Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 2.11.
Památka
zesnulých
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 19.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:LÉTO
Minimalista (Občasný) - 26.9.2006 > TUto fotografii bych si dovedl představit v nějakém kalendáři, jakých je na tucty a na které se zapomíná.
U příspěvku:Procházka za východu slunce II.
Minimalista (Občasný) - 26.9.2006 >

Z obsahového hlediska zde docela dobře vychází těsný kontakt hlavy jeptišky s obzorem (U jiného člověka by to bylo i na závadu), zde fotka dostává duchovnější rozměr, zde prolínání duchovna s materálností. Jakási "přestávka" a uvědoměmí si reality života u moře.

U příspěvku:OK kontakt (NEFOTO)
Minimalista (Občasný) - 26.9.2006 >

Zaujala mě docela dobrá kompozice (včetně pozice drátů a dvou mráčků- pouze dotyků).

U příspěvku:[Nefoto] [Pro porotu]: Miroslav
Minimalista (Občasný) - 25.9.2006 >
U příspěvku:Ve sprše 3x100/70
Minimalista (Občasný) - 25.9.2006 >
U příspěvku:noname
Minimalista (Občasný) - 25.9.2006 >
U příspěvku:130 8
Minimalista (Občasný) - 25.9.2006 > DObře vyvážená černá barva, i když je nahoře, dobře vychází rozdílná výška (střídá se) jednotlivých políček, dobře rozfázováno, dobrý "děj" v pozadí. KOncepče asi jeden z Tvých nejlepších.
U příspěvku:///
Minimalista (Občasný) - 25.9.2006 >
U příspěvku:O začarované botě
Minimalista (Občasný) - 25.9.2006 > Prokletí> Ilustrace dětských knížek byl vždycky můj sen. Ale už dvakrát mi to před nosem uniklo.Teď čekám na dotřetice.
U příspěvku:O začarované botě
Minimalista (Občasný) - 25.9.2006 > jedna holka> Na prodej prozatím ne, mám to na výstavy. Ale mohu Ti poslat obrázek k vytištění.
U příspěvku:sovička
Minimalista (Občasný) - 24.9.2006 > Pobavilo, kresba excelentní.
U příspěvku:[nefoto]_ASYMETRICKÁ_SYMETRIE
Minimalista (Občasný) - 24.9.2006 > Přímo výborné.
U příspěvku:Portrét (nefoto)
Minimalista (Občasný) - 24.9.2006 >
U příspěvku:Příšerka 3
Minimalista (Občasný) - 23.9.2006 > Pěkná ilustrace, pozor na plasticitu! Hlavička má určitý objem, ale obě oči jsou placaté (hlavně to otevřené), jakoby vystřižené z rovné lepenky a na hlavičku přilepené. Okraje horního i dolního víčka musejí ctít oblý povrch hlavičky. Jinak oči jsou podle mne moc veliké, nejsou proporčně dobré k velikosti hlavičky.
U příspěvku:o Smolíčkovi
Minimalista (Občasný) - 23.9.2006 > Velice pobavilo. Obličej nádherný, prstíky by zasloužily větší různorodost - připadá mi, jako bys kreslila pouze jeden prst několikrát, perspektiva dveří dobrá - dobře oříznuté spodním okrajem, tím je naznačeno pokračování příběhu (má to spád), nepropracovaná klika opravdu ruší, nemá logiku (kdyby v obr. bylo více stejně nepropracovaných detailů, mělo by to logiku).
U příspěvku:04
Minimalista (Občasný) - 23.9.2006 > Hrubé anatomické nedostatky - tato postava by vůbec nemohla hýbat rukami a ani být ve vzpřímené poloze, chybění zádových podélných svalů by zapříčinilo trvalé ohnutí trupu dopředu, atd. Hlavní chyby: Krk- hrana ohýbače hlavy by měla vést těsně za ucho, a ne končit v polovině krku. Na zádech - chybějí lopatky, chybějí podélné zádové svaly, trapézový sval, špatné vedení mezižeberních rýh - takový rovný tvar žebra rozhodně nemají, podivné pánevní kosti, kam se ztratila křížová kost? Půjč si někde anatomii pro výtvarníky a zpočátku kresli podle ní. Uvidíš, že Tvé kresby budou lepší nejméně o 200%.
U příspěvku:[Nefoto] [Pro porotu]: Denisa (Unordinary Life)
Minimalista (Občasný) - 23.9.2006 >
U příspěvku:P|06.06
Minimalista (Občasný) - 23.9.2006 > Fotka O.K., nelíbí se mi umístění textu - většinou máš na fotech středovou kompozici, takže by si stejnou zasloužil i text. Bez něj by to ale bylo rozhodně lepší.
U příspěvku:jednička
Minimalista (Občasný) - 23.9.2006 > První dvě fota by zasloužila 5 bodů + D. Od třetí je to jiná série, zde by potřebovaly obrázky změnit pořadí - vhodnější řazení, je tam totiž zmatek, nedochází k postupnému vyvrcholení, působí, jakoby náhodně řazené.
U příspěvku:Ze světla utkaná (nefoto)
Minimalista (Občasný) - 23.9.2006 > Sluneční poezie, zajímavé.
U příspěvku:naberacka
Minimalista (Občasný) - 22.9.2006 > Poklidně dramatickou a dobrou malbu poněkud zbytečně narušuje odlišné pozadí(od horizontu výše). Škoda.
U příspěvku:Na Zdravi! 2x50/35
Minimalista (Občasný) - 22.9.2006 >
U příspěvku:Desert dream
Minimalista (Občasný) - 22.9.2006 > Poetická kompozice.
U příspěvku:03
Minimalista (Občasný) - 22.9.2006 > Z Tvých zveřejněných prozatím nejlepší, tady si na nic nehraješ. Ale pozor na techniku. Spíše než svižnou kresbu mi to připomíná "vybarvování tužkou kresbu tužkou". NAvíc se zaměřuješ na stínování a vyjádření objemu na jednotlivosti, místo na celek - např. turban - každá vypouklina je stejně stínovaná a jako celek vypadá plošně. Všude jsou totiž stejná světla a stejné stíny (stejné intenzity). Pokus se do kresby vnést trochu života.
U příspěvku:Vodopád
Minimalista (Občasný) - 22.9.2006 >
U příspěvku:Zátiší v tužce
Minimalista (Občasný) - 22.9.2006 >

Docela dobře se podařilo vystihnout různé materiály. Pozor na perspektivu - horní deska stoličky se do dáli má zužovat, zde se naopak rozšiřuje. Nejhůře dopadla drapérie - je to látka, papír nebo sádra?

KOnvice-5 bodů.

Stolička-4,5b.

Drapérie-1 bod.

Podstava (stůl)-1b.

U příspěvku:Život?!
Minimalista (Občasný) - 22.9.2006 >

Po malířské stránce za 5 bodů.

Po obsahové stránce tak tak za 3 body.

U příspěvku:02
Minimalista (Občasný) - 21.9.2006 >

Postava mi připomíná jednu kýčovou pohlednici z 50. let minulého století socialistického realismu. Postavě chybí holubice míru v levé a srp nebo kladivo v pravé ruce. Takovéto motivy byly v té době opravdu vážně míněné. Podporuje to i kýčovité "oblečení" do větviček. Pozor na anatomii - obrys postavy je spíše mužský  - žena by měla širší boky a užší ramena, zde se hrudník rozšiřuje jako u muže - tedy- mužská postava s ženskými prsy a deformovanými rameny - ta jsou naopak úzká. Obě horní končetiny jsou proporčně nesprávné (moc dlouhé). Nejlépe vyšly dolní končetiny. Vlasy otřesné, něco tak hrozného se nevidí každý den. Obličej - zbytečně silně vyznačené oči, ústa nos. Pozor na plastické vyjádření krku.

U příspěvku:P|06.04
Minimalista (Občasný) - 21.9.2006 > Rozhodně bez tenkého bílého rámečku - je moc dominantní, ruší, odvádí pozornost, není vyvážen bílou ve fotu. Buď silný rámeček jako A/, nebo bez. Jinak foto O.K.
U příspěvku:tanec
Minimalista (Občasný) - 21.9.2006 >
U příspěvku:Chalupa 2
Minimalista (Občasný) - 21.9.2006 >

Velmi zajímavá malba, vše na svém místě, jak má být, pravá polovina obrazu opravdu připomíná J. Jíru. Výhrada akorát k levým 2/3 střechy - technicky nezvládnuté (jakoby obraz malovali dva lidé - jeden kousek střechy a druhý-lepší vše ostatní).

  <<< předchozí 
19.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter