Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 28.6.
Lubomír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
wenusians
(žena)
Občasný
Na Totemu: 9481x
Napsat zprávu

Tak tedy jmenuji se Monika P. nar.1973, malovaní a kreslení mě bavilo od malička, ale víc jsem se malování a kreslení začala věnovat asi před třemi lety, dříve na to nebyl čas.Maluji a kreslím ráda, je to tak trošku má relaxace,kterou vyjadřuji své pocity,touhy,sny,ale take smutek či špatnou náladu. Můj oblíbený malíř je Salvador Dálí a Hieronymus Bosch.Mám totiž strašně ráda v obrázcích zajímavost a odlišnost, ale já sama maluji a kreslím vše, co mě zaujme a napadne při každodenním prožití života.Vesmír a oči mě přitahují, přiznám se nejvíc a co se týka očí tak jak je psáno v knize od Adama J.Jacksona OČI JSOU OKNA DO DUŠE,TUDIŽ NELŽOU A NIKDO SE ZA NIMA NEMŮŽE SKRÝT,NA OPAK OD SLOV!!!Proto maluji a kreslím svět svýma očima :o) Tužkou kreslím nejraději,snažím se sní vyjádřit své pocity a vše co najdu ve svém srdci,tedy alespoň se o to snažím...a kdo se nad obrázky zamyslí může z nich i čist,přirovnala bych to kreslenému deníku.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:..
wenusians (Občasný) - 20.4.2007 >
U příspěvku:Tančící světla za bouřky
wenusians (Občasný) - 20.4.2007 > Jejda dekuji :o)
U příspěvku:čas
wenusians (Občasný) - 19.4.2007 >
U příspěvku:kapka ....
wenusians (Občasný) - 19.4.2007 > :o)
U příspěvku:modrý...
wenusians (Občasný) - 19.4.2007 > modra je dobra...uz je to tak :o)
U příspěvku:Barvy m.
wenusians (Občasný) - 17.4.2007 > skvělí nápad :o)
U příspěvku:-
wenusians (Občasný) - 17.4.2007 > Vkladaš do obrazů něhu....moc pekne :o)
U příspěvku:Jeden strom
wenusians (Občasný) - 17.4.2007 > Moc pekne,cerno bile to ja mam rada
U příspěvku:Pozadí starého stromu
wenusians (Občasný) - 17.4.2007 > Dani> Děkuji :o)
U příspěvku:abštrakce 5x50/70
wenusians (Občasný) - 17.4.2007 > Super jo mas genialni napady a z barvickama to vzkutku ovladas,jsi tady na totemu muj favorit!!!:o)
U příspěvku:Ach to jaro...2x70/100
wenusians (Občasný) - 15.4.2007 >
U příspěvku:Únik před emocí
wenusians (Občasný) - 11.4.2007 > caesarborgia> Tak se neprecpavej obědem covece bude ti spatne a ja uz jeden mela :o)))))))))
U příspěvku:Prisojnik
wenusians (Občasný) - 11.4.2007 > super
U příspěvku:Únik před emocí
wenusians (Občasný) - 10.4.2007 > Mima> Ja dekuji za nazor a hadat se nechci,ale co mam delat kdyz do me porad nekdo ryje...jen proto ze se mi nelibilo ze prokleti,nekouka na nazev a misto nakresleneho osudu rekl slunicko...take nevi co kreslim co tim myslim,ale bohuzel vsici jsou si jisti ze se jen vymlouvam....atd.....uz to vzdavam ....namam sanci na nazory jelikoz tu nikoho neznam abych mi treba nekdo rek ano tento clovet tomu rozum,ma za sebo umeleckou skolu tomu mohu verit,ani nevi clovek kolik komu je coz tu take chyby a je dulezite......a kdyz reknu nazor uz si o sobe myslim a urazi me......no a co se tyka konzultace,kreslim si pro sebe a bohuzel namam penize na konzultace,mam rodinu ,bydlime v malem byte i ten skener mame ten nejlevnejsi co vazne skenuje spatne ale bohuzel nikdo mi to neuveri.....no a je tu plno lidi co studuji umeni a bohuzel oni se pak povisuji ....a vadi mi jejich nekdy spatny humor....no uz radej bez komentaru ...jelikoz jedna ku 3...nemam sanci a uz mi to je jedno a hlavne nestoji mi za rozcilovani.Dekuju.
U příspěvku:Únik před emocí
wenusians (Občasný) - 9.4.2007 > Prokletí> Jen se bavte...potrebovali jste obet mate ji mit je do me :o))))
U příspěvku:The Night
wenusians (Občasný) - 8.4.2007 > Moc dobry....tve obrazy me fascinuji:o)
U příspěvku:Únik před emocí
wenusians (Občasný) - 8.4.2007 > caesarborgia> Jsi trapnej ja se neomlouvam a skenr za to muze...davam to presne a tele rikej sobe...dela ti dobre urazet lidi blbecku???S prokletim sem souhlasila a uhlem nemaluji jen nekdy tak to pisu jak to je a ta pata usekla je taky podivej se na jiny mi obrazy ze se posouva o 4 milimetry....ty chytroline....nevim co me napadas....jak ma nekdo jiny nazor tak sup s nim do prcic co????A jestli je to des tak na mi obrazy necum at te nerozciluji...nerada bych aby jsi mel kvuli me infarkt.Podivej se na obrazek myslenky vjemu.....tam to krasne uvidis co dela skenr....davam ho tam presne!!!!!!Nejsem idiot....no ale kdyz je tu nekdo chytrej ...no tak nevim.....komu tady stoupa slava do hlavy me tedy ne!!!!
U příspěvku:Únik před emocí
wenusians (Občasný) - 6.4.2007 > Prokletí> neni proc tentokrat souhlasim...uhlem asi neumim cernit nevim....no a nevesel se jen jeden panak...nemohu za skener ze usekl patu cernemu panacu.Takze diky za znamku pane profesore :o)
U příspěvku:Telepatická ozvěna
wenusians (Občasný) - 2.4.2007 > Ja vsem dekuji :o)
U příspěvku:Krásy pralesa
wenusians (Občasný) - 1.4.2007 > jooo zaujalo me to a to moc :o)
U příspěvku:Ve Stodolní 102/75
wenusians (Občasný) - 1.4.2007 > super
U příspěvku:Chodba
wenusians (Občasný) - 1.4.2007 >
U příspěvku:Oběť osudu
wenusians (Občasný) - 1.4.2007 > praskunst> ...jednoduse ...musis napsat cislo 0?A jinak zvlastni...mozna jo posledni dobou.Ty nemivas spatne nalady a dny???Vis kdyby jsi prosel kresby od zacatku......tak nenapises brutalni...anebo jo ale budes vyjimka vetsinou mi rikaji ze jsou pozityni....tak sup tu 0 at mohu udelat radost hmm:o)
U příspěvku:Oběť osudu
wenusians (Občasný) - 1.4.2007 > ja ti dekuji...a hlavně za to ze ti to pripomina neme filmy....tak nejak to je....denik ale kresleny.....a ty jsi to jako jedina pochopila ,udelala jsi mi radost...dekuju :o)
U příspěvku:Oběť osudu
wenusians (Občasný) - 31.3.2007 > praskunst> Klidne mi dej nulu to je jedno....nevis o cem je ani rec mezi mnou a prokletim ale ....klidne davej....diky :o)))))Nejlepsi jsou lidi co delaji neco na just!!!!!Jestli kazdy hodnoti jako ty.....tak to umeni.....muzeme zakopad pod zem to je trochu smutne zjisteni.
U příspěvku:Oběť osudu
wenusians (Občasný) - 31.3.2007 > Prokletí> Ale ty jsi me vubec nepochopil a misto toho me hatis me nevadi 3 body dej mi treba jeden me jde jen o to jestli rozumis surealizmu????A dost me stve ze lidi nepremysli o cem kreslim a i jini......protoze surealizmus je totiz o tom.Vlez do kazdeho a u kazdeho kritizuj a nebo chval....me je to jedno.....dobra jak chces....jdu juknout na tve obrazy kterym nerozumim.....nic mi nerikaji....tak ti jdu napsat co se mi knim nelibi.....kdyz rikaz ze to tak ma byt.I presto ze tomu nerozumim jdu knim tedy neco rici........budu delat to co ty.Protoi tobe nic nemam.....jen verim vic luminku....minimax....atd. jednoduse....to by me mohl taky radit 10 kluk co tomu nerozumi a ja se podle neho ridit neminim....jen podle lidi co vim ze uz neco dokazali a poradi mi s technikou.:o)))))a ne ti co pisou nevim co to vlastne ma za smisl v sureailzmu co jsem nakreslila.!!!Samozdrejme kdyz me bradi lidi co rozumi surealizmu a technice kresby....nemam namitek a klidne hodnot....a bez takove ho toho hmmm nevim co ten obrazek mam znamenat....rozumis mi......staci prece nelibi 1bod nebo libi....vic bodu.Tod vse co jsem tim chtela rist....uz jsi si mockrat protirecil vsimnul jsi si toho???
U příspěvku:Oběť osudu
wenusians (Občasný) - 30.3.2007 > Prokletí> Cetl jsi vubec nazev a zamyslel se nad nim a nad tim co je na te kresbe????To slunko jak ty rikas neni slunko to je ten osud......a mimochodem vse je umyslne....jak muzes vytykat nekomu spatne nakreslenou fantasii....kdyz ani nepremyslis o cem maluji......hmmm???Zrejme si ten obrazek ani nepochopil jak je videt.To se to pak krytizuje co???Porad nechapu jednu vec,kdyz mim obrazum nerozumis,tak jak muzes psat co mam spatne a co dobre........a proc je komentujes.....kdyz budu sem davat obrazky porad z nejakym dejem porad me budes davat 3...a pripominky......no,me to je jedno klidne vesele dal.......jen nevim co tim jako chces docilit....ale dik.
U příspěvku:Eržika&Galja
wenusians (Občasný) - 20.3.2007 >
U příspěvku:Pod mostem 76/191
wenusians (Občasný) - 20.3.2007 >
U příspěvku:Beznaděj
wenusians (Občasný) - 16.3.2007 > Prokletí> Vis co ja nechapu....obrazy kreslene srdcem se ti nelibi tak proc zbytecne prupovidky...to mam jit taky na kazdy tvuj geometricky...pravitkovy obrazy a psat ti písek s kočičkou vařili dort... a k jídlu to nebylo ;o)u kterych si myslim ze vyjadruji jen geometrii a jinak vubec nic....???Ze by tu geometrii zvladla ma dcera???:o)))
U příspěvku:Beznaděj
wenusians (Občasný) - 15.3.2007 > Dani> srdcem :o)
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter