Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 29.5.
Maxmilián
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Vymyslete mi nazev sííím :-)
kill art (Občasný) - 11.12.2005 > Alyna> znamená to "polib mi zadek" no... prdel... dílko ti nemohu poslat ty by jsi mě prozradila kdo jsem... jestli jseš to ty tak davám 5 , taky jsem premýšlel že to mužeš být ty a že jsi ty vlasy při té poze měla nějak v pohybu a ve vzduchu...
U příspěvku:"obloha na Kuksu"
kill art (Občasný) - 11.12.2005 > nečekaná> čeká nás to všechny... sednem si do balíčku a poklidně si počkáme... amen totem
U příspěvku:Panelák
kill art (Občasný) - 11.12.2005 > nic nic a zase nic...
U příspěvku:"obloha na Kuksu"
kill art (Občasný) - 11.12.2005 > nečekaná> musíš být konkrétní? "odporný clověk" neví co přesně myslíš... dělám si srandu co jsem přišel na totem, ale jsem upřímný... a jestli jsi si ten příběh s tou kočkou vzala také k srdci tak mě to těší! ano to byla stranda... věděl jsem že to musí zabrat a nějakého milovníka zvířat vezme za srdce... já mám 3 kočky a ty se u mě mají lépe než vy všichni...dokonce líp než já...
U příspěvku:jeřabiny
kill art (Občasný) - 11.12.2005 > děkuji jerabiny nesvacím! a co ty svacís svacis?
U příspěvku:Čas
kill art (Občasný) - 11.12.2005 > letíto ten čas ale i ta fotka!
U příspěvku:Vymyslete mi nazev sííím :-)
kill art (Občasný) - 11.12.2005 > podle ponožek bych řekl že to jseš ty ale podle hlavy asi ne moc krátké vlasy... název "Leck mich am Arsch"
U příspěvku:"obloha na Kuksu"
kill art (Občasný) - 11.12.2005 > Alyna> vzdyt to tady písi že to sem dávat nebudu... už né kvůli dečku! to si mohu zasloužit když tu dám nějakou sračku...
U příspěvku:Růže
kill art (Občasný) - 11.12.2005 > nezaostřené, blbě ořezané...
U příspěvku:Podzim
kill art (Občasný) - 11.12.2005 > jo my víme byl podzim a padalo listí jako každý rok... nic nového...
U příspěvku:"obloha na Kuksu"
kill art (Občasný) - 11.12.2005 > Janahe> to si myslíš ty... já jsem pořád upřimný... jen jednu věc jsem přibarvil... to bylo to s tou kočkou ve sklepě, našla ji má známá ve stodole, když koupili barák a já si ji nafotil, to že jsem ji nechtěně zavřel ve sklepě jsem tam napsal schválně, abych vám to celé ještě víc zhnusil když už jste z toho byli tak pobouřeni...
U příspěvku:zkáza
kill art (Občasný) - 11.12.2005 > čekal jsem že tam bude smažení těch řízků...
U příspěvku:"obloha na Kuksu"
kill art (Občasný) - 11.12.2005 > al-ash> ale, co nepovíš... to že jsou tu kvanta sraček je snad každému jasné, mě jde o zábavu a né o umění to tady presentovat nemusím... já si na rozdíl na svých nejlepších věcech tolik nezakládám, jako vy protože je tu nepublikuji a věř tomu že mám super věci! protože nevíš kdo jsem... na rozdíl od vás vím co je to vystavovat v opravdových galeriich po celé evropě, vím že to zní arogantně ale to mi je v tuto chvíli jedno...
U příspěvku:"obloha na Kuksu"
kill art (Občasný) - 11.12.2005 > Janahe> nebreč prosím tě, já celou dobu říkám že si z toho tady dělám srandu... minulý týden jsem dal tři příspěvky které navštívilo během 5 dnu přes tisíc lidí a dostalo to pár deček, kdybych se s vámi pachtil tak tam daté víc deček ale protože to nedělám, tak tam z vás nedal nikdo nic... tak budu prostě publikovat co je omšelé a pro totem dobré nevím co po mě chceš? a budu si říkat co já chci a jestli chceš otravovat tak mě to taky nevadí... já to dělám téééže rád... nebo se o tebe nikdo nezajímá že se dávaš do hovoru semnouuuu...
U příspěvku:"obloha na Kuksu"
kill art (Občasný) - 10.12.2005 > Janahe> aby řekl pravdu mě se také moc nelíbí... pro totem dobrá...
U příspěvku:KESA
kill art (Občasný) - 10.12.2005 > ahoj.. .. jsem z toho.. ..myslím že by jsi to měla barevně.... a nahoře.... také dole by to chtělo trochu....jinak dobrý...
U příspěvku:Zvědavá
kill art (Občasný) - 9.12.2005 > Zuzzz> jo jasně ale napřed musí člověk ty sračky projít, aby pořádně pochopil proč od nich upouští... já dělal vše... byl jsem "úspěšný" žil jsem přes deset let v zahraničí jezdil po celém světě, měl jsem super auta a dnes mám strašidelný dům a starou 120tku, ale mám klid a čas na tvorbu... já ještě maluji olejem a dělám plastiky, ale to tady nevystavuji... beru to tu spíš jako zábavu... jen tak přes zimní dny a taky jako experiment... co a jak na lidi působí...
U příspěvku:VESMÍR
kill art (Občasný) - 9.12.2005 > přesně tak... říkám podivnej svět...
U příspěvku:VESMÍR
kill art (Občasný) - 9.12.2005 > Renee R. Wilfling> to víš podivnej svět podivné názory... to je taky humoooor... jestli ti to něco říká...
U příspěvku:Zvědavá
kill art (Občasný) - 9.12.2005 > Zuzzz> komunikativní... je jedna věc a co si o vás myslím je druhá, krom toho na pokec nechodím... to že je na světě bordel je jedna věc a to že mě přehnaně nezajímá a že si ho nepřípouštím a koriguji jak já chci je druhá... beru svět a lidi že to tak má být, nijak to neodsuzuji... ale proč bych se měl aktivně podílet na tom bordelu... když mi to nedělá dobře... mě je dobře samotnému krom toho mám přítelkyni která to obývá se mnou... nemá taky ráda lidi a společnost, přesto chodí do města do práce, tak dost často nakoupí a já tam nemusím vubec...a když tam jedu někdy navštívím jednoho známého to stačí! stejně je to pořád dokola o čem se lidi baví! nevím jak to někoho může bavit... přes léto pracuji... tak jsem s lidmama trochu víc v kontaktu, ale je to spís tak že jsem loni opravoval a restauroval známemu starý dům kde jsem byl většinou s ním nebo sám... na malé vesnici kde končí silnice... jsem rád sám i doma jsem rád když má přítelkyně noční, tak si vychutnám ten týden i to že mohu jít sám spát do mé strašidelné ložnice...
U příspěvku:VESMÍR
kill art (Občasný) - 9.12.2005 > ty máš ten sexus dobře rozjetej... přesto originalní...
a k drfaustovi... co jiného by mělo pusobit kosmicky než "luno" ženy... všichni jste tím zasažení tedy kromě buziků... ale i tí jsou porodem na tolik ovlivněni protože jim tam byla přiskřípnutá hlava a tím se stali buzny...
U příspěvku:Zvědavá
kill art (Občasný) - 8.12.2005 > buryzon> já v hromadě nežiji...
U příspěvku:Zvědavá
kill art (Občasný) - 8.12.2005 > Mishka> jedeš do zahraničí...
U příspěvku:Zvědavá
kill art (Občasný) - 8.12.2005 > čtenář> já bydlím sám ve velkém domě na polosamotě a nikam nechodím... občas nakoupit a to semi chce z těch lidí co potkám opravdu zvracet... a to není sranda... to myslím vážně... nemám děti a rodinu navštěvuji krátce, tak max 4 do roka ale na ty jsem si zvykl už dřív...dobře že bydlí dál a neotravují mě... tu... v hospodě jsem tu ještě nebyl za těch pět let co jsem ten dům koupil... je to strašidelný dům tak tu nikdo nechodí jen 70 letý soused mi jednou za 14 dní donese domácí vajíčka, maso nejím tak nemusí ani moc do obchodu, ty vajíčka mi stačí... brambory mám ve sklepě na celou zimu a špagety jsem si koupil v Lidlu také na celou zimu do toho trocha čočky a v oleji naložený ovčí sýr od sedláka z hor.... marmeladu si dělám sám, alkohol nepiji...
U příspěvku:kresba
kill art (Občasný) - 8.12.2005 > Balcarka> dík, super věci...
U příspěvku:Zvědavá
kill art (Občasný) - 8.12.2005 > pro mě to je moc intimní děla se mi z toho zle, tváře tak z blízka...
U příspěvku:ZASE ALESEK...
kill art (Občasný) - 8.12.2005 > já jsem to chtěl hodnotit ale když jsem se na to zadíval tak se mi najednou v levo nahoře v tom kouři objevila nahá dívka... tak nevím jestli jsem taky zhulenej... a už tam není dobrý dávám...
U příspěvku:ZASE ALESEK...
kill art (Občasný) - 8.12.2005 > drfaust> nebrec a hodnot...
U příspěvku:kresba
kill art (Občasný) - 8.12.2005 > Balcarka> můžeš, na ukázku...
U příspěvku:kresba
kill art (Občasný) - 8.12.2005 > Balcarka> neznám... ale dobrý v tom odkazu....
U příspěvku:Pepíček II.
kill art (Občasný) - 8.12.2005 > Arnold Kill Art Bush 8.12.2005 9:51
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter