Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 2.11.
Památka
zesnulých
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 22.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Pozvánka na výstavku
Minimalista (Občasný) - 21.7.2006 >

Protože se vyjadřuji skoro ke všem plakátům, tak pár slov i tady. Plně souhlasím s Kerinkou. Řekla vše podstatné. Jedná-li se o plakát, pozvánku, musí se dodržovat určité léty a praxí už prověřené zásady. A tou je hlavně informativní stránka materiálu vedle estetické atd. Estetická stránka zde nesporně je (autor je dobrý a velmi zručný kreslíř), hodně je ale potlačená informativní stránka díky zcela nevhodnému písmu. Vynaložený čas a úsílí při jeho tvorbě není adekvátní výsledku. Pozvánka má pozvat (nalákat) na výstavu a teprve tam by se měli návštěvníci třeba i názorově střetnout. Zde se už střetávají nad pouhou pozvánkou, aniž by na výstavě byli. DObrá je poznámka o vrytí do paměti. Na člověka útočí množství informací, které musí neustále zpracovávat - a mnohé zapomínat. Pokud vím, tak snad každý autor chce, aby na jeho výstavu chodili lidi. A tomu přizpůsobují i propagaci. Zde je ovšem díky špatně čitelnému písmu antipropagace. Opravdu, písmo musí být na první pohled čitelné a srozumitelné. Přece je autorovým cílem výstava, a ne diskuze o čitelnosti pozvánky. Kdo nezná autorovo dílo, může ho pozvánka i odradit. Případný křečovitý názor jako - o takové návštěvníky nestojím- není, myslím, upřímný. Nesouhlasím s dalším názorem: Komu se to bude líbit, klidně stráví půl minuty čtením (luštěním). To je podobné jako kdyby naše televize vysílala hlavní zprávy například v polštině - však koho nějaká zpráva zaujme, tak si ji stejně pomocí slovníku přeloží do češtiny........ Očekáváme naše zprávy v češtině - které chceme, ty si zapamatujeme. Stejně - např. na plakátovací ploše očekávám všechny plakáty čitelné, pouze některé si zapamatuji. Dost řečí, konkrétně: NEjvětší chyby na pozvánkách (plakátech) - úskalím je výběr typu písma, dále jeho umístění a velikost; dále celková kompozice pozvánky včetně výběru případného obrázku (fotografie). Tedy vše. Tato pozvánka opravdu zaujme výtvarně, ovšem svým zpracováním hodně napovídá o amatérismu až diletantismu. Tím autor v kresbě i fotografii rozhodně není. Opravdu nevím, proč si tak ubližuje.

Za výtvarný počin bych hodnotil 5. Za informativní (písmo) 0,5.

U příspěvku:Bez názvu
Minimalista (Občasný) - 21.7.2006 >
U příspěvku:0638_0007
Minimalista (Občasný) - 21.7.2006 >
U příspěvku:Bez názvu
Minimalista (Občasný) - 21.7.2006 > Škoda uřezaných noh, jinak zajímavé.
U příspěvku:Zahrada noční 70/180
Minimalista (Občasný) - 21.7.2006 >
U příspěvku:kapky3
Minimalista (Občasný) - 20.7.2006 > PRávě modrá kapky i celé foto oživuje.
U příspěvku:Avia academy
Minimalista (Občasný) - 20.7.2006 >
U příspěvku:Bez názvu
Minimalista (Občasný) - 20.7.2006 > ... protože zde nic není dané, ale pouze naznačené, divák si musí opravdu hodně domýšlet, ale stále "stojí" před mřížkou a nemůže vstoupit dál, bohužel ani myšlenkově,....
U příspěvku:dřeva
Minimalista (Občasný) - 20.7.2006 > dadik> 
U příspěvku:Mezi stébly II ...
Minimalista (Občasný) - 20.7.2006 >
U příspěvku:..
Minimalista (Občasný) - 20.7.2006 >
U příspěvku:what is behind?
Minimalista (Občasný) - 20.7.2006 >
U příspěvku:Profile
Minimalista (Občasný) - 20.7.2006 >
U příspěvku:loďka
Minimalista (Občasný) - 20.7.2006 >
U příspěvku:rozhovor
Minimalista (Občasný) - 20.7.2006 > Po dlouhé době na Totemu dobře sestavená série - logicky  a s dobrým příběhem. Nic nepřebývá, nic nechybí. Od smutku a zadumání k úsměvu a radosti (včetně barev).
U příspěvku:dřeva
Minimalista (Občasný) - 20.7.2006 > Hrubé nánosy barev - zde nevhodné. Docela je zde vidět úporný boj autora o rovnou linku, prozatím nad ním vyhrávají štětec s barvou.
U příspěvku:často si spolu povídají
Minimalista (Občasný) - 20.7.2006 >
U příspěvku:do toho domu nesmíš!
Minimalista (Občasný) - 17.7.2006 >
U příspěvku:budí se
Minimalista (Občasný) - 17.7.2006 > Pěkné foto - ale je třeba se rozhodnout co zvýraznit a co potlačit - zda zem nebo nebe. Je to foto na půli cesty.
U příspěvku:zkratka ke kremaci
Minimalista (Občasný) - 17.7.2006 > Fialová na fotu působí až odpudivě, studeně, celému výjevu ubližuje.
U příspěvku:bubliny 2
Minimalista (Občasný) - 17.7.2006 > DObrý fóreček s rozmazanými bublinami. Ale chce to sérii tří fotografií - první dvě s rozmazanými bublinami - divák pátrá, co to vlastně je, třetí foto - jako zde poslední - vysvětlení. U pouhých dvou fotografií je rozuzlení moc brzy.
U příspěvku:z kolekce Zdivo
Minimalista (Občasný) - 5.7.2006 >
U příspěvku:Haworthia
Minimalista (Občasný) - 5.7.2006 >
U příspěvku:Plodné II.
Minimalista (Občasný) - 5.7.2006 >
U příspěvku:motýlek
Minimalista (Občasný) - 5.7.2006 >
U příspěvku:Michalka
Minimalista (Občasný) - 5.7.2006 >
U příspěvku:Svatební šaty
Minimalista (Občasný) - 28.6.2006 > Třeba...spíše záclona.
U příspěvku:Portrét 2
Minimalista (Občasný) - 28.6.2006 >
U příspěvku:Usínání1
Minimalista (Občasný) - 28.6.2006 > PRvní dvojice foto mi spíše připomíná balet, než potíže s usínáním. Jinak docela zajímavě sestavený soubor fotografií. Celku se vymyká poslední foto - má dvojí výklad - buď se autorce nepodařilo usnout a je zase čilá, je opět na začátku); anebo má foto znázorňovat konečné usnutí ( v tom případě nedobré - kazí ostrá fotka -  divák se z postupného prohlížení a usínání najednou díky kvalitě fotky "probudí", zatímco autorka spí).
U příspěvku:když slunce svítí..
Minimalista (Občasný) - 28.6.2006 > D.e.e> Pamatuj: u fotografií typu vodní hladina (mořská, jezerní,..) je první pravidlo úrav - narovnat vodní hladinu, aby byla vodorovná!!! Nelze vést diskusi, proč je či není vodorovná.
U příspěvku:cestou necestou
Minimalista (Občasný) - 27.6.2006 > Pěkná série.
  <<< předchozí 
22.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter