Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 5.7.
Cyril a Metoděj
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 5.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:NA CO SE PTAJÍ MRAVENČÍ DĚTI
Smetiprach (Občasný) - 27.10.2006 > za oknem máky kyanid? to tam nebylo? jinak je to pořád dobrý... třeba i proto, že je to asi jediná svébytná poetika tady... no, jediná asi ne... ale jedna z mála... a vůbec, jedna z mála věcí, který se člověku neomrzej na první přečtení... tak.
U příspěvku:Píšu křídou do komína
Smetiprach (Občasný) - 24.10.2006 > anae> ale ne, jenom mám dneska kecavou... :-))
U příspěvku:Píšu křídou do komína
Smetiprach (Občasný) - 24.10.2006 > nepiš... :-)
U příspěvku:chaos
Smetiprach (Občasný) - 24.10.2006 > kdepak, je to nešikovné, ale ne roztomile nešikovné, nebo zajímavě nešikovné, prostě jen nešikovné... :-(
U příspěvku:Můj první plakát
Smetiprach (Občasný) - 24.10.2006 > mně se to líbí, jenom bych vynechal ty pracovní verze a uveřejnil jenom poslední dva, je to hezky hravý...
U příspěvku:KUROPĚNÍ
Smetiprach (Občasný) - 24.10.2006 > no a na blba redaktora a korektora a vydavatele a... chjo.. občas mám pocit, že se vyskytují jedinci, kteří sice uměj psát, ale neuměj číst... divná úchylka, ale patrně ne nemožná! :-))
U příspěvku:KUROPĚNÍ
Smetiprach (Občasný) - 24.10.2006 > víš, já zase tuhle viděl jednu knížku o druhé světové válce, kde se psalo o jednotkách armády spásy... přeložit SA-Truppen jako Salvation Army svědčí o čem? Takže nějakej lenochod... pche! :-))))
U příspěvku:Dobré ráno
Smetiprach (Občasný) - 24.10.2006 > Cum-ley> jo!
U příspěvku:Fronta
Smetiprach (Občasný) - 24.10.2006 > tohle mě přímo neskutečně pobavilo... :-)
U příspěvku:Dobré ráno
Smetiprach (Občasný) - 24.10.2006 > tak mě lehce zamrazilo, když tak koukám na Pikovi kritiky...
U příspěvku:únava
Smetiprach (Občasný) - 24.10.2006 > tak se prospi... :-)
U příspěvku:KUROPĚNÍ
Smetiprach (Občasný) - 24.10.2006 > uf, tak tohle je fakt běs, nic ve zlém, zlatej žáček (a to ho fakt nemám rád)... :-)
U příspěvku:Setkání s minulostí
Smetiprach (Občasný) - 24.10.2006 > ale cibule se mi líbí! :-)
U příspěvku:Cesty 5x70/100
Smetiprach (Občasný) - 24.10.2006 > Lumig> opilče, doporučuji coby varovné memento moji vysvětlující poznámku k oligofrenickému kóanu zde: http://www.totem.cz/enda1.php?a=158179

a nech mi trochu! .-))
U příspěvku:Cesty 5x70/100
Smetiprach (Občasný) - 24.10.2006 > nejlepčí jsou ty tiskový značky v levejch horních rozích... máš tablet? máš tabletky? ožereme maminku? a co na to prostěradložrout? :-)
U příspěvku:[Nefoto] Ne-vkusne
Smetiprach (Občasný) - 24.10.2006 > doupovec> hmotnost a rozměry skutečně nejsou vlastnost... :-)
U příspěvku:Čtvrtek
Smetiprach (Občasný) - 23.10.2006 > Raimund> asi už jo!
U příspěvku:Čtvrtek
Smetiprach (Občasný) - 23.10.2006 > mně se tam neodbytně vkrádá agónie místo tý kytky... :-)
U příspěvku:Duše na Háčku ...
Smetiprach (Občasný) - 23.10.2006 > kostelnik> no, jak to vzniká je mi naprosto jasné, jako děti jsme si takhle hráli, spíš mi vrtalo hlavou, proč něco takového označovat za experiment, vždyť je to prastará vesta... zařadil bych to prostě mezi fotografie a nelámal si s tím hlavu... :-)
U příspěvku:Křížová cesta
Smetiprach (Občasný) - 22.10.2006 > jojo...
U příspěvku:Duše na Háčku ...
Smetiprach (Občasný) - 22.10.2006 > btw: proč experiment? co je na tom experimentálního??? prosím, to mě zajímá...
U příspěvku:Duše na Háčku ...
Smetiprach (Občasný) - 22.10.2006 > Estel> učíš se rychle, jen co je pravda... :-))
U příspěvku:Kratší rozhovor
Smetiprach (Občasný) - 22.10.2006 > velmi dobré, jenom mám trochu problém s prvním veršem, ale to bude možná jenom profesionální choroba..
U příspěvku:Něco se chystá
Smetiprach (Občasný) - 22.10.2006 > ok
U příspěvku:Ať děláš, co děláš...kostlivce neuděláš!
Smetiprach (Občasný) - 21.10.2006 > pokud nenahmatá penis, zkus nabídnout alespoň claviculu, náročnějším slečnám potom humerus...
U příspěvku:[Nefoto] Ne-vkusne
Smetiprach (Občasný) - 21.10.2006 > vlastnost je stálá, barva předmětů nikoliv, tudíž barva není vlastnost...
U příspěvku:... ste ještě neviděli holuba nebo co ?
Smetiprach (Občasný) - 21.10.2006 > vděčný téma to nábřeží... :-)
U příspěvku:ZAKÁZANÁ LÁSKA
Smetiprach (Občasný) - 21.10.2006 > chci tě jen pro sebe;
a tak tě ztrácím

:-))
U příspěvku:Spartakiada 4x100/70
Smetiprach (Občasný) - 20.10.2006 > nojo, už jsem si říkal... :-)
U příspěvku:Jdoucí na smrt tě zdraví...
Smetiprach (Občasný) - 20.10.2006 > obraz jo, název ne... ale co už je do názvu...:-)
U příspěvku:Hlavičky ze skicáře-C
Smetiprach (Občasný) - 20.10.2006 > tedy až na ten slicář v názvu... :-)
  <<< předchozí 
5.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter