Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 2.11.
Památka
zesnulých
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 21.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:10 toes
Minimalista (Občasný) - 25.7.2006 >
U příspěvku:Sickle Reviewed
Minimalista (Občasný) - 25.7.2006 >
U příspěvku:techno
Minimalista (Občasný) - 24.7.2006 >
U příspěvku:Dragon-fly
Minimalista (Občasný) - 24.7.2006 >
U příspěvku:Tajemství bolesti.
Minimalista (Občasný) - 24.7.2006 >
U příspěvku:Tajemství děr
Minimalista (Občasný) - 24.7.2006 >
U příspěvku:Recycle
Minimalista (Občasný) - 23.7.2006 > Za zpracování, kompozici, barvy a dobré okraje. Alla litografie.
U příspěvku:...
Minimalista (Občasný) - 23.7.2006 > A proč nemá foto název??
U příspěvku:...
Minimalista (Občasný) - 23.7.2006 > No vidíš, že to jde. DObré.
U příspěvku:Hranice
Minimalista (Občasný) - 23.7.2006 >
U příspěvku:«Innreist Sverige» - Pricestoval/a do Svedska
Minimalista (Občasný) - 22.7.2006 > Pro mne velmi dobré. Kdo mívá při cestování střevní problémy, chápe postavu dole.....
U příspěvku:Illusionist
Minimalista (Občasný) - 22.7.2006 >
U příspěvku:Pravidla pro výtržnosti
Minimalista (Občasný) - 21.7.2006 >
U příspěvku:Andělská
Minimalista (Občasný) - 21.7.2006 >
U příspěvku:Kam se ženou?
Minimalista (Občasný) - 21.7.2006 >
U příspěvku:Smogtown
Minimalista (Občasný) - 21.7.2006 >
U příspěvku:Dreaming of Past
Minimalista (Občasný) - 21.7.2006 > Тональность нравится.
U příspěvku:Vesmírná
Minimalista (Občasný) - 21.7.2006 > Pěkná modrá....
U příspěvku:Nálada I
Minimalista (Občasný) - 21.7.2006 >
U příspěvku:From the Back
Minimalista (Občasný) - 21.7.2006 > Potřeba trochu víc prostoru vpravo u pravé postavy.
U příspěvku:Bez názvu
Minimalista (Občasný) - 21.7.2006 >
U příspěvku:Lůza
Minimalista (Občasný) - 21.7.2006 > Série - mezi 1. a 2. fotem velký skok (celek a pak hned detail a následně další detaily). 3.foto obsahově nejlepší; 4. bych vypustil - ruší a kazí to ostatním.
U příspěvku:Avia academy 2
Minimalista (Občasný) - 21.7.2006 >
U příspěvku:Střecha na celý život
Minimalista (Občasný) - 21.7.2006 > Pozor na chybu vpravo dole - stěna věže, snad stříška a obloha skoro splývají v jedno! Zamyslet se nad ořezem vlevo.
U příspěvku:Na stráži
Minimalista (Občasný) - 21.7.2006 > Fotografie zachycuje přímo hmatatelný pocit přítomného. DObré.
U příspěvku:rusalky u dálnic
Minimalista (Občasný) - 21.7.2006 > Foto zajímavé, žluté(zlaté) pozadí je moc dominantní, křiklavé, agresivní - má-li tvořit kontrast k fotografii, pak je nutno vyzkoušet únosnou míru. Zde je míra patřičně porušena.
U příspěvku:travinky
Minimalista (Občasný) - 21.7.2006 > Opravdu pohodička. První foto - připomíná mi to japonské umění (vadí ale stranová orientace - Japonsko je vlevo na mapě), druhé foto - připomíná západní umění (opět po převrácení). Představuje klid na Totemu. Спасибо.
U příspěvku:Zaseknutá jehla
Minimalista (Občasný) - 21.7.2006 > Zaujalo.
U příspěvku::: Zem nikoho ::
Minimalista (Občasný) - 21.7.2006 >
U příspěvku:terapie č.2
Minimalista (Občasný) - 21.7.2006 > Dobrá kompozice, výborně barevně.
U příspěvku:Pozvánka na výstavku
Minimalista (Občasný) - 21.7.2006 >

Protože se vyjadřuji skoro ke všem plakátům, tak pár slov i tady. Plně souhlasím s Kerinkou. Řekla vše podstatné. Jedná-li se o plakát, pozvánku, musí se dodržovat určité léty a praxí už prověřené zásady. A tou je hlavně informativní stránka materiálu vedle estetické atd. Estetická stránka zde nesporně je (autor je dobrý a velmi zručný kreslíř), hodně je ale potlačená informativní stránka díky zcela nevhodnému písmu. Vynaložený čas a úsílí při jeho tvorbě není adekvátní výsledku. Pozvánka má pozvat (nalákat) na výstavu a teprve tam by se měli návštěvníci třeba i názorově střetnout. Zde se už střetávají nad pouhou pozvánkou, aniž by na výstavě byli. DObrá je poznámka o vrytí do paměti. Na člověka útočí množství informací, které musí neustále zpracovávat - a mnohé zapomínat. Pokud vím, tak snad každý autor chce, aby na jeho výstavu chodili lidi. A tomu přizpůsobují i propagaci. Zde je ovšem díky špatně čitelnému písmu antipropagace. Opravdu, písmo musí být na první pohled čitelné a srozumitelné. Přece je autorovým cílem výstava, a ne diskuze o čitelnosti pozvánky. Kdo nezná autorovo dílo, může ho pozvánka i odradit. Případný křečovitý názor jako - o takové návštěvníky nestojím- není, myslím, upřímný. Nesouhlasím s dalším názorem: Komu se to bude líbit, klidně stráví půl minuty čtením (luštěním). To je podobné jako kdyby naše televize vysílala hlavní zprávy například v polštině - však koho nějaká zpráva zaujme, tak si ji stejně pomocí slovníku přeloží do češtiny........ Očekáváme naše zprávy v češtině - které chceme, ty si zapamatujeme. Stejně - např. na plakátovací ploše očekávám všechny plakáty čitelné, pouze některé si zapamatuji. Dost řečí, konkrétně: NEjvětší chyby na pozvánkách (plakátech) - úskalím je výběr typu písma, dále jeho umístění a velikost; dále celková kompozice pozvánky včetně výběru případného obrázku (fotografie). Tedy vše. Tato pozvánka opravdu zaujme výtvarně, ovšem svým zpracováním hodně napovídá o amatérismu až diletantismu. Tím autor v kresbě i fotografii rozhodně není. Opravdu nevím, proč si tak ubližuje.

Za výtvarný počin bych hodnotil 5. Za informativní (písmo) 0,5.

  <<< předchozí 
21.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter