Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 30.6.
Šárka
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Paměť stromu
Zuzi eNKa (Občasný) - 12.10.2005 > markýza andělů> děkuju všem...nebyla jsem si tím tématem moc jistá, tak jste mě dost potěšili, díky ...
U příspěvku:Podzimní
Zuzi eNKa (Občasný) - 2.10.2005 > lhostej> děkuju, překvapilo me, ze jsi se podivala i na moje jine prace i za jejich hodnoceni posilam vrely dik
U příspěvku:Podzimní
Zuzi eNKa (Občasný) - 2.10.2005 > Opíječ tchýní> moc děkuju, chvála se krásně čte...
U příspěvku:Proč
Zuzi eNKa (Občasný) - 15.9.2005 > hmmm...nechci rejpat, ale myslim, že ti padne do náruče a né nároče. Upřímně, je to trochu kýč. Možná bych se víc zaměřila na tu druhou část a rozvedla to proč.Nevím, no snad se na mě nezlobíš.Ale rytmus je dobrej :o)
U příspěvku:JASNOVIDEC
Zuzi eNKa (Občasný) - 13.9.2005 > Smetiprach> děkuju za upozornění, byla to chybka, jen on žádná ona... hehe díky, jinak už k tomu nic nemáš?
U příspěvku:Srdce
Zuzi eNKa (Občasný) - 20.8.2005 > snake_01> 

díky, že jsi mě přišel takhle zachránit...Je milé když to někdy někdo pochopí tak jak to autor myslí :o))) papa Děkuju

 

U příspěvku: PODZIMNÍ RÁNO
Zuzi eNKa (Občasný) - 3.8.2005 >

Líbí se mi ta síla metafor...ale já bych to ještě s tím létem tak nevzdávala  (v půlce prázdnin) :o)

U příspěvku:Motýl
Zuzi eNKa (Občasný) - 3.8.2005 > výborný...
U příspěvku:Bělostná
Zuzi eNKa (Občasný) - 27.7.2005 > tchenda> hi, hi..hezky pěkně...
U příspěvku:Bělostná
Zuzi eNKa (Občasný) - 25.7.2005 > jan(ek)> promiň, ale myslim, že kritizuješ děsivý banality. podle mě může být svatý cokoli (režisér, maminka..) a "nesahají" - prostě tam nikdy nedosáhnou... No, ale přesto Ti moc dík - fakt...
U příspěvku:Víla
Zuzi eNKa (Občasný) - 24.7.2005 > prymytyf> prosím? Ty jsi asi fakt primitiv...(prymytyf)
U příspěvku:Víla
Zuzi eNKa (Občasný) - 24.7.2005 > Sallybill> díky, fakt to potěšilo, strašně se mi líbí že to na tebe tak zapůsobilo...juuhuu!
U příspěvku:Říznutá
Zuzi eNKa (Občasný) - 23.7.2005 > moc easy..
U příspěvku:42
Zuzi eNKa (Občasný) - 23.7.2005 > jo, to se mi líbí
U příspěvku:Dva hlasy
Zuzi eNKa (Občasný) - 20.7.2005 > Život> jasně v pohodě...
U příspěvku:rána
Zuzi eNKa (Občasný) - 20.7.2005 > tchenda> no jen se ozvi, kdy budeš chtít, pod mim jménem najdeš veškerý info včetně mejlu. 
U příspěvku:rána
Zuzi eNKa (Občasný) - 20.7.2005 > tchenda> no jen se ozvi, kdy budeš chtít, pod mým jménem najdeš veškerý info včetně mejlu.
U příspěvku:Růže a liška
Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > honza_bordovicky> v pohodě kolego.. :o)
U příspěvku:Růže a liška
Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > honza_bordovicky> u Kyvadla se mi nelíbilo jak tě zdrbli, ale nemluvim tady o žádný milosti :o) Dva body. Moc tam tu nit nechytám a musíš brát v potas i celkové duševní rozpoložení čtenáře...
U příspěvku:Rezolutní
Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > moderní pojetí :o)
U příspěvku:Růže a liška
Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > honza_bordovicky> tak sorry, viděla jsem tu už lepší... a krom toho dva jsou lepší než nic :o)))
U příspěvku:SVATBY V ČERVNU
Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > mě se to taky líbí :o)
U příspěvku:Dva hlasy
Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > probírání se fotkama,pláč,hlas "chudáček" a "drsňák", kafe a cigára...a NAJEDNOU ticho + uvědomění = snadné žití...
Nic moc proti tomu nemám, ale je to příliš průhledné, předvídatelné.Snad to bereš...
U příspěvku:Problém
Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > Barča> spíš v tom bude mít prsty nějaká laciná dívka, hmm :o)
U příspěvku:jak to je?
Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > a co je toto?
U příspěvku:rána
Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > tchenda> no jasně! Jsem doma celý týden, řekni si kdykoliv a můžem jít někam sednout... :o)
U příspěvku:Tento měsíc menstruuji
Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > čtenář> hezky pěkně...to je počteníčko!! :o)
U příspěvku:Písečná cesta mořem.
Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > ty jo, já jsem tedy přes prozu, ale tohle se mi líbí, možná akorád ta oranžová je tam trochu přesycená, jinak fair :o)
U příspěvku:Výstava dveří
Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > básnílek> no to teda :o)
U příspěvku:sebevrah
Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > čtenář> přesně...
U příspěvku:Výstava dveří
Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > zadek> jo,jo takhle je to lepší :o)
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter