Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Crucifixion
Abendstern (Občasný) - 27.1.2002 > :-)))) !!!!!!!
U příspěvku:Let opilého orla
Abendstern (Občasný) - 25.1.2002 > Dokonalé... !!!!!! :-))
U příspěvku:Zimní nálada
Abendstern (Občasný) - 24.1.2002 > Přijde mi to hezky symetrické, vyvážené, působivé.. :-))
U příspěvku:jericho
Abendstern (Občasný) - 24.1.2002 > Jo a jo a jo!!! Jericho jak má být!!! A imaginace maximální, byť s minimálními prostředky - to je skvělé!!! :-))
U příspěvku:Muž stojící na hladině jezera
Abendstern (Občasný) - 24.1.2002 > Líbí se mi, jen bych se snažil o větší rytmickou sevřenost, když už se snažíš o klasické verše, tak by sis měl dávat pozor hlavně na těch řádkách, které začínají slovy "na hladině..." , "jak volavka...", "až odloží..." a "a do ticha...".
Je to však jen detail a můj blbej dojem - jinak to je výborné!!
U příspěvku:Něco obyč
Abendstern (Občasný) - 24.1.2002 > Když já nepoznám, že je něco z digitálu, Hudsonskej... :-))
U příspěvku:Něco obyč
Abendstern (Občasný) - 24.1.2002 > Jsi fórkař největšího kalibru, Akire!! :-)))))))
U příspěvku:Vandalismus
Abendstern (Občasný) - 23.1.2002 > Vůbec ne - udělal z ní obrácený věšák na bundy & na klobouky!! Vandal byl zastydlým postsurrealistou s minimalistickým způsobem projevu..
U příspěvku:Hadanka 2
Abendstern (Občasný) - 23.1.2002 > To si dám hodně líbit, Gino!! ta popraskaná tvář v sobě má něco z Poea.. :-)) Třebaže je to absolutně ginohašlerovské :-)))) A ten modrˇý nádech - souhlas!!
U příspěvku:SON
Abendstern (Občasný) - 23.1.2002 > Tak to je hodně dobré ... !!!! :-)))) Ten nový význam tomu teprv dává tajemnost jak hrom -- nejvíc mě dostává věta "přišel by celkem nový den" ...
U příspěvku:Bez názvu...
Abendstern (Občasný) - 23.1.2002 > Dobré!! Jenom s tím bLAHOBYTEM a vůbec s posledníma dvěma řádkama bych byl opatrnější.. :-))
U příspěvku:Ticho v rovnovaze
Abendstern (Občasný) - 22.1.2002 > Úchvatné jako vždy od Gina... !!! :-))
U příspěvku:Něco obyč
Abendstern (Občasný) - 22.1.2002 > Já bych řekl, že to je dokonalé... :-))) Docela bych rád viděl i originál..
U příspěvku:mlčenlivá
Abendstern (Občasný) - 22.1.2002 > Přijde mi to takové "michelangelovské", a to jsem rád, a zároveň se mi to hodně líbí samo o sobě... Prostě dokonalé. :-))
U příspěvku:Zubatá
Abendstern (Občasný) - 22.1.2002 > Rezi, Ty se přece nemáš důvod bát někoho hodnotit, ne?!
U příspěvku:Zubatá
Abendstern (Občasný) - 22.1.2002 > Konečně se někdo chopil stylu i témat, které mi přijdou být absolutně vynikající až epesní :-))) Černí HAvráni (černé HAvrány?) prostě konečně zcela zamoří Totem a vdechnou mu nový život. :-)))))))))))))))))))))))
U příspěvku:Psí vojáci na Litoměřickém Kořenu
Abendstern (Občasný) - 19.1.2002 > Ta fotka je úplně ulítlá - byl to záměr?! Jestli jo, tak to je super provokace!! A v čem je přesná? Jako že hráli, jako by tam vůbec nebyli?
U příspěvku:Mexická havěť
Abendstern (Občasný) - 19.1.2002 > chacha,,, :-))) dobrý!
U příspěvku:Turbine 2
Abendstern (Občasný) - 19.1.2002 > Točí se mi před očima... :-)))
U příspěvku:Lásce
Abendstern (Občasný) - 19.1.2002 > Těch & tam není moc, podívej se, Nano, třeba na básně Kerouaca nebo Ginsberga a uvidíš, že by jich tam mohlo být ještě víc... :-))
Jinak se mi líbí tajednoduchost, lehkost, bezstarostnost... :-))))
U příspěvku:Chce se mi
Abendstern (Občasný) - 19.1.2002 > :-))
U příspěvku:Kosatce 2
Abendstern (Občasný) - 18.1.2002 > Tak to je něco absolutně nečekanýho!! Hudson nám konečně vyjevil barvu svých nálad i povahy!! :-))))))))))) Jinak bych tu nejsvítivější červenou trochu ztemnil... ale stejně se mi to hodně líbí!!!
U příspěvku:Chudoba
Abendstern (Občasný) - 18.1.2002 > Skvělé!!! Působní tak příjemně pateticky a naléhavě, zpěvně a lehce... Jenom nechápu, proč tolik zdůrazňuješ ten vliv Komety?? Jaký to má význam? Má to snad být jen rytmická (nebo i jiná) parafráze Nohavicy?!
U příspěvku:sovice sněžná, káně
Abendstern (Občasný) - 18.1.2002 > :-))))))
U příspěvku:Zátiší
Abendstern (Občasný) - 14.1.2002 > Tajemné i morbidní zároveň. A přitom prosté zátiší.
:-)) Je to žánr fantasy-realismu?? :))
U příspěvku:Stačí být láskou
Abendstern (Občasný) - 14.1.2002 > naprosto souhlasím :)))))))))))))))))))))
U příspěvku:Krehkost odchazejici duse
Abendstern (Občasný) - 11.1.2002 > Působí na mě docela fantaskně a ty barvy mi přijdou hodně (až extaticky) působivé... :)))))))))))))))))))))
U příspěvku:Lateticia
Abendstern (Občasný) - 9.1.2002 > Ty kostrbatosti se mi tam právě líbí, Hudsone :)) Laurinovou neeeéé :((
Nejvíce zajímavé mi přijdopu ty oči a stíny na obličeji a na prsou :))
U příspěvku:Sněženka
Abendstern (Občasný) - 9.1.2002 > Hezké.. :))
U příspěvku:tu dum
Abendstern (Občasný) - 9.1.2002 > připomíná mi to vzdáleně Žiletky od Psích Vojáků ... :)
U příspěvku:Potulný mnich
Abendstern (Občasný) - 9.1.2002 > odhlédnuto od hrubek - !!!!!!!!!! Velmi zajímavé - líbí se mi to hodně!!!!!
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter