Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 2.7.
Patricie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Výstava dveří
Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > zadek> jo,jo takhle je to lepší :o)
U příspěvku:Výstava dveří
Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > zadek> jasně, ty dveře měly být všechny velkým písmem - chybka se vloudila, opravím...Jinak s tim obrazem dobrý nápad díky. :o)
U příspěvku:rána
Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > tchenda> no, jo, jsem u kamarádky na Slovensku, ale chce to už domů, do Prahy a pořádně zakalit :o)
U příspěvku:rána
Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > což o to, fantazie by byla, jen nějaký pořádný opilecký ráno mi už dlouho chybí - to bude tím :o)
U příspěvku:postnatální
Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > napadá mě jestli to tak opravdu je nebo je to "jen" báseň.
U příspěvku:pranostika
Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > chi chi...
U příspěvku:Kolik unesou vlny?
Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > Co ti na to mám říct? snad vzkaz pro tu skvostnou dámu:Holka vrať se vždyť píše jak pán :o)
U příspěvku:Růže a liška
Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > O.Wild, Lada...mix? Jen ten slavík mi tam chybí :o)
U příspěvku:Bilanční III
Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > co dodat...
U příspěvku:Malá zpověď
Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > Newton> bohužel někdy nejen tu Múzu...
U příspěvku:rána
Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > napište mi kde takový rána jsou a já jdu...
U příspěvku:sebevrah
Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > mno,pokusil ses nekdy o sebevraždu? hele, takhle to fakt nechodí.Přijde mi, že ta báseň nemá plnohodnotný, dostačující obsah ke slovu sebevrah.
U příspěvku:Kapka..
Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > to je poslední přání z pouště? ne, je to docela pěkný :o)
U příspěvku:Výstava dveří
Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > básnílek> ...Koukam ze jsem z toho udelala peknej hlavolam :o),jak to myslis "tohle tisknu". Z tvoji kritiky nechapu zda se ti to libi nebo ne - viz. jeden bod a doporuceni? :o)
Vysvetleni by bodlo.dik :o)
U příspěvku:mezi dvěma skalami
Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > ..........> ani nemusi byt priskvareny...hehe
U příspěvku:mezi dvěma skalami
Zuzi eNKa (Občasný) - 18.7.2005 > ALISSIE> rohlíček by bodnul.. :o)
U příspěvku:Příběhy žijí
Zuzi eNKa (Občasný) - 18.7.2005 > hmm :o)
U příspěvku:Snad trochu, tak trochu, hrochu
Zuzi eNKa (Občasný) - 18.7.2005 > trošku proškrtat, méně plakat a je to ok :o)
U příspěvku:Šachy
Zuzi eNKa (Občasný) - 18.7.2005 > kdybych tak ten krb měla... :o)
U příspěvku:Cesta
Zuzi eNKa (Občasný) - 18.7.2005 > super rytmus, super přirovnání, promakané a co se týče obsahu - dobrý :o) líbilo se mi to. trošku Kainarovské, to můžu :o)
U příspěvku:mezi dvěma skalami
Zuzi eNKa (Občasný) - 18.7.2005 > Motýly já ráda...
U příspěvku:O splněných přáních
Zuzi eNKa (Občasný) - 18.7.2005 > někdy bych se taky nejradši ztratila. Moc se mi líbí tvoje ztvárnění pocitu, ne každému to jde :o) papa
U příspěvku:Před branou
Zuzi eNKa (Občasný) - 18.7.2005 > Naty> no, v dnešní době se mi ani nezdá... :o)
U příspěvku:Pod kyvadlem
Zuzi eNKa (Občasný) - 18.7.2005 > ..drfaust:souhlasim, spíš do šuplíku (chápu, všichni se musíme někdy vypsat, vykřičet)
U příspěvku:Tvarohová bábovka
Zuzi eNKa (Občasný) - 18.7.2005 > no to snad ne...
U příspěvku:První rozhovor
Zuzi eNKa (Občasný) - 18.7.2005 > Tak to jo...nemáš zač.myslela jsem drsnota = tak krátké, ale dost výstižné.
U příspěvku:Ještě
Zuzi eNKa (Občasný) - 18.7.2005 > ty jo tak to nevim...a upřímně se neodvažuju obodovat, páč tomu nějak...
po to vedení je to super, ale pak jsem se nějak ztratila a nit už jsem nechytla. :o)
U příspěvku:Zápisky z noci
Zuzi eNKa (Občasný) - 18.7.2005 > sorry...opravila jsem... :o) (ale "nepoští" je taky dobrý)
U příspěvku:Zápisky z noci
Zuzi eNKa (Občasný) - 18.7.2005 > někde se chytám, někde mě to chytá...ale fantazii to moc nepouští :o)
U příspěvku:co jsem viděl
Zuzi eNKa (Občasný) - 18.7.2005 > má to drive...
U příspěvku:Jako nic
Zuzi eNKa (Občasný) - 18.7.2005 > Nevim co bych k tomu dodala :o) Snad, že čekáme všichni :o)
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter