Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 2.6.
Jarmil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Večer...
rifasalo (Občasný) - 21.2.2003 > :) Ale nevim jestli jsem to uz nekde neslysel ci necetl....jinak stroze dokonale
U příspěvku:Už nikdy
rifasalo (Občasný) - 21.2.2003 >
U příspěvku:Obrázky 14
rifasalo (Občasný) - 21.2.2003 > zajimava myslenka...
U příspěvku:Jak se překládá poesie. Pokračování 4
rifasalo (Občasný) - 21.2.2003 > je to moooc dlouhy...zkrat to, at to doctou i ostatni :)))
U příspěvku:Aallay
rifasalo (Občasný) - 21.2.2003 > nevim asi jsem dnes prilis spatne naladen, nez abych to mohl ohodnoti pekne...me se to moc nlibi...sorry bez znamky
U příspěvku:Euroradostná
rifasalo (Občasný) - 21.2.2003 > lehka rymovacka...nikterak slozite lomene, ale ....
U příspěvku:Mrazivé ráno
rifasalo (Občasný) - 21.2.2003 > souhlasil bych s Rawenem...jen bych dodal, ze na me to pak pusobi jak rikanka...
U příspěvku:Most
rifasalo (Občasný) - 21.2.2003 > :))) zajimave...pojeti
U příspěvku:Bůh se mi vždycky chechtal
rifasalo (Občasný) - 21.2.2003 > nevim, uz jsem tu dlouho nebyl, ale tohle je spis takova myslenka rozvedena do moc slov...neni to spatny, ale ani ne vyborny....
U příspěvku:Víc než kamarádství
rifasalo (Občasný) - 20.2.2003 > ted po letech jsem procital kritiky na me psani a nejvic me zaujala a to snad vic nez kdy pred tim tva slova...je to opravdu hodne silne emocionalne vychytane..nestacim se divit :))))
U příspěvku:Nestabilitismus
rifasalo (Občasný) - 20.2.2003 > jedna z mych nejoblibenejsich a ma tak priznivou kritiku...opravdu me to tesi a ted po letech snad jeste vic :)))
U příspěvku:Cihla chcípla
rifasalo (Občasný) - 20.2.2003 > Ted po letech kdyz ctu tu kritiku, tak ani nikdo netusi, jak moc mi lichoti...
Hlavne ta spolecnost pratel zehu by ocenila :)))
U příspěvku:Vosa
rifasalo (Občasný) - 20.1.2003 > tak to ja si to dam jako pozadi :))))
U příspěvku:Deník těhotného manžela XXXIII
rifasalo (Občasný) - 16.1.2003 > Zajimave az prilis ze zivota bych rekl, jako by nebylo :)))))
U příspěvku:Rusalce
rifasalo (Občasný) - 16.1.2003 > Prazdny dolni roh mi neprijde, je to takova tecka za dilem....mi prijde :)))
Jinak povedena basen v obraze...
U příspěvku:pekelně dekadentní
rifasalo (Občasný) - 15.1.2003 > Tohle je ma pekelne presna krevni skupina D
U příspěvku:Muž stojící na hladině jezera
rifasalo (Občasný) - 15.1.2003 > :)))
Vyborne melodicke a mym neumelym rozumem bych si troufnu tvrdit, ze i bezchybne zpracovani...
U příspěvku:Povodeň
rifasalo (Občasný) - 15.1.2003 > Byt takovejch fotek bylo, tahle je ozvlast vtipna :)))) Byt nechci nijak zlehcovat situaci...
U příspěvku:Noční cesta vlakem
rifasalo (Občasný) - 16.4.2002 > No jo no! Nevim zda ti mam popisovat, ze je to super, nebo to jak dlouho jsem ocekaval nejake tve pisani :))) Kazdopadne je videt, ze vase nova kapelka v tobe zanechva nejake niternejsi opojeni, ale zaroven me to pripomina, ze to jsou zas a jen tva slova vmacknuta do nocniho citeni :)))) Proste je to moocinko bezove ultrafialove...neboli dobroucke :) Mej se zuzozne ty jeden zarostliku oskubanej..... PS:Ted predstiram uceni a mocinko se to na me hrne, ale pak se ozvu....
U příspěvku:„ MŽIK “
rifasalo (Občasný) - 8.3.2002 > :+)))))))
U příspěvku:„ MŽIK “
rifasalo (Občasný) - 7.3.2002 > Ne, Ne, Ne!!! Ja se nezastavam, jen hovorim co na jazyku mam...
A pokud mam svuj nazor, vetsinou opacny :)), tak i tak propovim...
Kazdopadne cesta s oteckem v jednom voziku nemusi byt tak tragicka jak se zda :))), i kdyz jsou i ty, ktere se hold nepodari :))
U příspěvku:„ MŽIK “
rifasalo (Občasný) - 6.3.2002 > Prosimte a nenech se nikterak odradit !!!
Kdo z nas vsech je natolik fundovanym jedincem, ze muze posuzovat?
U příspěvku:„ MŽIK “
rifasalo (Občasný) - 6.3.2002 > Tresnicka> No nevim, prijde mi to takove .... no prilis cerne, ale ty vis, tyhle vecicky mam taky moc rad....jen nechapu proc tady panove stropili takovej neklid, kdyz kazdodenni chleba chutna porad jinak :))) A navic Kdyby videli tu sladkou tvaricku, jenz tohle splodila, hned by zmenili nazor, neb pak to vyzera trochu vic SCI-FI(asi ne prilis dobrej pojem, ale je to FUCKJEDNO), ale tak by clovek asi nemel posuzovat kreaci basnikovi duse....
Kazdopane jsem asi jak na to koukam jediny, komu se to libi......
I kdyz prilis cerneho potemneni nad slunnym ozarenim Tresnickovske dusinky :))))

Chyba? Zvlastni je, jak kazdej IGNOR si nejdriv vsimne HRUBKY a ostatni pak uplne zahodi dopryc!!!!! Ne ze by to nebylo dulezite, pravopis, ale proc posoudit nejdriv onen zmineny a pak teprv dilo samotne?
Jak muj nedavny zapocet z patologie, kdy me zkoladerila jedna macarata ZENA, ze mi chybi ve vete dve carky a ze je zvedava jak budu pisat bakalarku :)))) Me odveteni? Snad hodnotite muj um, co se oboru tyce a ne tuto "banalni" vecicku?
No nic muj nazor nemusi byt shodny s okolnimi, jako by se jindy shodoval!!!!
Kazdopadne nechtel jsem znamkovat, ale uplne me trha za oci kdyz vedle tveho dila vidim tak osklivou znamku a tak se na me nikdo nezlobte, neb KRITIZOVAT umi temer kazdej, ale kouknout se do vnitrku studakovi duse jen malo kterej clovicek!!!! Treba by jen stacilo si precist vic tvych veci a pochopili by , ale jiz toho rozepisovani necham.......
PS:jelikoz pospicham, tak me preklepy a chyby prosim vynechte!!!!
U příspěvku:„ MŽIK “
rifasalo (Občasný) - 5.3.2002 > Tak tohleto je ta nejcernejsi vecicka, ktera vysla z tveho ciste malebneho telicka :(
Je to mocinko zajimave, ale...
Proc to pusobi tak deprimovane?BOJIM
Tak to je poprvni co musim rict, ze je to nak opacny smer, nez kdy jindy jsi pisala....
Pis zas vesele TRESNICKO!!!
Kazdopadne zdarila potemnelost....
U příspěvku:?
rifasalo (Občasný) - 1.3.2002 > Taky mam pro tebe darek uz pul roku:)))dvirka a baterku k tofolonu :)))
U příspěvku:!?
rifasalo (Občasný) - 18.2.2002 > Koukam, ze nejsou prilis oblibene, nezne, vulgarne prepopsane zkutecnosti na Totemu stale v lasce :)))) (Tak tema carkama si nejsem vubec nak jistej...asi je prilis brzo rano :))) )
Kazdopadne "socialne kritickou" pracickou bych toto dilko nenazval, ale je to jen ma domenka a navic....proste pohlizim asi z jine stranky nez ostatni lidickove... :))))))))
A kdyz ujede vlak, vzdy je tu Bus, ci auto a nebo klidne Kolo :))) CHICHT
U příspěvku:...........
rifasalo (Občasný) - 15.2.2002 > Tim nechci rict, ze by se to nerymovalo.....samozrejme to ma luxusni vnitrni rym a jiskrnou melodii :)
U příspěvku:...........
rifasalo (Občasný) - 15.2.2002 > Ja bohuzel nevim, co tim autor myslel, ale tohleto je mocinko mistrne dilko Tresnicko....je tam peknej vulgarismus a vubec, jak se to nerymuje....Ou Ty vis, ze tyhle mam nejradsi :)
Trebas mi to jednou vysvetlis.....
U příspěvku:?
rifasalo (Občasný) - 6.2.2002 > Nedal jsem znamku? Ja vim...vsakuplne uprimne citim velky klad k teto vecicce, ale nechci oznamkovanim stranou odsunout ten hlavni nazor co na ni mam a to je smutek..... Kazdopadne jinak za jedna :)))))))
Jo a rozhodne to neni stasna basnicka, je takova malinkata ale vserikajici............
:o*
U příspěvku:?
rifasalo (Občasný) - 4.2.2002 > .........
;+( plakat a smat zaroven? Me predevsim plakat ;+(
Tresnicka na dortu srdce zmateneho, opusteneho pana ztraceneho, jenz slzou v oku kresli po zdech podpis umreni sveho byti............
U příspěvku:......... :) prostě nevím
rifasalo (Občasný) - 1.2.2002 > Tak koukam, ze ti vznikl hoooodne ostrej datum...co se basnicky tyce :))))
Pekne .... Dekuji za usmev jenz vytvoril ...
:))))))
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter