Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 3.7.
Radomír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 4.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Viselec
Mishka (Občasný) - 28.8.2010 > Rayer> Jinak lidi, co o fotografii nic neví, opakujou jako kolovrátek u každého žánru že chybí originalita...
jednak sami naprosto toto slovo nejsou schopni do svých fotek dostat, druhak jsou žánry, kde se opravdu na originalitu tolik nehraje.
Napiš třeba do National Geographic, že ty fotky krajinek, zvířátek a kytiček nemají "originální", že to chce nějakou invenci! ;)
U příspěvku:Viselec
Mishka (Občasný) - 28.8.2010 > Rayer> Proč se chováš hned jako uražený blb, když Ti člověk nepochválí jedno foto?! Hned obejdeš polovinu mých fotek a plácáš nesmysly.
Mě by hrdost a slušnost nedovolila se jít hned tak okatě "mstít" za kritiku a ještě tomu prd rozumnět.

Jinak pošli odkaz na toho kámoše a to, jak vypadá OPRAVDOVÉ makro, to mě zajímá.
U příspěvku:Lipno noční
Mishka (Občasný) - 28.8.2010 > Rayer> s Tebou je vážně sranda!
U příspěvku:*pavouk umělec*
Mishka (Občasný) - 28.8.2010 > tohle neni dobre... neostre, je tam toho moc, mensi chaos (sla bych blize, prava z prava pryc...) a ten ramecek dorazil...
U příspěvku:*naděje*
Mishka (Občasný) - 28.8.2010 > čumim, paráda'
U příspěvku:Viselec
Mishka (Občasný) - 28.8.2010 > čtenář> Plácáš páté přes deváté a pořád jako srab anonymně, což stále mluví za vše.

Mluvíš o mém "chování"... proč nepojmenovat věci pravými jmény?! Jsi jeden z těch, co nechce slyšet pravdu, není schopný přijmout negativní kritiku a já šlápla na kuří oko. O tom to celé je. Nic víc, nic míň.

To, že velmi rychle nabudu mnoho "nepřátel" tím, že budu jako jedna z mála pojmenovávat otevřeně a bez omáčky věci, jak je vidím, se dalo tušit. Ale postavila jsem se k tomu rovně, ne sráčsky z pozice opakovaného anonymu.

Pravidla hry na Totemu jsou velmi dobře čitelná... sázej pětečky, kde můžeš, neříkej nic negativního, bratříčkuj se a bude Ti oplaceno.
Já ale tahle pravidla neberu!

(Jinak brzy už budeš zase moct klidně spát, za chvíli Ti tu už budou jen mazat zase med kolem huby.
Tohle místo je bohužel z(a)tracené více, než se zdálo... )
U příspěvku:Kuličky
Mishka (Občasný) - 28.8.2010 > kuliček tu dneska bylo dost... bohužel tyhle se nepovedly...
U příspěvku:Viselec
Mishka (Občasný) - 27.8.2010 > čtenář> stale bavis vic a vic.
anonymni hrdinove s plnou hubou toho, jak mluvi za ostatni jsou obecne vzdycky "nejverohodnejsi"!
to vse o charakteru, rozumu i vychovani rekne dost, muj verny ctiteli...
U příspěvku:Český Harley
Mishka (Občasný) - 27.8.2010 > jak jsem videla tu kresbu/styl a koukla na jmeno autora, hned se mi i po letech vybavil ten spravny oblicej! ;) kontrola podle autoportretu potvrdila... :)
U příspěvku:tajemství
Mishka (Občasný) - 27.8.2010 > šmakuje velmi!
U příspěvku:zima u sousedů
Mishka (Občasný) - 27.8.2010 > jeden z tech zajimavejsich vycvaku...
U příspěvku:Web
Mishka (Občasný) - 27.8.2010 > naladu to ma, i kdyz esteticky mi to tak uplne moc nesmakuje...
(se nam dneska sesly 3 pavucinove... ja si toho vsimla az ted ;)
U příspěvku:04
Mishka (Občasný) - 27.8.2010 > Uther Pendragon> :D aha, to mě nenapadlo! ;)
U příspěvku:Viselec
Mishka (Občasný) - 27.8.2010 > čtenář> Stanislave, s Tebou je vazne sranda! Clovek by naivne cekal, ze Ti bude hanba (zvlast pri Tvem veku) takto okate pres urazene ego znova a znova hloupe reagovat. A ke vsemu "anonymne". Uf. Vzdyt je to ubohe...

(original: http://www.totem.cz/enda1.php?a=270196)
U příspěvku:Táhni
Mishka (Občasný) - 27.8.2010 > oh yeah!
U příspěvku:04
Mishka (Občasný) - 27.8.2010 > jsem si všimla, že Tvé poslední (přinejmenším) příspěvky už při spuštění mají 300, 400 shlédnutí... takže už tu visí dlouho a jen měníš datum vložení na aktuální? je to kosher a má to smysl, když doposud to nikdo z tolika lidí nekomentoval, nebodoval? :/
U příspěvku:...a zase
Mishka (Občasný) - 27.8.2010 > hm... pejsek krásnej, ale ne na Totem
U příspěvku:david
Mishka (Občasný) - 26.8.2010 > Jó Kodaň, sladká Kodaň! ;)
Foto mě ale tolik nebere.
U příspěvku:Lipno noční
Mishka (Občasný) - 26.8.2010 > JARO> Díky!
U příspěvku:V moři
Mishka (Občasný) - 26.8.2010 > líbí! tady i na HA. ;)
mé potápěčské srdce plesá...
U příspěvku:E.A.Poe
Mishka (Občasný) - 26.8.2010 > Janahe> byť mi autor soukromě a bez podpisu (nevím proč) psal
"je to nakreslené podle fotky....ne upravená fotka....zas taková piča nejsu....", což mu nevěřím.
u Baudelaira to pro trošku znalé úplně křičí.


U příspěvku:E.A.Poe
Mishka (Občasný) - 26.8.2010 > Janahe> u toho Baudelaira je to uplne okate. pro zichr jsem tu "kresbu" a fotku dala na sebe a... sedi to jako prdel na hrnec, vcetne tech fleku, co zbyly po fotce...
obtahnout fotku a nechat z ni i cast neni pro me autorska prace hodna chvaly...
U příspěvku:Lipno noční
Mishka (Občasný) - 26.8.2010 > Thumb> pokud bude stacit tmave tmave seda... ;)
http://www.flickr.com/photos/mishka-cz/4926503956/in/photostream/lightbox/
U příspěvku:E.A.Poe
Mishka (Občasný) - 25.8.2010 > dalsi zmrsena a obtahnuta fotka...
U příspěvku:Studie portrétu
Mishka (Občasný) - 25.8.2010 > tohle je velmi velmi spatne, pokud Ti neni 10 let... :/
U příspěvku:Ch. Baudelaire
Mishka (Občasný) - 25.8.2010 > hmmm, v programu rozmazana fotka a na tom par obtahnutych car... tim padem ten podpis/autorstvi je dost odvaha...
U příspěvku:.
Mishka (Občasný) - 25.8.2010 >
U příspěvku:Pouštní čaj o páté
Mishka (Občasný) - 25.8.2010 > wisteca> Maroko určitě doporučuju! Už jsem něco málo procestovala a Maroko mě uchvátilo, nechala jsem tam půlku srdce... pro mě asi nejzajímavější cestrovatelské místo zatím (poušť, velehory, oceán, středověká města, kultura... a to vše na malé ploše) a vzdáleností/cenově dostupné... Držím palce!
U příspěvku:Pouštní čaj o páté
Mishka (Občasný) - 14.8.2010 > JARO> Zelený čaj a máta... ale nejlépe jejich spešl...
http://www.zahulimeuvidime.cz/p183/caje/rostlinne-caje-a-smesi/cajova-smes-tuareg-50g/1089
Oni to tam vaří z čerstvé...
(přes Google toho najdeš samozřejmě více)
U příspěvku:Pouštní čaj o páté
Mishka (Občasný) - 14.8.2010 > hloupy ivan> Já měla v Maroku naopak super zkušenosti s místními lidmi. Nemyslím ty zcela "anonymní" na ulici, kteří v těch živějších destinacích prudí, koukají, kde jsou asi u koho v záběru a pak chtějí many, ale lidi, se kterýma jsem/jsme prohodili pár vět, tak to dopadlo snad vždy skvěle. Od zdarma pomalovaných rukou henou od berberek v poušti, u kterých jsme spali, přes velmi milé rozhovory ve vlaku, až po pozvání na několikadenní místní svatbu (a všechny k tomu patřící párty a obřady :), protáhnutí po bytech a jídlech rodiny, pozvánka do "poctivého" místního hamamu, který cizincům opravdu určen není atd. Byla už jsem přeci jen v pár zemích a v Maroku jsem nechala půl srdce, okouzlilo mě! Oceán, poušť, velehory, středověká města, skvělé jídlo, krásná architektura... a lidi... a vše na velmi malé ploše. To je ideál! :)

Jdu chrápat, čeká mě náročný týden! ;) Mějte se tu zatím fajn.
U příspěvku:Pouští podle Dalího
Mishka (Občasný) - 13.8.2010 > Mima> ?! jde o asociaci... nikdo nesrovnava s Dalim prece
http://www.google.cz/images?um=1&hl=cs&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Acs%3Aofficial&biw=1411&bih=860&tbs=isch%3A1&sa=1&q=dal%C3%AD+elefanti&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
  <<< předchozí 
4.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter