Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 2.11.
Památka
zesnulých
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 20.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Chalupa 2
Minimalista (Občasný) - 21.9.2006 >

Velmi zajímavá malba, vše na svém místě, jak má být, pravá polovina obrazu opravdu připomíná J. Jíru. Výhrada akorát k levým 2/3 střechy - technicky nezvládnuté (jakoby obraz malovali dva lidé - jeden kousek střechy a druhý-lepší vše ostatní).

U příspěvku:130 7
Minimalista (Občasný) - 21.9.2006 > Koukám, že za dobu, kdy jsem tady nebyl, jsi dost pokročil dopředu. K dnešku -  pozor na dost těžké černé pravé dolní políčko vzhledem k celku ( i když se černá objevuje na dalších místech, nestačí čerˇn políčka vyvažovat). Jinak O.K.
U příspěvku:NOPHOTO!Nefoto
Minimalista (Občasný) - 21.9.2006 > Zajímavé barevně i tvarově.
U příspěvku:Red Wind
Minimalista (Občasný) - 26.8.2006 >
U příspěvku:Podzimní
Minimalista (Občasný) - 26.8.2006 >
U příspěvku:Odchod
Minimalista (Občasný) - 26.8.2006 >
U příspěvku:David
Minimalista (Občasný) - 8.8.2006 > Tak se v září zase do lidušky přihlas. Snad v každé mají třídu pro budoucí architekty, kteří se půl roku před rozhodnou dělat talentovky. Žádný akademický malíř tě nepřipraví, ale připraví tě na zkoušky učitelé z lidušky, kteří už mají zkušenosti a vědí, co a jak na architektuře požadují. Na žádné experimentování už totiž nemáš čas. Musíš vsázet na jistotu.
U příspěvku:Siesta
Minimalista (Občasný) - 5.8.2006 > Karel Toth>  Beru snahu po polepšení. Ale daleko jednodušší než s paní manipulovat, shánět většího psa a přemontovávat kryt kanálu bude asi lepší trochu pohybu navíc pana fotografa - myslím tím trošku jiný úhel záběru, sklonit malinkato fotoaparát, aby se kanál nedotýkal spodního okraje atd. - jinak se tomu říká kompozice obrazu (výjevu) při fotografování. CHce to trošku více přemýšlet ještě před stisknutím spouště.
U příspěvku:Mechanika
Minimalista (Občasný) - 1.8.2006 >
U příspěvku:P(r)ošlapat
Minimalista (Občasný) - 1.8.2006 >
U příspěvku:...........
Minimalista (Občasný) - 1.8.2006 > Viz Karhaj a Mira. Nutno se rozhodnout, co chceš zdůraznit, co má být ve fotu dominantní. Zde odrazy stromů vnášejí do fota zmatek, svým "ničím" zaplňují každý centimetr čtvereční, zahlušují fotografii. SPodní polovina fota je expresně zajímavá, ale musí se přebíjet s horní polovinou (s odrazy). Když prohlížím celou kolekci - chtělo by to se už konečně koukat fotografickýma očima a každý záběr fotograficky komponovat ještě před stiskem spouště.
U příspěvku:Hranice pozemku
Minimalista (Občasný) - 31.7.2006 > Velmi dobrá kompozice výtvarného charakteru, rámeček taky dobrý. Dá se na foto dlouho dívat.
U příspěvku:The Room
Minimalista (Občasný) - 31.7.2006 >
U příspěvku:Bez názvu
Minimalista (Občasný) - 31.7.2006 >

Vynikající atmosféra domácí podoby.

U příspěvku:hrachovková sračka
Minimalista (Občasný) - 31.7.2006 > Za první foto a reportáž, kam bych nešel.
U příspěvku:něco
Minimalista (Občasný) - 31.7.2006 > Námětově i kompozičně se mi zamlouvá, ale nečitelné ve stínech.
U příspěvku:Siesta
Minimalista (Občasný) - 31.7.2006 > NA fotu vidím tři problematické kompoziční místa - 1-paní "sedí" na předním zábradlí; 2-těžko identifikovatelné něco u jejích nohou (pes?),3- kulatý kanál se těsně dotýká spodního okraje = velké napětí, připoutává na seben velkou pozornost. Jinak velmi zajímavé, ale nutno příště "¨dotvořit".
U příspěvku:Bez názvu
Minimalista (Občasný) - 31.7.2006 >

Mám raději větší kontrast, ale přesto....

U příspěvku:priatelia
Minimalista (Občasný) - 29.7.2006 >
U příspěvku:self[nothing]
Minimalista (Občasný) - 29.7.2006 > Dobrá kompozice, vynikající atmosféra, námět k přemýšlení, jinak viz Periskop.
U příspěvku:.
Minimalista (Občasný) - 29.7.2006 >

Zmatek, o kompozici zde nemůže být řeč, barvy jsou tak, jak jsou v přírodě pomíchané, nic zajímavého, žádná hra s barvami. Na jednom fotu je tady toho moc, vše se přebíjí,  v klidné přírodě (předloze) je výsledkem chaos.

U příspěvku:Západ slunce
Minimalista (Občasný) - 29.7.2006 > Mám rád západy slunce na fotografii, ale zde nepůsobí. Nezáživné, nudné, bez kompozice, nezajímavé........
U příspěvku:experiment
Minimalista (Občasný) - 29.7.2006 > Grafika zajímavá, hlavička se opravdu do kompozice nehodí.
U příspěvku:Bez názvu
Minimalista (Občasný) - 29.7.2006 > Neotřelé foto, které zaujme.
U příspěvku:
Minimalista (Občasný) - 29.7.2006 > Zde líbivé barvy a zabarvení kazí celkový dojem fotografie. I když se jedná o ruinu, všechno je takové líbivé....... Líbivost a přitažlivost přebíjí opravdovost. Určitě se bude líbit všem, kteří jdou po povrchnosti fotografie.
U příspěvku:Svět hledačů
Minimalista (Občasný) - 29.7.2006 >
U příspěvku:Crisis
Minimalista (Občasný) - 29.7.2006 > Nápad dobrý, kresba dobrá až na ruku! Bije se zde realistická kresba s deformitou nejen palce. Daleko lépe by vyzněly protáhlé prsty, kde by deformace nebyly tak nápadné.
U příspěvku:Reje rojů
Minimalista (Občasný) - 26.7.2006 >
U příspěvku:Ms. Olympia 1997
Minimalista (Občasný) - 26.7.2006 >
U příspěvku:Žabinec bez lístečku
Minimalista (Občasný) - 26.7.2006 >
U příspěvku:10 toes
Minimalista (Občasný) - 25.7.2006 >
  <<< předchozí 
20.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter