsobení a rozdělení obyvatelstva by časem mohlo dojít k definitivnímu rozdělení obyvatelstva.

Andrejka taky říkala, že ti její chytráci vědí o tom, že to, na co se čeká, přijde a že někdo stejně bude trpět v pekle.
Prý ti, kdo se nestačí přizpůsobit realitě.
Ne, budou to ti, co půjdou s tím jejím Spasitelem Elonkem – ti vyžadují NWO, musí ho tedy mít. Ovšem ti, co nenávidí kyborgizaci a bojují proti NWO, by z toho měli být osvobozeni a to zaručí nový věk, ve smyslu skutečně vyspělé a spirituálně se také vyvíjející společnosti, kdy budeme v kontaktu s galaktickými vyspělými rasami a zároveň to zaručí zkušenost kyborgizace, která se nesmazatelně zapíše do paměti této lidské rasy a která poslouží jako prevence pro budoucí vývoj.

Tak je otázka, co z toho všechno se semele tento rok, ale něco určitě, něco, co nakopne vývoj tímto směrem.
Prý je nyní snížená ta depopulace na předběžně 3 miliardy, z bezpečnostních důvodů … 3 miliardy jsou prý bezpečná míra, že lidí není ani málo, ani moc a dá se to ještě zvládnout.




U příspěvku:Vánoční vyprávění o Tartárii - domněnky a vize
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.1. > PřilítliMimozemšťani> 





„Dezinformační kampaně o CO2“ jsou také silným momentem, které dokážou zřejmě přesvědčit některé lidi, aby neměli děti, protože se obávají ekologické megakrize v budoucnosti.
Přitom je to celý vymyšlená kokotina a s realitou to nemá vůbec nic společného. Já se touto věcí skutečně nezabývám, nemám načtené ty argumenty a fakta, nicméně jisté je, že výkyvy počasí jsou velké a člověk na ně v podstatě nemá vliv. Když tu za Karla IV prý pěstovali citrusy a pak tu v 19. století ležel sníh i v létě … tak s teorií CO2 si můžeme vytřít zadnici, že?
Aspoň jsou stromy větší.
O Greandealu vím, že to stálo na vykořisťování Afriky, tzn. by se globálně přesunuly emise jenom někam jinam, nebyly by v „čisťounké“ (morálně i hmotně chech) Evropě. Ale protože západ byl z Afriky vyhnán svinským krokem, tak ten greandeal asi nebude a spíš prý bude ten rozpad EU.

Přemýšlela jsem, že tato dezinformační kampaň o CO2 má určitě taky vliv na to, jestli si někdo pořídí, nebo nepořídí dítě.
Je fakt, že nemít dítě se dá přežít a ty strašný smutky ve stáří jsou halda, protože kolik lidí má zlé haranty a litují, že je mají, když je ve stáří naopak terorizují? Nebo mají haranty, ale nevidí je celý rok?
Mít dítě znamená se honit v sadistickém nesmyslném světě, už je to norma i pro ženské, na city a rodinu není čas. Stojí to hodně námahy a sebeodříkání a stejně z haranta tato zrůdná společnost udělá odpornou digitální bestii, která se postaví proti svým rodičům.
Co z toho proboha?
Motivace nulová, doslova to k ničemu není dobré.

Taky jsem přemýšlela, že když mluvím o dezinformační kampani, taky bych asi měl zhodnotit „dezinformační konspirační kampaň“, protože ta má taky vliv na rozhodnutí nemít děti, ač u daleko méně lidí, asi s tím, jak IQ není zrovna rozšířená záležitost.
Takže to má daleko menší vliv, na ty počty.
Je fakt, že za mém rozhodnutí nemít dítě doopravdy mohutně stála mimo jiné i „konspirace“ o kyborgizaci. Rozhodla jsem se, už dříve, že nepřivedu dítě na svět, dokud tato záležitost nebude vyřešená. Dokud toto nebezpečí nebude stoprocentně odvráceno.
Což doposud není a tato teorie nikdy nebyla konspirace, je to pravda. Současnost to ukazuje na plno. To, že to mainstream a tupé davy nevidí, na tom vůbec nic nemění. Zrovna tato děsivá dystopie se ukazuje jako reálný trend a já jsem velice šťastná, že jsem žádnou živou bytost svoji nezodpovědností nevystavila tak extrémnímu utrpení.
Nebyl to jediný faktor, proč jsem se rozhodla nemít děti, jeden z těch faktorů je i můj prapodivný milostný život, kdy jsem se na dlouho iracionálně „zamilovala“ do divného satanistického hajzla, ke kterému jsem měla ambivalentní pocity, protože na něm nebylo nic k obdivu a choval se hnusně a já k němu byla stále přitahovaná jak můra k lampě a pak mi vstoupil do hlavy a trvalo dlouhé roky, než jsem toho hajzla ve své hlavě porazila … no a mezitím jsem prostě nepotkala nikoho, kdo by mě tak ohromil a přesvědčil, že musím založit rodinu … no a další významný faktor je ten, že jsem strávila rok ve školství na druhém stupni a při pozorování těch sedmiček a devítek jsem dospěla k závěru, že tohle prostě nechci, že nechci aby moje dítě bylo něco takového, nebo se muselo zařadit mezi něco takového. A vtipné je, že ta stejná generace plánuje mít děti pouze z jedné třetiny :-D Tak je fakt, že já tam byla rok, oni tam museli být celou školní docházku :-D

Věčná nejistota, nejistota práce, nedostatek uplatnění v oboru, možnost jen se nechat vykořisťovat za směšné peníze na směny v montovně atd. …. nebo být marketér …. jo to všechno taky nedodá. Ani nespravedlivost ve společnosti, rozkrádačka, vláda zločinců atd.
Zachází se s námi jako s dobytkem, my na rozdíl od těch socialistických chudinek, jak teď nenávidí to Rusko, jsme doopravdy nezažili nic, co by člověka motivovalo k založení rodiny.

Inu, ale což.
Lidí je na světě jak sraček, jsou to tupí idioti a zrůdné zvířectvo, jehož tupost dotýká se hvězd, no tak ať to vychcípá, ne?

Nyní zdá se budou potřebovat takových dvacet let, než přijdou na příčiny toho, proč se nerodí děti. Dvacet let, než budou vědět to, co tady píšu.
Jsou prostě pomaloučký, holt se s tím člověk musí smířit. Ne každý je bystroň z vesmíru.

Mezitím to hezky vymře, noví se hned tak nenarodí a nebo velice opatrně, můžou se zrealizovat i nějaké ty kyborg pokusy …. třeba může být Praha rozdělená na dvě zóny, kyborg metaverse a předměstí, něco takového.
A vymění se tu generace a za 100 let bude svět věřím někde úplně jinde, než dnes.

Skutečně věřím, že tam už nebudou světu vládnout žiďáci. To jejich nechutné spiknutí na tisíce let se v současnosti ukázalo jako absolutně pravdivé, protože bez důkladné tisícileté přípravy a navykání lidí na lži a demenci a sadistické násilí by toto skutečně nebylo možné zrealizovat.
Děje se to před očima.
Ten tupý dav se smířil se svoji likvidací a ani nevyžaduje potrestání viníků.
Člověk žasne, nikdy bych si toto nedokázala představit.



U příspěvku:Striptease ANIČKA BÁBOVSKÁ - dnes
fakani (Pravidelný) - 31.12.2024 > teda tady nic nefunguje!

Podle NOVY bude v 5 hodin ráno Anička Bábovská dělat striptýz, tak vydržte!
U příspěvku:Vánoční vyprávění o Tartárii - domněnky a vize
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.12.2024 > PřilítliMimozemšťani> 







Toto je dnešní seznam:




Já už ty dementní články nečtu, vyloženě mi to vaří krev.
Za to, že nejsou haranti můžou všechna konspirační témata, násilně popíraná.

Perverze společnosti, násilí, Amerika, židi.
Neschopný nepoužitelný polomuži, ztráta libida a sexuální přitažlivosti, tlusté ženy a plošná demence
Hormonální antikoncepce a hormony ve vodě
GMO
Elektrosmog, 5G, wifiny a tupé datlování
OČKOVÁNÍ – všeho druhu, včetně tetanovky
Toxické potraviny
Násilná nemorální politika lezoucí USA do zadku a dezinformační kampaně o CO2
Obecná krize a rozklad společnosti, nejistota a nezaměstnanost.

Je z toho něco v tom článku?
Pochybuju.

Seznam jsou odporná prasata, stejně jako čétéčko, obecně známá věc.
Měli by přijít k soudu a zaplatit za újmy spáchané na národě.

Já si tyto jejich lži ukládám, třeba i virtuální prostor nějakým zázrakem přežije a jednou se to bude ukazovat budoucím generacím jako příklad, jak fungovala propaganda v dobách řízené depopulace za dob nejhorší totality všech dob, kdy se zakazovala diskuze mezi společností a vědeckým výzkumem.



U příspěvku:Vánoční vyprávění o Tartárii - domněnky a vize
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.12.2024 > PřilítliMimozemšťani> 







Je logické, že když se to nezkusí, nikdy to nebude vyřešené. No a kdo si to zaslouží vic, než fanouši kyborgizace z české kotliny Bohemie, kde je dokonce vyšší mocí pěstována čeština jako nejvýkonnější lingivstická zbraň v dějinách lidstva! Toho jedu co tu teče po chodnících digitálního prostoru, těch jaderných vyjádření! Střeva lítaj, mozek se přeskupuje, NWO i GF do nás pouští vše, co mají.
Inu, toxini hnusní prozápadní očkovaní, líní, nemorální a tupí!
Jen ať to běží na pokus.
Ať se zjistí, co to s nimi udělá.

Je logické, že když nebudou jasné výsledky, tak to bude komplikovaná situace. To bude pořád co kdyby a přece když. I kdyby přistála GF, tak by furt někdo vymýšlel, že oni to nechtějí zavést a zblbli tak lidi kvůli tomu, že je to ve skutečnosti to nejlepší pod sluncem, co kdo kdy viděl a měl. A nám to chtějí upřít!

Tak jen ať tam jdou české bestie. Na pokus, ať se uvidí, co z toho nakonec bude.

Já mám tu teorii, že zamrznou. Myslím, že cokoliv umělého původu s jakoukoliv funkcí, co zasahuje do neurologického nervového systému, do mozku, funce krevního řečiště atd. … je pro organismus likvidační, zatěžující, zotročující, degradující a vede to k obrovskému úpadku a znemožňuje to přirozený vývoj nejen jednotlivce, ale v případě rozšíření celé rasy.

Nikdo nemá právo nic takového zavádět nedobrovolně a podloudně!
Přesto se to děje, protože aniž by se kohokoliv ptali, zavedli 5G a HAARP a o následcích se odmítají bavit a dokonce ničí a zabíjí odpůrce!
Přesto očkovali nezákonným způsobem lidi látkou, po které držely magnety na rameni, což jsem viděla a údajně, to jsem neviděla, tuhle jsem to někde četla, se prý rozsvěcely žárovky, když se přiložily k místě vpichu (?), což je dost divoké.

To proto, že kyborgizace je zločin, je to zločinný nástroj Drakoniánů na zničení a zotročení ras!
Nikdy to nebylo žádné dobro!
NWO tu věc stále chce zrealizovat a dokonce má plné kosmologické právo to zrealizovat! Ovšem jinak, než jak chtěli. Oni nepočítali s přeživším odporem, co do tohoto nepůjde.
To si mysleli, že už budou mít touto dobou zlikvidované po blázincích a pod drnem.

Asi zamrznou, je to to nejlogičtější, co se jim může stát.
Ten deprivační tlak útoků ve mně způsoboval nesnesitelný stav nějakého nekomfortu, který jsem rozháněla duchovní akcí, pohybem, bojem, rychlostí.
Nechtěla jsem se „zastavit“ právě v takovém apatickém, studeném, nepohodlném stavu ducha, kdy nejsou síly ani na obranu. Naštěstí jsem v tom nezůstala dlouho nikdy, vždy jsem bojovala.
Nevím, co by se dělo, kdybych v tom uvízla.
Zažila jsem paralyzované stavy, kdy jsem jen tak seděla, zažívala chaos a nebyla schopná v podstatě ničeho, ani pohybu. Jednou jsem po takovém asi dvouminutovém útoku viděla načárkované nebe nad naším domem, které se během 5 minut rozfoukalo do hladka, tzn. to byl útok HAARP či obdobné technologie.
Myslím si, že jakmile se tyto osoby spustí s těmito projekty do velkoměst z vize technokratů, že mozky, těla a duše osob, které se účastní tohoto pokusu, zamrznou.
Jak Růženka a její království v pohádce. Jak vadný operační systém.
Kdo chce kam, pomožme mu tam.

Udělejte z Prahy kyborg ZOO! Nebo ať se tyto základny udělají někde v pouštích USA a Praha se tam přestěhuje!

Musí existovat jasné výsledky, bez toho se nehnem.



U příspěvku:Vánoční vyprávění o Tartárii - domněnky a vize
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.12.2024 > PřilítliMimozemšťani> 





Třeba se to dokonce s tou kyborgizací začne dít zrovna u nás, nejdříve u nás.
U nás, v této zemi, národnosti, se kterou jsem se už přestala ztotožňovat a upnula se pouze k širší etnické příslušnosti a kultickému systému tohoto území, existuje extrémní množství nadšenců kyborgizace.
Zřejmě je to nadprůměrné množství, oproti jiným národům a zemím. Prý jsme největší uživatelé QR kódů široko daleko, chytré hodinky a s chytrým podvozkem od psa jsou u nás zřejmě nejoblíbenější dárky, Čapek napsal ty věci o robotech … prostě jupí techno zkáza. Šohajek a dubové háje jdou do háje, v našem národě prostě vyhrávají Nefilim technokrati.

Teď Nefilim technokrati budou brzy bez ruského plynu, protože to prý je teprve nyní skutečně vážné, na rozdíl do minulých let (kdy bereme i přes dementní výroky vlády normálka ruský plyn dál), neboť na Ukrajině se šprajcli úchylové, že zakážou posílat přes svoje území ruský plyn. Podle článku na aeronetu budeme muset přejít na americký násobně dražší plyn.

Tzn. zřejmě se naplní predikce mnohých a střední Evropa se fatálně a definitivně hospodářsky rozloží. Pomalu se prý vyplatí investice do osla a pojezdného vozíku.
Tím pádem tu bude velké množství všelijakých hráčů počítačových her a namyšlených slečinek, co zevlují po sociálních sítích, kteří se přírody bojí a štítí. Dále velké množství potřebných – starců, invalidů a během posledních let velké množství duševně zhroucených lidí.
Dále taky tedy nějaký počet lidí schopných pracovat, kteří ale nebudou mít práci! Protože se naše hospodářství dokonale rozloží, po vládě ukrajinského premiéra Fialy.

Umím si představit, jak v tu chvíli přichází odporný Elon Musk, či jiná obdobná zrůda a řekne Čecháčkům – pojďte do Metaversa, jen pojďte.
Všichni dostanete základní příjem a potravinové lístky! Jen si musíte píchnout moji nanosračku a žít ve velkoměstě!

A náš národ, plný nefilim zrůd, se do toho vrhne.

Takže naostřit nože, sekyrky a rýče, že?

No nic, nějak se musíme té odporné havěti, která okupuje náš původně slovanský národ, nějak zbavit.
A že se věci poserou jako první a nejvíc zrovna u nás, se dá čekat.
A tyto „české lidi“ nenávidím skutečně natolik, že mi vůbec nijak nevadí dát je na krutý experiment kyborg transhumanismu.
Já chci taky vidět ty konkrétní výsledky, co to dělá.

Já bych osobně nikdy nevedla technický vývoj takto obludným směrem. No ale když je to nutné, jakože vzhledem ke galaktické realitě je to nutné, aby se lidstvo poučilo prakticky a skrze přímou zkušenost, tak se to musí stát.
Taky jsem zvědavá, jestli skutečně zamrznou. Je to možné – já nevím, co by se se mnou dělo, kdybych se nezačala bránit a aktivně nebojovala a neměla u sebe Galaktickou federaci. Třeba bych taky zmrzla, dostala se do stavu nějaké hibernace.
Jak v Matrixu, byla by ze mě jenom larva, buňka potravy pro parazity.
Myslím si, že to, že mám nyní už relativní klid, je dáno i biochemickou situací v mém těle, kdy jsem nějakou injekci - tetanovku, dostala před 12 lety (ani jinou injekci např. anestetika) a žádnou další už v životě nechci a straním se lidem a v podstatě se vůbec nestýkám s očkovaným davem, kromě nákupů atd. To si myslím, mmi hodně pomohlo, prostě vyprchaly toxiny.

Skutečně nechápu, jak to, že někdo nechápe úchylnost celé této kyborgizace a nenávidím ty lidi, co to nechápou a proto jim přeju velké utrpení a chci, aby se stali součástí zrůdného experimentu.
Aby z toho byly jasné a nezpochybnitelné výsledky a případně se mohla tato civilizace od těchto bestialit posunout konečně k něčemu přirozenému.




U příspěvku:My sme nevideli na matke nedokonalosť ako otec
Čtenář - 31.12.2024 > Accidents happen frequently when police cars aren't ready for this maneuver.
escape road
U příspěvku:Vánoční vyprávění o Tartárii - domněnky a vize
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.12.2024 > PřilítliMimozemšťani> 





Teď budu fantazírovat a není to reálný popis reality, nebo věštba, prostě přemýšlím, co by taky tak jako mohlo nastat.

Dejme tomu, že se naplní moje vize a skutečně dojde k rozdělení obyvatelstva. Idioti bez zkušenosti s kyborgizací se nacpou do velkoměst do elektrosmogového metaversa a na venkově ve volné přírodě zůstane obyvatelstvo, které s touto vizí nesouhlasí. Protože je na planetě přítomná Galaktická federace, která dokázala v kosmologickém boji porazit Drakoniány a zlomit jejich nároky, tak by nemělo být nepodvolené obyvatelstvo, které se rozhodlo zůstat ve volné krajině, jakkoliv reálně uzurpováno a zkrátka by měli mít možnost tak učinit.
Je otázka, jak se o nás budou globalisti starat, že? Tipuju, že moc ne, nějak se budeme muset zařídit.

Ti se budou starat o svoje milánky ve velkoměstech a my jim budeme lézt na nervy.
Když si vezmu tu svou vizi, že GF už je na zemi a čile komunikuje s obyvatelstvem, ale ve velkoměstech žijí „očkovaní“ v jakoby zmrzlém stavu a vezmu ji jako hypotetickou budoucí realitu bez nějakých příkras, tak mě napadá pohádka O Šípkové Růžence a nějaký divný stav kyborg elektronické hibernace.
Šípková Růženka taky usnula a celé království s ní, když se píchla (!) o trn růže. A 100 let spali, než Růženku vysvobodil a probudil chrabrý princ a s ní i celé království.
Třeba je v té pohádce ukryt kromě romantického příběhu i skrytý záměr poselství, abychom si dávali pozor na vše, o co se můžeme píchnout, což symbolizuje růže a to z toho důvodu, že injekční stříkačka jako symbol by ve středověku a starověku atd. nebyl zrovna pochopitelný.

Tak si tak jako představuji, jak se idioti ženoucí se za transhumanismem nastěhují do velkoměst, pod příslibem, že teď se budou už navěky jen pohodlně válet v ráji metaversa, jak ta Růženka se píchnou do prstíčku, přijmou nějakou oproti covid břečce už vychytanou nanotekutinku, která jim bude postupně zatěžovat mozek, až zamrznou do podivného stavu hibernace.
Zbytek NWO bude nebožákům pouštět strachy metaversa do hlavy, generovat z nich děsivé emoce, uspokojovat svoje sadistické choutky, občas je „pustí“, aby se najedli a napili třeba … sem tam si někoho v kapsli chytnou a umučí …. může to být nefalšovaný horor.
Jestli si někdo představuje, že se jako půjde vyplácnout do hezounkého metaversa řízeného Galaktickou federací, jako laskavou simulací, co to je kyborgizace, tak se šeredně plete.
Protože kyborgizace je zásadně projekt pekelných ras Drakoniánů a slouží zásadně k zotročování.
K ničemu jinému nebyl vyvinut – aneb ať si někdo zhodnotí, co to je zavést počítačový systém hejnu hus do hlavy, co to jako je, ve své podstatě za nápad.
Proto bude v pořádku, že metaversum pouštěné do hlavy bude ovládat galaktická mafie a nejhorší duševní odpad této planety.
Tak to funguje ve své čisté reálné podobě.

No, takže terorizované spící kyborg velkoměsto, zamrzlé v elektro hibernaci, je bezmocné a netuší, že venkovské obyvatelstvo se mezitím hezky setkalo s Galaktickou federací.
Po nějaké době, když se vydovádí ze svého radostného setkání s GF, se snad odhodlá zahrát chrabrého prince a vysvobodit Růžu a probudit království, nebo aspoň to, co z něj zbylo.

Tak nějak by se mohlo lidstvo poučit, co je kyborgizace.
Je ale také možné, že se rozhodnou je budit už nebudou a naopak se to nechá nějak inteligentně zlikvidovat Galaktickou federací, protože prostě ti venkovani přirozeně nechtěli kyborgizaci, mají k ní odpor a jejich potomstvo má geny po nich.

Jen fantazíruju, kdo ví, co bude, že?




U příspěvku:MIRKU POMÓÓCCC!
j.f.julian (Stálý) - 30.12.2024 >
U příspěvku:MIRKU POMÓÓCCC!
j.f.julian (Stálý) - 30.12.2024 >
U příspěvku:Vánoční vyprávění o Tartárii - domněnky a vize
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.12.2024 > PřilítliMimozemšťani> 





https://www.youtube.com/watch?v=Pl2tjG-_P1Q

Když už tu Ramonku tak zle haním, tak jsem si ty její žvásty pustila. Asi už se trochu uklidnila, už je to prý méně jízda a fičák ty energie nebo co.
Já mlela kafe, ona pantem a prý je vše na nás, ty programy atd. a když se to nedělá tak prakticky, že to sedne do reality, ty věci, tak pak je to ta esoterika, ale její akášické záznamy a přeprogramování … no to je jiná, že.
Vzhledem k tomu, že to je asi taková kuř buřt léčitelka i pro všelijaké nabobské huby, tak si vede asi dobře, no…
Já už ji používám jako symbol ezohyenismu a nezodpovědnosti, když řeknu „Ramonka“, vlastně tím myslím hodně lidí.
Ramonka říká, že i když jsme v tom prostředí s tou dračí energií, že stačí nezaujmout pozici tý oběti a hned to bude dobrý.

Já nevím, proč furt musí být někde nějaká dračí energie?
Draci a satanismus jasně souvisí.
Dravčí energie můžou být i savčí a zdravé, to nemusí být hned mocenský satanismus a „energické“ zlé čarodějnice s drápy.
Které jsou nasrané absolutně všude a které se drží jen díky tomu, že se okultismus ve společnosti tutlá a tyhle zrůdy jsou černomagické čarodějnice, nebo prostě násilné svině, co si nevidí do držky a svědomí nemají.
Já chci odstranit je, ne že já se mám změnit.
Já trvám na tom, že tyhle svině mají ve společnosti skončit. Všelijaké dračí ženy s dračí energií. Prostě satanismus musí skončit.

Pokud se docílí toho, že vzniknou kyborg velkoměsta, kam se přesune všechno to nízké hloupé obyvatelstvo a my, světelní lidé s velkou duší už nebudeme sloužit jako potrava pro tyhle odporné satanistické svině, tak se vše vyřeší.
Satanistické svině zůstanou jenom spolu. Duševní mrzáci a satanisti. Malé duše.
Paraziti prostě budou muset přejít na nízkokalorickou stravu.
A my, ty tučné výživné kousky k utýrání už zůstaneme svobodní.

Těším se na toto rozdělení lidí a odpadu.

Nevím, proč bychom na ten odpad měli pořád doplácet.
Už tímto rozdělením se vytvoří dvě společnosti s úplně jinými pravidly.

Mohlo by třeba dojít k tomu, že kdo nechce pracovat a nechce se živit sám, může jít bydlet do města, kde bude mít svůj jistý příjem. Tam si dá čip, bude žít jako kyborg a v metaversu.
Když dá někdo nabídku – kdo už nikdy nechce makat a chce bezpodmínečný příjem, pojďte bydlet do velkoměsta k Elonovi, tak se tam odpad okamžitě nahrne.

Satanisti NWO, to, co z nich je ještě skutečné, získá k parazitismu obyvatele těch velkoměst a my se od nich osvobodíme.
Jejich svět se strašně smrskne.
Oni chtěli jako výživu vykrádat naše duše, získané přirozeným evolučním duchovním vývojem. Bez našich mozků a duší nemají vyšší hezké světy v metaversu.
Tzn. pardon, bez nás bude „fantasy“ v metaversu stát poněkud za hovno a nebude tam moc na výběr …
:-D



U příspěvku:Vánoční vyprávění o Tartárii - domněnky a vize
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.12.2024 > PřilítliMimozemšťani> 








Stejně tu přeju zklamání všem těm falešným Ramonám a podobným ezo blamcalům, ale klidně vsadím boty, že příští rok bude zklamání hlavně pro mě, zato pro tuto degenerativní škodičskou chásku, jak je pořád slunečná a celá pozitivní a kráčí do nového věku a ničím netrpí a nic ji nevadí a pravidelně svými pokřivenými lžemi a vrozenou debilitou platí povinnou daň Bestii, při své digitální obživě, … tak pro ty bude příští rok určitě ejchuchu a juchanda.
Protože definitivně s NWO strhnou davy do falešného řešení a ještě to všichni oslaví.
Já budu blejt a to bude podle těchto slunečních ezo lidí nového věku důkaz, jak bylo zlo poraženo a ti temní proroci svrženi.

Protože se skutečnými idioty se nedá nic jiného čekat.

No uvidím, kolik roků ještě budu psát, kdy to zabalím :-D Zatím mě to baví.

Pořád mi připadá jako nejpravděpodobnější nějaký scénář, který nažene lidi do kyborg velkoměst. Holografické projekce můžou být velice nápadité a rafinované, nějaké výkřiky z konspirační scény nebudou mít sílu.
Nebo se semele ještě něco jiného, něco, co donutí lidi, aby šli do měst a stali se kyborgy, co si napíchali do krve čipy a nanotekutinky a žijí techno.
A věřím, že NWO – tedy ty zbytky NWO už dost korigované Galaktickou federací – to udělá tentokrát chytře, aby nevznikal odpor, jako u covid vakcíny.

Věřím, že na covid vakcíně získali spoustu užitečných znalostí a otestovali transhumánní roztoky v mnoha verzích a že nyní mohou vyvinout něco, co skutečně funguje.
A nyní to potřebují do svých věřících transhumanistů dostat tak, aby nevznikal odpor.

Já si myslím, že to tak skutečně bude.
Kdo ví, ten ví a radši bude hladovět v lese, než aby tu sračku měl v sobě. Prostě zkušenost s těmito hnusy zamezí lidem, kteří k tomu mají skutečně odpor, aby šli žít do kyborg města. A pokud tam doposud žijí, tak je to prostě vyžene.
Zato ti, které obtěžuje příroda, se sestěhují do kyborg velkoměst a tam začnou svoji vakcinační kyborg ságu, kdy se změní na otroky, idioty a tupce, kteří budou pravidelně zamrzat, jak operační systém. Zmizí jim útěšné energie vyšších světů ducha a přírody a stanou se studenými nelidskými kyborgy.
Už nyní se člověk může u obrazovky, nebo s chytrým telefonem dostat do stavu, kdy má žízeň, vedle sebe sklenici s vodou a nenapije se, nebo se mu chce strašně moc spát, má vedle sebe postel a přesto se neodebere k spánku.
Tak co teprve s tekutým operačním systémem, který se zasekne, což? :-D
Do toho jim útěšné hřejivé světy vyššího ducha a přírody obsadí duševně programy a plánování a projevy galaktické mafie a kvantově i další zlé entity pekelných světů.
Nu což, jen ať si to užijou.

Jdou za tím sborem, za tím prvním volem.

Co se s tím pořád prát?
Vždyť i v té alternativě je spousta podrazáků a tupců, co tomu věří, zavírají oči, vlastně nezavírají, jsou tak tupí, že skutečně nevidí … zato mají silné hlasy a jsou hodně vidět.
A ti to chtějí!
A mainstreamová populace je bezvládná a apatická a taky si myslí, že je to nevyhnutelná budoucnost.
A věda, ta se chová definitivně tak, že je to nevyhnutelná budoucnost.
A protože odpor je směšně malý, tak je to skutečně nevyhnutelná budoucnost.

Jediný náš přínos je v tom, že to nemůže být už tak násilné, že nás pozabíjí, když se nám to nelíbí, nebo že nás do toho nějak jinak násilně vmanipulují.

Sice pochybuju, že nám ta hovada zaručí elektrosmogové odstínění volné přírody. Prostě technická pole skrze nás, naše mozky a celou přírodu budou probíjet dál.
Ale někde to bude mít konec.

Já fakt věřím v ten dvojí vývoj.
Jednou jsem měla vizi, jak lidi sedí v idylickém venkovském prostoru pod volným nebem pod stromy na lavičce a normálně si povídají už s mimozemskými civilizacemi, nacvičují i létání jejich loděmi, konkrétně jsem viděla „závody“ s těmi malými stříbřitými disky mezi mimozemšťany a lidmi, zkrátka se již rozvinul přímý kontakt s Galaktickou federací v tom pozitivním slova smyslu.
Ale zároveň, ve velkoměstech jsou kyborg lidé v divně zamrzlém stavu a o těchto dějích nemají vůbec ponětí. Jsou oddělení a nikoho nemůžou obtěžovat, jako dnes.

Kdoví, co to udělá, ten úžasný AI vývoj, co?
Já si myslím, že je to klidně možné – třeba skutečně zamrznou, dostanou se do nějaké formy elektronické kyborg hibernace.
Vždyť jak spolehlivé jsou operační systémy určené pro lid? A jaké jsou ty plány, s tím lidem, co?

Navíc – je jisté, že všechno to, co říkám, taky vůbec nemusí být pravda.
Kyborgizace a transhumanismus se musí skutečně vyzkoušet natvrdo.
Na dobrovolných cvičených opicích.
Tudíž tipuji, že se příští rok strhne nějaká hurá akce, která ve výsledku dovede lidi ke kyborgizaci.
Jen neočkovaní lidé s hluboko usazenou zkušeností o děsivosti kyborgizace, někde z minulých životů za epoch galaktických válek, do toho nepůjdou a opět udělají cokoliv, aby se tomu vyhnuli.
Ti, kteří se fotí u moře s chemtrailovým zhaarpovaným nebem a dávají to na sociální sítě jako idylku, jako třeba mudřenka Ramonka, a další světelné bytosti na to třeba skočí.
Já si myslím, že NWO udělá něco chytřejšího, než co lidi čekají a docílí stavu, kdy lidi půjdou do kyborgizace dobrovolně a v nějakém divném nadšení, nebo v pocitu, že jim nic jiného nezbývá.

Tím se docílí realizace zkušenosti s kyborgizací.




U příspěvku:PRAVDA O COVIDU JE VENKU!
analfagot (Stálý) - 30.12.2024 > https://www.facebook.com/groups/289601930085081/permalink/516259660752639/

miliony američanů byli nechtěně očkovány!
To samé bylo i u nás, vše jen pro prachy kolaborantním lékařům!
Žádám pro ty vrahy TRESTY SMRTI!
U příspěvku:PRAVDA O COVIDU JE VENKU!
analfagot (Stálý) - 30.12.2024 > https://www.facebook.com/groups/289601930085081/permalink/516259660752639/

miliony američanů byli nechtěně očkovány!
To samé bylo i u nás, vše jen pro prachy kolaborantním lékařům!
Žádám pro ty vrahy TRESTY SMRTI!
U příspěvku:Vánoční vyprávění o Tartárii - domněnky a vize
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.12.2024 > PřilítliMimozemšťani> 








Když jsem uzřela ksicht Ramonky, přijala jsem svou temnou stranu :-D Ale skutečně mě to s tím youtube i napadlo, že by to už třeba šlo a během té mikrochvilky, když jsem tomu skoro věřila, tak jsem náhle pochopila, že nechci, prostě nechci, aby toto, co říkám, bylo nějak masově známé.
A z jiných důvodů, než že se bojím, že jsem blázen a že si tím ještě zhorším karmu.

Tak hlavně – byla to iluze, já pochybuju, že bych se na youtube udržela. Já si myslím, že i kdybych se učesala, namalovala a nehty si nalakovala a trochu učesala i to, co říkám, aby to třeba neobsahovalo vulgarity, tak stejně by mě vymazali brzy brzičko.
Říct jim – no je, jste banda idiotů a budete depopulizovaný a Elena je had a kyborgizace je špatně a kdo do toho vleze, ten bude zle zle trpět a pozor na toho Elona a ten transhumanismus a vakcíny byly zločin a … a …. a
tak mě hned vyrazí.
Já jedu na principu, že se musím držet v rohu a že to, co píšu, může znát jen omezené spektrum lidí – myslím si, že mě moc lidí nečte a ještě je možné, že valná část z toho jsou ilumináti a další mí nepřátelé.

A je to dobře – já bych doopravdy nesnesla házet perly sviním ještě nějak víc, než teď. Je to špatně, vaří mi ta představa krev.
Já nechci, aby věděli nějaké složitější principy a mimozemské reality a principy davy idiotů, co sjíždění Márinku a Andrejku a jiné šašky a věří na tu Galaktickou federaci, jak je přijde zachránit a dá jim ty medbed a pak jejich kůň Elonek i technickou telepatii do hlavy.

Je to přesně z toho stejného důvodu, proč musela padnout Tartárie a počínající moderní technický vývoj tam.
Protože by to bylo moc velké dobro! To si lidstvo nezasloužilo.
A já vím přesně proč.
Je to tak.

Lidi jsou rozmazlení. Už za Atlantidy byli nepřiměřeně zvyklí na spravedlivé řízení společnosti. Jsou jak děti!
Když se jim něco nelíbí a trpí, tak nasadí ublížený výraz a trpí a myslí si, že tím jako někoho dojmou. Že teď tedy ten Bůh, když vidí to jejich utrpení a jejich ublížený významný výraz, že jako zakročí a hned to bude dobrý!
Jak jsou parchanti zvyklí z Atlantidy. Dělat vočička na bohy a dojímat je a skrze jejich soucit je nutit něco udělat!

GF jsou blbci taky, jsme idioti. Fákt, musíme mít vyváženost. Musí tu být taky ti Drakoniáni a všechno to galaktické svinstvo.
To pak naskáče mezi tyto dětinské lidské truhlíky a během pěti minut je zmanipulují tak, že se lidstvo postaví proti nám a nakonec přijdeme o planetu.
Geniální, opravdu.

Je to tak – lidi se musí konečně poučit, už nesmí být v pozici dětí. Musí dospět, přijmout svoji zodpovědnost.
Mně jsou úplně u prdele davy dementů, co se řídí tím, co jim řeknou televizní zprávy a publicistické pořady a vláda. Pak, když zjistí, že na to vlastně chcípnou, na ty rady, tak nasadí ubulený výraz a vyčítavá vočička!
Ale na ty jim sere pes!
To je správný přístup! Jen ať se lidstvo naučí zodpovědnosti za svá debilní rozhodnutí.
Jen ať se konečně poučí, co to je kyborgizace.

Proto skončila Atlantida i Tartárie. Protože lidstvo je jak malý harant a je absolutně nutné, aby získalo nutné zkušenosti pro život v galaxii.
Kdyby se nezničila Tartárie, tak se tu nasadil vývoj, který by opět znemožnil získání této zkušenosti. Prostě by se lidstvo vyvíjelo podle normálního rozumu a o kyborgizaci a umělou inteligenci by nikdy ani neškrtlo.
A opět by mělo víru ve své moudré vedení a opět by dělalo očička a jeho největší taktikou by zůstalo emoční vydírání.
Takže bysme se vyvíjeli pět několik tisíc let a pak by zase přišli Dráčci a během pěti minut zmanipulovalo lidstvo proti nám..

Takže proto je vlastně v pořádku, že nejsem nijak známá a ani netoužím, abych byla, se svým sdělením a postoji a realitou.
Protože jsem jak ta Tartárie!
Kdybych se roztahovala, budu dělat lidi nepřiměřeně chytré a budu je odklánět od zkušenosti, kterou nutně musí získat pro svou stabilní budoucnost!

Po válce, kterou jsme vyhráli, už nehrozí ta tvrdá verze kyborgizace.
Věřím ve dvojí vývoj vedle sebe.
Moudří v přírodě s GF, nemoudří ve městech s Elonem a galaktickou mafií.
Navíc do toho vždy může přijít absolutně cokoliv, včetně výbuchu kaldery Yellow Stone, či jiná událost, která zamíchá stav někam úplně jinam.




U příspěvku:JE MI LÍTO + YT + píseň+ vzkaz mladíka k FIALOVI!
analfagot (Stálý) - 30.12.2024 > DOBŘE TY!
Škoda že neumím zpívat, to by byla konečně píseň s TEXTEM!
U příspěvku:Vánoční vyprávění o Tartárii - domněnky a vize
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.12.2024 >







Docela mě překvapilo, jak moc vlastně opovrhuju lidmi a jejich chováním, jejich primitivitou a náchylností ke kyborgizaci. Že je to víc, než si myslím.
Došlo mi to včera, když jsem narazila na youtube opět na nějakou novou blábolistku o mimozemšťanech podle spektra běžných amerických lží, které tu jsou už dlouhodobě k dispozici a řekla jsem si, že dnes už je možná i doba, kdy bych si taky mohla dovolit otevřít si youtube kanál, kde bych ukazovala ksicht a kde bych mluvila svoje informace. Třeba bych taky měla X tisíc shlédnutí na první dobrou.
Ale zjistila jsem, že nechci, že nejsem ochotná za prvé vůbec jakkoliv nadměrně trpět a kupř. ukazovat obličej, kvůli odpadu. Aby si na mě odpad ukazoval prstem a povykoval na mě svoje praso-opičí demence.
Ale zjistila jsem ještě jednu věc – že si nepřeju, aby ty informace, co dávám, ve skutečnosti vědělo hodně lidí. Ani ne snad kvůli tomu, že mám obavy, že to nemusí být pravda. S vysokou pravděpodobností je to pravda, určitě je to daleko pravdivější, než cokoliv, co produkují ty prolhané ufo nány na youtube.
Ale zkrátka si nepřeju, aby to lidi věděli. Protože si to nezaslouží, opovrhuju jimi.
Vše je podle mě uděláno maximálně spravedlivě – to, co je veřejně vystrčené a nabízí se to, jako je Dr. Salla, Elena Danaan, Křešová a další „velké firmy“, jsou prolhané žvásty, odpadní stoka nesmyslů, která má za úkol uškodit populaci. Proto se to nabízí jak laciná čubka na rohu.
Pravdu musí člověk hledat, minimálně přes vyhledávač hledat texty podle klíčových slov.
Fakticky jsem zjistila, že jsem na maximu své ochoty vůbec ještě pro někoho něco dělat.
Doslova toto je maximum, moje ne vždy úplně vlídné texty a možná někdo někde taky ještě něco píše, ale skutečně jsem nenašla už nic dalšího.
Poslední pokus o hledání něčeho dalšího jsem učinila asi před čtvrt rokem a spíš nabídky ubyly.

To souvisí možná i s tím, že cenzura stoupá a vyhledávače se očesávají, aby všichni byli nuceni používat umělou inteligenci místo ručního vyhledávání.
Nenávidím umělou inteligenci a umělá inteligence nenávidí mě.

Uvidíme, kdo z koho, kdo tuto válku vyhraje.
Věřím, že lidstvo vychcípá, umělá inteligence bude poražena a vyhrajeme my.

Takže tak :-D
Takže skutečně není žádoucí, aby davy dementů měly nějaké reálné informace o mimozemšťanech, zaslouží si je jen ti, kdo je poctivě hledají a nespokojí se s tím, co se jim vnucuje.
Pozoruju všechny ty demence kolem Křešové a Márinky Swaruu a Elinky a Toníčka a mám všechny odpovědi na jejich pitomé otázky, ale oni si ty odpovědi nezaslouží znát! Stejně jako jejich fandové!
Jen ať se v tom plácají, v rybníčku své omezené demence!
Stejně tak, když vidím třeba na Cesty k sobě tu přehlídku prolhaných podvodníků a jejich sliby, že příští rok bude zázračný a už bude všechno dobrý, tak jim přeju jen to nejhorší, ať ty svině konečně příští rok poznají zkázu.
Co tyhle svině udělaly pro to, aby odpadlo NWO? Tím, že dlouhé roky lžou, berou za to prachy, mají se dobře a jsou považováni za symbol moudrosti?
I když jsou úplně vypatlaní?
A škodí reálné GF a osvobozovacímu projektu?

Mor a zkázu na ně, nepřeju si příští rok vůbec žádné vysvobození lidstva.
Naopak, jen to nejhorší a revoluce. Hologramy, CIA hangár na nebi, kyborgizaci, velké stěhování se do měst za Elonkem, ještě větší rozseparování lidí, zabijácké viry a záblesk, výbuch Yellow Stone a obří záplavy a zemětřesení …. nepřeju těm rozmazleným tupým sviním nic jiného.

Prostě cokoliv, co rozbije tento nesnesitelný stav, kdy se bezohledně nasunuje kyborgizace a všechny pokusy o změny, které byly autentické a pocházely od skutečné GF, byly převálcovány bandami ezobusinessmanů, prolhaných tupých idiotů na prachy.

Ne, nikdy nezaložím žádný YT kanál, včera mi to došlo. Že to si lidi nezaslouží.
Jen ať věří na všechny ty prolhané americké sračky, však jo, to je správné.
Třeba pak konečně přiletí ten Elonek a Aštar s flotilou, naberou na flotilu ty chudinečky supercenný, ty Američany konečně a konečně to někam odvezou.
Hlavně ať se to nevrací proboha!
Jejich osud je mi ukradený, ať je klidně namelou do konzerv reptiliánům.




U příspěvku:JE MI LÍTO + YT + píseň+ vzkaz mladíka k FIALOVI!
j.f.julian (Stálý) - 30.12.2024 >
U příspěvku:Ad hluk u babičky,..., td. 01.
Čtenář - 30.12.2024 > No, That's Not My Neighbor babi, ta kukačka je fakt divná! Ale když nad tím přemýšlím, mobilní alarm by asi byl fajn. Žádný stres, prostě nastavím aplikaci, ať mě to vždycky varuje! Možná bychom mohli přemýšlet o nějakém smart zařízení, které by místo té kukačky pípalo jako normální hodiny, co myslíš? Ale tohle by asi nebylo úplně 'retro', co?
U příspěvku:Na lavičce
Čtenář - 30.12.2024 > In the shade of the Petřín tree, I felt an incomparable peace, as if God were sitting beside me, watching life Bitlife and death intertwine in this spring. The pampelišky flowers, like candles flickering on the water, reminded me of the transience of life and the eternity of the soul. Jarmila has now disappeared into the starry sky, but I believe she is still here, praying for us.
U příspěvku:KARLU GOTTOVI + YT
j.f.julian (Stálý) - 29.12.2024 > Nahrávky z YT, které jsem nahrával na starý přístroj jsem vymázl a časem je obnovím nově...
Stále doufám, že se mi nějací chytráci a mí kritici ozvou se svou recitací a já konečně vloýím ty skvělé!!!🤩
Tím ovšem nepopírám že ty mé nejsou optimální😈
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter