|
U příspěvku:cypriotique |
Minimalista (Občasný) - 20.10.2006 > Absolutně bez kompozice - kousek zdi, kousek vrátek, kousek sloupu, skousek nebe, kousek..... |
U příspěvku:Karel má psa ... |
Minimalista (Občasný) - 20.10.2006 > |
U příspěvku:130 15 |
Minimalista (Občasný) - 20.10.2006 > |
U příspěvku:Sit down Mr. |
Minimalista (Občasný) - 20.10.2006 > Omlouvám se, ale tak mi teď blbne vkládání příspěvků do Totemu. |
U příspěvku:Sit down Mr. |
Minimalista (Občasný) - 20.10.2006 >
3/3 A pohled se po dolním okraji snímku ohýbá (nic mu již nestojí v cestě) a vrací se zpět k muži. Vše je statické, ale jakoby v pohybu. DObře volená modrá barva deštníku - je vzadu, jemu odpovídá odkrytá světlá ploška obrubníku vpředu. |
U příspěvku:Sit down Mr. |
Minimalista (Občasný) - 20.10.2006 >
2/3 Od muže pokračujeme přes další dva stromy až ke kmenu - zde je dobré zobrazení decentního dotyku lavičky s kmenem. Tím vzniká v ploše napětí, které vyvažuje napětí muže s odlišnou modrou barvou. Dále oko sklouzne přes lavičku na zem k obrubníku - zde je dobře odklizené listí - tento detail nabízí oživení celého příběhu a další výkladové možnosti. |
U příspěvku:Sit down Mr. |
Minimalista (Občasný) - 20.10.2006 >
1/3 Tahle aranžovaná až výtvarná fotografie se mi zamlouvá. Jak svou atmosférou, tak barevně i kompozičně.
Kompozičně: Kompozice sleduje způsob našeho západního vnímání - čtení zleva doprava a vchod do obrazu z levého horního rohu. Tam začíná i děj této fotografie - dva stromy, muž s modrým deštníkem (dobře, že stojí sounož a že není zobrazen v chůzi - tím by se vytratila celá poetika fotografie; je statický jako vše okolo).
|
U příspěvku:Zbloudilé objekty |
Minimalista (Občasný) - 20.10.2006 > Tohle je diametrálně odlišné od Tvého množství předcházejících kreseb a také diametrálně lepší. Oprostila ses od množství po ploše bez kompozice rozmístěných symbolů (které velmi často jsou svým významem zřejmé převážně Tobě) a svoji touhu po složitosti jsi vložila do zobrazení jednotlivých předmětů. Zde méně znamená hodně. Kresba má hloubku, děj, kompozici, kontrast. Osobně se zde více zamyslím a hledám daleko více jednotlivých naznačených vztahů, než ve Tvých předešlých pracech. Pokud bych mohl radit: Pokus se nakreslit několik podobných variací - jiné pozadí, jiné předměty atd. Zde máš tři předměty a pozadí, to úplně stačí. Variací je nepřeberné množství. TOhle se mi docela zamlouvá.
P.S. Podpis klidně můžeš napsat na zadní stranu papíru ( a připiš si celé datum). |
U příspěvku:Spartakiada 4x100/70 |
Minimalista (Občasný) - 20.10.2006 > :) |
U příspěvku:východ |
Minimalista (Občasný) - 15.10.2006 > Zajímavá kompozice, vtipné umistění slunka. Vyšlo to. |
U příspěvku:nerez nahoru a dolů ... |
Minimalista (Občasný) - 15.10.2006 > Jako série fotky vůbec nejdou k sobě. Snad nanejvýše 1. a 2. , a to obsahově, ale ne výtvarně. Proč proboha dáváš do série stejné záběry v ČB a v barvě? Úplně se vymyká poslední foto. Zajímavé jednotlivé záběry: 1., 2., (3. zmatečný), 5., 7. |
U příspěvku:napříč mraky |
Minimalista (Občasný) - 15.10.2006 > |
U příspěvku:Společenství tančících víl |
Minimalista (Občasný) - 14.10.2006 > Děkuji všem za trpělivost při sledování celé kolekce, za názory i bodíky. |
U příspěvku:Solitér |
Minimalista (Občasný) - 14.10.2006 > Uvítal bych menší šum oblohy. |
U příspěvku:Tam na nábřeží |
Minimalista (Občasný) - 14.10.2006 > Tak zkus i jinou kompozici. Zde vlevo nahoře je moc těžkých dlažebních kostek, jako celek utiskují výjev s jemným stromem. Zhora asi poněkud uřezat a popřípadě dodat (pokud máš) spodek. Pak si pohrát s L a P okrajem. |
U příspěvku:Scream of gloom |
Minimalista (Občasný) - 11.10.2006 > Zaujalo. |
U příspěvku:[Nefoto] Ne-barevne |
Minimalista (Občasný) - 11.10.2006 > |
U příspěvku:Mužský akt |
Minimalista (Občasný) - 11.10.2006 > Postava je zajímavá, taková fauvistická malba, i když prsní bradavky nějak sklouzly dolů a nohy se nevešly do obrazu.. Pozadí upatlané bahno.
Za malbu postavy bych dal 5 bodů. Za okolí 1 bod. |
U příspěvku:Říjen |
Minimalista (Občasný) - 11.10.2006 > |
U příspěvku:2006-09-24 |
Minimalista (Občasný) - 10.10.2006 > zombux> Asi Tě zklamu, ale fotka je opravdu o čistotě a dokonalosti. Kde jsi k takovému závěru proboha došel? Pokud chceš použít prach a škrábance, pak musíš tvůrčím způsobem, a ne vydávat Tvoji nedůslednost za umělecký počin. A i kdybys přesto v tom chtěl pokračovat, tak s určitým záměrem a tvůrčím procesem - a pak poznáš, že z mnohých pokusů vybereš pro publikování třeba pouze jednu fotku. Pamatuj - prach a škrábance nejsou drobné nedostatky, ale ostuda fotografa. |
U příspěvku:Průhled |
Minimalista (Občasný) - 10.10.2006 > ¨Rozhodně velmi ruší bílé body v popředí. ODvádějí totiž pozornost divákova pohledu - pohled má být směřován do hloubky fotografie, ale divákovo oko se zaměřuje právě na tyto body. Kdybys je všechny zaretušoval a nechal pouze vše mezi klíny, byla by to zajímavá fotografie. |
U příspěvku:130 13 |
Minimalista (Občasný) - 10.10.2006 > |
U příspěvku:Zátiší v modrém |
Minimalista (Občasný) - 10.10.2006 > Proč nezveřejníš repro ostré a o výšce alespoň 550 pixelů? Proč tak malé a neostré? |
U příspěvku:Bolest |
Minimalista (Občasný) - 10.10.2006 > Podařil se bolestivý výraz, opravdu. Jinak hrozné. |
U příspěvku:2006-09-24 |
Minimalista (Občasný) - 10.10.2006 > Kazy a prach - a to vystavuješ? Když jdeš ven mezi lidi, taky si obhodíš kalhoty blátem a prachem? Taky Ti to přijde zajímavé? |
U příspěvku:pampelišky |
Minimalista (Občasný) - 10.10.2006 > Na úrovni žáka ZŠ. Děti v ZUŠ nakreslí daleko lépe. Ještě, že nechybí důležitý podpis. Při kresbě netlačit tolik na tužku, pozorně si všimnout, kde je na modelu nejtmavší místo - to by mělo být nejtnavší i na kresbě, ostatní tóny patřičně odstupňovat. |
U příspěvku:Král sušených švestek |
Minimalista (Občasný) - 10.10.2006 > |
U příspěvku:Král sušených švestek |
Minimalista (Občasný) - 10.10.2006 > Mám rád středové kompozice - zde vychází dobře. Akorát sluníčko se nepodařilo umístit na své správné místo. Větve předního stromu docela dobré, větve zadních stromů o třídu horší. Předpokládám, že sluníčko je nakreslono tužkou - chtělo by to doplnit něčím malým a decentním taky tužkou, aby sluníčko nebylo osamocené. V případě že ne, pak slunce nakreslit o něco větší a přesně na střed - aby bylo stejné dominantní jako zelený obdélník se stromem (tím by bylo kompozičně vyvážené). Teď tam bloudí a hledá svoje místo. |
U příspěvku:Ženský akt-zády |
Minimalista (Občasný) - 10.10.2006 > ?? |
U příspěvku:... |
Minimalista (Občasný) - 10.10.2006 > CElkem zdařilá typografie, což je na TOtemu dosti vzácné.
K fotografiím - přivítal bych více prokreslení ve tmavých místech. Zajímavé záběry.
Bílé rámečky - dost ruší, jsou v poměru k fotografiím dosti násilné, jakoby je ze všech stran utlačovaly, jejich poměr s velikostí a formátem fotografií nelahodí oku. Doporučoval bych je o něco zmenšit. Jinak dobře řešené - vlevo, nahoře a vpravo stejná šíře, dole širší. |
U příspěvku:Ještě žiju (nefoto) |
Minimalista (Občasný) - 10.10.2006 > Kompozičně: 1-okno moc dole, přidat trochu místa
2-lumístění je lepší
3-umístění ze všech nejlepší, ale taky bych zhora řezal.
Tato nezvyklá umístění zde, myslím, nemají opodstatnění. Vnášejí do výsledku další prvek - tíhu a stísněnost a divák se ptá, proč. Samotná okna mají dosti velkou výpovědní hodnotu i bez kompoziční pomoci.
V případě, že autor tuto kompozici chce mermomocí ponechat, pak se přimlouvám za upravení alespoň prvního fota. |