Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
PeerGynt
(muž)
Občasný
Na Totemu: 1432x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Vzkaz ostatním:

malej, vošklivej, nic neumí ... namyšlenej :-)

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Ráno
PeerGynt (Občasný) - 23.9.2002 > -ulehl - dolehl (hrozný)

Škoda, první sloka je pěkná, možná kdybys ten zbytek odmáznul, bude to skvělá momentka.
U příspěvku:Kapky deště
PeerGynt (Občasný) - 23.9.2002 > Měl jsem trable při vkládání hlavního textu, proto píšu takhle. Pár lidí si stěžovalo, že sem nic nepíšu o tom, že jde o muziku a pár lidí bylo i zmateno (většinou nevlastnili zvukovou kartu :)

Proto: Jde o muziku!!! Počkejte chvilku než se nahraje :-)
U příspěvku:Cry Baby Cry
PeerGynt (Občasný) - 27.6.2002 > jo jo, to je moje oblibena :-) (ale preci jenom, neslozil jsem ji ja)
U příspěvku:Přírodě
PeerGynt (Občasný) - 27.6.2002 > Ano, je to vec zvukovky, s midi jsou problemy hlavne s tim, ze se neumerne zeslabujou a zesilujou nektery nastroje. Ja sam MIDI nezenu primo do zvukovky, ale pouzivam JET-midi wavetable a jsem VELMI spokojet. Prevadi MIDI do WAVu a vetsina nastroju (ne kytary) zni uplne stejne jako ve zkutecnosti.
U příspěvku:OUAT
PeerGynt (Občasný) - 27.6.2002 > Jsi druhej clovek, kterej na to prisel. (Ten prvni nejsem ja) Pisnicku Dum u vychazejiciho slunce jsem si poslechl poprve potom, co jsem byl upozornen na to, ze tahle je tomu podobna, takze jsem v tom nevinne, ale uznavam, ze je to pravda... BTW, je to moje druha pisnicka (prepsana do pocitace) ta prvni se nedala poslouchat :-)
U příspěvku:Schody
PeerGynt (Občasný) - 18.4.2002 > Odpovím ti na otázku proč to na Totemu tak divně zní. Nejde totiž o stránku, ze který to pouštíš, ale jde o počítač (respektive o zvukovku) na kterým to přehráváš. Předpokládám, že to na net dáváš na jiném počtači než na kterém to skládáš. Jestli tomu tak není, tak tomu sám nerozumím. A ta skledba? Souhlasím s JanVlasem. Nerozděluj skládání na počítači a na nástroji. Já kupříkladu nikdy nezačnu psát písničku do počítače, aniž bych si to nejdřív nenačrtnul na kytaře. Základ písničky - akordy, případně hlavní motiv doslova přepíšu notu po notě a pak na počítači třeba dodělávám sóla nebo bicí stopu.
U příspěvku:Venus
PeerGynt (Občasný) - 17.4.2002 > Martina> Díky, ale není to text a hudba k němu, ale hudba a k ní text ;-)))))
U příspěvku:Dva druhy lidí - muži a ženy
PeerGynt (Občasný) - 25.3.2002 > To se mi moc líbí, říkám... tohle by mohla být tvá cesta (a myslím to upřímně)
U příspěvku:Teorie života a krajíce chleba
PeerGynt (Občasný) - 25.3.2002 > Emo, co že jsi měla k večeři? :-))))
U příspěvku:Zvonkohra
PeerGynt (Občasný) - 25.3.2002 > velký sen
schovaný v malé dlani... super
U příspěvku:Zvonkohra
PeerGynt (Občasný) - 25.3.2002 > !!!!! Tady jsi uhodila hlavičku na hřebíček, nebo jak se to ... ehm :-) - Tudy by to mohlo jít, no, myslím ... nahoru, ke hvězdám :-)))
U příspěvku:Muka
PeerGynt (Občasný) - 25.3.2002 > hmm, možná Tě rýmy moc svazujou. Tvoje básničký maj většinou krásnou, nebo aspoň moc zajímavou myšlenku, ale tvoje rýmy jsou někdy moc křečovitééé (zdá se mi). Zkus někdy nerýmovanou básničku...

zase se mi líbí druhá půlka :-)
U příspěvku:Modrá je ...
PeerGynt (Občasný) - 25.3.2002 > Zelená je lepčí... mnohem.

Líbí se mi druhá sloka
U příspěvku:Z....Á
PeerGynt (Občasný) - 25.3.2002 > Zelená je tráva, fotbal to je hra ....

Zelená je i moje nejoblíbenější barva a tohle se mi líbí. Hezký asociace. Je to opravdu dlouhé, ale není to ani trošku nudné a to je obtížná kombinace, povedlo se ti to.
U příspěvku:Ohlušující bílé ticho
PeerGynt (Občasný) - 25.3.2002 > Je to takový trochu rozháraný. Asi tam moc mícháš různý druhy mluvy. Potom vznikne trapas jak o něm píše farišta (já bych v životě nepoužil v básničce přechodník, protože je taky moc neumím).

"Tvořený vodou a mrazem" je bezva vtip :-) fakt je to vtipný, žel to moc kontrastuje se zbytkem básničky.

Co mě teda dostalo je první půlka druhý sloky. To je krásnej verš. Ta druhá sloka je stejnak mnohem lepší než ta první. Ta první se mi prostě zdá zbytečná, a kdyby tam nebyla, myslím, že by kolegové nade mnou hodnotili básničku mnohem líp.

Kdyby tam ta první půlka nebyla, dám jedničku, ale takhle jenom za dva. Trefila ses mi totiž do stylu :-)

mimochodem, stejné téma jsem si vybral taky v jedné mojí básničce "Mráz prázdných polí" a taky mi ji kolegové zdrbli :-) tohle téma je asi opravdu trošku neuchopitelné
U příspěvku:Letní noci
PeerGynt (Občasný) - 20.4.2001 > Já myslím, že červánky v noci jsou docela v pohodě. Já bych spíš vyměnil slovo "Němě" je takový divný. Skoro se ani nedá vyslovit. Líbilo by se mi víc třeba "Němí". Ale jinak jsem rád, že se v době plné rozervanců, kdy se snaží všichni psát jako Gingsberg najde taky nějakej romantik. Nějak mi ale pořád k tvým básničkám nejde ten nick, Cobaine :) Taky se mi hodně líbí ta pointa
U příspěvku:Marylin Manson v Praze
PeerGynt (Občasný) - 7.3.2001 > Jo, to je na tom prave trapny. Sam tomu neveri :-( To se pozna. Hraje si na satanistu a zatim to je obycejnej komercak. K hudbe ... bez komentáře.
U příspěvku:Zátiší
PeerGynt (Občasný) - 8.2.2001 > A mě se na tom nejvíc líbí jak jsou některý klasy rozostřený. Je to takový dramatičtější a jakoby v pohybu.
U příspěvku:Bardo Thödol
PeerGynt (Občasný) - 18.1.2001 > Je to jako bejt ouplne zhulenej, ale pak se podivám kousek vedle (třeba na klávesnici :-) a hle, vono nic
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter