Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 16.6.
Zbyněk
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Potulný mnich
Abendstern (Občasný) - 9.1.2002 > odhlédnuto od hrubek - !!!!!!!!!! Velmi zajímavé - líbí se mi to hodně!!!!!
U příspěvku:Báseň o ničem
Abendstern (Občasný) - 9.1.2002 > Do takových myšlenek se není radno pouštět - aspoň ne touto až příliš vysvětlující, "objektivní formou" ...
Nemyslím si, že je báseň sama o sobě špatná - pokud je báseň o ničem, mělo by to "nic" (podle mě) být dráždivější, tajemnější, přitažlivější...
U příspěvku:zasnění
Abendstern (Občasný) - 7.1.2002 > Jako volná chvíle to není špatný :))
U příspěvku:Gisele-Oxygene
Abendstern (Občasný) - 7.1.2002 > Orphee, a co když je zbytek těla už jenom samej krk??
Juditta: Líbí - hlavně v oblasti přechodu a průniku krku a toho barevnýho pruhu...
Trocha psychedelie (byť velmi decentní) nikoho nezabije :))
U příspěvku:Dary reči
Abendstern (Občasný) - 7.1.2002 > :)) Překvapivé, uvolněné, mnohoznačné.

ad Gavrik: hmmm??!! čekal bych trochu míň zaujatosti a rádoby inteligentního sarkasmu
U příspěvku:"Z pekla"
Abendstern (Občasný) - 7.1.2002 > Film jsem (zatím) neviděl - ta báseň mně přijde taková trochu rozháranější, rýmy a tak se mi zdají dobré, osobně bych ale v posledním řádku a taky v třetím od konce nepoužíval tak jasný a statický rým (dobrá máma a mezi náma) ... já bych ten závěr posunul trochu do neznáma až překvapiva -
líbí...
U příspěvku:Bezkožník
Abendstern (Občasný) - 7.1.2002 > To s tím vyřízlým masem se dá pochopit, někdo je stále nenažraný :))) Jinak se mi Tvoje pojetí Bezkožníka líbí, ačkoliv bych si nad ním, kdybych ho potkal na ulici nebo v lese nebo tak, normálně odplivnul--
U příspěvku:Se sluncem pod krkem
Abendstern (Občasný) - 4.1.2002 > ad Farda: haha.. :)))
ad fotka: :)))
U příspěvku:Plné srdce
Abendstern (Občasný) - 25.11.2001 > tak tak... zajímavá zkratka, jako haiku by to neobstálo, jako výkřik ano.
U příspěvku:Tajemství
Abendstern (Občasný) - 25.11.2001 > Působí na mě hodně skutečně... hlavně "černé Slunce a liják bez vody!!" Uff! Uff! Nádhera...
U příspěvku:Globální
Abendstern (Občasný) - 25.11.2001 > souhlas s obsahem, takovej globalizační popěvek, móže být..
U příspěvku:A ještě jedna fotka z balkónu...
Abendstern (Občasný) - 21.11.2001 > V pravé polovině je tajemno.
U příspěvku:Věda Zmrtvýchvstání
Abendstern (Občasný) - 21.11.2001 >
U příspěvku:Poté...
Abendstern (Občasný) - 20.11.2001 > !!!!!
Zřejmě nějaký vyhrocený zážitek. Ale ona za to nemůže, že vábí... Nechat se vábit je přirozenost (možná nedokonalost) každého člověka. Na výběr není (kromě Buddhy).
U příspěvku:Zahoďte všechno co máte
Abendstern (Občasný) - 20.11.2001 > Jistě, ale ... co s tím v obyčejném všedním dnu všedního života, obojí plné nedokonalostí a neustále porušovaných příkazů a pouček rozumu a mysli?! Dodal bych: moudrý tohle všechno ví a snaží se dozvědět ještě víc, aby žil plnohodnotně, ale aby zůstal člověkem, musí to všechno neustále porušovat, dokud ho to věčné opakování stále stejných chyb neunaví. Teprve z pohodlnosti a z lenosti se pak začne opravdu řídit tím, co píšeš.
Neber to zas tolik vážně, jenom tak plácám, co mi slina na jazyk přinese.
U příspěvku:Chtěla bych...
Abendstern (Občasný) - 20.11.2001 > Osvěžení dechem neskutečné květiny...
Ten konec je bezchybný - oproštěný od vděčných klišé, a přitom klidný, burácivý, a přitom šeptaný jen tak mimochodem a střízlivým, nejistým hlasem.
U příspěvku:ATAKDÁL
Abendstern (Občasný) - 20.11.2001 > To už tady přece mockrát bylo, né? Když experiment, tak alespoň trochu invence - teda aspoň podle mýho názoru.
Jinak oceňuji odvahu dávat tuto věc na paškál konzervativních kritiků, jimiž se to zde víc než hemží.Ale kam bychom bez nich došli?
U příspěvku:VIOLA SVÍTÁNÍ
Abendstern (Občasný) - 20.11.2001 > Nádhrné!! Menší závan symbolismu přelomu 19. a 20. století. Opravdu mě báseň potěšilo - především mi zlepšila náladu,
U příspěvku:Práce
Abendstern (Občasný) - 20.11.2001 > Jako vtip to není špatný.. Omlouvám se, ale opravdu nevím, jak na to reagovat smysluplněji.
U příspěvku:Mizerný režisér
Abendstern (Občasný) - 15.11.2001 > Opravdu??
U příspěvku:Svědomí
Abendstern (Občasný) - 15.11.2001 > Tobe taky preju hezky sny!! Je to nadherne zklidneni po vsudypritomnem ... ale co bych zbytecne placal. Vyborne!!
U příspěvku:Pod červenými obláčky
Abendstern (Občasný) - 15.11.2001 > ...
U příspěvku:Druhý břeh
Abendstern (Občasný) - 14.11.2001 > Líbí se mi hodně, dech vyrážející rytmus, celkové vyznění formy i obsahu, báseň klasická i překvapujícím způsobem přítomná.
:))
U příspěvku:Majda
Abendstern (Občasný) - 14.11.2001 > Nádhera. :))
U příspěvku:Když jsi ženská... nebo chlap;-)
Abendstern (Občasný) - 30.10.2001 > Když jsi ženská... nebo chlap...
Chlapožen, či ženochlap?!
Je to jedno, klap, klap, klap.
Pardon, omlouvám se. :)))
U příspěvku:Konec hry, Lermontove!
Abendstern (Občasný) - 30.10.2001 > Teď už přece nejsi sama. Máš Lermontova.. :)) Je to trochu moc osobní a patetické - a to se mi líbí, tak to má být! :)) Pryč s věčným pokrytectvím a touhou po obecné přijatelnosti, objektivitě a s podobnými výmysly civilizace! :)) Vykradená ženo?!
U příspěvku:Když jsi ženská... nebo chlap;-)
Abendstern (Občasný) - 30.10.2001 > móže byť.. :))
U příspěvku:Socha Svobody jen zírá
Abendstern (Občasný) - 24.10.2001 > Drásavé, odpovídá plně mému naturelu. Super!
U příspěvku:Domy na náměstí
Abendstern (Občasný) - 24.10.2001 > O.K.
U příspěvku:4 x 4 verše
Abendstern (Občasný) - 24.10.2001 > Je to neuvěřitelný, ale je to tak. Ale od pop-artu radši dál.
U příspěvku:Na mostě
Abendstern (Občasný) - 23.10.2001 > Pohoda. :))) Zvlast ta obloha a mraky na pozadi. :))
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter